test
Znaleziono 247 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "ergo hestia"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Mam prośbę czy może się ktoś wypowiedzieć kto pracuje na infolini ( słuchawce)? Czy jest to praca 8 godzina? Od poniedziałku do piątku? Jaka jest pensja na rękę i czy są jakieś dodatki?
użytkownik
16:33 (3 godzin temu)
16:33 (3 godzin temu)
W tamtym roku zakupiła telefon marki Lenovo wraz z dodatkowym ubezpieczeniem ergo hestia w styczniu telefon ulega zalaniu więc telefon wtrafil na reklamacje do Logisfera 33 i niestety z tą firmą walczę do dziś poniewaz dział techniczny serwis nie potrafi naprawić dotyku i mikrofonu telefon wraca po miesiącu od naprawy dalej z zepsutym mikrofonem i dotykiem i żądam od nich nowego telefonu bo z ich winy ciągle trafia on do naprawy ale serwis w ciągu dalszym nie stwierdził faktu że telefon nie nadaje się do naprawy czy ktoś tez ma taki problem ??

Moje sugestie dla Logisfera 33:
Aby zatrudnili ludzi którzy potrafią naprawiać sprzęt oraz powinni informować jak sprzęt został naprawiony i po za tym szybciej naprawiać i porządnie a jeśli tak nie jest zwracać koszty poniesione przez użytkownika

Lubię atmosferę w Logisfera 33 za:
Nie polecam
użytkownik
10 gru (2 dni temu)
Nazywam się Alicja Sztormowska i jestem pracownikiem obszaru HR w ergo Hestii. Pani Aleksandro, jeśli mogę w czymś pomóc i możemy porozmawiać o powodach Pani opinii to zapraszam do rozmowy na: [email protected]ergohestia.pl
użytkownik
10 gru (2 dni temu)
Nazywam się Alicja Sztormowska i jestem pracownikiem obszaru HR w ergo Hestii. Zapraszam do dialogu i proszę o kontakt na mój adres mailowy w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji. Zapraszam: [email protected]ergohestia.pl
użytkownik
10 gru (2 dni temu)
Nazywam się Alicja Sztormowska i jestem pracownikiem obszaru HR w ergo Hestii. Chętnie poznam w szczegółach powyższą opinię na temat ergo Hestii i z czego wynika taki komentarz. Serdecznie zapraszam do dialogu [email protected]ergohestia.pl
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Jeżeli tekst ten pisał kierownik zwabiający dziewczyny z biednych rodzin do wynajmowanych salek, to jest oblechem i starym zwyrodnialcem. Może teraz uchodzi mu to na sucho, ale wcześniej, czy później spotka go zasłużona kara.
użytkownik
7 gru (5 dni temu)
7 gru (5 dni temu)
Nie polecam firmy ergo hestia S.A. ani żadnego produktu tej firmy.
Nie odpisują na wiadomości, na skargi, na reklamacje.
Nie udzielają pomocy, sprzedają produkty widmo o pięknym zapisie w OWU jednak gdy dojdzie do szkody to umywają ręce.
Infolinia to dramat, konsultanci dramat.
Przed wykupieniem produktu powinniśmy podpisywać klauzulę 'na własne ryzyko'.
To nie jest firma ubezpieczeniowa, to jest firma żerująca na ludzkiej naiwności.

Moje sugestie dla STU ergo hestia S.A.:
Firma powinna zmienić podejście do klienta oraz powinna zatrudnić kompetentne osoby.
użytkownik
6 gru (6 dni temu)
6 gru (6 dni temu)
Desperacja, jak widać, czyni swoje. Tonący brzytwy się chwyta a właściwie musi wybielać się w internecie. Nawet porządnie podpisać się jest pokaźnym problemem.
użytkownik
4 gru (7 dni temu)
4 gru (7 dni temu)
Pracuje w EH niecały rok i jestem zadowolona. Oczywiście, że premie uznaniowe nie zawsze są wypłacane, jaka firma tego nie robi? Jak sama nazwa wskazuje, są to premie UZNANIOWE. Do tej pory 3 razy takiej premii nie otrzymałam, co faktycznie było moją winą, z powodu popełnionych błędów, które zostały mi dokładnie opisane, a sprawy w których błędy zostały popełnione zostały mi bez problemu udostępnione. Jednak 3 razy w skali 12 miesięcy, czy to tak wiele? Jest możliwość dodatkowego zarobku jeśli ktoś tego potrzebuje i MOIM zdaniem, można zarobić naprawdę dobre pieniądze, a sama podstawa też nie jest niska. Każdy musi sam odpowiedzieć sobie na pytanie czy 10h pracy dziennie od poniedziałku do piątku to dużo jeśli można zarobić np 4tyś netto miesięcznie (lub więcej - podałam kwotę najbardziej standardową).
Firma organizuje różne akcje dla pracowników. Rzetelni pracownicy są naprawę wynagradzani za swoją pracę. Nie będę wspominać w jakim dziale pracuje, jednak jest to jeden z najbardziej podstawowych działów firmy, nie wiem ile zarabia się na innych stanowiskach. Rozmowa rekrutacyjna do firmy była przeprowadzona świetnie. Pani, która mnie rekrutowała była miła, uśmiechnięta i nie czułam się przy niej skrępowana tak jak to bywało na rozmowach w innych firmach. Kierownicy (przynajmniej Ci których posiadałam do tej pory) dbają o swoich pracowników. Nie ma problemu jeśli chce się poruszyć jakiś temat, kierownik jest w stanie nawet załatwić salę w której nikt nie będzie nasłuchiwał o czym z nim rozmawiasz. To trochę przykre, że opinie na takich stronach wstawiają tylko ludzie, którym coś w firmie nie pasuje. Myślę, że gdyby wypowiedziała się każda osoba pracująca w firmie, byłoby dużo więcej pozytywnych opinii.
użytkownik
3 gru (9 dni temu)
Nazywam się Alicja Sztormowska i jestem pracownikiem obszaru HR w ergo Hestii. Chętnie poznam w szczegółach uwagi na temat prowadzonego przez nas procesu rekrutacji. Zapraszam do kontaktu na [email protected]ergohestia.pl
użytkownik
3 gru (9 dni temu)
Nazywam się Alicja Sztormowska i jestem pracownikiem obszaru HR w ergo Hestii. Chętnie poznam szczegóły i przykłady zachowań, które rzutują na Twoją opinię o ergo Hestii. Każda merytoryczna uwaga jest dla nas cenna. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną [email protected]ergohestia.pl
użytkownik
1 gru (11 dni temu)
1 gru (11 dni temu)
Nie wiem, dlaczego tyle jadu na tak dobrą firmę. Przecież ta firma sporo zrobiła dla miasta. Wybudowała kilka nowych budynków, stołówkę, kilka masztów z flagą, pasiekę, i ergo arenę i co roku otrzymuje tytuł profesjonalnego pracodawcy. I nie jest to typowe korpo bo firma od początku ma tych samych prezesów. Czekam aż dział kadr napisze tu kilka postów i zepchnie te niżej i dalej.
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Typowe korpo dla ludzi niepotrafiących myśleć nietuzinkowo. Masz się dostosować do reguł i nie komentować. Przychodzisz, robisz co do Ciebie należy, wśród swoich narzekasz jak to źle i jak bardzo marzysz o wyrwaniu się stąd, a na korytarzu uśmiechy i radość.
Każdy obgaduje każdego. Oczywiście za plecami - przy spotkaniu twarzą w twarz jest Twoim przyjacielem.
Pieniądze? Jak dla psa. 1800zł zarabiali jeszcze niedawno ludzie z 5-letnim stażem pracy w tej firmie.
Premie? Jakieś tam były, ale było tysiąc powodów, które były podstawą do jej ucięcia.
Trenerzy? Najmądrzejsi. Nie znoszą sprzeciwu, chociaż ich materiały były naszpikowane błędami.
Kobiety idą tam do pracy tylko po to, żeby dostać umowę na czas nieokreślony i zajść w ciążę. Mało która wraca później do pracy do tego kołchozu.
Fajna praca, żeby pójść na rok i zobaczyć model świata XXI-wiecznego niewolnictwa.
użytkownik
28 lis (14 dni temu)
28 lis (14 dni temu)
Według mnie w ten sposób rozdwoiłeś rzeczywistość i powstały dwie prawdy. Prawda twoja: hesti nie stać na zapłacenie kwoty pozwalającej na przeżycie i kwoty którą na pewno otrzymasz w dobrej firmie. Prawda dyrektora, który przehulał budżet a musi zatrudnić pracownika: jakość kandydata nie spełnia oczekiwań, brak podstawowych kompetencji, roszczeniowy. Dział kadr nie potrafi pozyskać wartościowego kandydata.
Która prawda właściwa?
Ty znajdziesz w końcu dobrą pracę i zasilisz grono "fanów" tej firmy a dyrektor w poczuciu dobrze wykonanego obowiązku odbierze premię i pogłaska się po brzuszku....
użytkownik
23 lis (19 dni temu)
Z ilości pracowników tej firmy rozpaczliwie poszukujących nowego pracodawcy i zdradzających tajemnice służbową poprzez szczegółowe opisy swoich dokonań na portalach społecznościowych, można wywnioskować jaki to jest pracodawca.
A z kolei analiza zakresów obowiązków i ścieżek zawodowych, nie występujących w naturze, pokazuje, jaka cecha jest szczególnie przydatna w rozwoju "kariery" - zamieszczone zdjęcia są potwierdzeniem wysnutych wniosków.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
Podobno mówią, że idzie rynek pracownika. Stąd też polscy pracodawcy muszą poznać standardy cywilizowanego świata.
użytkownik
19 lis (23 dni temu)
Na podstawie wypowiedzi widzę że firma wykonała całkiemn spory skok do przodu. Rozwija się, jako pracodawca. Już nie kombinują a uczciwie podają wysokość zarobków. Ogromny postęp w porównaniu do wcześniejszych wpisów. Brawo hestia, oby tak dalej. Więcej śmiałości!
użytkownik
19 lis (23 dni temu)
"Dobra reputacja" - więcej kosztuje odzyskanie niż wypracowanie. Są pracodawcy, którzy jeszcze tego nie wiedzą, lub ich stać na szastanie gotówką!
Według mnie, 3k netto, to i tak sporo, jak na tą firmę. Ja na twoim miejscu skakałbym do niebios i cieszyłbym się, że nie muszę płacić za wdrożenie do pracy dla nich. W żadnej innej firmie nie poznasz tylu dokumentów ubezpieczeniowych i tylu systemów. Firma przoduje także i w tym zakresie.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko likwidatora (2 etapy), stwierdzam że firma poszukuje człowieka hybrydowego. Pół filozof, pół prawnik. Wszystko to za 3000 netto, pod warunkiem wypracowania wszystkich możliwych premii. Ogłoszenie wisi już chyba trzeci miesiąc. Mi odmówili po rozmowie z dyrektorem, choć wydawało mi się, że poszło dobrze. Widać nie mam tego genu hestianina, o którym tyle mówią.
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
Jak będziesz pracował w takiej formie to masz obowiązek się stosować do zasad ubioru biznesowego i nie ma dyskusji. Nie myl obowiązku z możliwościami .
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "ergo hestia"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin