test
Znaleziono 179 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "McDonalds"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
6 sty (17 dni temu)
6 sty (17 dni temu)
wiecznie ktoś gada w pracy o tych opiniach...ale widzę szkoda czasu :) o tych śmieciówkach przesadziłaś laska ...pracowałam wcześniej w McDonalds i tam są śmieciówki, bądźmy uczciwi 2 kółka i 600-900 premii to nie źle, pozasuwajcie trochę przy frytkach, kawie i poje...klientach w macu to pogadamy, nie powiem nie zawsze udaje mi się zrobić dwa limity ale jak się człowiek spręży to do zrobienia, bez jaj nie pieprzmy głupot
użytkownik
21.11.2018 (2 miesiące temu)
21.11.2018 (2 miesiące temu)
Hej, użytkownicy.

Moja opinia jest trochę podobna, tyle że dodam do niej kilka dodatkowych słówek.
Okres próbny, który trwa trzy miesiące - spoko, jeśli ktoś pracuje 1-2 razy w tygodniu na pełnym czy 1/2 etatu, ja pracuję 5 razy w tygodniu na pełnym etacie i faktycznie można mieć uczucie, jak to się dłuży... tyle pracy, a często jestem zmęczona i zarabiam marne grosze za 3 miesiące :/
Kierownik jest super! Co do menadżerów... no, cóż, niektórzy uważają siebie za boss McDonaldsa. A szczególnie jedna - zamieniłabym ją na inną normalną menadżerkę.

Nie uważam, aby ta praca była stała, a dorabiająca. Pracuję, by utrzymać pokój do wynajęcia wraz z moim partnerem.

Pragnę dodać, iż jestem osobą słabosłyszącą i słyszę dzięki procesorowi mowy, menadżerowie wiedzą to i niektórzy z nich nie potrafią potraktować mnie normalnie :/ a załoga może odwrócić się z tego powodu, bo się jest uważanym za „dziwaka”, no, ale kiedyś na pewno zmienię pracę na lepszą...

Moje sugestie dla McDonald's:
Lepsze podejście i wyrozumiałość menadżerów do nowych pracowników
użytkownik
19.11.2018 (2 miesiące temu)
19.11.2018 (2 miesiące temu)
Czy znalazłeś gdziekolwiek informacje na temat tego, czy do McDonald w Rybniku poszukiwane są nowe osoby? Jeśli tak to najlepiej będzie, kiedy sam udasz się do firmy w celu złożenia swojej aplikacji do pracy w tej restauracji.
użytkownik
16.11.2018 (2 miesiące temu)
16.11.2018 (2 miesiące temu)
Może ktoś się wypowiedzięć o pracy w McDonalds w RYbniku na żorskiej albo przy ul.Budowlnaych jaka jest tam teraz atmosfera itd?
użytkownik
09.10.2018 (3 miesiące temu)
09.10.2018 (3 miesiące temu)
@zagubiony, forum to dotyczy pracy w McDonald's w Rybniku. Czy właśnie ta lokalizacja Ciebie interesuje? Rzeczywiście masz rację, różne opinie krążą na temat tej pracy, myślę, że powodem różnych zdań jest fakt, iż każdy z nas ma inne potrzeby i wymagania co do warunków pracy. Jakie Ty masz? Już prawie 4 miesiące minęły od Twojej opinii. Czy zatrudniłeś się w tej firmie?
użytkownik
08.10.2018 (3 miesiące temu)
Witam, czy coś ktoś wie na temat McDonalds na ul. Łopuszańska 2.
Chce się tam zatrudnić bo ma blisko ale nie wiem czy jest sens. Po wiecie coś na temat tej restauracji.
użytkownik
08.10.2018 (3 miesiące temu)
Witam, czy coś ktoś wie na temat McDonalds na ul. Łopuszańska 2.
Chce się tam zatrudnić bo ma blisko ale nie wiem czy jest sens. Po wiecie coś na temat tej restauracji.
użytkownik
27.09.2018 (3 miesiące temu)
27.09.2018 (3 miesiące temu)
Agato, nie zwlekaj! Jeszcze dziś przybądź do Murapolu! Nikodem potrzebuje Ciebie w trybie pilnym. Wystarczy przeczytać jego ostatnie "hiciory" w necie. Przynieś ze sobą próbki swoich tekstów oraz pomysłów. A już od jutra będziesz dyrektorem czegoś tam ! Murapol oferuje błyskawiczną ścieżkę kariery (w dół też). Do biura Murapolu trafisz bez problemu - doprowadzi Cię zapach z McDonalds, a sam Murapol gnieździ się przy lokalu fryzjera.
użytkownik
19.09.2018 (4 miesiące temu)
19.09.2018 (4 miesiące temu)
może wybrali takie M bo ktoś z decydentow zapatrzył się w logo McDonalds, który ma też swój lokal na Partyzantow jak i murapol ?
użytkownik
18.08.2018 (5 miesięcy temu)
18.08.2018 (5 miesięcy temu)
Google: "praca ogłoszenia biedronka McDonalds"
użytkownik
06.08.2018 (5 miesięcy temu)
06.08.2018 (5 miesięcy temu)
Po moim trzymiesięcznym stażu w firmie Delphi pozostało już tylko wspomnienie, niekoniecznie pozytywne.

Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbyła się przez telefon, porozmawialiśmy o moim dotychczasowym doświadczeniu, o studiach, rekruterka nawiązała do zainteresowań wpisanych w CV oraz zadała dwa pytania po angielsku. Następnie opisała czym zajmuje się dział i czym miałabym zajmować się na stażu (co bardzo ważne - opisała obowiązki od a do z). Druga rozmowa odbyła się w Centrum Energetyki AGH z jednym z koordynatorów, zadał mi pytanie dlaczego chcę odbyć staż w tej firmie, spytał czy wiem na czym będzie polegać moja praca, spytał od kiedy mogę zacząć i przedstawił stawkę godzinową (wtedy było to 15zł/h).

Po podpisaniu umowy zlecenie byliśmy zobowiązani do podpisania klauzuli poufności, która zakazywała nam opowiadania o tym czym zajmowaliśmy się na stażu.

Szkoleni byliśmy przez innych studentów na stażu, a że przemiał ludzi w laboratorium był chwilami większy niż McDonaldsie poziom szkolenia był bardzo niski. W sumie szkolenie było krótkie i bez sensu, bo i tak przez tydzień musiał pomagać ktoś ze stanowiska obok, chociaż koledzy obok też chwilami nie wiedzieli co w danej sytuacji zrobić.

Pewnego dnia ten sam koordynator, który spytał czy wiem na czym polega moja przyszła praca zrobił nam zadymę, że rozpowiadamy o tym co robimy na stażu, że wszyscy o tym wiedzą co tu robimy, że firma zacznie wyciągać z tego konsekwencje. Nie żeby coś, ale podczas pierwszej rozmowy telefonicznej już na dzień dobry rekruterka opisała zakres obowiązków baaaaaaaaaardzo dokładnie, a ten sam koordynator na rozmowie zapytał czy wiem na czym będzie polegać praca....

Brak konsekwencji to największy problem wśród koordynatorów, np pewnego dnia otrzymaliśmy od nich służbowego maila o tym że mamy zachować dresscode w miejscu pracy wraz z wycinkami firmowej prezentacji na ten temat. Było to żenujące, bo jedna z koordynatorek do pracy przychodziła z dekoltem do pępka, i przy każdym nachyleniu się przy stanowisku pracownika pokazywała wszystkim swój biust potężnych rozmiarów. Było to wręcz niesmaczne.

Ponieważ praca była cały czas przy komputerze i była bardzo monotonna w umowie był zapis, że przysługuje nam 5 minut przerwy na każdą godzinę. W praktyce wyglądało to tak, że ulubieńcy kooordynatorów siedzieli w kuchni na kawie po 30minut smieszkując z nimi, niektorzy wychodzili co godzine na fajke, co zajmowalo wiecej niz 5 minut, a gdy ktos nie palił i nie chciał spouchwalać się z biuściastą koordynatorką dostawał upomnienia, że patrzy przez okno podczas przerwy.

Na staż zawsze było zatrudnionych za dużo studentów co w praktyce skutkowało tym, że walczyliśmy o stanowiska przy komputerze. W teorii czas pracy miał być elastyczny między 7 a 17, w praktyce jeżeli przyszłam o 10 bo rano miałam zajęcia, a wolne stanowiska już się skończyły musiałam czekać aż ktoś pójdzie do domu (czas pracy liczył się od zajęcia stanowiska) lub musiałam iść do domu. To skutkowało tym, że wiele osób miało problem z wyrobieniem zadeklarowanej liczby godzin i nasze pensje mogły zostać obcięte o 10% o ile dobrze pamiętam.

Koordynatorzy analizowali naszą pracę i w razie pomyłek zostawaliśmy zaproszeni do ich boksu, który był otwarty i dostawaliśmy reprymendę, którą słyszeli wszyscy pracownicy, którzy wtedy byli w pracy. Uważam, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Na stażu nie wykonywałam żadnych czynności, które mogłyby przydać mi się w przyszłości, bo pracowaliśmy tylko w jednym programie, który był napisany pod firmę Delphi. Jedynym plusem tego stażu jest to, że mam go w CV i inni pracodawcy myślą, że staż w tak znanej firmie z branży automotive był niesamowicie ciekawy i pełen wyzwań.

Umowy były przedłużane co trzy miesiące. Po upływie moich trzech miesięcy polityka dotycząca wynagrodzeń się zmieniła i wynagrodzenia za godzinę na stażu spadły do najniższej możliwej stawki na zleceniu.

Czy poszłabym drugi raz na ten staż? Nie, bo przez to jak zachowywali się koordynatorzy, jak organizowali pracę w tym laboratorium zraziłam się do firmy Delphi ogólnie i chociaż widzę ciekawe oferty pracy to nawet nie wysyłam CV.
użytkownik
06.08.2018 (5 miesięcy temu)
06.08.2018 (5 miesięcy temu)
A może to wina przełożonych, którzy nie potrafią zarządzać. Ogromny wpływ na jakość i wydajność pracy pracownika ma organizacja oraz wyposażenie stanowiska pracy oraz jego ergonomia, umiejętne zarządzanie personelem (nie tylko strachem), odpowiedni dobór pracowników oraz ich motywacja, zapewnienie "dobrej" atmosfery w miejscu pracy. Tego wszystkiego w kronospanie brakuje. Te same "lenie" po odejściu do innych firm bardzo często są zaangażowanymi i ponadprzeciętnie wydajnymi pracownikami, chwalonymi przez przełożonych więc problem braku motywacji jest wewnątrz kronospanu. Odnośnie pierwszego wpisu. Zachowania antyspołeczne, socjopatyczne i psychopatyczne można zauważyć u wielu pracowników tej firmy (przykładów jest mnóstwo: począwszy od romansów i zdrad, przez gnębienie, krzyki i wyzwiska innych pracowników, kłamstwa, brak szacunku wobec innych, celowe utrudnianie pracy itp., itd....). Jeden z managerów tej firmy może spędzić wigilię w pracy albo w McDonalds'ie i dla niego to żaden "problem", inni dla pieniędzy też zrobią "wszystko".....
użytkownik
17.07.2018 (6 miesięcy temu)
17.07.2018 (6 miesięcy temu)
Witam,
całkowicie przypadkowo odkryłem tranzyt przemytniczy w restauracji McDonalds. Otóż zamawiając 2x 2 for U, jalapeno burger i frytki oraz kurczakburger i coca-cola, usłyszałem, że to będzie 200 zł. Pracownik nie zamierzał przyjąć mojego zamówienia, za to chciał wcisnąć paczuszkę z dziwną zawartością. Okazało się, że takie zamówienie to szyfr na zamówienie czegoś "spod lady". Zmieszany pracownik Tomek chciał zaoferować w zamian za to darmowe hamburgery, ale stamtąd poszedłem. Nie chcę problemów z mafią, ani tym bardziej z prawem.
użytkownik
05.07.2018 (6 miesięcy temu)
05.07.2018 (6 miesięcy temu)
Właśnie , bank to nie McDonalds a zarobki i wyzysk podobne !
użytkownik
03.07.2018 (6 miesięcy temu)
03.07.2018 (6 miesięcy temu)
Tak wożą catering z hotelu Monopol w Katowicach a alkohole z Tesco i lunch z McDonalds
użytkownik
01.07.2018 (6 miesięcy temu)
01.07.2018 (6 miesięcy temu)
Bank to gorsze miejsce pracy niż McDonalds kiepie korporacyjny.. Czego potrzeba poza słuchawką i komputerem??? W macu przynajmniej z głodu nie zginiesz..
użytkownik
21.06.2018 (7 miesięcy temu)
21.06.2018 (7 miesięcy temu)
Co myślicie o pracy McDonalds? kusi mnie fakt że proponuja umowę o pracę, ale różne opinie krążą..
użytkownik
09.05.2018 (8 miesięcy temu)
09.05.2018 (8 miesięcy temu)
@anonim, często niestety tak bywa, że pracodawca nie zwraca pieniędzy, ale jeśli jesteś zatrudniony na umowę o pracę to powinieneś się o to upominać. A w McDonalds takie chyba umowy dają? Piszesz też o wykorzystywaniu podasz konkretny przykład?
użytkownik
26.04.2018 (8 miesięcy temu)
26.04.2018 (8 miesięcy temu)
sorki wielkie ale nie pracuje w biurze czy w kadrach jestem zwykłym szarym pracownikiem . Wszystko zależy od ekipy i kierownika , ja ekipe mam super wiec mogę każdemu polecić prace w cyrku ale zdaje sobie sprawe że są stacje na których sam bym nie chciał pracować np u nas w mieście . Praca nie jest zła nie wiem jak jest gdzie indziej ale z premia mam około 2300-2400 praca nie jest ciężka ani stresująca , kiero spoko gość można się z nim dogadać stoi za nami murem co jest fajne.Zaliczyłem kiepskie prace w swoim życiu za dzieciaka pracowałem w McDonalds tam jest dopiero przerąbane a tutaj...Powiem szczerze ciężko się narobić u mnie na stacji.Złota zasada nie podoba się to się zwolinić :D
użytkownik
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
zeby nie zakrecilo wam sie w glowie od pracy w LS : https://www.olx.pl/oferta/McDonalds-modlinska-zatrudni-do-pracy-w-godzinach-nocnych-dolacz-CID4-IDnyvvC.html#7d5e2b88b3 3400 do 3600 zl brutto
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "McDonalds"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Radomsko
Działdowo

Mława

Kielce

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin