test
Znaleziono 99 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "deni cler"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
3 cze (6 miesięcy temu)
3 cze (6 miesięcy temu)
@Były pracownik Dziękuję za wyczerpującą opinię. Przypomnę jednak, że na forum nie jest dozwolone stosowanie jakichkolwiek obelg. Zależy nam na tym, aby każda zamieszczana opinia była w pełni zgodna z naszym regulaminem.

Może mamy tutaj pracowników firmy, którzy chcieliby dodać coś od siebie w tym temacie?
użytkownik
30 maj (6 miesięcy temu)
30 maj (6 miesięcy temu)
Pracowałąm w deni. Zero szacunku dla pracownika ze strony góry i nie mam tu na myśli tylko regionalnego Pana P. Jest takie przysłowie przykład idzie z góry a ryba psuje się od głowy. Warto by się przyjrzeć tej glowie, bo śmierdzi ubeckim zapaszkiem. Zainteresowanych odsyłam do lektury, wszędzie pełno info na ten temat. Każdy może sobie przeczytać. deni cler jest w spółce Vistula group. Wszędzie wyzysk. Pracownik traktowany jest jak niewolnik. Prezesi i zarząd tylko dobrze a nawet obrzydliwie dobrze żyją. Sprzedawca jest na najniższym szczeblu i jest poniżany i wyzyskiwany. Nikt nie szanuje pracy sprzedawcy. Jestem dobrym sprzedawcą więc szlak mnie trafiał na pomysły góry dotyczące sprzedaży. Aktualni prezesi nie tylko nie znają sie na modzie ale również nie mają pojęcia na czym polega sprzedaż marek Premium. Decyzje góry często absurdalne , wstyd było wcielać w życie. Podam przykłady. Obniżanie cen towaru o 50 zł zaraz po miesiącu jak towar pojawił się na salonie. Te obniżki budziły śmiech naszych Klientek. Ponieważ Klientki kupują towar luksusowy za który płacą i 50 zł ich nie zbawi ani nie zachęca do kupna. A inne Panie czekają na lepszą obniżkę cenową. Więc niepotrzebna robota w salonie i marnowanie czasu, które mogłam mądrzej wykorzystać dzwoniąc do klientek i zapraszając je do salonu. Często było tak, że nie było czasu na rozmowę z Klientką, bo trzeba było tyrać, robiąc obniżkę towaru albo durne przesunięcia towaru z salonu do salonu. Jakbym ja sama, jako sprzedawca nie wiedziała co mi potrzeba dla moich Pań które ubierałam i których szafę znałam jak własną kieszeń. Mam wieloletnie doświadczenie w markach Premium. Miałam w innych firmach wiele szkoleń jako sprzedawa i wiem jak się pracuje z Klientem Premium. Obserwując decyzje prezesów w deni często umierałam ze śmiechu. Ale cóż jak pan każe sługa musi. Inny kwiatek - firma dała prezenty dla naj,naj,naj Klientek . Były to Panie które zostawiały bardzo duże pieniądze w deni. Ale niestety Panie musiały od tych prezentów zapłacić podatek do urzędu skarbowego. I ja musiałam dzwonić to tych Pań i je o tym informawać. Wstyd i hańba. Na szczęście jełopom w głowie zaswitało ,że się tak przecież nie godzi i firma pokryła koszty podatku. Ale co sprzedawca się musiał wstydu przy Kliencie najeść to jego. No cóż jaki kraj takie deni cler.
autor
28 maj (6 miesięcy temu)
28 maj (6 miesięcy temu)
@Byla Co takiego mnie zdziwiło bo nie do końca rozumiem? Jestem moderatorem forum najlepszyfachowiec.pl, nie pracownikiem firmy DCG. Moim zadaniem jest dopytywanie się oraz prowadzenie dyskusji w wątku, dlatego właśnie pytam o te rzeczy.
użytkownik
22 maj (6 miesięcy temu)
22 maj (6 miesięcy temu)
Pppracujesz to zobaczysz i poczujesz,a co ty z biura ze tak cie to zdziwilo
użytkownik
22 maj (6 miesięcy temu)
22 maj (6 miesięcy temu)
Po czym wznosisz takie przekonanie? Doświadczyłaś tego?
autor
22 maj (6 miesięcy temu)
22 maj (6 miesięcy temu)
@Mała Zarzut mobbingu w stronę firmy deni cler jest bardzo poważny, dlatego chciałabym Cię prosić, abyś konkretnie napisała, jak ten mobbing w stosunku do Ciebie przejawiał.
Nie zrozum mnie źle, ale są to rzeczy, których nie można od tak sobie napisać bez żadnych argumentów. Podaj je proszę, a sprawi to, że Twoja opinia będzie bardziej wiarygodna.
@Też były Jeżeli taka sytuacja miała miejsce, to czy został zgłoszony fakt nękania komuś wyżej w firmie? Jeżeli tak, to napisz proszę jak się to zakończyło.
użytkownik
10 maj (7 miesięcy temu)
10 maj (7 miesięcy temu)
Jedna wielka parodia...!!! Odradzam każdemu kto chce się połasić na prace w deni cler. Wiecej wydasz na leki przeciwdepresyjne i uspokajajace niż zarobisz. Codziennie idziesz do pracy zamartwiajac sie czy coś dziś sprzedam? bo inaczej szefunio łeb obetnie.ceny ubran z kosmosu..!a jakosc pożal sie boże!
Wyscig szczurow za psie pieniadze.!straszenie, mobing, tajemniczy klient , biedna firma bez perspektyw..nie dbajaca o pracownikow,sprzedawczynie łacznie z kierowniczkami stoja w workach służbowych bo firmy nie stać by ubrać pracownikow by wygladali jak ludzie....na tajemniczego klienta i liczniki to maja pieniadze by wykonczyc pracowników ,a na to by zadbac o swoich ludzi to juz nie ma!!
zarobki oplakane! Żadnych ludzkich premii,mozliwosci awansu tylko terror. Bazują na tym ze jak wymienia załoge albo kierowniczke to w salonie zwiekszą sie obroty! ogolnie tragedia, praca bez zadnych perspektyw...ODRADZAM!
użytkownik
10 maj (7 miesięcy temu)
10 maj (7 miesięcy temu)
Jak najdalej od tej firmy,najnizsza krajowa,ciagly stres,brak szacunku dla sprzedawcy
użytkownik
9 maj (7 miesięcy temu)
9 maj (7 miesięcy temu)
To prawda ten pan przez male p to najwieksze zlo tej firmy,bez zadnej empatii,zreszta tam w biurze nikt nie wie czym jest luksus,sami karierowicze
użytkownik
8 maj (7 miesięcy temu)
8 maj (7 miesięcy temu)
Jako były już pracownik odradzam każdemu pracę w deni cler. Regionalny nęka pracowników, wydzwania i obwinia sprzedawców o brak obrotu. Ubrania w cenach niemałych , często jakość materiału pozostawia wiele do życzenia. Za sukienkę wykonaną z poliestru nie każda z Pań chce zapłacić 1500-1700 zł. Zdaniem Regionalnego wszystkiemu winny sprzedawca. Nerwówka nie warta zachodu. Firma do wynagrodzenia tj 1500 zł netto powinna płacić dodatek za szkodliwe czynniki jakim jest regionalny.
użytkownik
8 maj (7 miesięcy temu)
Zenada,wstyd w tej firmie pracowac,w Biedronce maja wieksza pensje plus profity.Powinni zmienic nazwe,bo obrazaja dawne deni z pięknymi wloskimi materiałami,byl sam szyk,a teraz sam szajs za ogromne pieniadze,brak szacunku dla pracownika,ale tych mądrzejszych dawno tu nie ma,najnizsza krajowa a wymagania przynajmniej za 5 tys,jak najdalej od tego towarzystwa.
użytkownik
4 maj (7 miesięcy temu)
4 maj (7 miesięcy temu)
Nikomu, kto ma wyższe aspiracje życiowe nie polecam pracy w deni cler. Atmosfera, zarobki i chaos jaki panują w tej firmie są patologiczne. Nie wróżę by długo pociągnęli na rynku w niektórych miastach przy tym nastawieniu do pracownika- nacisku i ciągłej rywalizacji. Płacą marne pieniądze, obcinają premie, potrafią zwolnić cały zespół - bo nie radzą sobie na rynku i z konkurencją. Zmieńcie nastawienie do pracownika i dawajcie realne plany miesięczne dla sklepu na dany miesiąc- a będziecie mieć rezultaty- czyli zadowolonych i mniej zestresowanych sprzedawców, wtedy pieniądze w postaci utargów do Was wrócą!!! PRACOWNIKOM odechciewa się pracować w takiej atmosferze nagonki jaką spotkałam po raz pierwszy w życiu! Chwała Bogu już mnie nie ma w tym zespole!
autor
4 maj (7 miesięcy temu)
4 maj (7 miesięcy temu)
@Zoja, czy mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat pracy w DCG Salon Firmowy deni cler? W tym momencie Twoja opinia jest bardzo ogólna i niewiele mówi osobom zainteresowanym pracą w tym miejscu.
@Pracownik z 10letnim starzem, dziękuję za podzielenie się swoją opinią na temat pracy w DCG Salon Firmowy deni cler. Co Twoim zdaniem powinno ulec zmianie w firmie, aby znów była bardziej atrakcyjna dla swoich pracowników?
użytkownik
3 maj (7 miesięcy temu)
3 maj (7 miesięcy temu)
a dajcie spokój z tą firmą ..żenada
użytkownik
1 maj (7 miesięcy temu)
Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami.
Pracowałam w deni cler 10 lat.
Pamiętam swoje początki... piękny salon... włoskie rzeczy... wysoka jakość, a przede wszystkim zarobki.... W dobrych czasach można było zarobić jako sprzedawca nawet 3tys z premią kwartalną a bez kwartalnej pensja raczej nie schodzila z kwoty 2300zł.
Były również bony na święta oraz fajne zakupy pracownicze tych wtedy pięknych rzeczy... kierownicy zarabiali wtedy nawet 5tyś co niechcący sie wydało stąd wiem bo kierownicy tym sie nie chwalili...
człowiekowi chciało się naprawdę wtedy pracować... z każdej stówki utargu cieszył się jak dziecko i chciał więcej...
Niestety czar prysł kilka lat temu jak pojawił się obecny regionalny Pan P ... I stało się tak jak w poniższych komentarzach innych byłych pracowników...płaca 2tys dla starych pracowników a 2100 dla nowych... 2tys brutto nie daje najniższej krajowej więc wymyślili że jak zrobisz plan to masz najniższą a jak nie zrobisz to dołożą te 100zł brutto... ponadto za wszystkie zaginione rzeczy płacą pracownicy... nie ma żadnego pułapu... W inwentaryzacji wychodzi że brak 3szt towaru na kilkaset sztuk całego asortymentu to płacisz za te trzy rzeczy... wiadomo że po kosztach ale i tak wychodzi że z biednej pensji 1600zl stówkę manka muszą potrącić...firma żenada... brak słów by opisać co się w tej firmie dzieje i co robi góra...
Widzę, że dużo osób w ostatnich dwóch latach zrezygnowalo z tej pracy... gratuluję...
Mnie też się udało choć ostatnie dwa lata mojej pracy w deni to zbijanie przyslowiowych bąków... jaka płaca taka praca...
Robią wszystko by pozbyć się najlepszych sprzedawców...
Pracować w tej firmie teraz to naprawdę wstyd a dla człowieka upokorzenie...
Niech zatrudniają dalej Ukrainki a na pewno będzie w firmie co raz lepiej...
użytkownik
21 kwi (7 miesięcy temu)
Pracowałam w Salonie deni cler przez kilka lat. Atmosferę i stosunki koleżeńskie + kierownik salonu oceniam jako wzorowe -nie bez kozery, ponieważ, niejednokrotnie miało to odzwierciedlenie w opiniach Klientek i częstych komplementach w naszą stronę. W klimacie który udało się wspólnie stworzyć Panie czuły się bardzo dobrze, tym samym przyjemnością było doradzanie im. Obsługa klienta tej marki była specyficzna (to klient zamożny o którego trzeba się zatroszczyć) - nawiązywałyśmy więc z Paniami długofalowe relacje, znałyśmy ich gusta, zainteresowania a nieraz i życiowe problemy, dzięki czemu Klientki często dokonywały zakupów rzeczy za bajońskie sumy. Czas przeszły. Niestety firma o pracownika (od którego zależy tak wiele) nie dba. Praca za najniższą krajową (jedna sukienka w salonie kosztuje więcej), żadnych szkoleń z zakresu obsługi klienta marki premium, z technik sprzedaży, z trendów, żadnych benefitów typu karta multisport czy opieka medyczna lux med. Żadnych paczek/bonów świątecznych. Nawet życzeń z okazji Dnia Kobiet! (a salony w całej Polsce to 100% kadra płci żeńskiej), brak podwyżek nawet dla kilkuletnich pracowników, brak obuwia/odzieży pracowniczej (poza jedną sukienką wątpliwej urody). Ubierasz się sama, za swoje pieniądze, chociaż wymagany jest dress code i wyglądać trzeba po prostu dobrze, w końcu nie doradza się przeciętnemu klientowi. Wymaga się wiele w zamian nie dając nic. Szkoda, bo firma ma piękne włoskie korzenie niestety "niepodlewane" zaczynają usychać.
użytkownik
20 kwi (7 miesięcy temu)
20 kwi (7 miesięcy temu)
To tylko "zachętą". Po zatrudnieniu szybko znalazlyby się powody,żeby ta pensja była niższa i zrobiona zgodnie z prawem.
użytkownik
20 kwi (7 miesięcy temu)
20 kwi (7 miesięcy temu)
Masz racje ta praca to same minusy,brak brak brak szacunku,wyzysk,zadnej motywacji,nie polecam
użytkownik
17 kwi (8 miesięcy temu)
17 kwi (8 miesięcy temu)
@Maja, powiesz coś więcej?
użytkownik
17 kwi (8 miesięcy temu)
17 kwi (8 miesięcy temu)
Odradzam pracę w tej firmie, totalny brak szacunku dla pracowników w salonach. Gdyby mogli to by orali ludżmi.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "deni cler"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin