test
Znaleziono 101 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "dts transport"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
4 gru (9 dni temu)
K A TA ST R O F A !!!!!!!!!!!
użytkownik
4 gru (9 dni temu)
4 gru (9 dni temu)
Dramat! Z tak beznadziejna firma transportową się jeszcze nie spotkałam. Niby jest śledzenie paczki, ale tak jak super sie zapowiadało wcale nie było. Myślę, ze jak się dzwoni do nich i prosi 10razy, żeby kierowca był do danej godziny, bo idzie się do pracy, to chyba powinien być.. Niestety tak nie było, przesyłkę dostalam 4dni później, ponieważ była przekładana.. Nigdy więcej :/
użytkownik
4 gru (9 dni temu)
Masakra. Tak beznadziejnej firmy to ja jeszcze nie znalam. Niby profesjonalna aplikacja podaje date dostawy, zdjecie usmiechnietego kierowcy ale na tym koniec. Zadzwonilam do kierowcy na podany numer a on powiedzial ze nawet nie byl w miescie w ktorym mieszkam i nie mial dostawy zaplanowanej pod ten adres. Aplikacja podawala dokladna godzine dostawy. Infolinia kolejny zart. Najpierw czekasz 30 min conajmniej na polaczenie a potem niedoswiadczona Pani nawet nie rozumie o co pytam. Omijajcie firme z daleka.
użytkownik
3 gru (10 dni temu)
3 gru (10 dni temu)
Czy poleca ktoś prace w księgowości w Warszawie ? Jakie zarobki , atmosfera ? Główna księgowa ? Z góry dziękuje za odp .
użytkownik
29 lis (14 dni temu)
29 lis (14 dni temu)
Ile godzin średnio pracuje kierowca, który zatrudniony jest w firmie dts transport? Jest to zależne od ilości pracy na dany dzień, czy może są to stałe i niezmienne godziny pracy, w których należy się wyrobić? Czy poza przedstawioną przez Ciebie pensją są jeszcze jakieś dodatki do wynagrodzenia? Np. za ekonomiczną jazdę? Uzupełnij, proszę swój komentarz.
użytkownik
28 lis (15 dni temu)
28 lis (15 dni temu)
Tragedia co do terminowości. 3 smsy z różnymi terminami dostawy. Człowiek załatwia kogoś aby był w domu i odebrał przesyłkę, a tu zabawa w kotka i myszkę. Nie polecam.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Terminowość
użytkownik
26 lis (17 dni temu)
26 lis (17 dni temu)
Nie polecam tam pracy. Miałem styczność w Krakowie. Po 500km dziwnie,masa klientów i oni zawsze górą. Pensje max 2500-3000 . Na innych oddzialach zdecydowanie lepiej.
dts patrzy tylko tani koszt , idą w usługi HD ale są za cięcy. Towar "fruwa"po magazynie ,uszkodzenia non stop. Terminowość tragedia. Firma dramat jak i dla pracowników jak i potencjalnych klientów. Kierownicy śmieją się w twarz i traktują jak śmieci. Won z rynku transportu.
użytkownik
23 lis (20 dni temu)
Dramat i dno.
Zmiana terminu dostawy. Nowy termin dostawy za 2 dni. W dniu dostawy sms, że realizacje zaplanowano na 16:15. O 15:52 sms i mail, że zmieniono termin na za 5 dni.
Na infolini informacja ze paczka nie opusciła nawet oddziału w innym województwie.

Rezygnacja z zamównienia. Rezygnuje też z uslug firmg ktora zlecila dts dostawe. Im więcej osob bedzie niezadowolonych, tym szybciej w dts zacznie sie palic du..a.
użytkownik
21 lis (22 dni temu)
Nie warto. Pensja z miesiąca na miesiąc coraz niższa. Czyli odwrotnie niż ceny w sklepach. Znajomki, którzy często są ludźmi wątpliwej jakości pną się szybko w hierarchii. Wciągają swoich znajomków którzy następnie tez się pną. Mogą liczyć na większa przychylnośćw każdej sytuacji niż ty jako osoba z zewnątrz. Do tego szkoda zdrowia na prace zmianowa. Ludzie uciekają, coraz większa rotacja. Nie polecam magazynu, podobnie jak stanowisk dostawcy czy nie daj Boże podwykonawcy
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
Paczka, ktora miala.być u mnie 14 listopada do dnia dzisiejszego nie doszla gdzie zapewniano mnie na infolinii, że jest w drodze do mnie i trzecia do przywiezienia. Kurier nie odbiera telefonu. A do tego paczka zostala u nich na magazynie gdzie nikt się nia nie zainteresowal do dnia dzisiejszego. Kpina, nie polecam tej firmy.

Moje sugestie dla dts transport:
Osobiście nie polecam nikomu firmy

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Może nadzorowac pracowników
użytkownik
20 lis (23 dni temu)
20 lis (23 dni temu)
kurier, który przywiózł przesyłkę bardzo niesympatyczny, niekompetentny, w zasadzie cały czas krzyczał, nie pozwalając dojść do słowa. Takie zachowanie jest naganne. Firma nie wywiązała się w umowy. Bowiem mieli dostarczyć produkt, wnieść, rozpakować i wynieść opakowania. Kurier jedynie wraz z pomocnikiem wniósł i wykrzyczał, że nie będzie rozpakowywał bo zajmie to zbyt dużo czasu. Kontakt z Firmą niczego nie zmienił. Oczywiście za te usługi było dodatkowo zapłacone. Zdecydowanie nie polecam a wręcz odradzam tę Firmę.

Moje sugestie dla dts transport:
Dotrzymywanie tego co widnieje w Umowie. Kompetentni i z umiejętnościami komunikacyjnymi chociaż w minimalnym stopniu dostawcy. I nie tak agresywni z jakim ja miałam do czynienia.
użytkownik
15 lis (28 dni temu)
15 lis (28 dni temu)
Przypomnę, że zarówno na forum, jak i ogólnie w Internecie oraz realnym świecie, osoby wypowiadające się mają prawo do ochrony swojej prywatności, stąd więc możliwość używania nicków. Niewiele ostatnio piszecie o pracy w dts Serwis - czym spowodowana jest ta Wasza niewielka aktywność na forum? Zachęcam do wypowiadania się o pracodawcy.
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
brak kontaktu z kurierem, pomimo pisania sms z prośbą o kontakt i wykonaniu kilku tel. (bezskutecznie), po oczekiwaniu na przesyłkę sms z systemu centralnego że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem (żart...). Firma zlecająca dostawę towaru (Lucart Automotive) powinna nie płacić za tak "wykonane", a właściwie nie wykonane zlecenie.

Moje sugestie dla dts transport:
Kontrolujcie pracowników i przyczyny niepowodzenia dostaw.
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
Badziewie.
Otrzymałem odpowiedź kuriera: "Nie było po drodze to nie zabrana została przesyłka. Dostarczymy ją jak będzie po drodze. Może uda się za 2 dni".

Moje sugestie dla dts transport:
Zmienić pracowników?
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Moje sugestie dla dts transport:
Poprawić kontakty na linii pracodawca-pracownik

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Nie zatrudniać kolesi z poprzednich firm
użytkownik
3 paź (2 miesiące temu)
3 paź (2 miesiące temu)
Odradzam pracy w dts pracowałem prawie rok zero podwyżek praca po 10 do nawet 15 godzin w tym trasy nawet do 500 km dziennie, dźwignie wypełnianie papierów, A Płock wogole masakra tylko liczy się wywóz z magazynu jak najwięcej to inni mają premie xxxxxxx
użytkownik
23 wrz (2 miesiące temu)
23 wrz (2 miesiące temu)
@F., czy nadgodziny często się zdarzają w dts Serwis? Dziękuję za Twoją opinię, ale bardzo proszę o kulturalne wypowiedzi.

Czy ktoś z Was także pracuje aktualnie w dts Serwis? Jestem ciekawa, jak postrzegacie tego pracodawcę na tle innych, podobnych firm z branży.
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Mógłbym ktoś napisać jak wygląda praca na magazynie - Duchnice/Piaseczno? Godziny pracy? $$$? I czy w ogóle warto aplikować na to stanowisko?
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
Witam,wszystkich którzy chcą pracować w dts transport oddział Bydgoszcz odradzam pracy w tym oddziale pracowałem tam ok 4 miesiące i wspomnień dobrych nie mam zasuwaliśmy jak woły po 10- 12 godzin dziennie,zleceń mieliśmy od 12 do 20 i 400-500km dziennie w tym trzeba zrobić zdjęcia towaru,dokumentacje wypisać,wnieść towar i odebrać zwroty, opakowania wynieść jak był rozpakowany i na koniec prosić klienta aby dał 10 punktów w ankiecie . xxxxxxx I teraz warto się zastanowić czy warto pracować takie pieniądze tyle obowiązków?
użytkownik
7 sie (4 miesiące temu)
7 sie (4 miesiące temu)
Bardzo dobry pracodawca, polecam.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "dts transport"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin