test
Znaleziono 226 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Acs"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
wczoraj 12:40
I u Waldemarka i z Iwonką, fantastycznie, praca życia
autor
11 gru (2 dni temu)
11 gru (2 dni temu)
Tak polecam / u dyr Dorotki będzie Ci dobrze - wystarczy sumiennie pracować
użytkownik
4 gru (9 dni temu)
4 gru (9 dni temu)
tak, słuchaj eks pracownika bo oni mają najwięcej do powiedzenia, a o pensji rozmawiaj z rekrutującym a nie z forum.
użytkownik
4 gru (9 dni temu)
4 gru (9 dni temu)
Masz propozycję pracy i nie wiesz za ile???
użytkownik
3 gru (10 dni temu)
3 gru (10 dni temu)
Dzięki, ale nie, to jakiś żart, 20000 netto to ja zarabiam pomagając koledze w prowadzeniu warzywniaka, 10 godzin pracy co drugi dzień. no może czasami 11. A ta prowizja jaka jest wysoka? I czy zawsze się ją dostaje?
użytkownik
30 lis (13 dni temu)
30 lis (13 dni temu)
Cała Polska ma podstawę na poziomie 2tyś zł netto. Do tego prowizja od sprzedaży. Tu już nie pomogę, bo to naprawdę zależy od Twoich predyspozycji i czy w mieście jest zapotrzebowanie.
użytkownik
29 lis (13 dni temu)
29 lis (13 dni temu)
Witam, mam propozycję pracy w kujawsko - pomorskim. Widzę, że w każdym województwie jest inaczej, czy polecacie pracę w Słuchmedzie w tym województwie? Duże doświadczenie mam w sprzedaży, stanowisko to asystent protetyka słuchu, na jakie wynagrodzenie naprawdę mogę liczyć ( bo na rozmowach kwalifikacyjnych czasami opowiadają bajki). Wykształcenie wyższe, ale nie ma nic wspólnego z protetyką słuchu.
użytkownik
28 lis (15 dni temu)
28 lis (15 dni temu)
Byłem młodszym programistą przez ponad 1,5 roku na umowę o pracę. Jak chyba w każdej firmie są rzeczy które nam się nie podobają i takie dzięki którym chce się pracować. Do plusów mogę zaliczyć bardzo dobre stosunki pomiędzy współpracownikami. Chętnie dzielą się wiedzą i udostępniają dokumentację, a w razie potrzeby tłumaczą przez telefon co należy zrobić. Nie bez znaczenia jest poczucie humoru jakim są obdarzeni, bardzo pomaga to w pracy. W trakcie pracy w firmie udało mi się ukończyć studia inżynierskie, mimo opóźnienia w kontrakcie pozwolono mi wykorzystać zaplanowany urlop. Kolejną zaletą jest możliwość poznania automatyki od podstaw na prostych obiektach takich jak pompownie ścieków przez tłocznie, zestawy hydroforowe, aż do stacji uzdatniania wody. Byłem na kilku szkoleniach: programowanie sterowników xinje, szkolenie z falowników abb Acs 580,SEP, oraz zaawansowany TIA Portal. Dodatkowo dostałem obuwie robocze na wyjazdy, oraz niezbędny sprzęt do pracy. Zrezygnowałem ze współpracy ze względu na ostatnie częste całotygodniowe wyjazdy i konieczność pracy przy wykopach. Niekorzystne wydaje mi się też rozliczanie nadgodzin niepłatnych, oraz godzin spędzonych w podróży służbowej jako pasażer.
użytkownik
22 lis (21 dni temu)
22 lis (21 dni temu)
Nie napawa to optymizmem szczerze mówiąc. Biorąc pod uwagę wszystkie negatywne opinie które w zasadzie dominują na tym forum, to chyba na rozmowie będę szczera a nie zachęcająca. Nie zależy mi wręcz nie chce być protetykiem. Handel ok po tylu latach już się przyzwyczaiłam jest to już dla mnie łatwe i przyjemne i jestem w tym dobra ale udawanie kogoś kogo kompetencji wiedzy i praktyki nie mam to już jest upadek. Trochę szkoda ale lepiej teraz niż po rzuceniu dobrej pracy. Dziękuję za odpowiedź Zainteresowana.
użytkownik
21 lis (22 dni temu)
21 lis (22 dni temu)
Skierują Cię po roku do szkoły na Grenadierów. Czyli nauka co 2 weekend plus dużo wieczorów wkuwania. Pensja kiepska, ciut wyżej od 2 tyś netto. Bardzo źle patrzą na zwolnienia z uwagi na chore dziecko. Nawet przy umowie to podpisujeśz czy będziesz korzystać. Praca czysta, często w piątki do 15ej. Ale ogromny stres. A w Warszawie jest nieprzyjemna regionalna. Tyle ode mnie
użytkownik
21 lis (22 dni temu)
21 lis (22 dni temu)
Powiedzcie mi tylko tak bardzo obiektywnie czy warto przyjść do pracy w Acs w Warszawie? Mam już pracę w której jest mi dobrze i mam dobre zarobki ale wymiar czasu pracy : 10 h otwarte od pn. do niedz. A mam 2 małych dzieci. Warto tam iść tylko dla lepszych godzin pracy. Pani przez telefon jak umawiala się ze mną na rozmowę powiedziała że nie wymagane jest doświadczenie, jedynie w handlu a to mam bardzo duże. Czego mogę się spodziewać?
użytkownik
19 lis (24 dni temu)
19 lis (24 dni temu)
No to tym bardziej może wart się przyjrzeć jak jest traktowany zwykły protetyk który zasuwa jak mrówka a wy nękacie go tylko emailami ,kontrolami koordynatora,i tymi wszystkimi limitami które ciągle idą w górę.Nie polecam pracy w tej firmie bo ja już przepłaciłam to zdrowiem.
użytkownik
19 lis (24 dni temu)
19 lis (24 dni temu)
Właśnie miałam zapytać o ta lojalkę.Tzn. ona jest przy podpisaniu umowy czy zawarta w inny sposób???To dla mnie ważne ile trwa taka lojalka i czy to jest zgodne z prawem że ktoś cie zmusza że nie mozesz pracowac gdzie indziej jeli z zawodu jesteś tym protetykiem??? :\
użytkownik
15 lis (28 dni temu)
15 lis (28 dni temu)
Śląsk jest ok. Zwłaszcza dobrze się pracuje w Krakowie. Nawet jeansy i kolorowy manicure.
Legendy chodzą o regionalnej Mazowsza. Tam rotacja jest najwyższa. Podobno sporo osób odeszło teraz na jesieni. Co do pracy. Typowa korpo. Stres owszem jak przyjeżdża koordynator. Siedzi godzinami. Jeśli masz doświadczenie to dasz radę. Gorzej, że firma zatrudnia ludzi absolutnie bez wykształcenia w zawodzie. Typowych sprzedawców. Kiedyś był tzw tydzień w centrali by poznać podstawy. Ale widocznie za duże koszty. . . Prace polecam jak masz z nosie wszystko. Mam znajomych w Geers i jest podobnie. Tyle, że tam chociaż można bez problemu swoje ciuchy typu sweter jeansy, kolorowy manicure. Kasa, podstawa tragiczna ok 2tyś. Ale jeśli sprzedasz kilka sztuk w tyg to weźmiesz premie. U nas nalicza. Właśnie podobno w Warszawie dziewczyny mają tym problem. Ale pamiętaj to korpo. Jak jesteś po studiach idź do małej firmy.
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Na Śląsku pracuje się komfortowo bo jest bardzo fajny dyrektor regionu. W tej firmie bardzo wiele zależy od dyrektora, wbrew pozorom nie od prezesa i prawdę mówiąc tutaj to co region, to inne standardy. Coś, co u nas jest normalne w innych regionach jest nieosiągalne.
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
Krótkie pytanie do pracowników z terenu Śląska. Jak się pracuje na Waszym terenie? Jest dużo negatywnych opinii o firmie, pytanie czy to są standardy, czy jednak nie jest tak źle?
użytkownik
6 lis (miesiąc temu)
6 lis (miesiąc temu)
Szkoda, że nie trafiłam na tą stronę przed zatrudnieniem w tej firmie, tak wiele negatywnych komentarzy dałoby mi do myślenia a tak niestety swoje przeszłam. Ta firma to wielka pomyłka.
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Koordynatorzy w większości to protetycy słuchu. I co z tego? Pracujesz w oddziale, znienacka przyjeżdża ci taki człowiek i przez 8 godzin się czepia, bo szkoleniem tego nie można nazwać. Jeżeli chodzi o znajomość aparatów nie przekazuje wiedzy, tylko usiłuje wychwycić twoje braki. Przegląda karty pacjentów, każe dzwonić w kółko do tych samych osób, które ci już kilka razy powiedziały, ze nie chcą aparatu. Pilnuje super pomysłu marketingu, aby każdy, kto wejdzie w drzwi gabinetu przy tobie wyciągnął telefon i sam zadzwonił do kilku osób umawiając je na badanie. Ocenia twój wygląd ( dżinsy, nawet porządne zakazane), fryzurę i paznokcie.
Wizytę odchorowujesz tydzień i czekasz na następną, bo nie znasz dnia ani godziny. Obserwuje twoje rozmowy z pacjentem i wychwytuje braki, czasami przy pacjencie. Po to jest koordynator.
użytkownik
30 paź (miesiąc temu)
30 paź (miesiąc temu)
O co chodzi z tymi koordynatorami? Co rozumiesz przez slowo mobing?Rozumiem ze pracujesz lub pracowales w tej firmie? Pytam poniewaz jestem po audiofonologii i szukam pracy na mazowszu. Na studiach polecali nam ta firmę ale teraz zaczynam sie zastanawiać. Ci ludzie naprawde nie mają wyksztalcenia/szkoły? Ciezko mi to sobie wyobrazić.
użytkownik
21 paź (miesiąc temu)
21 paź (miesiąc temu)
Czyżby wpis największego lizusa na Pomorzu? Koleżanki AA?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Acs"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin