test
Znaleziono 12 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Gestor"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
1 lut (9 miesięcy temu)
1 lut (9 miesięcy temu)
Miedzy zmianami nie ma kodeksowej przerwy w zwiazku z czym łamany jest kodeks pracy, pracownicy muszą robić po pracy zamówienia online na własny koszt, a jesli jest roznica na kasie to rowniez dokladaja z wlasnych kieszeni. Ponadto wychodzac z pracy najczesciej pozniej niz byla godzina wyjscia podana w grafiku (bo np trzeba bylo posprzatac sklep) nie dostajemy juz do podpisu list obecnosci, poniewaz godzine wpisuje nam menedzer zeby "produktywnosc" sie zgadzala, a biedne dziewczyny zamiast wyjsc do domu o 21 to roznosza przymierzalnie i sprzataja sklep co najmniej do 22 CHARYTATYWNIE. Glowny kasjer, glowny Gestor i menedzerowie nie potrafia powiedziec milego slowa, dominuje ochrzan i pretensje a sposob odzywania sie do pracownika najgorszy z jakim sie spotkalam do tej pory. Grafik z dnia na dzien zostaje zmieniony bez pytania o to czy ktos ma czas czy jest w ogole na miejscu... wiekszosc to studenci ktorzy zjezdzaja co jakis czas do domu , ponadto kazdy ma swoje prywatne sprawy i obowiazki. Menedzerowie mysla ze siedzimy w domu i czekamy na znak od nich i nagle przylecimy. Dziewczyny sa sciagane ze swoich urlopow na sklep...
użytkownik
06.09.2017 (rok temu)
06.09.2017 (rok temu)
Do Misi.
Nie widzę w swojej opinii nic rozgoryczonego.Dla Twojej wiedzy-sam się zwolniłem.
Pisałem -umowa lojalnościowa -na zdrowych zasadach-sprawiedliwa dla obu stron, a nie jednostronna.
O jakich kolega szkoleniach mówi?W tej firmie nie ma szkoleń, są prezentacje-ciągle o tym samym-które defakto robią RKS, mniej lub bardziej zorientowani w produktach.Nie róbmy sobie jaj.
Jakie predyspozycje trzeba mieć?Jak się zatrudnia amatorów ze spożywki to predyspozycje moim zdaniem żadne, przepraszam-akwizycyjne, to tak.A kolego na czym ta praca polega? Nie rozwozisz ulotek z promocji?Co jeszcze robisz? Namawiasz aby Twoi klienci coś wzięli, pokazujesz produkty ,które masz na aucie nosząc je w bazarowej firmowej torbie-czyli akwizycja.W tej firmie z RKS wiedzę ma tylko najdłużej pracujący,chyba że coś się zmieniło.
A co się dzieje na rynku?Ty pewnie ogarniasz, no to ogarniaj -tylko co ogarniasz -zaglądasz w Gestora kilka razy dziennie i patrzysz kto, co zamówił.No to faktycznie jest skomplikowane, trzeba mieć do tego studia-a może i to mało?ŻYCZĘ powodzenia.
użytkownik
13.10.2016 (2 lata temu)
13.10.2016 (2 lata temu)
A kto mówił że RM jest zagrożeniem dla NI ? Przecież Rafał siedział głównie w sprawach sieci, Gestorow i kontaktów z organami administracji publicznej. Potem zajął się obsługą midvestu i cavatiny i stąd go MD przesunął do RN. Generalnie Rafał to bardzo rozsądny gość .
użytkownik
19.05.2016 (2 lata temu)
19.05.2016 (2 lata temu)
toki, a czy dowiadywałeś się jakie warunki ludziom na start dają ? Chciałem się dowiedzieć jakie są szanse na pracę u nich w najbliższym czasie
użytkownik
04.04.2016 (2 lata temu)
04.04.2016 (2 lata temu)
kursor, jest to istotne ponieważ poznajesz wszelkie tajniki, które nie są dostępne dla wszystkich. Trzeba dodatkowo studiować literaturę wyższą. Zwykle też tacy ludzie mają rozwiniętą wyobraźnię i szybko znajdują rozwiązania problemów.
użytkownik
02.04.2016 (2 lata temu)
02.04.2016 (2 lata temu)
e tam @ada wcale nie. Studia dają tylko wiedzę teroretyczną, której zresztą jak nie uzywasz to uwierz bardzo szybko ulatuje...Więc nie wiem czemu firmom tak starsznie zależy na wyższym wykształceniu
użytkownik
17.03.2016 (2 lata temu)
17.03.2016 (2 lata temu)
Wystarczy ,że masz też już jakas wiedze praktyczna z zakresu ksiegowosci, jezeli bylas na studiach to raczej wiesz na czym wszystko polega, zawsze tez mozesz zainwestowac w jakies kursy przygotowacze, chociaz oni chyba oferują wstępne szkolenia.
użytkownik
30.11.2015 (2 lata temu)
30.11.2015 (2 lata temu)
@kleo no wiadomo że to dobrze stanwosiko jest, niemniej jednak trzeba się na tym wszystkim znać, bez doświadczenia czy jakiegoś wykształcenia to ani rusz
użytkownik
27.11.2015 (2 lata temu)
27.11.2015 (2 lata temu)
@klops jasno zaznaczyli w ofercie tez, ze trzeba znać się na branży, że jest to dla nich bardzo wazne i wydaje mi się, że uciwie podchodzą do tematu z tego co widze.
użytkownik
23.11.2015 (2 lata temu)
23.11.2015 (2 lata temu)
tez mi sie wydaje ze calkiem niezle stanowisko, wymagania spore, i trzeba pamietac ze nalezy posiadac minimum 3 lata dosiwadczenia
użytkownik
20.11.2015 (3 lata temu)
20.11.2015 (3 lata temu)
Witam Was . Mój znajomy pracuję już tutaj od kilku lat. Praca jest rzeczywiście ciężka jednak nie można powiedzieć , że jakoś specjalnie ponad siły . We wcześniejszych firmach podobno trafiał dużo gorzej. W tej chwili szukają księgowego, a jest to jedno z lepszych stanowisk moim zdaniem w tej firmie
użytkownik
18.11.2015 (3 lata temu)
18.11.2015 (3 lata temu)
Ogólnie praca spoko, jeśli lubisz cały dzień słuchać zażalenia mieszkańców i właściwie odgórnie w większości je olać. Nie dostałem żadnego szkolenia, tylko od razu do roboty i od pierwszego dnia miałem pod moimi "skrzydłami" 5 bloków mieszkalnych, po 3 miesiącach miałem ich 15tu.

Atmosfera w pracy: każdy za siebie, wszyscy dla Gestora.

Wynagrodzenie: powyżej 15stu budynków, można dostać premię, niezależnie od stopnia zadowolenia mieszkańców.

Nadgodziny: są możliwe, ale trzeba udowodnić dokładnie ilu zrobiono, po czym można je odebrać, a jeśli nie masz kiedy bo jesteś zarobiony, to nikomu nie obchodzi... kasy za to nie dostaniesz. Przecież zawsze można odebrać i nie załatwić sprawy mieszkańców, zawsze można odłożyć na później i czekać na kolejnych telefonów ze zażaleniami.

Jedyny plus: wypłata zawsze na czas, choć marna.

Powodzenia wszystkim obecnym i przyszłym pracownikom Gestora, prędzej czy później i tak skończycie u psychologa.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Gestor"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin