test
Znaleziono 458 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Abakus"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
24 wrz (22 dni temu)
Jaki tam dobry pracodawca :) Paskudne godziny pracy aktualnie od 6 do 15 i od 15 do 24 w nocy. Godziny nadliczbowe nie są płacone. Prezes łaskawie dorzuca 4 zł go stawki godzinowej i to tylko w sobotę. Powinien zapłacić 100% ale co tam :) Za 4 zł i tak sie pozabijają rokefelery :) Za niezgłoszoną sobotę pracująca jest odbierana część premii. Za zgłoszoną też ale mniej :) Taka sytuacja że szef okrada ludzi z płacy nadgodzinowej a potem jeszcze z premii gdy nie przychodzą w sobote za która nie mają płacone ustawowej stawki. Co dalej? Oczywiście nieuczciwa umowa. Owszem po sprawdzeniu sie w miesiąc i dwa można dostać umowe o pracę ale jak najdłużej na czas po pierwsze okreslony a po drugie konstrukcja na najniższą krajową wiec ta widnieje w umowie a premie są wypłacane jako cała reszta. Tak wiec emeryturka szykuje sie z najniższego progu po przepracowaniu tam całego życia ;) Praca stablinością mocno różna. Raz spore zapotrzebowanie w zimę a czasem totalny brak pracy i bardzo znaczące spadki w wynagrodzeniu. Pan dyrektor C. Długo by mówić ale raczej osoba nie zainteresowana problemami pracowników i ciężki w kontaktach. Kadra kierownicza tj, brygadziści itd - jak ktoś juz wspomniał grupka mało wnoszących do pracy ludzi od drapania sie po dupie za lepszą kasę. Firma z problemami. Poszukują pracowników cały czas ale moim zdaniem są teraz w gorszej sytuacji niż sławny Abakus który już wprowadził uczciwą płacę za nadliczbowe godziny a umowa była tam od zawsze uczciwa. To trzeba im przyznac. Wszelkim pieniącym sie osobom zaznaczam że aktualnie pracuje w firmie Witraż wiec wiem co mówie i nie mszczę sie :) A dlaczego pracuje? Powiedzmy że jakiś czas jeszcze muszę :) Pozdrawiam.
użytkownik
18 wrz (28 dni temu)
18 wrz (28 dni temu)
źle zamówiłeś bo źle zatrudniłeś . kapujesz coś ?
użytkownik
18 wrz (28 dni temu)
18 wrz (28 dni temu)
nic nie kapuje, ciebie zle zatrudnili ?
użytkownik
18 wrz (28 dni temu)
18 wrz (28 dni temu)
nie bo ty :))))))))))))) chłopie wyluzuj, mam ciebie i zarząd w tym samym miejscu ;)
wypisujesz że zle zamawiano, a to ty zamawiałeś, to na siebie pisz
użytkownik
18 wrz (28 dni temu)
18 wrz (28 dni temu)
nie - ty zamawiałeś - jesteś w zarządzie od zawsze
użytkownik
17 wrz (29 dni temu)
17 wrz (29 dni temu)
stałem się ofiarą nacisków różnych osób, moje myśli są kierowane zdalnie przez inne osoby,
muszę robić wszystko to co one chcą i o czym one myślą, mam kompletny zastuj myśli
użytkownik
14 wrz (miesiąc temu)
14 wrz (miesiąc temu)
no ale to ty zamawiałeś
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
@ABC, jeśli nie znasz odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania na forum, to nie zabieraj głosu. Forum jest od tego aby wymieniac sie informacjami. Poza tym licz się ze slowami.
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
"Obywatel GB" może sie w firmie zapytaj, bo tutaj nie jest biuro informacji młocie,
a ja nie lubiłam pracować z byłym kierem i jak mi ktoś (pewnie on sam) tu pisze że cała załoga go uwielbiała,
no to nie , ja uwazam że był do nas chamski
użytkownik
12 wrz (miesiąc temu)
12 wrz (miesiąc temu)
Czy firma Abakus oferuje jakieś benefity pozaplacowe na nowo tworzonym stanowisku asystenta w dziale reklamacji i zwrotów? Czy na tym stanowisku również należy się spodziewać płatności premii w kopercie?
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
były kier to miał zdrowo w deklu nie teges, szkoda że wtedy stchórzył
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
panie administratorze niech sie pan oddali jak dorośli rozmawiają, ówno sie zmieniło nie pana interes
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
jak widzę zdania są podzielone na tematy kierowników ale to normalne jeden się dogada z przełozonym drugi nie mamy wolność .

napiszcie co sie zmieniło na gorsze lub na leprze w robocie
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
chłopie co ty piszesz jak kierownik magazynu mógł zawalić magazyn , przecież nie on robi zatowarowanie , ktoś nakupił na pałę towaru ( błąd planowania ) ze nie mozna sie było na magazynie ruszyć .
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Borsuk miał szerokie doświadczenie w kraju i nie tylko, Misiarek to sie mógł od niego uczyć i ten nowy też
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Borsuk 2 - xxxxxxx
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
chopie Ty nie wiesz co pisze, poprzedni kierownik był najlepszy, w całej firmie każdy ci to powie,
wszyscy go lubili i szanowali, on by ten magazyn ruszył do przodu, w imieniu Borsuka pokazuje ci środkowy palec
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
Koledzy za poprzedniego kierownika to dopiero byl bajzel chłop nie ma pojęcia o zarzadzaniu i przebywaniu między ludzmi tak zawalił magazyn towarem że jeszcze dochodzimy co jest co bo dla niego liczyła sie tylko jego premia za wydajność magazynu a to że towar zalegał to juz go to nie obchodziło!!!!Jeżeli chodzi o borsuka małego z brodą to tyle na jego temat unikajcie go jak możecie.

Teraz parę słów na temat obecnego kierownika rozmawia z ludzmi umie zarządzać magazynem zrobił strefe pakowania układa magazyn czyści lokacje pod towar rotujący widac że jest profesionalistą w swoich fachu to jest jeden z dwóch najlepszych kierowników pierwszy to byl Pan Misiarek który sie niestety sam zwolnił a też robił niezłą robote . Teraz tak samo jest elegancko na magazynie wiem bo pracuje juz długo a Abakusie to wiem co pisze.
pozdrawiam Borsuka nieudacznika:):):):)):)Który wylewa tu swoje żale bo go wyrzucili:):):):)
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
koledzy za poprzedniego kierownika było najlepiej, to był kompetentny fachowiec i nie było takich konfliktów, umiał podejmować trafne decyzje i znał się na robocie
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
Cześć A..m co u ciebie ?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Abakus"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin