test
Znaleziono 139 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "dts transport"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Witam,

Praca na magazynie polega na załadunku i rozładunku towarów, obsłudze przesyłek oraz na raportowaniu rozbieżności. Co do godzin to pracujemy w systemie zmianowym. Zachęcamy do aplikowania, poprzez wysłanie swojego CV na adres mailowy [email protected]dts.pl. Doświadczenie w pracy na magazynie będzie dodatkowym atutem.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Biedni kurierzy pracują ... po 14 godzin, już tylko gorzej jest Chinach. Nie polecam tam nikomu pracy. To pazerny XIX wieczny kapitalizm - bez ludzkiej twarzy !!! Wstyd, że to polak robi polakowi. A deklarują na wstępie, że czas pracy to max 10 godzin. Ściema i totalny wyzysk
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Witam,

Panie Pawle bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Czy kontakt z naszym Call Center był utrudniony czy po prostu nie był dla Pana satysfakcjonujący? Poproszę o podanie numeru zlecenia i bezpośrednio przekaże naszemu pracownikowi by sprawdził co się wydarzyło plus skontaktował się z Panem w celu wyjaśnienia.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Witam,

Pani Ewo dziękujemy za Pani opinię. Satysfakcja i zadowolenie Klientów stoi w dts zawsze na pierwszym miejscu.
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Mógłbyś napisać, jak wyglądają warunki zatrudnienia, które oferuje firma dts transport pracownikom magazynowym? Czy, aby w ogóle móc myśleć o przyjęciu do pracy na magazynie należy mieć doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku? Zachęcam, abyś opisał, co wiesz na ten temat.
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
A JA JESTEM BARDZO zadowolona z firmy , grzeczni , pracowici ,bardzo kompetentni Panowie , przyjechali b. punktualnie, złożyli meble tak, aby nie zniszczyć mi podłogi , czego nie mogę powiedzieć o innych dostawcach .Pozostawili czyste miejsce , jednym słowem polecam bardzo .
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Jak ktoś się stara i daje z siebie 100% to warto. Co do pracy nie jest ona dla leni. Jak nie myślisz i chcesz sie poobijac to idź w inną stronę.
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Jak można tak kłamać?!! najlepsza jakość serwisu???DNO ! xxxxxxx można sobie pisać do śmierci na ten wasz callcenter i tak nic nie zrobicie !!moja paczka zaginęła ! 20 dni i dalej nie dotarła!!!!!! na śledzeniu już nawet nic nie ma!! a termin był ustalany 4 krotnie!!!!!!!! zero kontaktu!! paczka na ponad 2000zł nie dotarła a jak dotrze kiedyś to pewnie w nagannym stanie jak poprzednie!!! zero dbałości o towar!! widzimy się w sądzie, jak tak można z ludzmi postępować..
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Witam,

dts dzięki przesyłanym parametrom dostawy, o których Pan mówi ma najlepszą jakość serwisu w Polsce, co potwierdzają comiesięczne badania satysfakcji Klientów. Realizując tysiące dostaw każdego dnia, zdarza się, ze czasami coś pójdzie nie tak, więc oznacza to, ze Pana uwagi są nie nieuzasadnione. Chętnie pomożemy rozwiązać Pana problem. Jeżeli nadal przesyłka nie została do Pana dostarczona prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem [email protected]dts.pl.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Po raz kolejny nie dotrzymali terminu dostawy, który SAMI WYZNACZYLI. Podobno nie odbierają paczki z magazynu producenta.
Ale potrafią przysłać parametry dostawy: nazwisko kierowcy i pomocnika, nr rej. samochodu, godzinę dostawy :)
Żeby człowiek miał szansę wziąć dzień urlopu i czekał na dostawę. Oczywiście: dopóki nie zadzwonisz na ich infolinię - to się nie dowiesz, że czekasz na darmo.
Tacy żartownisie.
użytkownik
26.12.2018 (miesiąc temu)
26.12.2018 (miesiąc temu)
Co do firmy dts to wcale się nie dziwię że tak działają.W Piotrkowie w głównym magazynie Agaty kierownikiem ekipy dts jest nijaki Rafał M.,znam tego typa z poprzedniej pracy i nic dobrego na jakiego temat nie mogę powiedzieć,bardzo przebiegły i podstępliwy typ,który donosi na swoich kolegów.Znam kilku pracowników Agaty którzy odpowiadają za sprzedaż internetową i też o tym gościu nie mają dobrego zdania.Robi nawet specjalnie uszkodzenia w meblach jakie oni uszykują i donosi na nich im przełożonym,chce ich sam.zwalniać itp.Do tego leci w kulki ze swoimi przełożonymi bo wkręcił do pracy swoją żonkę i we dwoje się panoszą.Piszą w swoich grafikach że są oboje w pracy a tak naprawdę jest tylko jedno z nich.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Witam,

Pani Alicjo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i mamy nadzieję że złożyła Pani swoją aplikację i będzie mogła się Pani przekonać osobiście jak wygląda praca u nas. Praca w dziale Księgowości jest pełna codziennych wyzwań, takich które pozwalają się rozwijać i zdobywać coraz to nową wiedzę oraz doświadczenie. Jeżeli ma Pani jeszcze jakieś dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR pod adresem [email protected]dts.pl.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Hej znalazłam ogłoszenie na pracuj.pl na stanowisko Księgowej. Czy ktoś mógłby powiedzieć jak się pracuje w dziale księgowości w Warszawie?
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Dzień dobry Pani Marto,

przykro nam, że obsługa naszej firmy spotkała się z Pani niezadowoleniem. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem [email protected]dts.pl wraz z podaniem numeru zlecenia w celu rozwiązania tej sytuacji. Nasze systemy informatyczne nie zmieniają samoczynnie daty realizacji, dlatego tym bardziej chcielibyśmy poznać naturę zaistniałego problemu.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Najgorsza firma kurierska z możliwych! Pierwszy raz korzystałam z ich usług i po raz ostatni. Z kurierem nie można się dogadać, bo on ma wyznaczoną trasę i nie może wracając do mnie zajechać, bo mu nie po drodze. On będzie za 15 minut i tyle. Na infolinii pracują niekompetentni ludzie, którzy obiecują zadość uczynienie, a i tak nic z tego nie wynika. W czwartek miał być u mnie kurier, ale byłam w pracy, więc nie mogłam odebrać przesyłki. Przecież jak dostaje się smsa, że kurier będzie w godz. 8 - 20 to trzeba cały dzień siedzieć w domu. Jak zadzwoniłam na infolinie, to Pani powiedziała, że kurier będzie jutro (piątek), ona już to zapisuje i jest ok. W piątek ok. 15 dostaje smsa, że jednak kuriera nie będzie. Dzwonie na infolinie i Pan obiecuje, przeprasza, ale paczka nie zmieściła się na samochód kuriera i już na pewno będzie w sobotę w zawężonych godzinach tak, jak mi pasuje. W sobotę oczywiście nie dociera paczka ani żadna informacja od tej firmy. W niedziele wieczorem ok. 20 dostaje sma z DST, że kurier będzie w SOBOTĘ (czyli wczoraj) w godzinach wybranych przeze mnie. W poniedziałek rano dzwonie na infolinie - Pani przeprasza, obiecuje, że jednak paczka będzie we wtorek, bo dziś jej nie planowali doręczyć i oczywiście w zadość uczynieniu w wybranych przeze mnie godzinach. We wtorek pół godziny przed umówionym czasem odbioru dostaje smsa, że przesyłka będzie jednak w CZWARTEK! No paranoja..zadzwoniłam na infolinie i był tam jeden kompetentny człowiek pan Bartek, który przejął się moją sprawą i obiecał, że paczka będzie w środę. Na moje pytanie - dlaczego nie dziś, skoro się umawialiśmy? - powiedział, że ktoś od nich zawalił sprawę. Jednak nie odpuścił i we wtorek ok. 20 zadzwonił do mnie i powiedział, że na magazynie ktoś popełnił błąd i paczka dziś została wysłana do nadawcy!! Pytam, jak to możliwe, skoro piszecie smsa, że będzie w czwartek. Odpowiedział tylko, że to ich błąd.
To co się dzieje w tej firmie to jakiś kosmos! Sami nie wiedzą co robią. Na infolinii umawiasz się, a magazyn i tak robi wszystko po swojemu, więc po co ta infolinia? Zastanawiam się gdzie jest jakiś Prezes czy Szef tej firmy? Czy ktoś kontroluje pracę tych ludzi??
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Pani Izo,

prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem [email protected]dts.pl lub ma Pani także możliwość pozostawienia numeru telefonu na stronie http://www.mojadostawa.pl, na której znajdzie Pani także przystępny czat. Wyjaśnimy Pani zgłoszenie niezwłocznie.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Tragedia i kompletny chaos! Rozumiem, że jest okres przedświąteczny, jednak większość firm kurierskich działa bez zarzutu. Czekam na przesyłkę od poniedziałku, dostałam pierwsze powiadomienie, że będzie w środę, w środę jeden kurier twierdzi, że będzie w czwartek po czym kolejny dzwoni, że przyjedzie w środę wieczorem. Oczywiście się nie zjawił. W czwartek to samo, kurier miał być, obdzwoniłam wszystkie numery do dts i nikt nic nie wie o mojej przesyłce. Jest piątek, minęła godzina dostawy i oczywiście ani kuriera, ani informacji, ani telefonu. Przesyłka jest do miejsca, w którym nie przebywam 24/dobę więc delikatnie mówiąc trochę czasu straciłam na bezsensowne czekanie. Dodam, że pod każdym numerem odzywa się Ukrainiec i tylko połowa z nich mówi na tyle po polsku, że mogłam się mniej więcej domyślić o co chodzi.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Witam,

bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli nadal przesyłka nie została do Pana dostarczona prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem [email protected]dts.pl. Zajmiemy się Pana zgłoszeniem niezwłocznie.
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
dts... Jednym słowem TRAGEDIA!!!
Przesyłka idzie już 10 dni, planowanych terminów miałem już 3 na konkretne dni i konkretną godzinę.. I co? Nikt nie dojechał i nie zadzwonił.. Na infolinii dowiedziałem się, że źle ich zapakowali i wyślą za 2 dni priorytetem i tak nie dotarła.. Następny kontakt na infolinii i konsultant powiedział, że nie wie kiedy paczka do mnie dojdzie, czy za 2 dni czy za tydzień.. Ja się pytam, co za tumany tam pracują! Tyle informacji o zaplanowanej trasie, nazwisko kuriera, godzina doręczenia.. Po co to wysyłacie jak to nic nie warte.. W moim przypadku chyba zobaczymy się w sądzie, bo ile można czekać, dzwonić i nie dostawać żadnych informacji o swojej przesyłce! Żenada firma dno...
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "dts transport"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin