test
Znaleziono 601 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "John cotton"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
5 paź (11 dni temu)
5 paź (11 dni temu)
Czy jest organizowany transport z okolicznych miejscowości do Szczawna? Chodzi mi dokładnie o Jedlina Zdrój. Praca przez agencje czy również przez zakład?
użytkownik
27 wrz (19 dni temu)
27 wrz (19 dni temu)
Niby dlaczego ;))
użytkownik
27 wrz (19 dni temu)
27 wrz (19 dni temu)
Ale pretensje do pracowników...
użytkownik
27 wrz (19 dni temu)
27 wrz (19 dni temu)
Nie sprawne maszyny to norma w John cotton
użytkownik
27 wrz (19 dni temu)
27 wrz (19 dni temu)
Dziwię się tej kobiecie. Gdyby tak do mnie się odzywał, to dałabym mu prosto w twarz. Jestem kobietą i nie wyobrazam sobie jak tak mężczyzna może się odzywać...
użytkownik
27 wrz (19 dni temu)
27 wrz (19 dni temu)
Jakie leżeć jakie nic nie robić! Przychodzę do pracy pracować na wyplate A nie jałmużnę. Szkoda, że nie słyszałeś co się wczoraj działo. Jeden z pracowników darl się do kierowniczki. Zachowywał się jakby był na prochach. Z nim nikt nie chce pracować.
użytkownik
27 wrz (20 dni temu)
27 wrz (20 dni temu)
Odczepcie się od Szczawna
użytkownik
27 wrz (20 dni temu)
27 wrz (20 dni temu)
Jakie wiele osób, masz na myśli tych pseudo pracowników, co by tylko chcieli leżeć i nic nie robić?
użytkownik
26 wrz (20 dni temu)
26 wrz (20 dni temu)
Masakra. Każą nam szyć na akord A nie działają maszyny. Już wiele osób się zwalnia!
użytkownik
25 wrz (21 dni temu)
25 wrz (21 dni temu)
Ogólnie tragedia w Szczawnie Zdrój. Całkowity bajzel. Pracuje 2 tygodnie. Do dzisiaj Pani kierownik nie dala mi umowy. Nie wiem za ile pracuje. A jak jest potrzebna to albo jej nie ma albo lata z telefonem. Ludzie zaczynają się zwalniać...
użytkownik
23 wrz (23 dni temu)
23 wrz (23 dni temu)
Na stronie internetowej John cotton EUROPE jest informacja, że do oddziału w Głuszycach poszukiwane są obecnie osoby, które chciałyby podjąć zatrudnienie na poniższych stanowiskach:
Szwacz
Pracownik Produkcyjny
Tu znajdziecie wszelkie szczegóły:
https://www.Johncotton.eu/kariera

Czy aktualni pracownicy mogliby podpowiedzieć czego można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej? Będzie to nieoceniona pomoc dla osób, które mają zamiar wysłać swoje cv.
użytkownik
22 wrz (24 dni temu)
22 wrz (24 dni temu)
A jak pracownik kłamie, mówiąc, że potrafi szyć, a nie widział maszyny na oczy, to dopiero paranoja.
użytkownik
21 wrz (25 dni temu)
21 wrz (25 dni temu)
Hmm...lider nie ma zajęcia? Aż się ciśnie na usta niecenzuralne słowo... Dwie dziewczyny nie wiedzą w co ręce wsadzić,robią wszystko a Ty piszesz,że lider się snuje jak cień... ciekawe to. Najwidoczniej mało jeszcze widziałeś.
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
20 wrz (26 dni temu)
W Głuszycy lepiej nie jest, nowy kierownik jest już tyle czasu a dalej nic nie wie, cały czas mówi tylko „przyjdź później” chodzi palić co chwile, nie wiem skąd oni ich biorą i w Głuszycy i w Szczawnie...
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
20 wrz (26 dni temu)
Tak było jest i będzie.... na przerwie , na forum, między sobą wszyscy cwaniacy a tam gdzie i kiedy trzeba to wszyscy łby na dół i cisza.
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
20 wrz (26 dni temu)
Sluchajcie tego firma John cotton a raczej dyrekcjia gluszyckiej firmy wymyslila sobie ze pracownicy beda wchodzic na odcisk palca na teren zakladu bo jak tlumaczyli karty mozna zapomniec a palcow nie,bardzo ciekawe wytlumaczenie szkoda tylko ze zarzadzajacy ta firma gluszycka zapomnieli GŁOWY bo pobierenie odciskow palcow przez firmy to nie legalne ciekawe jak dlugo to sie utrzyma a tak nawiasem panowie z bura John cotton gluszyca to nie startrek zeby wejsc to trza odcinsk palca,wystarczy dobra organizacjia kart cipowych ze zdjeciem a jak zapomnie pracownik to jest przeciez portiernia nie wiedza nie zwalnia od myslenia do tego nie trzeba studiow tylko glowy myslenia szkoda ze wy ta glowe straciliscie dawno temu i jestescie sto lat za murzynami.
użytkownik
20 wrz (26 dni temu)
20 wrz (26 dni temu)
strasznie słabe zarobki jak na trzy zmiany to z nockami 1800 bez nocek 1600,,,,ekipa w Szczawnie Zdrój do kitu bo pracownicy z dużym doświadczeniem dają popalić nowym to jakaś masakra,,zero pomocy dla nowych pracowników trzeba się domyślać w lot co robić na swojej zmianie bo zaraz pretęsje że się nic nie robi i wyśmiewanie się z nowych pod nosem że jako pracownik już od początku się obijasz,,,,żenujące jest to że jest tam na trzy zmiany brak zajęcia i ludzie się snują po zakładzie jak duchy,,liderzy nie potrafią się zająć nowymi pracownikami jestem nowy to widze co się dzieje,,czasem brak narzędzi do pracy a gdy jest audyt to znajduje się wszystko w Szczawnie przydała by się kontrola ale nie zapowiedziana pod kątem nowych pracowników,,,czasem śmieszne jest to że nawet lider nie ma zajęcia i snuje się i na drugiej i na trzeciej zmianie jak zombii,,brak jakiej kolwiek kontroli na tych zmianach,,,ludzie pracują bo muszą a tak naprawdę to sciema,,,co do szkoleń stanowiskowych to ich po prostu nie ma,,w pierwszy dzień pokazano mi wszystko na obu stanowiskach i kazano pracować ale nie idzie tego zapamiętać i od tamtej pory cisza,,,moim zdaniem powinna wpaść tutaj inspekcja pracy bez zapowiedzi i poustawiać tych oszołomów czyli kierowników,,kierowniczki,,i innych ludzi co sprawują władze,,,nie polecam tej firmy i wcale się nie dziwie że Polacy tu nie chcą pracować,,,dużo ludzi tu pracuje z Ukrainy bo im się opłaca no a niestety nam nie bo bez nocek 1600 to mało,, to bardzo słaba firma a zajmuje się produkcją materacy sklepy Ikea oraz Jysk,,,jakościowo jest ok ale liderzy i kierownictwo powinno dostać po uszach za takie traktowanie nowego pracownika zero przyuczenia i brak zainteresowania ja to nazywam jestem bo jestem i z obsługi maszyn nadal nic nie wiem,, aha umowa jest o prace na czas trzy miesiące czyli czas próbny i to się nazywa jak omijać umowe zlecenie brawo wy
użytkownik
19 wrz (27 dni temu)
19 wrz (27 dni temu)
Zabawne duzo klapiecie o Gluszyckim zakladzie na necie po pracy jednak zaden z was drodzy pracownicy nie ma na tyle odwagi by cos z tym zrobic a jest wiele sposobow dajecie soba pomiatac bojac sie o prace hehe rynek jest otwarty a bez podstawne zwolnienia sa karane. To w obozach pracy tak bylo a zyjemy w swiecie ktory ma swoje prawa jednak sami dajecie sie i godzicie to tak macie ciekawy ile z was jest na tyle odwaznych by pozadnie zmienic warunki pracy i szacunek w tym zakladzie zamiast klapac dziobem warto przejsc do czynow,bo nie ma co ukrywac za takie traktowanie nikt normalny nie godzil by sie,komentujac zarobki itp nie odstraszycie ludzi,wezcie sie ludziska w garsc i pokazcie razem wszyscy dyrekcji ze jestescie LUDZMI nie zwierzetami choc zwierze ma wiecej szacunku okazywanego niz wy.Pozdrawiam
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
jest kobietą teraz na zmianie dziennej przychodzi sobie na 6 h jest pakowaczem ale zachowuje się jak kierownik zmiany wydaje ludziom dyspozycję co kto ma robić....jak jej nie posłucha zaraz idzie do liderki lub do kobiety z kontroli jakości że niby coś źle szyjesz pakujesz jest bardzo chamska bezczelna czepia się byle czego...
na wychodne po 6 godz.pracy znowu wydaje ludziom polecenia co kto ma robic pokaże palcem ta źle szyję inną źle pakuje trzeba na te osoby uważać obserwować...
one jest jedną z wielu kapusie w John cotton gluszyca
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
@Pakowacz przypominam, że na forum panuje regulaminowy zakaz podawania imion osób zatrudnionych w firmach. Jest to związane z ochroną danych osobowych. Ponadto, proszę Cię o nieużywanie wulgaryzmów, nawet jeżeli jest to cytat. Zachęcam Cię do zapoznania się z regulaminem, który jest dostępny pod tym linkiem: https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "John cotton"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin