test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Starogard"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
A jak do tego wprowadzi jeszcze te debilne oceny i grupy, to się pozabijają i zarobią...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Clarkson sp. z o.o. nie ma swojego przedstawicielstwa w Starogardzie Gdańskim ... Nie zatrudniał tu pracowników. to pomyłka
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Clarkson sp. z o.o. nie ma swojego przedstawicielstwa w związku z tym nie zatrudniał w Starogardzie Gdańskim pracowników. portal traci wiarygodność nie kontrolując wpisów
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
A Ciebie widzę koledzy ze Skanem skutecznie uciszyli na swoim portalu, to przeniosłeś się do nas? Sami ocenimy pracę nowego Prezesa. Jak słusznie Twoi koledzy zauważyli, że wszem i wobec głosisz swoje niezadowolenia, a jakoś przetrzymałeś kadencję Pana Lisa i nadal pracujesz. To świadczy, że wcale tak źle nie było. Jakiś rozsądny głos Cię na Twoim portalu skutecznie podsumował, podpisujemy się pod nim. Nie psuj opinii naszej firmie.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Zgadza się, chodzą jak święte krowy. Ubiór bhp chyba ich nie obowiązuje, Panie Januszu przepisy bhp są dla wszystkich, czy tylko dla wybranych, dlaczego nie zrobi Pan z nimi porządku?
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Medycyno Pracy, Na prawdę? ludzie jesteście az, tak ślepi na to wszystko? Komentarze od godziny 9:50 po kolei, wcale nie widać, ze piszecie to hurtem, bo ktos kazał. Dajecie się wykorzystywać. Spójrzcie prawdzie w oczy, sami na ta prace narzekacie. Jak sa ciężkie momenty to nagle każdy po kątach szemra, ze ma dość i szuka innej pracy. Konsultani sa tylko popychadlem, ile to juz narzekan krzykow, i płaczu w tej pracy się widziało. Na konsultanta przelewane sa najgorsze rzeczy, za każdy nawet blachy błąd wystawiane są karty szkolenia. Grożą nie wypłaty premi, haha premi? Czasami za ciężki przepracowany miesiąc dostajesz 0, albo jesteś na minusie, albo tylko 30zl bo nie masz zbiorowych zgłoszeń tak jak inni,a pracujesz tak samo ciężko. Przerwę obliczaja ci czasami co do minuty, jak zostaniesz chwilę dłużej to albo od razu wołają, albo musisz sie tłumaczyć, a tymczasem managerowie chodzą na godzinne przerwy i tylko obgaduja konsultantów. To, ze wy nie slyszycie jak z was drwią to waz problem, tylko żal, ze niektórzy ślepo wierzą, ze tak nie jest. W gorących okresach tylko krzyk, mnóstwo telefonów, skierowan, tylko więcej, więcej, a jak popelnisz jakiś błąd trafiasz na listę błędów, żeby wszyscy wiedzieli jaki jesteś słaby, to juz podchodzi pod mobbing. Stoja nad tobą i krzyczą, żeby odebrać i nie mówicie, ze nikt nie krzyczy, nawet nie raz pacjenci dzowniacy zwracaja na to uwagę. Na medycynie pracy jest jak w szkole, kazdy ma zeszyt, dostaje plusiki i minusiki, nagany w postaci karty szkolenia, na święta skladamy sie na prezent, bo sam polmed nic nie da. Piszemy testy. Tak samo robimy sobie prezenty, kazdy każdemu, a spróbuj nie dać to przyjadą i każą ci dać pokazując całej sali, ze nie chcesz dać, albo nie masz. Młodsi managerowie chodzą na "wywiadowki" odprawy, gdzie dowiadują się jak to malo wiedza ich konsultanci i za co jeszcze można ich karać. Jedyne dlaczego warto tam byc, to dla ludzi z rownozednych stanowisk konsultanci, specjaliści, niektórzy Młodsi, dzięki nimi praca jakoś idzie. Na resztę nie można liczyć, nie szanuja pracownika, niektórzy doszli na swoje miejsca jedynie przez uprzejme donoszenie, do czego również zmuszają konsultantów. Ciekawe czy wy wszyscy, którzy pisali te słodkie komentarze, tak samo będziecie mówić jak dobry okres sie kończy i od stycznia zaczyna się ciężka praca, czy też tak milo będziecie reagować ta te mile emaile z drukowanym czerwonym tekstem?? I ciągle czytać, ze tylko, niektóre osoby sie starają, mimo, że wszyscy ciągną ten wózek razem.
użytkownik
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
Współczuje wszystkim którzy pracują na infolinii Polmed - chodzi mi o ogólną jak i medycynę pracy. Najgorszemu wrogowi nie polecam tam pracy, no chyba, że chce się dorobić depresji.
użytkownik
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
I dobrze że uciekłaś bo inaczej byś zwariowała! W akcie desperacji kiedy ludzie masowo się zwalniali to kierownik nawet dawał ci jedną zmianę żebyś tylko został. Proponował jakieś dodatkowe pieniądze które później i tak ci zabierano nie wiadomo czemu. Zresztą co to za zarobki, najnizsza krajowa?!! Pfff ZAL PL! Jakieś ochłapy na umowę zlecenie które nigdy się nie zgadzają. Zarobki = 0, atmosfera =0, menager =0 totalne 0. A o reszcie nie wspomnę.
użytkownik
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
Ja również tam byłam i już nie wrócę. Żal mi ludzi którzy tam pracują i pozwalają na siebie krzyczeć. DALEJ, SZYBCIEJ, ODBIERAĆ TEN TELEFON, PODŁĄCZ SIĘ DO KOLEJKI. co to w ogóle za podejście do człowieka, jak tam można wytrzymać?! To totalne przegięcie. Nie masz do siebie szacunku to masz pracę w polmedzie! Porażka, charmider, bieganie, krzyki, limity w odbieralnosci, zresztą - odbierzesz dużo to podniosą limit bo przecież za dużo premii to nie możesz dostać. Większość pracowników szuka pracy bo nie da się tam wytrzymać. Negatywna opiniia, mało wejść lub lajków na fb, masz OBOWIĄZEK wejść polubić, dać dobra opinię bo to każe kierownik. TA FIRMA TO JEDNO WIELKIE KŁAMSTWO I KRENTACTWO. Oszukują na każdym kroku. Byłoby mi wstyd przyznać się że tam pracuje, poszłam po rozum do głowy i już tam nie pracuje bo nie mogę patrzeć jakie robi się przekręty w tej firmie.
użytkownik
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
"obowiązek napisania miłej opinii"
"będziemy sprawdzać czy wszyscy napisali"

i tak lemingi napiszą, że to były szczere opinie od serca. każdy zdrowomyślący zauważy podejrzany wysyp miłych komentarze dzień po negatywnej opinii o dziale
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Ludzie desperaci tam pracują. Nikt o normalnym myśleniu tam nie pracuje. Mają cie za nikogo za zero. Dziwie się bardzo ze ktoś tam pracuje. Przychodzi na rozmowy. Nigdy nie spotkalem się z tam traktowaniem . Zacząłem i szybko skończyłem
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Tak jest tam codziennie a gdy zacznie się prace jest jeszcze gorzej!!! Komentarze negatywne bez powodu tutaj się nie znajdują. Przed wysłaniem CV przeczytajcie sobie wszystko i się zastanówcie czy nie warto poszukać innej pracy gdzie docenią pracowanika i jest spokój. POLMED ZŁO !!!!
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Byłam na rozmowie o pracę. I napewno tam nie wrócę. Czekam przed jakimś pokojem . A co widzę mnie przeraziło. Bieganie jakiś dziewczyn. Krzyczeli odbierać odbierać. Podłączyć się. Tam wisi telewizor patrze na liczby a tam na samej górze 40 osób na linii. Zamieszanie totalny charmider. Krzyk . Weszłam na ta rozmowę. 2 dziewczyny nie zachęcają aby tam zostać. Dosłownie ucieklam. Pierwsze wrazenie tragiczne. Te opinie to na pierwsze erazenie to chyba prawda. Byłam jestem nadal w szoku.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Na czym polegały przekręty w sprawie zakupu nieruchomości w Malborku. Chcę coś kupić i zaczynam się obawiać czy pochodzi z legalnego kupna.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Ja również nie polecam pracy na dziale MP. Te pozytywne komentarze niestety zostały napisane przez pracowników działu mp, bo Pani Kierownik kazała. :) I to jest śmiech na sali.
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Na ile zmian sie pracuje? Można sie dogadać?
użytkownik
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
A z pracowniów , najgorsze osoby to kamila k. , basia sz.
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
Praca w tej firmie to pomyłka. Menager glupszy od swojego konsultanta, pytasz się o coś a ten przegląda fejsa albo inne strony. Tylko krzyk SZYBCIUTKO ODBIERAMY.... , sama sobie odbierz jeśli Ci tak zależy! Krzyk, krzywe spojrzenia jak tylko jesteś za długo na przerwie, mało odbierasz =jesteś do niczego. Takie słowa słyszysz od przełożonych bo przecież to ja pracuje na jej premie!! Chcesz zwariować to idź na infolinię polmed! Plotki w kuchni, obgadywanie kierownika, przełożonych, wyliczanie ile w tym miesiącu będzie premii - to jest zadanie menagera w polmedzie! GRATULACJE wysoki poziom! Wielka pani menager która będąc konsultantem była prawie na wylocie, a teraz pali głupa aby tylko przeleciał kolejny miesiąc. Dział ogólny i biznes to porażka, kadra zarządzajaca cała do wymiany, potrafią tylko krzyczeć na Ciebie a sami siedzą w necie podczas pracy albo w kuchni i komentować. Aaaa sory jeszcze co 5 min muszą wyjść na fajkę bo przecież oni mogą a Ty szary człowiek nie...
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
Olu, mogłabyś dać znać czy podjęłaś pracę i jak ją oceniasz po kilku miesiącach? Zastanawiam się, czy aplikować, byłoby to bardzo pomocne. Dzięki :)
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
Masz doświadczenia związane z pracą w firmie MASZROL BIS? W swoim komentarzu skupiłeś się na tym, jak doszło do tego, że obecny właściciel przejął firmę, której dotyczy wątek tego tematu. Mnie natomiast ciekawi, jak wyglądają warunki pracy, które oferuje. Możesz napisać, jak to wygląda? Proszę o rzetelną odpowiedź.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Starogard"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin