test
Znaleziono 590 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "decathlon"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
ktoś z łodzi może był juz na tym wyjeżdzie w Gliwicach?I jakie wrazenia?
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Dziś dzwoniła do mnie dziewczyna z ta propozycja na magazyn nowo otwarty,od marca na Olechowie w Łodzi
Pytała jakie są moje zainteresowania,ile chciałabym zarabiać i czy jestem gotowa na pracę na dwie zmiany i czy w weekendy mi odpowiada...ogólnie dziwna rozmowa
użytkownik
13:11 (2 godzin temu)
13:11 (2 godzin temu)
@Deccathlono, , opinia, na którą odpowiadasz, pojawiła się już dość dawno, czy od tego czasu nic się nie zmieniło? Może kwestia szkoleń jest zależna od oddziału? Czy jest coś, na co jeszcze powinni zwrócić uwagę potencjalni kandydaci?
użytkownik
11:55 (4 godzin temu)
11:55 (4 godzin temu)
Ten wpis to prawda

Pozdrawia wieloletnia pracownica ta z pasją ale już wypalona.
użytkownik
8 sie (miesiąc temu)
8 sie (miesiąc temu)
@., wielu osobom zależy na tym, by relacje między pracownikami były właśnie takie, jak w rodzinie, ponieważ spędza się ze sobą wiele czasu. Lepiej pracuje się z przyjaznymi, a nie zdystansowanymi ludźmi. Rekruterzy często pytają o sprawy prywatne, ponieważ może mieć to wpływ na pracę. Gdy ktoś niekomfortowo się poczuje, można na ten temat porozmawiać.
Może ktoś jeszcze wypowie się na temat pracodawcy? Czy coś się zmieniło w ostatnim czasie?
użytkownik
31 lip (miesiąc temu)
31 lip (miesiąc temu)
Wydaje mi się, że rodzinna atmosfera powinna być w domu, tam gdzie jest rodzina. Jeśli myślisz, że "rodzinna atmosfera" to wpychanie nosa w sprawy prywatne przez osobę rekrutującą, od której notabene wymaga się choć odrobiny profesjonalizmu, to muszę cię zdziwić. Swoją sztucznie robioną otoczkę przyjaznego miejsca pracy zostawcie dla siebie, ponieważ jest to stek bzdur. Chyba, że rodzinna atmosfera jest rozumiana poprzez romanse z kierownikiem sklepu, wtedy zwracam honor.
użytkownik
26 lip (miesiąc temu)
26 lip (miesiąc temu)
Świetna obsługa, dawno tak konkretnie nikt mi nie doradził. Widać że dobrze się pracuje
użytkownik
24 lip (miesiąc temu)
24 lip (miesiąc temu)
@Pawel12, jesteś zainteresowany podjęciem pracy w decathlon? Masz już jakieś wcześniejsze doświadczenie zawodowe? Napisz proszę, jeśli zdecydujesz się aplikować, ciekawi mnie, jak przebiega proces rekrutacyjny.
@ola, nie powinnaś w ten sposób wypowiadać się na temat innych osób na publicznym forum. Dlaczego w taki sposób oceniasz rekruterkę? Wydaje mi się, że dbanie o rodzinną atmosferę jest pozytywem.
użytkownik
17 lip (2 miesiące temu)
17 lip (2 miesiące temu)
@Alois, dobrze, że przedstawiłeś swoje całe doświadczenie z decathlon. Na pewno Twój wpis zostanie wzięty pod uwagę przez innych użytkowników forum. Napisałeś, że pracowałeś tylko w sezonie letnim. Jakie w takim razie, warunki zatrudnienia, zostały Ci na ten okres zaproponowane przez pracodawcę? Czy byłeś nimi usatysfakcjonowany?
użytkownik
17 lip (2 miesiące temu)
17 lip (2 miesiące temu)
Czy mógłbyś napisać coś więcej o DAF?
użytkownik
11 lip (2 miesiące temu)
11 lip (2 miesiące temu)
To miejsce to totalne dno zostaliśmy zatrudnieni na umowę zlecenie z racji że młodzi jesteśmy i tylko na wakacje. Po uwaga nie całych 2tyg zostaliśmy zwolnieni nasza kierowniczka Karolina Krysiak stwierdziła że przychodzenie na magazyn 10 min przed czasem jest spóźnianianiem się a wychodzenie z przerwy wraz z liderami jest przedłużaniem przerwy zostaliśmy za coś takiego zwolnieni. Chodź przez liderów chwaleni że szybko i dobrze pracujemy ostatniego dnia pracy dostaliśmy naprawianie bidonow( rozkręcanie ściąganie plastikowej nakładki że smoczka ,zakręcanie i układanie w paczce) poprostu nie mieli co nam dac. Kontakt z kierownikiem działu to jakaś porażka by dowiedzieć się czemu zostaliśmy zwolnieni próbowaliśmy się dobić cały dzień nawet nie raczyła odczytać dopiero odpowiedziala po SMS wysłany z 3 telefonu. Do tego musieliśmy chodzić na wysoki stan nosić ciężary nie odpowiednie dla kobiet. Nauka tego co mamy robić to jakaś kpina przerzucali nas z rąk do rąk bo nikt nie chciał uczyć jaka kolwiek prośba pomocy z jakim kolwiek błędem czy czyms byliśmy zbywani bo byli wielce zajęci siedzeniem w center i nic nie robieniem do tego faworyzowanie jedengo pracownika który tak samo jak liderzy nic nie robi. Liderzy na początku mili ale gdy coś zrobiło się nie po ich myśli to było piekło .Gdy od ściągania jakiś ciężarków z samej góry na wysokim doznało się delikatnej kontuzji nie potrafili wysłać nikogo innego i z naciągniętym barkiem (stwierdzonym przez lekarza) kazali latać i nosić ciężary. Ba nawet praca na wysokim to tragedia jednego dnia nikogo z multi nie było i z oxelo wysyłali ludzi by robili za nich. Gdzie na dzień dobry byliśmy informowani że my z niskiego składu nie będziemy chodzi na wysoki mnie bez doświadczenia i kodu pracownika wysłali już 3 dnia gdzie nie wiedziałem co i jak tam trzeba robić. A wracając do kodu dostaliśmy go dopiero po tygodniu pracy po ciągłym marudzeniu gdzie ludzie z innych działów dostawali bez mała na dzień dobry. Nie polecam pracy w tym miejscu.
użytkownik
11 lip (2 miesiące temu)
11 lip (2 miesiące temu)
Ważną częścią mojej opinii jest fakt, że poszedłem do pracy wbrew pozorom nie z przymusu ekonomicznego, tylko z chęci porobienia czegoś dodatkowo w przerwie pomiędzy nauką.

Miejsce pracy - Reduta,
decathlon reduta jest przepełniony od osób, które są mało ambitne i generalizując przychodzą, bo muszą, wyznając przy tym powiedzenie "Czy się stoi czy się leży". Aby przeżyć w tych warunkach trzeba nauczyć się kombinować np. chodzić na 2 godzinne przerwy, spóźniać się, obijać się w czasie pracy (siedzenie w pokoju socjalnym, poza stanowiskiem swojej pracy) lub w ogóle nie przychodzić, ponieważ i tak nikt nie sprawdza tego czy jesteście fizycznie w pracy. Warto wyrobić sobie w tym miejscu ten nawyk, ponieważ nie ma żadnej możliwości "zmoczenia" sobie pyska.

Jednak najważniejszą rzeczą, która przemówiła za odejściem było za duże ego quasi kierowniczki, Justyny, której rolą było bycie pachołem przez 99% czasu, a przez resztę stworzenie grafiku na kolejny miesiąc. Nie wiem jak wy, ale ja nie toleruje poniżania pracowników, a zwłaszcza przy kliencie, tylko dlatego, że ktoś z innego działu przerwał jej 5 godzinny wypoczynek, tylko dlatego, że nie miał prawa znać się na danej rzeczy.
Kolejną osobą wartą wymienienia jest Natalia, kierownik działu. Niepozorna, niska, ale kłamliwa. Nigdy w życiu bym nie pomyślał, że pracując dla rekreacji, wypełniając swoje zadania sumiennie i z należytą starannością, po godzinach będę musiał siedzieć z nosem w kodeksach prawnych oraz czytając wszystkie umowy.
- Rada: Nieznajomość prawa szkodzi, nie wierzcie nikomu, a tym bardziej nikomu z tych krętaczy, aby później się nie zdziwić.

Szkolenia są na tragicznym poziomie, o ile są. Jedyne szkolenie jakie przeszedłem to było RODO i BHP. Ciekawi was pewnie jak wyglądało i jak kazano mi je zrobić, otóż musicie zaznaczać losowe odpowiedzi, zapamiętać błędne odpowiedzi, kliknąć przycisk wstecz na przeglądarce, zmienić odpowiedzi na nowe.
Jeszcze gorszą praktyką jest ich reklama oraz te wszystkie rzeczy, które oferują swoim pracownikom, a mianowicie:

- Pakiet medyczny luxmed - Jest, bardzo bogaty, bo tylko wizyty u internisty są. Na pewno dwie, trzeciej nie miałem okazji sprawdzić, ale też nie chciałem się zdziwić przy recepcji.

- Karta zniżkowa dla pracowników - Jest, po 3 miesiącach 10 czy 30%, nie jestem pewien, ale tylko na produkty marki decathlon. której jakość pozostawia wiele do życzenia i osobiście za darmo bym tego nie wziął, tak jak to mówiłem każdemu klientowi.

- Karta multisport - Niestety nie miałem okazji zobaczyć. Jedyna karta, w której posiadanie wszedłem była parkingowa.

Podsumowując, czy poleciłbym pracę? Tak, tylko dla osoby, której szczytem ambicji jest obijanie się całymi dniami i zarabianie psich pieniędzy.
Dla osób, które tak jak ja chcą coś porobić, bądź dorobić jako student etc., stanowczo nie.
Moja przygoda zakończyła się wypowiedzeniem z mojej strony oraz 3 tygodniowym L4, bo na samą myśl o przyjściu do tej pracy miałem odruchy wymiotne. Nigdy więcej prac, nawet rekreacyjnych, dla niższego szczebla społecznego.
użytkownik
11 lip (2 miesiące temu)
11 lip (2 miesiące temu)
Oczywiście zapomniałem, że część personelu, czyli ww. Justyna potrafi dzwonić po godzinie 22 w sprawie pracy. Niepoważne podejście do swoich obowiązków, ale czego się spodziewać po zakompleksionej dziewczynie z ulicy.
użytkownik
11 lip (2 miesiące temu)
11 lip (2 miesiące temu)
Ważną częścią mojej opinii jest fakt, że poszedłem do pracy wbrew pozorom nie z przymusu ekonomicznego, tylko z chęci porobienia czegoś dodatkowo w przerwie pomiędzy nauką.

Miejsce pracy - Reduta,
decathlon reduta jest przepełniony od osób, które są mało ambitne i generalizując przychodzą, bo muszą, wyznając przy tym powiedzenie "Czy się stoi czy się leży". Aby przeżyć w tych warunkach trzeba nauczyć się kombinować np. chodzić na 2 godzinne przerwy, spóźniać się, obijać się w czasie pracy (siedzenie w pokoju socjalnym, poza stanowiskiem swojej pracy) lub w ogóle nie przychodzić, ponieważ i tak nikt nie sprawdza tego czy jesteście fizycznie w pracy. Warto wyrobić sobie w tym miejscu ten nawyk, ponieważ nie ma żadnej możliwości "zmoczenia" sobie pyska podczas 6 godzinnego i 45 minutowego stania na stanowisku.

Jednak najważniejszą rzeczą, która przemówiła za odejściem było za duże ego quasi kierowniczki, Justyny, której rolą było bycie pachołem przez 99% czasu, a przez resztę stworzenie grafiku na kolejny miesiąc. Nie wiem jak wy, ale ja nie toleruje poniżania pracowników, a zwłaszcza przy kliencie, tylko dlatego, że ktoś z innego działu przerwał jej 5 godzinny wypoczynek, tylko dlatego, że nie miał prawa znać się na danej rzeczy.
Kolejną osobą wartą wymienienia jest Natalia, kierownik działu. Niepozorna, niska, ale kłamliwa. Nigdy w życiu bym nie pomyślał, że pracując dla rekreacji, wypełniając swoje zadania sumiennie i z należytą starannością, po godzinach będę musiał siedzieć z nosem w kodeksach prawnych oraz czytając wszystkie umowy.
- Rada: Nieznajomość prawa szkodzi, nie wierzcie nikomu, a tym bardziej nikomu z tych krętaczy, aby później się nie zdziwić.

Szkolenia są na tragicznym poziomie, o ile są. Jedyne szkolenie jakie przeszedłem to było RODO i BHP. Ciekawi was pewnie jak wyglądało i jak kazano mi je zrobić, otóż musicie zaznaczać losowe odpowiedzi, zapamiętać błędne odpowiedzi, kliknąć przycisk wstecz na przeglądarce, zmienić odpowiedzi na nowe.
Jeszcze gorszą praktyką jest ich reklama oraz te wszystkie rzeczy, które oferują swoim pracownikom, a mianowicie:

- Pakiet medyczny luxmed - Jest, bardzo bogaty, bo tylko wizyty u internisty są. Na pewno dwie, trzeciej nie miałem okazji sprawdzić, ale też nie chciałem się zdziwić przy recepcji.

- Karta zniżkowa dla pracowników - Jest, po 3 miesiącach 10 czy 30%, nie jestem pewien, ale tylko na produkty marki decathlon. której jakość pozostawia wiele do życzenia i osobiście za darmo bym tego nie wziął, tak jak to mówiłem każdemu klientowi.

- Karta multisport - Niestety nie miałem okazji zobaczyć. Jedyna karta, w której posiadanie wszedłem była parkingowa.

Podsumowując, czy poleciłbym pracę? Tak, tylko dla osoby, której szczytem ambicji jest obijanie się całymi dniami i zarabianie psich pieniędzy.
Dla osób, które tak jak ja chcą coś porobić, bądź dorobić jako student etc., stanowczo nie.
Moja przygoda zakończyła się wypowiedzeniem z mojej strony oraz 3 tygodniowym L4, bo na samą myśl o przyjściu do tej pracy miałem odruchy wymiotne. Nigdy więcej prac, nawet rekreacyjnych, dla niższego szczebla społecznego.
użytkownik
9 lip (2 miesiące temu)
9 lip (2 miesiące temu)
@Jay, oczywiście masz rację, nie mamy wpływu na to z kim pracujemy, od pracodawcy również to nie zależy. Ważne, żeby mimo wszystko starać się mieć neutralne relacje ze wszystkimi w firmie. Widać także, że decathlon pomaga swojemu zespołowi w budowie wzajemnych relacji poprzez różnego rodzaju integracje. Czy możesz napisać, co konkretnie jest organizowane w tej firmie i jak często?
użytkownik
8 lip (2 miesiące temu)
8 lip (2 miesiące temu)
Karta zniżkowa do decathlon po 3 miesiącach, Multisport po pół roku dofinansowany przez decathlon. LuxMed też po pół roku za niecałe 1,50 zł miesięcznie.
użytkownik
7 lip (2 miesiące temu)
7 lip (2 miesiące temu)
Atmosfera w firmie jest naprawdę dobra. Co jakiś czas w firmie są integracje więc i relacje nie są złe, mogą się zdarzyć wyjątki ale nie trzeba kogoś lubić by z nim/nią pracować.
użytkownik
4 lip (2 miesiące temu)
4 lip (2 miesiące temu)
byłam na rozmowie rekrutacyjnej z panią emilią w reducie. Zapytała mnie czy mam chłopaka. Jak układa mi się w życiu prywatnym? Czy mam dużo znajomych, przyjaciół? A później jeszcze dodała, że ona chce przyjaźnić się ze wszystkimi podwładnymi, żeby tworzyli razem taką rodzinę. Mam nadzieje, że ktoś zwolni tą dziołchę ze wsi.
użytkownik
3 lip (2 miesiące temu)
3 lip (2 miesiące temu)
Bylem ostatnio na rozmowie o prace w tej zacnej firmie. Pomimo zapewnień, kontakt zwrotny nie nastąpił. Jest to zwyczajna kpina z kandydatów. Człowiek poświęca swój czas. A im nie chce się nawet wykonać jednego telefonu z informacja o wynikach. Nie polecam!
użytkownik
2 lip (2 miesiące temu)
2 lip (2 miesiące temu)
Wasza dyskusja głównie skupia się wokół wynagrodzenia proponowanego przez decathlon, które niewątpliwie jest jednym z ważniejszych aspektów decydujących o zatrudnieniu w danym miejscu. Czy jednak moglibyście napisać coś o atmosferze występującej na co dzień u tego pracodawcy i relacjach między współpracownikami?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "decathlon"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

Lublin

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Kraków

Tychy

Gliwice

Ustroń

Skoczów

Skarszewy

Rzeszów

Zambrów

sprzatania Łódź

poszukuje sprzatania mieszkania Łódź apteka Piastów

Warszawa

eurocash Wrocław

Wrocław

zatrudnie pomocnika budowlanego Łomża

Bydgoszcz

Puławy
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin