test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Millennium"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Hej,
jak wyglada praca w centrali w Warszawie na Zaryna w departamencie procesow?
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
To pewnie zależy od zespołu i departamentu, na jaki się trafi, ale ewidentnie miałeś szczęście. W 99,99% atmosfera jest fatalna, wręcz przykra. Nigdy w Warszawie nie mialem okazji trafić na taki kwas w korporacji
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Niestety mimo dobrych warunków finansowych zrezygnowałem z pracy w centrali po mniej niż roku.
Nie polecam tego banku nikomu, kto ceni sobie zdrowe relacje ze współpracownikami i przyzwoita kulturę organizacyjną. Doświadczone i zdolne osoby wytrzymują w tej firmie - chodzi w szczególności o departament bankowości elektronicznej - nie więcej niż rok.
Kiepska atmosfera i przedmiotowe traktowanie sprawiają, że doświadczenie pracy tam ludzie wypierają ze swojej świadomości jako traumatyczny przeżycie.

Jak trafnie określiła to jedna ze stażystek "takie szczurne korpo"..
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Plusy:
+ regularne godziny pracy (w przypadku oddziału poza galerią)
+ całkiem dobre wynagrodzenie jak dla osoby bez doświadczenia
+ fajne szkolenia
+ możliwość poznania fajnych ludzi
+ możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości

Minusy
- presja sprzedażowa
- bardzo dużo procedur
- bardzo dużo informacji do przyswojenia, zarówno na temat produktów (od transakcji gotówkowych, przez zakładanie kont, do sprzedaży inwestycji - po drodze naaaaprawdę dużo rzeczy, o których pracownik dowiaduje się na bieżąco, nie ze szkoleń), jak i odnośnie systemu - różne aplikacje do obsługi
- niewystarczające szkolenia, większość rzeczy trzeba uczyć się na bieżąco, przy klientach, co bywa stresujące

Podsumowując, praca jest odpowiednia dla wygadanych osób, które lubią sprzedawać, opowiadać, bajerować ludzi, wciskać im różne produkty, dobrze czują się w pracy z ludźmi i nie przeszkadza im presja, szybko się uczą i są samodzielne. Jak dla osoby bez doświadczenia jest to praca dająca duże możliwości nauki, jednak trzeba nastawić się na stres i cierpliwą naukę. Jeżeli chodzi o atmosferę - jest bardzo różnie, jak wszędzie. Zależy na jakiego kierownika i współpracowników się trafi - tak naprawdę to bardzo wpływa na atmosferę i zadowolenie z tej pracy. Osobiście mam cudownego kierownika, natomiast współpracownicy to doświadczeni sprzedawcy (10-20 lat w Millennium) i nie zawsze jest kolorowo, jestem "młodym", który nie zawsze ogania i niestety coraz rzadziej reszta zespołu jest chętna do pomocy.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Dzisiaj kasy nie będzie, już po trzeciej sesji bankowej Millennium(chyba że znów zmienili bank) też mam tam konto i kasy nie ma.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Pracy na infolinii na Żaryna absolutnie NIE POLECAM
DLACZEGO??:
1. PROBLEM Z ZAMIANAMI NA INNY DZIEŃ PRACUJĄCY
2. SŁABY SYSTEM PROWIZYJNY (JAK NIE WYROBISZ JAKOŚCI NA OKREŚLONYM POZIOMIE NA PROWIZJĘ OD SPRZEDAŻY - NIE LICZ.
3. PRACUJĄCE WEEKENDY I ŚWIĘTA
4. BARDZO OGÓLNE SZKOLENIA , TAK NAPRAWDĘ TRZEBA UCZYĆ SIĘ SAMEMU PODCZAS PRACY...
5. DZWONISZ NA MENTORA ?? CZĘSTO ZDARZA SIĘ ŻE MUSISZ CZEKAĆ LUB DOSTANIESZ INFORMACJĘ ,ŻE ,,NIE MA DOSTĘPNYCH MENTORÓW PODEJDZ DO KIEROWNIKA'' A KLIENT?... ,,A CO TAM NIECH SB POCZEKA....''
6. CIĄGŁE AWARIE.... I WYSŁUCHIWANIE WYZWISK OD KLIENTÓW OD ZŁODZIEI..
7.KRÓTKIE PRZERWY.....

JEDYNYM PLUSEM JEST ATMOSWERA. FAJNI LUDZIE.
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
350zl, kwota do ewentualnego oddania spowrotem bankowi spada o 1/24 z każdym przepracowanym miesiącem.
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Mam pytanie, ile oczekuję się na telefon z HR, na ten pierwszy?
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Zmusili cię do pisania tych bzdur?
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Kiedyś to było jakieś 300 PLN. To za kurs walutowy bo go robi zew firma
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Cześć, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka jest kwota szkolenia do zwrotu jeżeli się zrezygnuje wcześniej niż 2 lata z pracy w BM?
Dzięki z góry za pomoc
użytkownik
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
Czytam te opinie i wydaja mi sie wysane z palca w Millennium pracuje od miesiaca. klimat pomiedzy pracownikami czy kierownikami naprawde mega :) super szkolenia. Podstawa na start spoko do tego rozne dodatki. Jesli chcesz zaczac swoja kariere w bankowosci naprawde polecam :)

Moje sugestie dla Bank Millennium S.A.:
Same plusy

Lubię atmosferę w Bank Millennium S.A. za:
Relacje pomiedzy pracownikami i kierownikami
użytkownik
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
zalezy jakie miasto
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
A czy ktoś może mi powiedziec, ubiegając się o stanowisko opiekun klienta w placówce detalicznej jakiej kwoty brutto wynagrodzenia można się spodziewać bądź jaka optymalnie mogę podać kwote gdy zapytaja na rozmowie :)
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Na cc rozmowy ocenia dział monitoringu czy tam jakości. Odsluchuja powiedzmy 8 rozmow losowych z danego miesiaca i na podstawie tego jest wyciagana srednia. Na szczęście rozmowy nie ocenia klient. Pisze na szczescie, bo w innych bankach właśnie klienci wypelniaja ankiety i nie jest to rzeczą dobra. Moga dac Ci zero, bo mieli akurat zly humor, albo dlugo czekali na rozmowe. Tu na szczecie jest dzial monitoringu, czyli tak naprawde sam odpowiadasz za swoja jakosc. Chodzi o to czy pojawilo sie kilka formulek np czy w czymś jeszcze moge pomoc itp, no i czy finalnie sprawa z jaka dzwonil klient zostala rozwiazana.
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
W jaki sposób liczona jest jakość obsługi danej osoby? Rozumiem, że jest ona wyliczana na podstawie ankiet, które wypełniają osoby, z którymi dany konsultant rozmawiał? Pracodawca weryfikuje poprawność tych ankiet ze stanem faktycznym? Załóżmy, że konsultant zachowywał się odpowiednio, a mimo wszystko otrzymał negatywną ocenę. Jak w takim przypadku postępuje Bank Millennium? Przedstaw, proszę.
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Uwaga na Paulina Kwiatkowska - kobieta bardzo zakłamana i obłudna. Nie powinna pracować w turystyce. Uważajce jej Flamingo Travel to pralnia pieniędzy. Zero wiedzy, wydziarana poza i wysługiwanie się innymi to jej najlepiej wychodzi ...i w pracy jak i prywatnie...
użytkownik
26.11.2018 (2 miesiące temu)
26.11.2018 (2 miesiące temu)
Opisał to w poście z dn. 02.11.2018 Prawnik. Lepiej sió nie da tego zrobić i nie ma co powielać postów.
użytkownik
26.11.2018 (2 miesiące temu)
26.11.2018 (2 miesiące temu)
Dzieki za info.a ile jest tej podstawy?
użytkownik
26.11.2018 (2 miesiące temu)
26.11.2018 (2 miesiące temu)
Jeżeli placówka zrobi a pracownik nie to dostanie ale na waciki co najwyżej. Wiadomo, że trzeba nagrodzić tych którzy się starali i przez których w ogóle jest premia.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Millennium"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin