test
Znaleziono 871 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "centrum zdrowia"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Mobbing, wyzysk, zniszczenie zdrowia psychicznego i fizycznego. Firmę prowadzą ludzie, którzy nie mają pojęcia czym jest Agencja Reklamowa. Hipokryzja, wszędzie zalegają innym firmom pieniądze. Nie polecam
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
3 zł za siedzenie w domu i czekanie aż zadzwonią ze zleceniem. Nic tylko całować po stopach pracodawcę. Dziwisz się, że kurier nie chce przychodzić do pracy jak mu wychodzi stawka 12 zł na rękę? Zapytaj ilu kurierów odmawiało zlecenia z magazynów jednej firmy odzieżowej. Wiesz czemu? Bo dostawa tego zajmowała ponad godzinę, a kartony ważył po 20 kilo. Oczywiście oni potrafili wysłać tam nawet kobietę. Szacunek do pracodawcy jest ważny, ale szacunek do własnego czasu i zdrowia jest dużo ważniejszy. Polecam Ci Warszawę i dostawę o 9 rano z riska. Wytargasz ciężkie pudła z 3 piętra na rampe i ledwo upchniesz je w samochodzie, a potem rozładujesz w butiku w centrum warszawy stojąc na środku ulicy na światłach awaryjnych, bo inaczej się nie da. Oczywiście to wszystko za 12 zł + 4 zł za paliwo. Tylko nie szalej z takimi pieniędzmi, żebyś następnego dnia przyszedł pełen chęci do pracy. Następnym razem zamiast wydawać sprzęt w magazynie idź zatankuj własny samochód i lataj nim cały dzień po mieście w korkach, a potem oceniaj chęci do pracy.
użytkownik
21 sie (miesiąc temu)
21 sie (miesiąc temu)
Przykro czytać teksty co niektórych. Nie napiszę taksówkarzy, raczej nimi nie są. Ci co chcą życie spędzić tylko w taksówce ... pozdrawiam. zdrowia , zdrowia życzę. Współczuję żonom i dzieciakom. A biały murzyn to już niezbyt dobre określenie raczej myślałbym o żółtych.
Młodszym po fachu radzę zacząć liczyć, porównywać z innymi korporacjami i minimalnymi zarobkami na rynku pracy.
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
Cześć, opisze tutaj swoimi słowami co dzieje się w EC. W nie jednej jednostce EC C&C pracowałem. Wiele się zgadza z tym co piszecie kierownicy w większości do wymiany, w xxxxxxx im się poprzewracało cięgle dochodzą nowe obowiązki, dzwonić sprzedawać nawet xxxxxxx w papierku aby tylko słupek urósł. Pracowników jak na każdej hali jest za mało i nadal ich traktuje się jak kula u nogi, bo przecież pracownik jest największym kosztem dla EC. Z tego co wyliczyłem to aby hurtownia dostała nowego pracownika to musi zwiększyć swoje obroty ok 170- 200 tys netto, czyli aby się utrzymać każdy pracownik powinien zrobić właśnie taki obrót. Teraz to i tak nie jest źle, bo są merczowie a ja pamiętam czasy jak ich nie było. Załoga musi zrobić 90% planu aby dostać 100% premii, a KH 95% i to też nie zawsze. Klienci śmieją się z NAS, że oni mają na sklepie więcej pracowników. Ciągłe braki i błędy w dostawach. Coś się zamawia a ten towar nie przyjeżdżaja a jak przyjedzie to 1/10 tego. Co to za centrum dystrybucyjne które nie potrafi się porządnie zatowarować?!
xxxxxxx bród jest notoryczny, czysto jest tylko wtedy kiedy jest ISO. Zdarza się że hale są przetowarowane co stwarza dodatkowe zagrożenie.
Sa w tej firmie tez ludzie w porządku widzą co się dzieje i nie wywierają nacisku na pracownika, ale tych jest coraz mniej. Ludzie odchodzą na potęgę a i nie ma się co dziwić. Kasa marna obowiązków jak za trzech. W kwietniu obiecali podwyżki do tej pory ich nie ma i gnije się za minimalną.
Reasumując w tej firmie jest źle i nie zapowiada się aby było lepiej. Każdy kto ma możliwość pójścia do pracy gdzieś indziej nawet niech się nie zastanawia, szkoda waszego zdrowia.
użytkownik
24 cze (3 miesiące temu)
24 cze (3 miesiące temu)
Dr Ćwioro to wspaniały i kompetentny lekarz i człowiek. Postawiła właściwą diagnozę i zaopiekowała się moją mamą . Każda wizyta u dr Ćwioro przebiegała w miłej i przyjaznej atmosferze. .... dziękuję za wszystko z całego serca , życzę zdrowia.
użytkownik
30 maj (4 miesiące temu)
30 maj (4 miesiące temu)
@były pracownik, udzielając się na forum nie należy nikogo obrażać. Jest to miejsce do rzetelnej wymiany informacji na temat warunków pracy oraz aktualnie prowadzonych rekrutacjach. Wyrażając swoją krytykę należy to robić w sposób kulturalny oraz konstruktywny. Przeczytaj regulamin https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin. Wpisy niezgodne z jego postanowieniami będą usuwane przez administratora.
użytkownik
10 maj (5 miesięcy temu)
10 maj (5 miesięcy temu)
Ja juz nie pracuje w CD Bedzin i to byla moja najlepsza decyzja minionego czasu.
A co do rozmowy kwalifikacyjnej to malo w niej bylo prawdy za mojego przyjecia do pracy a teraz to juz chyba sama fikcja. Prawda jest taka ze ladnie to kierownicy przedstawiaja zeby tylko ludzie sie przyjeli a pozniej to tylko "trzeba, musicie " albo padaja slowa typu " masz sie postarac a jak nie to nikt cie tu nie trzyma". Prawda, nie trzyma nikt ale niektorzy nie moga sobie pozwolic na odejscie z pracy z roznych powodow. Moim zdaniem w takim tempie i z takimi ambicjami kierownikow (kosztem zdrowia pracownikow ) magazyn niedlugo upadnie. I albo sie "góra" obudzi albo zostanie sama.
użytkownik
9 maj (5 miesięcy temu)
9 maj (5 miesięcy temu)
Bardzo prawdziwy opis funkcjonowania apteki z hasłem "Pacjent w centrum uwagi". W centrum uwagi jest, żeby temu pacjentowi który przyjdzie po lek niezbędny mu dla terapii zarekomendować: DOZ produkt, produkt przykasowy, produkt komplementarny, ofertę, poinformować o promocji. Oceniane jest to przez tajemniczego pacjenta, analizę sprzedaży - indywidualne podejście do każdego pracownika, premię na której wartość ma wpływ realizowanie założeń programu "Pacjent w centrum uwagi". Czyli najważniejszy jest towar. Więcej uwagi firma przykłada do innych kosztów niż pracownik jak: wygląd, mercze, plakaty, meble, kolektory - tu plus - ale też dowód, że najważniejszy jest towar. Sprawa zdrowia pacjenta jest nie tyle że nieistotna, drugorzędna ile ...nieobecna.
użytkownik
29 kwi (5 miesięcy temu)
29 kwi (5 miesięcy temu)
Był ktoś na rozmowie w centrum zdrowia "PROMEDICA" BARTOSZ HUTNIKIEWICZ? Chcesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej?
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
Pod tym adresem rekrutuje Swissmed centrum zdrowia S.A. , a nie Vascular...
Jest na tym portalu odrębny wątek dotyczący tej spółki:
https://najlepszyfachowiec.pl/opinie_czytaj,20930967
użytkownik
25 kwi (5 miesięcy temu)
25 kwi (5 miesięcy temu)
Pojawiły się pozytywne opinie ze strony zadowolonych klientów na temat firmy Trzy Diamenty.
Ciekawi mnie natomiast, jakim pracodawcą owa firma jest.
Jakie oferuje swoim pracownikom warunki oraz czy jest ona otwarta na nowych pracowników?
Za każdą odpowiedź będę wdzięczna, gdyż takich informacji nie ma w ogóle, a są one bardzo ważne.
użytkownik
25 kwi (5 miesięcy temu)
25 kwi (5 miesięcy temu)
Więc tak. Pracuję w tej sieci od ośmiu lat. Czego w Delikatesach 6 miesięcy, a wcześniej w eko ledi. Przed i po zmianie szyldu dla pracownika większych zmian nie widać. Kierownicy sklepu pomimo lat doświadczeń nie potrafią zarządzać personelem . Nie potrafi ułożyć planu pracy czy grafiku urlopów. Najlepiej żeby wszyscy pracowali w systemie 12 godz.,. System 8 godzin przekracza możliwości intelektualne. Prawo Pracy mówi że powinno się pracować 40 godz. w tygodniu czyli 5x 8 godz. , ale jak to zrobić ? Regionalni ( a kilku ich było) nie mają nić do powiedzenia poza wytykaniem palcami krzywo ułożonego towaru. Dyrektorki przyjeżdżają raz na jakiś czas ale za dużo do powiedzenia też nie mają. O wszystkim decyduje centrala a zwłaszcza legendarna ,, KADROWA,, , która jest jak Jeti każdy o niej słyszał , ale nikt jej nie widział. Po zmianie nazwy na Delikatesy jest chyba trochę gorzej . Brak możliwości sensownych przecen towaru któremu mija data. Gdy już minie to zmusza się kasjerki do jego wykupu , bo to ich wina że się przeterminował ( ale czy to one go zamawiają w takiej ilości i po takiej cenie to już nikogo nic nie obchodzi).
Zarobki - najniższa krajowa plus dodatek motywacyjny 100 do 300 zł. . Od czego zależy to nikt nie wie? Premie raczej nie osiągalne bo normy które narzuciła centrala do wyrobienia absurdalne ( po zmianie nazwy podnieśli o 100%). jeżeli są już premie to nikt nie wie od czego zależy ich podział ( wydaje mi się że jeżeli ktoś potrafi się postawić to ma więcej). No i patologia z zatrudnianiem rodzinki - to na umowę zlecenie np. do wykładania towaru, małżonka do sprzątania itd.
Kierownik sklepu też miodu nie ma . Pracuje minimum 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu. Zamawia towar , a i tak centrala decyduje ile czego dostaje. Często przychodzi towar którego na zamówieniu nie było lub ma krótką datę i sprzedać go się nie da . No i ochrona sklepów . Złodzieje sobie kradną co się da i jak się da. Każe się ich łapać kasjerką ale w zakresie obowiązków tego nie ma ( bo w przypadku gdy złodziej któreś palnie to jej nikt nie kazał i firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę zdrowia ).
Ogólnie jest jak jest . Ja mam tego dosyć . jestem na wypowiedzeniu do końca kwietnia. Chciałam skrócić okres wypowiedzenia ale regionalna powiedziała że to zależy od kierowniczki, kierowniczka że to zależy od regionalnej , a jak były razem że to zależy od legendarnej kadrowej, ale z nią już nie rozmawiałam.
użytkownik
25 kwi (5 miesięcy temu)
25 kwi (5 miesięcy temu)
Więc tak. Pracuję w tej sieci od ośmiu lat. Czego w Delikatesach 6 miesięcy, a wcześniej w eko ledi. Przed i po zmianie szyldu dla pracownika większych zmian nie widać. Kierownicy sklepu pomimo lat doświadczeń nie potrafią zarządzać personelem . Nie potrafi ułożyć planu pracy czy grafiku urlopów. Najlepiej żeby wszyscy pracowali w systemie 12 godz.,. System 8 godzin przekracza możliwości intelektualne. Prawo Pracy mówi że powinno się pracować 40 godz. w tygodniu czyli 5x 8 godz. , ale jak to zrobić ? Regionalni ( a kilku ich było) nie mają nić do powiedzenia poza wytykaniem palcami krzywo ułożonego towaru. Dyrektorki przyjeżdżają raz na jakiś czas ale za dużo do powiedzenia też nie mają. O wszystkim decyduje centrala a zwłaszcza legendarna ,, KADROWA,, , która jest jak Jeti każdy o niej słyszał , ale nikt jej nie widział. Po zmianie nazwy na Delikatesy jest chyba trochę gorzej . Brak możliwości sensownych przecen towaru któremu mija data. Gdy już minie to zmusza się kasjerki do jego wykupu , bo to ich wina że się przeterminował ( ale czy to one go zamawiają w takiej ilości i po takiej cenie to już nikogo nic nie obchodzi).
Zarobki - najniższa krajowa plus dodatek motywacyjny 100 do 300 zł. . Od czego zależy to nikt nie wie? Premie raczej nie osiągalne bo normy które narzuciła centrala do wyrobienia absurdalne ( po zmianie nazwy podnieśli o 100%). jeżeli są już premie to nikt nie wie od czego zależy ich podział ( wydaje mi się że jeżeli ktoś potrafi się postawić to ma więcej). No i patologia z zatrudnianiem rodzinki - to na umowę zlecenie np. do wykładania towaru, małżonka do sprzątania itd.
Kierownik sklepu też miodu nie ma . Pracuje minimum 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu. Zamawia towar , a i tak centrala decyduje ile czego dostaje. Często przychodzi towar którego na zamówieniu nie było lub ma krótką datę i sprzedać go się nie da . No i ochrona sklepów . Złodzieje sobie kradną co się da i jak się da. Każe się ich łapać kasjerką ale w zakresie obowiązków tego nie ma ( bo w przypadku gdy złodziej któreś palnie to jej nikt nie kazał i firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę zdrowia ).
Ogólnie jest jak jest . Ja mam tego dosyć . jestem na wypowiedzeniu do końca kwietnia. Chciałam skrócić okres wypowiedzenia ale regionalna powiedziała że to zależy od kierowniczki, kierowniczka że to zależy od regionalnej , a jak były razem że to zależy od legendarnej kadrowej, ale z nią już nie rozmawiałam.
użytkownik
7 kwi (6 miesięcy temu)
7 kwi (6 miesięcy temu)
Mamy rok 2018....od pozytywnych opinii w internecie chyba minęło trochę czasu...bo....przywitała nas kartka "basen nieczynny"...tydzień bez basenu,jak zaczął być czynny to okazało się, że wszystkie dysze zepsute, a dostęp to 2 godz wieczorem...NA 150 OSÓB, drugi tydzień jacuzzi nieczynne...do odwołania, w reklamówce piszą o dostępie do siłowni i sali gimnastycznej....kpina....do 14 gdy lekarz wyznaczy to jako zabieg 30 min, ja ćwiczę 1,5 godz czyli codziennie musiałbym dopłacać 30 zł. Przyjechałem poprawić stan zdrowia, a tu kicha, jedzenie to jakaś makabra...jak kuracjusze nie zjedli parówek to na drugi dzień po zmieleniu i zapieczeniu dostaliśmy to jako pieczeń rzymską ?? do obiadu, i tak w kółko...z resztek pasty, zapiekanki na drugi, trzeci dzień. Kasują za nasz pobyt takie grube pieniądze, a dają za to paskudztwo. Lekarz wyznacza z łaski zabiegi jakie mam w domu. Czas żeby ktoś przyjrzał się działalności tego sanatorium, bo mam już porównanie z innymi, a w tak beznadziejnym jeszcze nie byłem. Jak dostanę kiedyś skierowanie do Sasanki to na 100 % zrezygnuję. Jedynie panie z zabiegów przemiłe i jak znam życie, to pracujące za cząstkę tego co administracja, która kwalifikuje się do wymiany.....ach...i masa rzeczy w pokoju uszkodzonych i brudnych, między odkurzaniem mijał tydzień.....
użytkownik
7 kwi (6 miesięcy temu)
7 kwi (6 miesięcy temu)
Mamy rok 2018....od pozytywnych opinii w internecie chyba minęło trochę czasu...bo....przywitała nas kartka "basen nieczynny"...tydzień bez basenu,jak zaczął być czynny to okazało się, że wszystkie dysze zepsute, a dostęp to 2 godz wieczorem...NA 150 OSÓB, drugi tydzień jacuzzi nieczynne...do odwołania, w reklamówce piszą o dostępie do siłowni i sali gimnastycznej....kpina....do 14 gdy lekarz wyznaczy to jako zabieg 30 min, ja ćwiczę 1,5 godz czyli codziennie musiałbym dopłacać 30 zł. Przyjechałem poprawić stan zdrowia, a tu kicha, jedzenie to jakaś makabra...jak kuracjusze nie zjedli parówek to na drugi dzień po zmieleniu i zapieczeniu dostaliśmy to jako pieczeń rzymską ?? do obiadu, i tak w kółko...z resztek pasty, zapiekanki na drugi, trzeci dzień. Kasują za nasz pobyt takie grube pieniądze, a dają za to paskudztwo. Lekarz wyznacza z łaski zabiegi jakie mam w domu. Czas żeby ktoś przyjrzał się działalności tego sanatorium, bo mam już porównanie z innymi, a w tak beznadziejnym jeszcze nie byłem. Jak dostanę kiedyś skierowanie do Sasanki to na 100 % zrezygnuję. Jedynie panie z zabiegów przemiłe i jak znam życie, to pracujące za cząstkę tego co administracja, która kwalifikuje się do wymiany.....ach...i masa rzeczy w pokoju uszkodzonych i brudnych, między odkurzaniem mijał tydzień.....
użytkownik
6 kwi (6 miesięcy temu)
6 kwi (6 miesięcy temu)
Bardzo rzetelny i uczciwy pracodawca. Właściciele firmy z profesjonalnym podejściem do pracownika. Z uwagi na stan zdrowia już tam nie pracuję, ale szczerze polecam.
użytkownik
6 kwi (6 miesięcy temu)
6 kwi (6 miesięcy temu)
witaj w klubie - wiedząc że mam wieńcówkę tak mnie potraktowano że wylądowałem na zwolnieniu lekarskim ze skierowaniem do centrum kardiologi w Aninie - sprawcy czują się bezkarni - życzę powrotu do zdrowia i sił do walki z patologią...
użytkownik
3 kwi (6 miesięcy temu)
3 kwi (6 miesięcy temu)
Byłem u nich na rozmowie, na kilometr śmierdzi szwindlem. Niekompetetna Pani z HR i pseudo kierownik nie mieli pojęcia o stanowisku na które kandydowałem. Pierwsza częsc rozmowy opiera się na monologu rekruterki jaki to kiepski jest polski system zdrowia ( szkoda że swoich braków nie dostrzega), druga to monolog przemądrzałego kierownika, który nie ma doświadczenia w CC ale zachowuje się jakby wszystkie rozumy pozjadał. Typowa firma- krzak, która próbuje wyciągać pieniądze od starszych ludzi.
użytkownik
27 mar (6 miesięcy temu)
27 mar (6 miesięcy temu)
@Martyna - wypowiedzi o usługach firmy są również mile widziane. Czy możesz napisać jakich informacji szukałaś? Może zachęci to pracowników centrum zdrowia i urody Mariola Kunicka do pozostawienia opinii i odpowiedzi na Twoje pytania.
Zachęcam również do wypowiedzi wszystkich obecnie zatrudnionych w tej firmie. Jak widzicie po wypowiedzi @Martyna wasze komentarze są bardzo użyteczne dla osób starających się o pracę w tej firmie i mogą zmienić czyjeś zdanie odnośnie rekrutacji.
użytkownik
26 mar (6 miesięcy temu)
26 mar (6 miesięcy temu)
Poniższy komentarz w sposób krótki i treściwy opisuje całą sytuacje jaka panuje w firmie Masterlang. Ja osobiście trochę się rozpiszę i uwzględnię obrazowo całą sytuację, żeby nie mieć złudzeń aplikując swoje CV. Miałam "przyjemność" pracować tam jakiś czas i szczerze powiedziawszy zachęcam wszystkich do dogłębnej analizy swojej sytuacji finansowej, bo tak naprawdę szkoda Waszego czasu i energii. Po pierwsze właściciel patrzy tylko i wyłącznie na swój biznes (nie dba o pracowników)- o pracowniczej kawie czy też herbacie można tylko i wyłącznie pomarzyć, patrząc na dzisiejsze czasy jest to najniższy standard, który wskazuje, że pracodawca ma jakikolwiek szacunek do pracowników. Kolejny argument trzeba prosić się o spotkanie odnośnie kończącej się umowy (w moim przypadku przez miesiąc, próbowałam się spotkać). Pan właściciel miał czas w przeddzień, kiedy moja umowa miała się zakończyć. Bywał w firmie dosyć często i w sposób bezczelny ignorował mnie i nie chciał rozmawiać tylko wydłużał dzień naszego spotkania. Po trzecie prawdą jest, że pracownik zarabia najniższą krajową. Po czwarte, jeżeli masz jakąkolwiek wiedzę i umiejętności to nie licz, że w tej firmie zostaniesz doceniony/doceniona. Jeżeli liczysz na szkolenia to owszem są, ale organizowane przez Urzędy Marszałkowskie (mówią krótko darmowe i dla każdego). Piąty i zarazem ostatni argument- nie licz na satysfakcjonującą Cię podwyżkę, chociaż wkładasz całe serce w swoją pracę nie zostanie to przez właściciela docenione. Znalazłam tylko jeden pozytyw to wspaniali koledzy/koleżanki z dużym poczuciem humoru, ogromną wiedzą i zaangażowaniem. Podsumowując tak jak wspominała poniżej osoba wszyscy są tam "na chwilę" szkoda czasu, energii i zdrowia.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "centrum zdrowia"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin