test
Znaleziono 182 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Acs"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
23 wrz (23 dni temu)
23 wrz (23 dni temu)
@ Do-gościa, Mobbing to poważny zarzut wobec pracodawcy. Należy mieć na to odpowiednie dowody i najpierw porozmawiać na ten temat z pracodawcą. Mobbing to na przykład długotrwałe nękanie pracownika, lub jego ośmieszanie przed innymi. Czy byłeś świadkiem lub uczestnikiem takiej sytuacji? Czy na pewno to miałeś na myśli? Takimi sprawami zajmują się odpowiednie organy państwowe. Niezależnie od przyczyn, zawsze warto szukać porozumienia. Przecież każdemu z pracowników powinno zależeć na dobrej współpracy.
użytkownik
19 wrz (26 dni temu)
19 wrz (26 dni temu)
Sralis- mazgalis! Żalisz się czy chwalisz, że taki stan rzeczy ma miejsce? To, co opisujesz to zwykły mobbing! Na to są paragrafy! Albo ktoś daje sobie skakać po głowie bo ma taki fetysz albo...rusza tyłek i podejmuje kroki, żeby jakoś sytuację uzdrowić. Pracujesz żeby żyć czy żyjesz żeby pracować? Najpierw odpowiedz sobie na to pytanie a potem działaj. Czy pieniądze, które zarabiasz są warte tego, co odczuwasz? Pozdro.
użytkownik
18 wrz (27 dni temu)
18 wrz (27 dni temu)
Czyli już wiadomo, że koleżanka nie jest z podlaskiego. Tutejszy przełożony ..
Problemem może być wszystko, a co najlepsze dzwonienie po godzinach pracy jest normą. Po co? A chociażby po to, żeby zwyzywać Cię za długość kolejki. Tak, to Twoja wina, że wynajmują lokal w przychodni i Twoi kliencie muszą czekać razem z tymi, którzy czekają na wizyte u okulisty z gabinetu obok. Tak, nie ma dowodów na to, że w poczekalni ktoś był, ale ..
Norma jest zmuszanie ludzi do używania tytułu protetyka (którego nie mają!) To ma podnosić prestiż firmy. Podnosić zaufanie pacjentów.
Polecam pojawienie się na rozmowie kwalifikacyjnej, bo pracy polecić nie moge.
autor
16 wrz (miesiąc temu)
16 wrz (miesiąc temu)
@CIEKAWY, niestety, ale pracując na cały etat jedynym rozwiązaniem może być po prostu wykorzystanie dnia wolnego w obecnej pracy. Na pewno nie wszyscy sobie mogą na to pozwolić. Może warto zadzwonić do firmy Acs SŁUCHMED i zapytać czy firma nie dostosuje się do dostępności kandydata? Obecnie rynek jest rynkiem pracownika i coraz częściej firmy współpracują z kandydatami.
użytkownik
12 wrz (miesiąc temu)
12 wrz (miesiąc temu)
Ma pewno masz rację, ale pracując na etat trudno szukać nowej pracy. Stąd patrzymy na ogół. Spojrzałem na opinię o moich poprzednich firmach i dużo głupot czytałem. Mam dystans. Ale, no właśnie ale. Nie każdy może sobie pozwolić na brudy w CV.
autor
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
@Ciekawy, Każdy z pracowników ma inne wymagania względem swojej pracy, to normalne. Przekłada się to na zróżnicowane opinie. Zawsze będą głosy zarówno pozytywne jak i negatywne. Może należy brać z dystansem niektóre opinie i przekonać się samemu jak wygląda praca w Acs SŁUCHMED?
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Miałam składać CV, właśnie trwa rekrutacja. Dziękuję za to forum. Jeśli jedna jest zła opinia można składać. Ale tu wszyscy odradzają. No i ta minimalna pensja. Chyba sobie żartują.
autor
29 sie (miesiąc temu)
29 sie (miesiąc temu)
@Acs, jak myślisz, może warto pokazać swoje zaangażowanie pracodawcy i powierzyć mu na początku pewien kredyt zaufania? Jeżeli jedna i druga strona nie będzie chętna do współpracy, to trudno będzie wprowadzić w firmie Acs SŁUCHMED korzystne zmiany. Może warto poczekać na pozytywne zmiany w firmie? Obecnie wiele osób chciałoby mieć lepsze wynagrodzenie, pytanie czy to nie doprowadzi do przegrzania rynku!
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
Zespołowy jest prawdopodobnie w większości firm, dlatego dobrzy pracownicy powinni mieć lepsze podstawy. Od mojego kierownika już kilka razy słyszałam że nie ma żadnych podwyżek . Czyli mam poczekać , aż minimalna dogoni moją pensję???
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
niestety... dlatego zaczynam coraz częściej myśleć o zmianie pracy (pomimo, że pracuje się fajnie). Nie docenia się też finansowo pracowników z dobrymi wynikami i doświadczeniem ponieważ ogólnie jest system wynagradzania zespołowy, a nie indywidualny, co niestety często demotywuje.
użytkownik
25 sie (miesiąc temu)
25 sie (miesiąc temu)
Cała Prawda !!
użytkownik
24 sie (miesiąc temu)
24 sie (miesiąc temu)
A jaki region Panią interesuje? Bo forma firmą ale poszczególne regiony mają swoich Dyrektorów Regionalnych i od tego gdzie i z kim się pracuje, zależą warunki pracy.
użytkownik
23 sie (miesiąc temu)
23 sie (miesiąc temu)
Może wiecie coś o ofercie pracy w firmie? Jakieś wskazówki o zarobkach czy dodatkach do pensji?
użytkownik
23 sie (miesiąc temu)
23 sie (miesiąc temu)
W Sluchmedzie jest taki zwyczaj, że nowi pracownicy dostają tyle ile wywalczą ( kwota nie rzuca na kolana) , a starym doświadczonym nie daje się podwyżek tylko podwyższa limity. Sluchmedowcy, zgadzacie się ze mną?
użytkownik
17 lip (2 miesiące temu)
17 lip (2 miesiące temu)
Firbeltz, posmyk-zagłówek ,Anw sp.zoo goczalkowice,Acs poland sp.,SPERO CONTRACTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,i pewnie wiele innych spółek w których nie jest prezesem bo nie może przez swoje oszustwa
autor
15 lip (3 miesiące temu)
15 lip (3 miesiące temu)
@anonymous, taka odpowiedź potencjalnemu kandydatowi wcale nie pomoże ani nie ułatwi życia! Na forum najlepszyfachowiec.pl użytkownicy sobie wzajemnie pomagają poprzez wymianę informacji. Zaglądają tutaj zarówno obecni pracownicy jak i potencjalni kandydaci, chcący się dowiedzieć czegoś nowego o firmie Acs SŁUCHMED. Może wiesz czy sytuacja w tej firmie zmieniła się w ostatnim czasie?
użytkownik
13 lip (3 miesiące temu)
13 lip (3 miesiące temu)
Czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Mam zamiar aplikować?
użytkownik
13 lip (3 miesiące temu)
13 lip (3 miesiące temu)
jak nie potrafisz znaleźć tego w necie to daj spokój.
użytkownik
11 lip (3 miesiące temu)
11 lip (3 miesiące temu)
A co? Czyżby niepokój zajrzał komuś w oczy?
użytkownik
10 lip (3 miesiące temu)
10 lip (3 miesiące temu)
O jakim regionie mowisz Blue?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Acs"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin