test
Znaleziono 6 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Hiab"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
27.02.2017 (rok temu)
27.02.2017 (rok temu)
Braki? Co wy wiecie o brakach. Byście zobaczyli tablicę (nawet nie monitor) braków w Hiabie ;)
użytkownik
22.12.2016 (rok temu)
22.12.2016 (rok temu)
Praca jak praca, przy spokojnej pracy jeteście sie w stanie spokojnie wyrobić. Jeśli chodzi o atmosfere to zależy gdzie traficie, na jakiego mistrza, płaca zawsze w termnie, ile sie nalezy tyle płacą, odradzam prace na wydzuale Hiab z powodu mistrzów.
użytkownik
03.10.2015 (2 lata temu)
03.10.2015 (2 lata temu)
Pozdrowienia dla p T. Kality. Takiego kierownika to ze święcą szukać!!!!Takich ludzi w kadrze zarządzającej brakuje w tym xxxxxxx kraju.. Niestety p. Tomasz juz nie pracuje w ShL. Pozdrawiam z działu Hiab.
użytkownik
24.05.2015 (3 lata temu)
24.05.2015 (3 lata temu)
witam. jaka jest płaca, atmosfera i praca w tej firmie na łagiszy.
użytkownik
22.10.2014 (3 lata temu)
22.10.2014 (3 lata temu)
Korporacja Cargotec nadaje nowy kształt branży przeładunkowej, zapewniając korzyści swoim klientom i udziałowcom. Spółki wchodzące w skład korporacji Cargotec – MacGregor, Kalmar i Hiab – są uznawane za liderów rynku światowego w dziedzinie przeładunku i załadunku towarów. - co powiecie o tej ofercie ze Stargardu Szczecińskiego? Praca warta zainteresowania?
użytkownik
17.02.2012 (6 lat temu)
17.02.2012 (6 lat temu)
Opinia o Krantrak Hiab Śląsk
Sosnowiec, Zapolskiej 10a/4

Stary luj awanturnik, plotkarz i nierób Buliński głosował na PO to niech teraz zapierdala do 67 roku życia. Dobrze tak chujowi staremu. Całe życie ściemniał, wiec niech zapieprza na starość. Ma robote w zakładzie zięcia bo by nikt jebanego awanturnika nie zatrudnił bo to układziki rodzinne jak cała ich Platforma.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Hiab"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Kraków

Tychy

Gliwice

Ustroń

Skoczów

Skarszewy

Rzeszów

Zambrów

sprzatania Łódź

poszukuje sprzatania mieszkania Łódź apteka Piastów

Warszawa

eurocash Wrocław

Wrocław

zatrudnie pomocnika budowlanego Łomża

Bydgoszcz

Lublin

Puławy

Radom

Zwoleń
logopeda Warszawa
sistema Gliwice

Lubartów

Łomża

linga Skierniewice 2018 lipiec Nowe nowe 2018 lipiec Piastów

ursus Warszawa

ursus 2018 Warszawa

mechanik Wrocław

zamel Pszczyna
Czarnków
2018 Nowe nowe 2018 lipiec Pruszków 2018 lipiec grodzisk Nowe

Sieradz

pracownik produkcji Konstantynów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin