test
Znaleziono 7 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Modern Financial Systems dotacje"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
12 paź (4 dni temu)
12 paź (4 dni temu)
Witam!
Chciałbym sie zapytać , czy ktoś otrzymał dotacje z firmy Modern Financial Systems
użytkownik
25 cze (3 miesiące temu)
25 cze (3 miesiące temu)
Mój tato został oszukany na dotacje. Jak odzyskac pieniadze?
użytkownik
01.04.2016 (2 lata temu)
01.04.2016 (2 lata temu)
Te wszystkie wpisy to wpisy sponsorowane przez panie tam pracujące. Firma ta pod szyldami "Polska Agencja Wparcia Biznesu" i "Generalnej Izby Doradztwa Biznesowego" naciąga ludzi. Oferuje za kwotę 249 zł pomoc w uzyskaniu dotacji unijnych, po czym kontakt sie urywa. Jedynie co robią to wsyłają na meila ogólne instrukcje które można bez problemu znaleźć w internecie jak pozyskać dotacje. Kilkukrotnie pisałem o zwrot 249 zł ( w umowie jest zapis o zwrocie ) ale za każdym razem dostawałem taką sama negatywną odpowiedź .Pewnie tylko dane firm zmieniają. Poszukuje osób do pozwu zbiorowego.
użytkownik
12.08.2015 (3 lata temu)
12.08.2015 (3 lata temu)
Jestem zadowolonym klientem tej firmy. Napisano mi wniosek o dotację unijną, złożyłem i teraz czekam na rozstrzygnięcie w moim urzędzie. Polecam!
użytkownik
22.06.2015 (3 lata temu)
22.06.2015 (3 lata temu)
To niezła bzdura. Ja z nimi współpracuję i wszystko jest OK. Becker to jakaś niemota, która pewnie nie zrozumiała instrukcji współpracy. Wszystko jest na ich stronie, a jak ktoś poszukuje zadowolonych klientów, to zapraszam na poważne forum
http://dotacje-europejskie.pl/firmy-doradcze-f4.html
Wiedza prawnicza beckera też jest żadna, jaki pozew zbiorowy, jacy naciągacze?
Wystarczy postępować zgodnie z wysłaną przez nich instrukcją i wszystko gra. Z umowy ze mną się wywiązali.
użytkownik
12.05.2015 (3 lata temu)
12.05.2015 (3 lata temu)
Jestem zadowolona z pracy, firma pomaga wielu ludziom, załatwia dotacje europejskie. Udało się to zrobić już dla wielu firm, a teraz nadchodzi nowa perspektywa budżetowa, więc sądzę, że będzie jeszcze ciekawiej. Polecam serdecznie pracę u nich!
użytkownik
22.09.2012 (6 lat temu)
22.09.2012 (6 lat temu)
Nie polecam pracy w Modern Financial Systems. Firma działa od ponad roku, prowadzona przez ludzi, którzy moim zdaniem nie mają pojęcia o tym, co robią. Szkolenie, które gwarantują trwa kilka godzin i tak naprawdę nic z niego się nie wynosi. Na rozmowę kwalifikacyjną przychodzi powiedzmy, 8 osób, z czego 6 rezygnuje już przed rozpoczęciem szkolenia a pracę zaczynają 4 osoby ( reszta rezygnuje ). I tak długo nie wytrzymują - po około tygodniu pracy z takiej grupy rekrutacyjnej nie zostaje już nikt. Warto wspomnieć, że nie ma żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o przyjmowanie do pracy, myślę, że każdy kto chce może stać się pracownikiem MFS. Jeśli chodzi o warunki pracy, są nienajgorsze. Sam budynek sprawia wrażenie wyremontowanego \\\"na szybko\\\". Urządzenia, z których korzysta się w pracy są brudne, zakurzone i ogółem wyeksploatowane. Praca polega na oferowaniu ( oferowaniu bardzo natrętnym zresztą ) właścicielom firm pomocy w uzyskaniu dotacji z UE. Dzwoniąc, podaje się za konsultanta z GIDE Polska. Oferuje się przesłanie kilku świstków i pomoc w przygotowaniu wniosku o dotację z UE, co kosztuje xxxxxxx , wydane w ciemno, bo przesyłka jest \\\"za pobraniem\\\". Niestety, wielu niezadowolonych klientów dało się we znaki firmie, wyrażając swoje opinie w internecie, co sprawia że ludzie nie korzystają z oferty, bojąc się oszustwa. Pracując tam i kilkakrotnie dzwoniąc do przedsiębiorców słyszałam opinie, że zostali oszukani przez takie firmy. Jeden mężczyzna potwierdził również, że była to firma mieszcząca się w Warszawie na xxxxxxx . Jestem ciekawa, czy to zbieg okoliczności, że główna siedziba MFS mieści się w Warszawie na w/w ulicy.
Jeśli chodzi o inne zasady, wbrew temu, co zostało zapewne napisane w ogłoszeniu MFS o naborze do pracy, pracuje się również w dwie soboty w miesiącu. Każdy, kto chce odpocząc po ciężkim tygodniu pracy, niestety nie może, bo jest \\\"męczony\\\" w weekend telefonami z cu xxxxxxx ą ofertą współpracy za jedyne xxxxxxx . \\\"Pieniądze, które się prawnie należą\\\", \\\"ostatnia szansa w tym roku\\\", to tylko niektóre \\\"triki\\\" jakie stosują pracownicy. Zarobki to ponoć od xxxxxxx , co sprawia że najlepsi \\\"wykręcają\\\" wspaniały wynik xxxxxxx miesięcznie. Od każdego sprzedanego pakietu jest dodatkowo cała dyszka premii, ale dyszka przepada, kiedy klient się rozmyśli, co przecież nie jest winą konsultanta. Takich głupich moim zdaniem zasad, jest wiele więcej, ale o tym przekona się już każdy odważny, który rozpocznie współpracę z firmą.
Hitem hitów jest jednak ostatnia wypłata, która rzekomo ( jak jest zawarte w umowie ) jest wypłacana do 10-tego. Są pracownicy którzy nawet po kilku dniach po tym terminie nie otrzymali wypłaty. Podobno jedna z pracownic musiała czekać TRZY TYGODNIE na przelew. Firma, która powinna dbać o pracowników tak naprawdę ich olewa, jak widać.

Kończąc moją wypowiedź, chciałabym jeszcze raz dodać, że nie polecam pracy w tej firmie. I mówię to, jako była pracownica. Każdy kto przeczytał tę wypowiedź, ale mimo wszystko rozpocznie pracę, z pewnością wróci tutaj żeby się przekonać, że miałam rację, albo doda kolejny negatywny komentarz. Jeśli pojawią się jakieś pozytywne, myślę, że będą napisane przez pracowników, ale tych \\\"wyższych stopniem\\\".

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, miejcie oczy szeroko otwarte.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Modern Financial Systems dotacje"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin