test
Znaleziono 128 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "dimakt"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
19 sie (3 miesiące temu)
19 sie (3 miesiące temu)
Witam Kolegę. Możesz proszę rozwinąć swój wątek z tymi podatkami , bo rzeczywiście jest coś na rzeczy o czym ani właściciel nie mówi otwarcie a Ta , jak nazwałeś Pani Ola , odbija piłkę do szefa i w sumie nic człowiek nie wie. Chodzi mi o to skąd wziąłeś te 30000koron i na czym polega oszustwo. Mnie powiedziano, że to co dostaję od nich netto na rękę to jest już moje, a oni płacą podatek od mojej pełnej stawki godzinowej , która jest oczywiście wyższa , o czym sobie również sprawę zdaję- na to się godziłem. Sugerujesz , że dimakt nie płaci w Danii podatków i przytula do kieszeni około 250koron brutto za godzinę od łba bezkarnie? Mam nadzieję , że poprzesz swoją tezę czymś konkretnym. Pozdrawiam serdecznie.
użytkownik
23 lip (3 miesiące temu)
23 lip (3 miesiące temu)
Witam, nie zgadzam się z tym że podatki są odprowadzane na bieżąco , mój podatek nie został odprowadzony do chwili obecnej.Numer CPR firma dimakt otrzymała w listopadzie lub grudniu 2017r. Do chwili obecnej nie otrzymałem payslip . Próbując wyjaśnić w biurze tą sytuację z panią olą twierdzi iż cały czas jestem nieaktywny w system. Ja obecnie nie mam problemu z logowaniem do duńskiego urzędu skarbowego.Uważam że firma celowo nie odprowadza podatku. Byłem w kilku biurach które zajmują się rozliczeniem podatkowym i dobrze jest im znana ta firma z nie płacenia podatków.Takich oszukanych jak ja jest więcej.
użytkownik
19 lip (4 miesiące temu)
19 lip (4 miesiące temu)
@trojmiasto O tym, że dostajecie Państwo stałą stawkę za pracę w soboty oraz niedziele jesteście każdorazowo informowani przed podpisaniem kontraktu i wyjazdem. To do Państwa należy decyzja czy odpowiada Wam to, czy też nie. "Upychanie" w odniesieniu do pokoi dwuosobowych, to chyba niewłaściwe określenie. "Upychać" można w pokojach cztero, pięcio osobowych, jak robi to wiele innych firm w branży. U nas standardem są pokoje dwuosobowe, o czym również jesteście Państwo informowani, na dowód czego zachęcam do przeczytania zakładki "Co oferujemy" na tym portalu.
użytkownik
19 lip (4 miesiące temu)
19 lip (4 miesiące temu)
@Trojmiasto Oczwiście, że możemy. Dziękujemy za poruszenie ważnej kwestii. Podatki odprowadzane są na bieżąco i automatycznie pobierane przez duński system płatności, do którego są Państwo wprowadzani od razu, gdy tylko zostanie nadany przez duński Urząd podatkowy indywidualny numer CPR ( numer duńskiej identyfikacji podatkowej ). Czas oczekiwania na niego jest bardzo różny i waha się od kilku tygodni, do nawet kilku miesięcy. Od jego uzyskania zależy także możliwość otrzymania payslip'ów, ponieważ są one generowane przez wspomniany system.
Co do "kwitków z wypłaty" domyślam się, że chodzi Panu właśnie o payslip za rok 2017. W marcu br. zostały one mailowo oraz pocztowo rozesłane przez nasze biuro do wszystkich naszych pracowników, którzy posiadają numer CPR.
Jeśli zaś chodzi o pity, to nasza firma nie zajmuje się wystawianiem i rozliczaniem rocznych pitów, ponieważ są Państwo rozliczani przez duński system podatkowy, w którym nie ma pitów jako takich. W rozliczeniach w Polsce, zgłaszacie Państwo jedynie przychód uzyskany za dany rok podatkowy, natomiast z pracy rozliczacie się Państwo w Danii. W tym celu zalecamy udać się wraz z kontraktem oraz payslipem do biura rachunkowego, wyspecjalizowanego w duńskim prawie podatkowym.
Jeśli nie uzyskał Pan z jakiegoś powodu payslip'u do tej pory, zapraszamy do kontaktu z biurem w celu wyjaśnienia sprawy. Postaramy się pomóc.
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Czy firma dimakt może odpowiedzieć na pytanie, kiedy zostaną zapłacone podatki za 2017r. bo do tej pory nie można się rozliczyć i otrzymać zwrot podatku oraz feriepenge. Firma nie daje kwitków z wypłaty
oraz rocznego pitu do rozliczenia. Nie płaca 50% ani 100% za prace w sobotę i niedziele.Na kwaterach upychają po dwóch a w biurze mówią że pokoje są pojedyncze i wszystko co byś chciał usłyszeć żebyś tylko pojechał. STANOWCZO ODRADZAM !!!!
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Czy firma dimakt może odpowiedzieć na pytanie, kiedy zostaną zapłacone podatki za 2017r. bo do tej pory nie można się rozliczyć i otrzymać zwrot podatku oraz feriepenge. Firma nie daje kwitków z wypłaty oraz rocznego pitu do rozliczenia. Nie płacą 50% ani 100% za prace w sobotę i niedziele.Na kwaterach upychają po dwóch a w biurze mówią że pokoje są pojedyncze i wszystko co byś chciał usłyszeć żebyś tylko pojechał. STANOWCZO ODRADZAM !!!!
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
A jak tymi dopłatami 30tys koron a po ile godzin pcowales pozdrawiam
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Witam w jakim zawodzie pracowałeś z tej firmy i gdzie w Danii dostałem od propozycje pracy
Pozdrawiam
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Witam o co chodzi z tym doplacaniem podatku po 30tys koron pozdrawiam
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Witam w jakim zawodzie pracujesz w tej firmie bo też mi proponują pracę jako zbrojarz w Danii czytajac te opinię nie wiem co sądzić o firmie pozdrawiam
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
Witam w jakim zawodzie pracujesz w tej firmie bo też mi proponują pracę jako zbrojarz w Danii czytajac te opinię nie wiem co sądzić o firmie pozdrawiam
użytkownik
13 lip (4 miesiące temu)
13 lip (4 miesiące temu)
Jawar a gdzie ty sie tak czesto przeprowadzales co czyzbys pracowal na wyspach owczych
użytkownik
9 lip (4 miesiące temu)
9 lip (4 miesiące temu)
@jawar, masz również pozytywną opinię o swojej współpracy z dimakt REDA/SOPOT. Napisałeś jednak, że czasami dochodzi do sytuacji, w których musisz zmieniać miejsce zakwaterowania. Czy wyjaśnisz dlaczego dochodzi do takich właśnie sytuacji? Ta kwestia na pewno zainteresuje osoby chcące ubiegać się o zatrudnienie za pośrednictwem tej firmy.
użytkownik
9 lip (4 miesiące temu)
9 lip (4 miesiące temu)
Ja jestem tesz zadowolony . z firma wyplacalna i obliczenia sie zgadzaja, kwatery dobre choć czasem trzeba je zmieniac Ogulnie polecam!
użytkownik
3 lip (4 miesiące temu)
3 lip (4 miesiące temu)
@radas, czym w takim razie wyróżnia się Twoim zdaniem dimakt REDA/SOPOT? Widać, że masz pozytywne zdanie o tej agencji, dlatego warto, żebyś zdecydował się na wyjaśnienie konkretnie swojego punktu widzenia. Będzie on niezwykle cenny dla osób, które dopiero zaczynają rozważać wejście we współpracę z tą firmą.
użytkownik
2 lip (4 miesiące temu)
2 lip (4 miesiące temu)
Jeździłem z wielu agencji i dimakt wcale nie jest taki zły. Wieszcie chłopaki że czasami są takie warunki o jakich wam się nie śnilo, także ja osobiście polecam ta fimę!
użytkownik
29 cze (4 miesiące temu)
29 cze (4 miesiące temu)
Dopiero czytam te opinie o firmie. Wczoraj zjechaliśmy ze zlecenia dimaktowego w dani i wszystko było ok ! Problemy były tylko z noclegiem, ale biuro szybko rozwiązało problem i do końca wyjazdu mieszkaliśmy w ładnym domu, po 2 osoby w pokoju. Pozatym do niczego nie można się przyczepić. Wracamy po urlopie czyli pod koniec lipca do zobaczenia chłopaki!
użytkownik
25 cze (4 miesiące temu)
25 cze (4 miesiące temu)
Witam
Ja niedawno wrocilem ze Skagen i jestem zadowolony. Warunki dobre i przyzwoite, pieniądze tez, wypłacone na czas i kwotowo zgodnie z tym co się umowilismy. polecam!
użytkownik
22 cze (4 miesiące temu)
22 cze (4 miesiące temu)
Witam pracowałem w dimakt polski po wyjeździe podpisujesz umowe z dompol
,Pieniądze dostałem wszystkie ani peslipa 140 brutto nieśliśmy do wyplaty 100 netto . Podnoszą wolna stopę od podatku a potem ludzie mają , do dopłaty po 30 tys koron przy rozliczeniu za rok pracy pozdrawiam
Panią z biura i dwóch szefów
użytkownik
22 cze (4 miesiące temu)
22 cze (4 miesiące temu)
Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "dimakt"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin