test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Bydgoszcz"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Kierownik zespołu sprzedaży Polski Koncern Energetyczny S.A. 2015-06-21 Żródło: najlepszyfachowiec.pl Warszawa (mazowieckie) Opis stanowiska: zarządzanie zespołem sprzedażowym, rekrutacja handlowców, nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych, zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów, analizowanie wyników sprzedaży oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży, analiza rynku. minimum roczny staż na stanowisku kierownika zarządzającego zespołem sprzedaży, najchętniej z doświadczeniem w z
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Liderem może zostać każdy, kto pracuje dłuższy czas i bardzo dobrze radzi sobie na określonej maszynie, czy stanowisku, nie uwzględnia się przy tym kwalifikacji zawodowych danej osoby itp. Tak więc odpowiedzcie sobie sami, czemu atmosfera pracy jest toksyczna i wulgarna, jak liderem nagle zostaje absolwent zawodówki, całe życie mieszkający na wsi, który nie ma pojęcia o zarządzaniu ludźmi, a dostaje troszkę władzy...
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
... a mogłoby dużo pomóc, gdyby Wojtek zebrał wszystkich liderów i wdrożył ich w podstawowe zasady HR, co wolno, czego nie wolno w zarządzaniu ludźmi. Skandynawowie już dawno doszli do wniosku, że na poprawę efektywności pracownika, wpływa pozytywna atmosfera w miejscu pracy, a nie stresy i gnojenie. Firma Abramczyk, wszędzie się afiszuje, że są firmą rodzinną, więc może warto wreszcie przejść do działania i stworzyć w firmie rodzinną atmosferę pracy, a nie tylko się chwalić.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
CO TY NIE POWIESZ MI JAKOS SIE DOBRZE PRACUJE
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Trzeba uciekać. Żadnych perspektyw. Praca od poniedziałku do czwartku.
Obcinają wynagrodzenie o 20 %. O tym nie mówią przy zatrudnianiu.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
No żeśmy wygrali Kraków. Macie szczęście. Co byscie bez nas robaczki zrobili. Micha bedzie pełna.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Drodzy Państwo, pierwszy raz zdarza mi się pisać na tego typu portalach opinie, ale w tej sytuacji jestem zmuszona i przestrzegam wszystich przed ta firma, Opisze Wam sytuacje jaka miała miejsce w 2015 roku kiedy ich przedstawiciel woj. mazowieckie Pan Zbyszek przyjał pieniadze za dostawę towaru nie zmienił danych na fakturze po czym firma po ponad 1,5 roku wysyła przed sądowe wezwanie do zapłaty ze faktura nie została opłacona. Dzwoniłam do ich radcy prawnego Pani Anity z wyjasnieniem, wysyłałam dokumenty po czym od nich zadnego kontaktu z wyjasnieniem, wyprostowaniem,, totalnie nic ! Mija drugi miesiąc od kontaktu z nimi i komornik pobrał z mojego firmowego konta dwa razy taka sumę jaka zapłaciłam przy dostawie. Bank umywa rece bo to na zlecenie komorika, komornik odsyła mnie do polwella, a u nich cisza i emaile wracają. Przestrzegam wszystkich abyście nigdy nie dali się wkrecic w takie sytuacje, ze przedstawiciel dowiezie Wam poprawiona fakturę z terminem zapłaty bo zapłacicie trzy razy tyle niż ja. Oczywiscie tego tak nie zostawie bo przekazałam dokumenty prawnikowi, ale Wy badzcie ostrożni bo to banda złodzieji jak widac!
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
jeżeli ktoś nie ma właśnie prawa jazdy @Tomcio to jest także praca dla handlowca w sklepie stacjonarnym. Tu też potrzebne jest doświadczenie handlowe, łatwość nawiązywania kontaktu z klientami i kasa fiskalna
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Prezesi są ok i firma jest ok a tym co Źle nigdy nie dogodzi
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
WItam, byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, przedstawiono mi wszystkie warunki, niestety nie odezwali się już, szkoda, bo firma naprawdę prezentuje się świetnie...
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Te zasluzone wynagrodzenie to i tak ma sie ni jak do wykonywanej pracy....
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ludzie tak na prawdę wszędzie trzeba pracować. To, że szefostwo wymaga, aby pracownicy byli punktualni powinno być raczej oczywiste dla pracownika, ponieważ wiąże się to z szacunkiem do pracodawcy. To tak, jakbyś umówił się z kimś na spotkanie i spóźnił pół godziny. No właśnie trochę słabe. To, że szefostwo chce, abyś został czasem dłużej w pracy nie oznacza wcale, że musisz się na to zgadzać jeśli tak bardzo Ci to przeszkadza lub nie możesz z innych powodów wystarczy otwarcie powiedzieć co Tobie nie pasuje. To się nazywa asertywność. Bardzo istotna cecha, która przydaje się niejednokrotnie w życiu. Nikt Cię do niczego nie zmusi. Każdy ma rozum i wolną wolę. Powiem tak to nie jest praca dla cieniasów, którzy chcą iść na łatwiznę, bo tu trzeba pracować. Pracy jest zawsze dużo, ale patrząc na to z drugiej strony można zdobyć cenne doświadczenie. Taka już jest specyfika pracy w agencji reklamowej. Po prostu niektóre zlecenia muszą być wykonane w określonym czasie, gdyż wiąże się to umowami, które są zawarte z klientami. To jest oczywiste. Ta firma uczy odpowiedzialności. Mnie na przykład nauczyła, że nie należy uciekać od problemów, ale je rozwiązywać. Zawsze będzie ktoś kogo nie polubisz, kto zajdzie Ci za skórę, ale taki już jest urok pracy z ludźmi i to nie tylko w Remedii, ale wszędzie. Nie zachwalam, nie neguję. Każdy ma inne oczekiwania.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Na wtryskarkach na pewno się nie narobisz tak jak w innych firmach z tej branży. Dostajesz 1-2 maszyny. Do twoich obowiązków należy oglądanie detali, pakowanie. Na chodzenie na papierosa też znajdziesz czas. Zatrudnienie na początku przez agencję, nie wiem jak z zarobkami ale za ten "wysiłek" i nakład pracy to się kokosow nie spodziewaj. Z gratisów - jeszcze jest co dwa tygodnie mleko, jak po dostawie zdążysz to się załapiesz. Atmosfera nie jest zła, zawsze jakas którąś obgada. Ale generalnie źle nie jest.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Hej, interesuję się pracą w Tyco już od dawna :) kilka znajomych w zasadzie nie narzeka. Tylko, że one pracują na montażu. Mnie interesuje praca na wstryskarkach, jako że współpracuje z nimi od czterech lat :) chciałabym zapytać jaka atmosfera ( ale tak logicznie - bez przesady, że tak źle ) i mniej więcej jaka pensja? Wyzyje z niej? Oczywiście mam zamiar i z agencją rozmawiać, myślę jednak, że ludzie pracujący tam mogą powiedzieć więcej. Obecnie mam pracę, więc nie spieszy mi się. I wiem, że w każdej tego typu firmie z czasem robi się bałagan, dlatego kążę po zakładach, szukając swojego miejsca. Proszę choć jedną życzliwą osobę o prawdziwą opinię. Pozdrawiam!
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
No właśnie biurowy
Nareszcie to wy się postaraliście
Oby tak dalej bo 1500 na wypłatę dostaniecie darmozjady
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ludzie piszecie bzdury
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Maja takie wykształcenie to i maja czas wypić kawe i ciasteczko zjeść z tego co pamietam to i operator wtryskarek ma prawo zjeść ciasto i wypić kawke przy maszynie
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ludzie piszecie bzdury pracowałam tam ponad 3 lata i miło wspominam te miejsce
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
zawsze w terminie
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
No to skoro są odpowiednie szkolenia @oks, to jeszcze lepiej wypełnia się wszystkie obowiązki pracownicze. Zastanawiam sę jednak czy wypłata jest terminowa, wiecie? Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Bydgoszcz"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin