test
Znaleziono 544 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Media Expert"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Hej ludzie jak się można dostać do pracy na PH bo nie mam doświadczenia i jak na razie zero odezwu z każdej firmy do której aplikowałem :( musi być jakieś wykształcenie kierunkowe? W tej chwili mam tylko doświadczenie w handlu ale jako sprzedawca w Media Expert...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Witam, jak wygląda rozwój zawodowy w sklepie Media Expert ? Można awansować jak wygląda taki rozwój ktoś przybliży ? :)
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Witam ,
potrzebuję pilnie skontaktować się z działem kadr Media Expert w Złotowie, niestety nigdzie nie jest podany nr telefonu do nich. (nawet na recepcję na infolinii podają błędny).
Czy ktoś posiada może nr telefonu do kadr ? proszę o udostępnienie.
Dziękuję pozdr
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Kss,ks,asm ? Jesteś korposzczurem z klapkami na oczach , oddany bezgranicznie wierząc w scieżke kariery
użytkownik
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
Mała kasa patologia tyle w temacie szkoda pisać. Premie zabierane. Premii i tak się nie doliczysz. Sprzedać coś gołego znaczy bez ubezpieczenia to źle lepiej nic nie sprzedawac. Wypłata jak w Biedronce na kasie. Mi nie pasowało więc nie pracuje. Takie mam podejście jak coś nie odpowiada to się zmienia prace. Lepiej omijać ta firme. Szkoda nerwów i czasu. W każdej innej firmie jest lepiej a płacą tyle samo.
użytkownik
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
Dobrze to trzeba zapier$alac. Wypłata śmiech na sali. Z uśmiechem to ja pracę zmieniłem i nie narzekam
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
Hahaha przegrywy. Narzekacie na tym forum, a i tak na koniec okazuje się, że jest to jedna z niewielu firm, gdzie dobrze zarabiacie (często powyżej średniej krajowej). A że trzeba zasuwać to oczywiste. Nie zarabia się dobrych pieniędzy za nic nie robienie. Skończcie narzekać i do pracy z uśmiechem.
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Wiesz, ze te sklepy, które robią polisy na poziomie 8% nie zmieniają cen na tych śmiesznych meblach? i jeszcze klientowi prosto w oczy mówią, ze dostają gratis gwarancje? Co lepsze, chcą obsługę Premium a gdzie są pieniądze? Nie sprzedaż polisy czy usługi - jesteś wrogiem. Nikt ci nie pokaże jak tylko idź i rób. Asm jest jak psów. Nie zdążysz się odwrócić i już ich nie ma. Nie ma jak to otwierać sklepy w Warszawie a nikt „centrali” nie powiedział, ze rynek ten rządzi się swoimi prawami. Niestety styczność z ASM grozi udar ;) całe szczęście, ze już nie pracuje w tym barłogu. miliard pęknie ale w odszkodowaniach dla ludzi za zabieranie kasy za inwentury, do tego praca w warunkach szkodliwych i za walki na VAT:)
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Jak byłem ostatnio po telewizor w sklepie MediaExpert to wszędzie tylko pytają się o gwarancje, gwarancje i gwarancje i gwarancje. Wychodzi na to że MediaExpert sprzedaje tylko te gwarancje. O co tu chodzi??? Może ktoś wyjaśnić po co to??? Jest to mega denerwujące!!!!
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Panie Arkadiuszu D. zwany długim. Złapiemy się za to co zrobiłeś na jednym regionie pseudo motocyklisto. Chwalisz sie tym swoim szpanerskim motorkiem, bo jesteś pan pozer i tyle. Ale przyjdzie kryska na matyska. Na pewno w końcu się spotkamy.
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Na dno to już idą jak Titanic!!! To co się wyprawia z handlowcami na sklepach to jest kpina, żenada i WYZYSK!!!! Jeżeli handlowiec nie ma kasy za sprzedaż towarów (bo zeta brutto dostaje) to jak on ma mieć jakąkolwiek motywację do czegokolwiek???!!!! Żul z pod sklepu ma większą stawkę jak woła na wino. Szkoda bo fajna firma była za czasów jak dobrze płaciła sprzedawcom i wymieniane na forach niedogodności nie przeszkadzały. Kasa to rekompensowała. Ciekawe czy dyro by za zeta tak się angażował w swoją robotę????
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Skoro to wszystko prawda, co piszecie to jakim cudem takie duże firmy, jak Deichamann, Douglas, Super Pharm, Shell, eobuwie czy Media Expert chcą z nimi współpracować ? A innogy ? To raczej jest potwierdzenie wiarygodności. Nie sądzę, żeby te firmy im nie płaciły ? No chyba, że one płacą, a pracownicy nie dostają kasy ? Ftedy to już byłby niezły przekręt ;/////
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Tabelka, tabelkai jeszcze raz tabelka czyli blokowanie gołego obrotu (normalnego handlu) przez przymus sprzedazy Hestii a co gorsza PSP!
poniesie ich na dno o ile już nie poniosło szkoda ze prezes nic o tym nie wie na czym tylko zależy dyrektorowi sprzedazy
oraz dm,asm
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Bardzo interesujące : D Zwłaszcza ile osób ciągle potrzeba do pracy. MB w tej chwili to kpina. Nagle się obudziliście w centrali z slw. Obniżone stawki w żenujący sposób były. Teraz nagle poszły w górę bo towar nie rotuje na sklepach. Fajny komentarz kogoś z centrali. Jaja w biały dzień. Tak tak normalnie Barbórka się szykuję jak w PRL. Dodatkowo tyle roboty dajecie że w tej chwili się pada po wykonaniu 60 % zadań. Reszty się nie da wykonać. Doba pracownicza nie jest gumowa. Ciekawe czemu tyle jest ogłoszeń o prace : D. Nawet w centralach ludzie uciekają. Jakim cudem nagle w okresie przedświątecznym potrzeba specjalistów od zamówień z producentami oraz ecommerce w grudniu? : D Ludzie nie mają zamiaru za te ochłapy tyrać. Bomba niech sam sobie posprzedaje. Żenująca sytuacja z centrali. :D hahaha w tabelkach źle się dzieje?! No ale w centrali same rekiny biznesu siedzą : D A teraz im podziękujcie że przez ich debilne decyzje ludzie uciekają i nie ma obrotu jak sobie wymarzyli. To nie film z USA o sukcesie na rynku. Idziecie na dno : D Tylko każdy kieras i ASM dają idiotyczne maile jako podkładka że niby coś się robi w kierunku robienia wyników. Jak w biedrze nie ma jak przejść. Wszędzie głupie wyspy z towarem. Za taki handel i jego ogarniecie każdy z centrali i kierownictwa powinien odrazu polecieć na ryj. Co ma wspólnego z handlem to : "No wiesz bo jak nie ma każdej specyfikacji na cenie to tego nie kupią!" Tiaaaaaa A klient patrzy sie na to. Zalew informacji i sam się śmieje z tego jak to wygląda na sklepie : D Handel to w iraku pod ostrzałem chyba kończyli w tej centrali. Gamonie marketingu oraz ogarnięcia ekspozycji.
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Przecież macie dodatkowy konkurs kwartalny do Mojego Bonusu, który przy spełnieniu wszystkich parametrów premia z tym związana jest jak górnicza 13 :). Widziałem tabelki, w których masa sklepów w moim regionie wyrabiała wszystkie parametry, gdzie przy spełnieniu 100% planu premia świąteczna wynosiła nawet 60% średnich zarobków z ostatniego kwartału. Wychodziły nawet fajne pieniądze. A że w okresie jest 3x tyle pracy to normalka. Tak to w handlu bywa. Nie lubiłem tego, ale pensja na koncie po całym stresie z tym związanym była godna. No chyba że pracujesz na małym sklepie osiedlowym, gdzie nie ma wielu klientów. Wtedy bardzo trudno o wypracowanie premii.
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Grudzień powinien być miesiącem najlepszym dla handlowców i kiedyś dawno temu był , czekaliśmy na ten okres . A teraz to najgorszy miesiąc , roboty 3x tyle a zarobisz tyle samo lub nawet mniej niż w normalnym miesiącu.
użytkownik
15.12.2018 (2 miesiące temu)
15.12.2018 (2 miesiące temu)
Za czyje pieniądze jest tyle reklam w Mediach tv, internecie, radiu???
Za pieniądze handlowców sprzedahących na sklepach!!!! Firma wali całą kasę w reklame a sprzedawca dostaje ochłapy za handel.
użytkownik
15.12.2018 (2 miesiące temu)
15.12.2018 (2 miesiące temu)
xxxxxxx ???ludzie uciekają z MEX
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
W dniu 14.12.2018r. chciałem w sklepie Sieci Media Expert w Łodzi, Rzgowska/Kolumny 6/36 zakupić dziecku na gwiazdkę konsolę X Box One S z 2 padami i z grą Fifa 19 niestety nie stoi wyeksponowana bo jest w dobrej cenie 1199 zł zapytałem pracownika czy jest taki zestaw dostępny, oczywiście oderwałem go od rozpakowywania towaru co zapewne go zdenerwowało. Pracownik poszedł ze mną i spod innych zestawów wyjął interesujący mnie zestaw po czym zapytałem czy i jaki jest sposób na zwroty w Państwa sklepie odpowiedź była jedna NIE MA ŻADNYCH ZWROTÓW U NAS... po czym zabrał mi towar, który oglądałem i czytałem jego zawartość na opakowaniu i oddalił się nie interesując się co ze mną klientem.
Zdenerwowało mnie to i podszedłem szybko do niego i spytałem czy mogę poprosić kierownika sklepu po czy powiedział tak i szybkim krokiem podszedł do kierowniczki szepcząc jej coś do ucha. Pani kierowniczka nie dała wiary moim opowieścią i wzdrygała ramionami mówiąc, że nie miało nic takiego miejsca. Spytałem czy sprzedał mi konsolę ekspedient konsolę i czy wogóle wie czy chciałem coś kupić BO TO CHYBA GO WOGÓLE NIE INTERESOWAŁO. ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPU W TYM SKLEPIE JEŚLI CHCECIE BYĆ DOBRZE TRAKTOWANI JAKO KLIENCI ŻENADA

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
DO EDUKOWAĆ EKSPEDIENTÓW I NAUCZYĆ SPRZEDAWCÓW KULTURY
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
U zastępcy? :) hahaha dobre sobie. Oczywiście jak zastępca wykonuje swoje obowiązki na tym stanowisku (głównie spychologia od kierownika), dodatkowo sprzedaje na sali i spisuje raty... A no i jeszcze nadgodziny,ale to wtedy nawet nie widać 4tys,chyba że mówimy o brutto... Szczerze i gorąco NIE POLECAM
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Media Expert"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin