test
Znaleziono 5 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Animex opole"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Dziękujemy za tą przysługę Sur opole
użytkownik
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
20.12.2017 (11 miesięcy temu)
W odpowiedzi na zadane pytanie oprócz strefy finansowej warto teź wiedzieć gdzie zamierza się pracować. Czterech dyrektorów to spora liczba jak na trzydziesto osobową (około) grupę S.U,R,.Twoimi zwierzchnikami będą ludzie mało zorientowani w tym co robisz ,a to dlatego, że tygodniami nie pokazują się na halach produkcyjnych.Dyrektor oczywiście jest jeden i on może nie mieć na to czasu ,Zresztą od tego ma trzech pozostałych"dyrektorów".Oni sytuację poznają z wiadomości e-meil otrzymywanych od kierowników i brygadzistów produkcji tudzież z otrzymywanych telefonów. To z czym zwraca się do nich produkcja wykonują bez zastanowienia twoimi rękami.Jeśli produkcja niszczy jakieś urządzenia nagminnie to będzie to robić nadal,Bo oni tylko rozkładają ręce.Jeśli produkcja nie chce nauczyć się obsługiwać maszyny,dbać o nią i czyścić na bieżąco to się nie nauczy bo ty to będziesz robił za nią.
Twoimi przełożonymi będą kierownik SUR wykształcenie inż.ochrony środowiska.Po znajomości (bo przecież nie miał wykształcenia kierunkowego)był przez rok był mechanikiem SUR a potem awansował na stanowisko kierownicze-on ci napewno nie pomoże w rozwiązaniu problemu technicznego (wszystkowiedza ogólna ,dobra rada) no bo niby skąd ma to wiedzieć chyba nie z tego przepracowanego roku na wpół śpiąco jak do tej pory jest to wspominane.Drugim twoim przełożonym będzie planista "Arbuz-"tak wszyscy na niego wołają.On odpowiedzialny jest za planowanie remontów,przeglądów głownie.Ale tak jak dwóch pozostałych może ci wydać polecenie służbowe.Czas oraz termin wykonania to tylko papier.Arbuz nie ma pojęcia,o czasie jaki jest potrzebny na realizację danego przeglądu do tego nie dba o części które są potrzebne,jest mało przewidujący bo jęśli robi się remont to trzeba wiedzieć że przy rozbieraniu napewno trzeba przy okazji wymienić np jakiś zimering uszczelkę,Remoncik kończy się tym ,że został zrobiony ,a efektów brak(został zksięgowany)Nie mówię już o sytuacjach gdy remont zostaje tylko zaksięgowany.A Arbuz zostaje dzielnym pracownikiem,bo remont,przegląd idzie sznurkiem ale tylko na papierze.
Mija już ładnych parę lat, a działalność Arbuza pozostaje bez zmian.Brakuje przyłożenia do tematu którym się zajmuje,chociażby pracy z dokumentacją a przecież wykształcenie kierunkowe jest.Być może zajęty jest w pracy innymi sprawami niekoniecznie zakładowymi i tu potrafi działać świetnie zorganizowany.Trzeci z " dyrektorów" to przełożony elektryków z wykształcenia technik elektryk z długoletnim stażem w Animex opole na stanowisku elektryk .Według zasady kto z kim przystaje taki się staje .On też może wydąć ci polecenie służbowe.Najlepiej jest gdy dostajesz telefon po telefonie od każdego znich zrób to teraz,idż natychn-miast tam ,przyjrzyj się temu a w między czasie produkcja wykona swoje.Gdy próbujesz dyskutować słyszysz od tego jesteście.Tylko od czego mamy swoich przełożonych -bo również nie od tego by odbierali od serwisów roboty(wysyłają często elektryka lub mechanika),nie pilnują nowych inwestycji w związku z czym od samego początku często są problemy , z którymi zostają ci pracownicy z pierwszej lini SUR.Wracając do serwisów,"Dyrektorzy" przed wezwaniem serwisu nigdy nie chodzą do maszyn by samodzielnie określić potrzebę wezwania serwisu ,a przecież to nie są bankierzy,menadżerowie,tylko przełożeni przygotowani zawodowo .Chyba, że spełniają rolę organizacyjne tylko po co ich aż trzech na stolłkach w czasie gdy SUR ma braki na stanowiskach mechaników czy elektryków.Do tego dodałbym niejasne powiązania firm zewnętrznych usługowych budowlwnych może warto by im się przyjrzeć,Szczególnie w dobie gdy szukane śą oszczędności.Czy ryba psuje się od głowy-chyba tyko wtedy gdy przymyka oko,a za plecami wyścig szczurów.
użytkownik
01.04.2016 (2 lata temu)
01.04.2016 (2 lata temu)
Jak kształtują się zarobki specjalisty ds. sprzedaży w Biurze Obsługi Klienta w Animex opole?
użytkownik
12.07.2011 (7 lat temu)
12.07.2011 (7 lat temu)
Panie Kierowniku bo to tylko pan może pisać takie teksty najpierw niech pan pokaże co potrafi ,a niewiele pan umie i wie.Przede wszystkim trzeba mieć odpowiednie podejście do ludzi ,żeby cokolwiek zdziałać czego panu brakuje.Mszcząc się na ludziach nie zbuduje pan sobie autorytetu,a wręcz przeciwnie będą pana postrzegać jak osobę nierozgarniętą,o czym już ludzie mówią.Kolejny zły wybór naszego dyrektora on chyba nie powinien zarządzać firmą bo wszystko czego się dotknie to spieprzy.
użytkownik
08.07.2011 (7 lat temu)
08.07.2011 (7 lat temu)
Pozdrowienia dla pana dyr.zarządzającego i jego przydupasów na nich też przyjdzie pora
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Animex opole"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin