test
Znaleziono 136 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "brown brothers harriman"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
29 lis (13 dni temu)
29 lis (13 dni temu)
Desperaci z KYCVIEW podają kandydatom nieprawdziwa nazwę projektu aby zatrudnić jakichś naiwniakow. Możecie się spotkać z nazwami Compliance Systems, Compliance Investor Services oraz Machine Learning.
użytkownik
3 lis (miesiąc temu)
3 lis (miesiąc temu)
To samo w transfer agency onboarding team. Omijac szerokim lukiem!
użytkownik
1 lis (miesiąc temu)
1 lis (miesiąc temu)
Bezmyślne klepanie. Cale dnie dodawania dokumentów do systemu. Corporate Action najgorszy team
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Rekrutacja jak to w typowej korpolandii, wysyłasz cv, niesamowitym trafem oddzwonili już następnego dnia ( niekiedy to czekałem 2, 3 tygodnie aż ktoś łaskawie zadzwoni, no bo wiadomo Haerowcy cięzko pracują), rozmowa typowe xxxxxxx o Chopinie, co cię motywuje, jakie ma pan zalety, połowa po angielsku, a babka ma akcent jakby dukała w przedszkolu. No i jesteśmy na rozmowie, oj przepraszam na interview, bo przecież w Polsce po polsku już w firmach się nie mówi tylko pinglish. Tam znowu motywacja, skąd pan czerpie pomysły, lubi pan pracę w grupie. No i oczywiście "SKONTAKTUJEMY SIĘ Z PANEM W CIĄGU 2 TYGODNI" no i skontaktowali się? Oczywiście, że nie, swoją drogą ile to razy już słyszałem, no bo najwyraźniej szkoda czasu marnować na takiego idiotę. Drodzy czytelnicy, chcę powiedzieć że w tych wszystkich korpolandiach jesteś z samego początku traktowany jak idiota, no bo sobie nie poradzisz, tutaj się ciężko "pracuje" a praca polega na siedzeniu pół dnia na d**pie i klikaniu tych samych klawiszy na klawiaturze. A i najważniejsza nie jest twoja wiedza, doświadczenie czy znajomość języka obcego, róznego oprogramowania itd. Jak nie jesteś teamplayer to do widzenia mamy 1000 innych studencików którzy by na kolanach błagali żeby tylko ich przyjęli do takiej super firmy, no bo w CV będzie popularne logo, w ogóle to można na połroczny bezpłątny staż iść, byle by w CV BYŁO LOGO. No i jak już się dostaniesz do korpolandii to będziesz sobie wmawiał że osiągnąłeś sukces, bo jesteś taki wykształcony i masz pracę biurową, nie to co te przeciętniaki w tramwaju. Korpolandia to 80% sztucznie wymyślonych zawodów, żeby człowiek mógł się dowartościować, oczywiście menedżerzy, menedżerzy menedżerów, procesy, mitingi, dedlajny o mój Boże ( polecam poczytać o prawie Parkinsona i zasadzie Petera). Także ja korpolandiom podziękuje, znalazłem inne ciekawsze zajęcie, nie takie "prestiżowe". Powodzenia
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
Zlota recepta na wszystko „overtime”.
użytkownik
27 paź (miesiąc temu)
27 paź (miesiąc temu)
Firma do "zarządzania" informatykami zatrudnia nietechnicznych PM, najlepiej spoza branży IT i bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. W jedym zespole taki PM wezwał wsparcie techniczne żeby mu włączyli przyciskiem monitor, a inna analfabetka nie umie czytać i pisać po angielsku i tłumaczy wszystkie maile Google Translatem.

Polecam BBH jeśli chcecie być zarzadzani przez miernoty, które nie potrafią nawet napisać maila.
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
24 paź (miesiąc temu)
Rotacja olbrzymia.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Z uwagi na niewystarczająca ilość programistów w BBH degraduje się TL z technicznym backgroundem. Oczywiście nietechniczni TL i PM są nietykalni.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Jest dużo ofert bo ludzie ciągle odchodzą.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Widzę, że brown brothers harriman ma dość duże możliwości przyjęć nowych pracowników - wnioskuję to po zamieszczonych ofertach pracy w Internecie. Możesz powiedzieć czy to kwestie rozwoju czy zmian w strukturach firmy? Czy tylko powtarzalność obowiązków skłoniła Cię do zmiany zatrudnienia? Jak oceniasz atmosferę i płace w brown brothers harriman?
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
Z ulga odchodziłem z tej firma!! Praca nudna , klepanie i nic wiecej !
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
Zostałaś na dłużej, czy zrezygnowałaś po stażu?
użytkownik
16 paź (miesiąc temu)
16 paź (miesiąc temu)
Bezmyslne klepanie. Cale dnie dodawania dokumentow do systemu. Zero rozwoju. Wiedzy ekonomicznej nie poszerzysz, ani nie uzyjesz.
użytkownik
11 paź (2 miesiące temu)
11 paź (2 miesiące temu)
Mówisz o stazu w transfer agency? Jak oceniasz ?
użytkownik
11 paź (2 miesiące temu)
11 paź (2 miesiące temu)
Polecam jeśli ktoś chce poćwiczyć angielski i wpaść w depresję. Typowe korpo w najgorszym tego słowa znaczeniu.
użytkownik
9 paź (2 miesiące temu)
9 paź (2 miesiące temu)
Sa gorsze transfer agency onboarding team
użytkownik
8 paź (2 miesiące temu)
8 paź (2 miesiące temu)
Standardową praktyką jest też degradowanie polskich informatyków aby zwolnić miejsce dla kolesiów w USA.
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
KYCView to najgorszy projekt w BBH.
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Podpowiedź cie czy jest tam KYC? Na jakim poziomie? Jakie płace?
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Polacy nie mają w tej firmie żadnych praw, nawet do pracy na stanowisku zgodnym z umową o pracę. Aby podkreślić podział na równych i równiejszych, w Krakowie osobom z dużym doświadczeniem i na kierowniczych stanowiskach przyznaje się takie same tytuły oficerskie, co junior deweloperom w Nowym Jorku.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "brown brothers harriman"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin