test
Znaleziono 108 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Energylandia"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
4 gru (8 dni temu)
4 gru (8 dni temu)
Chciałabym również, żebyś wypowiedziała się w kwestii atmosfery panującej w pracy. Jak oceniasz kontakty między pracownikami Energylandia, a także te na linii z kadrą zarządzającą? Warto rozwinąć ten temat, gdyż dla co drugiego kandydata o pracę jest to jeden z decydujących czynników o podjęciu pracy.
użytkownik
4 gru (8 dni temu)
4 gru (8 dni temu)
Witam, pracowałam w Energylandii w tym sezonie i polecam tam pracę. Co do godzin, faktycznie ma się ich wyrobionych bardzo dużo w miesiącu, ale decydując się tam na pracę każdy ma świadomość jaki jest system pracy, a nikt tutaj nikogo na siłę nie trzyma, więc jeżeli ktoś nie jest zadowolony to czemu się nie zwolni tylko narzeka? Każdy ma inne podejście do pracy, więc czytając opinie i chcąc podjąć decyzję czy iść pracować do Energylandii czy nie na pewno nie sugerowałabym się negatywnymi opiniami. Łatwiej napisać źle niż dobrze, prawda? Ja polecam i na pewno wrócę tam w przyszłym sezonie. Pozdrawiam!
użytkownik
3 gru (9 dni temu)
3 gru (9 dni temu)
Jeden wielki wyzysk !!!
Przerobiłam ponad 360 godzin w MIESIĄCU
użytkownik
26 lis (16 dni temu)
26 lis (16 dni temu)
Dokładnie. Do tego dochodzą premie, darmowe bilety na święta np. na termy, darmowe, coroczne zagraniczne wyjazdy do innych parków rozrywki.
użytkownik
23 lis (19 dni temu)
23 lis (19 dni temu)
minimalna krajowa to 13,70 brutto czyli 10,79 zł na rękę. "Jop" jeżeli masz stawkę 11 zł netto to w miesiącu zarabiasz ok 1870 zł rękę czyli 2 589,03 zł brutto czyli więcej niż najniższa krajowa o 489 zł (min. w 2018 wynosi 2100 zł)
użytkownik
18 lis (24 dni temu)
18 lis (24 dni temu)
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Żeby poprawić atmosferę w pracy pracodawca musiałby przestać poniżac pracowników tzw kartkami, ktore mialy wymierzac kary. A także powinien wykazać więcej zrozumienia dla pracowników. Ponieważ jak wiadomo pracownikow jest bardzo malo i jedna osoba pracuje za 5 osób a i tak wiecznie. Się jej obrywa. I oczywiście powinni podnieść pensje. Bo 11/h za taką harowe to stanowczo za malo. Zwlaszcza, że to mniej niż najnizsza krajowa.
użytkownik
13 lis (29 dni temu)
13 lis (29 dni temu)
Witam. Pracowalam w tej firmie dłuższy okres czasu i nie polecam. Wyzysk , charówa po kilkanaście godzin za najniższą krajową. A do tego wieczne czepianie się i karteczki z karami. Gorzej niż w obozie. Nie polecam. Chyba, że ktoś chce się wykończyć fizycznie i psychicznie. :)
użytkownik
27 paź (miesiąc temu)
27 paź (miesiąc temu)
Ja wolne też miałam nie było żadnego problemu i polecam
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
Żaden zakład pracy nie funduje wszystkim pracownikom corocznego wyjazdu do innego parku rozrywki wraz z noclegiem i wyżywieniem. Brawa dla tego Pana! :)
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Ja rowniez moge podzielic sie dobrym zdaniem o energylandii. Wypracowac trzeba duzo godzin to fakt ale kazdy wie jakie godziny pracy ma Energylandia i decydujac sie na prace tam trzeba sie z tym liczyc, wiec potem nie narzekajcie i nie piszcie zlych opinii aby zniechęcić wszystkich bo wam sie nie podobalo... Co do atmosfery bardzo przyjazna a zarobki bardzo dobre. Pozdrawiam
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
dziękujemy bardzo za tą odpowiedź.

Większość szkoleń firmowych jest przeznaczonych dla całej załogi firmy jak na przykład zbliżająca się "Akademia Twojego Sukcesu". Wyłącznie szkolenia stricte sprzedażowe są przeznaczone dla pracowników terenowych.

Jedynym kryterium "wyjazdów" w takie miejsca jak Energylandia, Cirque du Soleil, Teatry, Disneyland, jest długość stażu w firmie połączona z programem "Stay with us"

Pracownicy biurowi posiadają szereg benefitów, których nie mają pracownicy terenowi: "trzynastki" , spotkania integracyjne (Flyspot, kręgle, chill night) czy ruszający teraz program dofinansowania zdrowego żywienia we współpracy z firmą "Like eat".

Nigdy intencją marki Aureusa nie było tworzenia podziałów wewnątrz zespołu. Dołożymy wszelkich starań, żeby nikt nie miał takich odczuć.

Pozdrawiamy serdecznie
użytkownik
22 paź (miesiąc temu)
22 paź (miesiąc temu)
Zgadzam się w 100%, osoby które są zadowolone z pracy w energylandii nie mają potrzeby zaglądania na takie portale (a zadowolonych jest bardzo wiele), dlatego widzi się tylko opinie osób którym "coś" nie pasuje, a one z reguły zatrudniają się tylko na sezon.
Ja też jestem zadowolona z pracy oraz wynagrodzenia dlatego polecam pracę w energylandii. Jak ktoś chce to będzie pracował, a jak komuś się nie chce to ze wszystkiego zrobi problem. Pozdrawiam
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
a jak jest np. z praca operator maszyn jest to cos trudnego a jak jest z przerwami w pracy
użytkownik
13 paź (miesiąc temu)
13 paź (miesiąc temu)
W parku pracuje od sezonu 2015. Wcześniej miałam okazję pracować też w innych małych firmach głownie były to sklepy i uważam, że w Energylandii praca jest naprawdę w porządku. Bardzo fajne są premie świąteczne i noworoczne dla stałych pracowników w zeszłym roku to 1000 zł dla każdego + wyjazdy do parków rozrywki pewnie też nie niski koszt bo śpimy w hotelach 4* + co roku podwyżki ja mam już stawkę 15 zł na rękę + 100% ZUS więc na wynagrodzenie nie narzekam. Więc kiedy czytam te bzdety małolatów którzy przychodzą tu zarobić na wakacje zwalniając się po 1 tygodniu bo nie dostają wolnego kiedy chcą tylko według grafików to jest mi naprawdę bardzo smutno. Powie to każdy kto pracuje w Energylandii na stałe i jest nas naprawdę dużo tylko problem w tym, że nikt kto jest zadowolony z pacy nigdy nie ma potrzeby zaglądać na ten portal- ale zacznę ich do tego namawiać. Z tego co wiem takich osób które pracują tu na stałe jest 300, a w Zatorze w racy można przebrać. My tworzymy energiczną rodzinę i odpieramy te negatywy. Ja lubię gdy coś się dzieje, lubię gdy w parku jest dużo ludzi bo wtedy nasza praca ma sens :)
użytkownik
11 paź (2 miesiące temu)
11 paź (2 miesiące temu)
wspaniała ekipa! spoko atmosfera! pracowałam do 30.09 i wracam za rok.

Lubię atmosferę w Energylandia za:
ludzie :)
użytkownik
8 paź (2 miesiące temu)
8 paź (2 miesiące temu)
Rodzinna atmosfera wynagradza wszystko! Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia za rok :)
ps. na zarobki nie ma co narzekać a i czas wolny też się znajdzie.
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Przez wakacje pracowałam na kasach, udało mi się zarobić na studia. Pewnie wrócę za rok. Pozdrawiam
użytkownik
3 paź (2 miesiące temu)
3 paź (2 miesiące temu)
No cóż moja żona pracowała w western campie i mogę tylko tyle stwierdzić właściciel i menadżerka są mistrzami w robieniu sobie xxxxxxx z gęby obiecankami bo i tak na końcu obchodzi się z ludźmi jak że śmieciami jakniepotrzebni to won i po sprawie. Życzę im co by na drugi rok nie znaleźli nikogo.
użytkownik
30 wrz (2 miesiące temu)
30 wrz (2 miesiące temu)
nie przesadzajcie z tymi negatywnymi opiniami pracowalem w te wakacje zarobki ok wolne tez mialem wiadomo ze duzo godzin ale to turystyka
użytkownik
29 wrz (2 miesiące temu)
29 wrz (2 miesiące temu)
Dlaczego nie? Naprawdę nie na miejscu są te wasze komentarze. Przerwa jest zawsze. Oczywiście księżniczki które myślą, że to fabryka ciastek i będzie dzwonił dzwonek na przerwe grubo się mylą! Nie można zamknąć całego punktu, sklepu ect . przerwy zawsze miałam tylko raz o 13 a raz o 16 bo to praca w usługach i czasem ciężko przewidzieć jak dobrze gospodarujesz czasem to przerwe zawsze masz każdy kto pracuje w energylandii możne to potwierdzić! a co do szkoły wiesz ilu studentów tu pracuje? Ile osób pracuje tylko weekendy bo chodzi do szkoły ile osób pracuje tylko pn-pt bo chodzi do szkoły? jestem taką osobą ostatnio miałam poprawki wrześniowe i bez problemu mialam wolne! a w niedzielę jadę na wycieczkę do Phantasialand ;) można... można...
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Energylandia"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin