test
Znaleziono 98 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "euphora"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20 maj (4 miesiące temu)
20 maj (4 miesiące temu)
Może ktoś podpowie czy firma rekrutuje?
użytkownik
20 maj (4 miesiące temu)
20 maj (4 miesiące temu)
Здраствуйте,я возможно не совсем по теме,но может мне дадут информацию,я буду в Польше и хотела оптом приобрести косметику,в каком городе и по какому адресу это можно сделать?или с менеджером можно связаться,спасибо
użytkownik
13 mar (7 miesięcy temu)
13 mar (7 miesięcy temu)
@Łukasz napiszesz czemu zainteresowała Cie ta oferta pracy euphora GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA? Rozumiem, że w ogłoszeniu nie ma informacji o zarobkach. Czy w takim razie nie chcesz spróbować porozmawiać o tym z pracodawcą podczas rekrutacji?
użytkownik
5 mar (7 miesięcy temu)
5 mar (7 miesięcy temu)
Ostatnio pojawiły się oferty do oddziału w Jaworniku k. Myślenic. Mógłby ktoś podzielić się wrażeniami, jak się tam pracuje (zarobki, atmosfera, itd.) ?
użytkownik
21.11.2017 (10 miesięcy temu)
21.11.2017 (10 miesięcy temu)
@Klaudia a może zaczęłabyś od pracy na wyspie w galerii handlowej? Wtedy miałabyś możliwość zaniesienia swojego CV od razu do punktu i może szybciej potoczyłaby się Twoja ścieżka kariery w tej firmie. Bo generalnie na stronie firmy euphora GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA nie widzę ogłoszeń o pracę, a jeżeli pójdziesz do punktu to będziesz miała możliwość od razu rozmowy ze sprzedawcą o pracy. To co uważasz o tej propozycji?
użytkownik
18.10.2017 (11 miesięcy temu)
18.10.2017 (11 miesięcy temu)
witam, od roku próbuję w jakikolwiek sposób "załapać" się do pracy w firmie euphora, mimo wyższych kwalifikacji zaczynając choćby i na produkcji... przy okazji każdej rekrutacji wysyłając zgłoszenia, listy motywacyjne. Niestety z tego co udało mi się ustalić, choćby od osoby pracującej w UP w Myślenicach firma jest zainteresowana tylko osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności... no cóż, tracą szansę na pozyskanie naprawdę wartościowych pracowników, dla których praca w firmie kosmetycznej to marzenie, nie obowiązek. Myślę, że więcej osób podzieli moje stanowisko.
Pozdrawiam
użytkownik
28.09.2017 (rok temu)
28.09.2017 (rok temu)
@Magda w jaki sposób wykorzystywani? Ty pracujesz jako przedstawiciel handlowy w euphora GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA? Powiesz coś więcej o swoich doświadczeniach z pracą? Są oferty pracy jakieś? Czy Ty uważasz, że na innych stanowiskach może być lepiej? Każda informacja może być potem przydatna.
użytkownik
20.09.2017 (rok temu)
20.09.2017 (rok temu)
Takich pracodawców niestety jest coraz więcej .Cały czas żyją w przekonaniu ,że pracownik to ,,cytryna,, .Znam zbyt wielu wartościowych PH którzy się angażują ,są lojalni i pracowici ,a mimo to są bezczelnie przez firmy wykorzystywani ....Trudno się dziwić ,że rekruterzy nie mają później w czym przebierać
użytkownik
18.09.2017 (rok temu)
18.09.2017 (rok temu)
Praca super miła atmosfer na jedną zmianę ,czysto,oczywiście trzeba być zorganizowanym ,myśleć o tym co się robi i jest ok.
użytkownik
18.09.2017 (rok temu)
18.09.2017 (rok temu)
@Dari może najlepiej byłoby gdybyś się skontaktował z pracodawcą czy prowadzi jakaś rekrutację, skoro nic nie widzisz w internecie. Wtedy masz najlepsze źródło informacji, które jest najpewniejsze i dostaniesz jak najszybszą odpowiedź.
użytkownik
18.09.2017 (rok temu)
18.09.2017 (rok temu)
Czy są teraz jakieś przyjęcia na produkcje?
użytkownik
29.08.2017 (rok temu)
29.08.2017 (rok temu)
@WB czyli nie polecasz pracy na produkcji w firmie euphora ze względu na brygadzistkę? Czy w takim razie, żeby usprawnić pracę nie lepiej powiedzieć o tym zachowaniu szefowi? Może ze względu na wszystkich pracowników i pracę, by próbował to zmienić? Dajcie znać jak spróbujecie i czy coś się zmieniło w tym względzie, bo może to się przydać przyszłym pracownikom.
użytkownik
27.08.2017 (rok temu)
27.08.2017 (rok temu)
Praca na produkcji jest bardzo nie zorganizowana. Brygadzistka na produkcji to osoba która powinni zwolnić ponieważ w ogóle nie nadaje się do tej pracy i nie stara się zorganizować swoich pracowników. Chodzi po zakładzie i opowiada różne rzeczy o pracownikach. Dlatego nie polecam.
użytkownik
25.05.2017 (rok temu)
25.05.2017 (rok temu)
Tłumaczy sie winny, a mądry człowiek przyznaje się do błędu.
użytkownik
24.05.2017 (rok temu)
24.05.2017 (rok temu)
Oczywiście ma Pan racje;-)
Dziękuję.
Człowiek uczy się całe życie:-) zwykle na błędach:-)
Mam nadzieję, że Pan nie popelania błędów :-) Czego Panu oczywiście życzę.
Pozdrawiam serdecznie
P.S.
Mam nadzieję, że nadal będzie Pan obserwował moje poczynania, dzięki czemu będę mogła nieustająco się doskonalić.
użytkownik
23.05.2017 (rok temu)
23.05.2017 (rok temu)
Szanowna Pani Dyrektor.
PRZYRZECZENIEM się pisze.
Od słowa PRZYRZEKAĆ, obiecać.
Uch... Dyrektor , można by było spodziewać się znajomości naszego języka. Kadry w dodatku ...
Co może sądzić potencjalny pracownik, widząc takie błędy ortograficzne ?

Proszę podać swojego nauczyciela języka ojczystego do sądu. Na pewno Pani wygra...
użytkownik
23.05.2017 (rok temu)
23.05.2017 (rok temu)
Szanowny Panie,
Każdy z Kandydatów został poinformowany, że proces rekrutacji jest duwuetapowy: spotkanie z biznesem oraz spotkanie z działem HR. Decyzja o złożeniu oferty wybranemu Kandydatowi zapada na koniec procesu rekrutacyjnego po spotkaniu ze wszystkimi Kandydatami. Oferta zwykle jest poparta Listem intencyjnym, który jest przyżeczeniem zatrudnienia Kandydata. W przypadku tej rekrutacji nie złożyliśmy jeszcze oferty. W związku z powyższym nie możemy ponosić odpowiedzialności za Pana decyzje.
Czasami proces rekrutacji jest zawieszony z przyczyn biznesowych i prosimy kandydatów o cierpliwość , ponieważ jako HR również czekamy na decyzję. Tak jest w tym przypadku. Decyzja o zatrudnieniu na to stanowisko zostanie podjęta w ostatnim kwartale roku. Zgodnie z informacjami jakie przekazałam Panu telefonicznie.

Rozumiem Pana rozgoryczenie, przykro mi , że nadużyliśmy Pana cierpliwości.
Z wyrazami szacunku
Małgorzata Rajter
Dyrektor HR
użytkownik
22.05.2017 (rok temu)
Pani Dyrektor, słowo "przepraszam" tu nie wystarczy. To ja jestem tym niedoszłym pracownikiem
Specjalnie, pod tą rekrutację zmieniałem swoje plany zawodowe. Zwłaszcza że pierwsza rozmowa poszła dobrze, firma też mi się podobała.
Odwołałem 3 kontrakty o sporej wartości, bo przecież Dyrektor HR , jeśli mówi że aktualne, to aktualne.
A tu zonk...
Ani telefonu, ani informacji . Ewentualnie tekst Pani Pauliny , również wyżej opisany
Sam musiałem postarać się o Pani numer jak pisałem wyżej, również sam musiałem zadzwonić. Przecież przy naszej porannej rozmowie wyraźnie było to słychać , że zabieram czas Bardzo Ważnej Osobie.
Pani mówi "przepraszam" dopiero gdy jest Pani do tego zmuszona. A przyznać się od razu, że wakatu już nie ma, to trudność i to spora. Lepiej kazać asystentce odwołać rozmowę bez podania przyczyn.
Szanowna Pani Dyrektor. Naprawdę ciężko Pani pracuje na opinie prezentowane powyżej.
A już zdanie "Pani Dyrektor nie może przeprowadzić rozmowy i nie wiadomo kiedy będzie mogła..." to mistrzostwo świata.
Oczywiście że na firmie euphora świat się nie kończy.
Jednak negatywna opinia o dziale HR cały czas jest umacniania . M.in takim zachowaniem jak w Państwa przypadku.
Mam nadzieję że kiedyś ktoś tak potraktuje Panią, jak Pani mnie.
Mimo wszystko łączę wyrazy szacunku.

PS. Chciałem to Pani powiedzieć przez telefon, jednak wolę aby cały świat przeczytał jak działa dział HR w firmie.
użytkownik
22.05.2017 (rok temu)
22.05.2017 (rok temu)
Dzień dobry,
Serdecznie przepraszam w imieniu swoim i firmy za zaistniałą sytuację.
Zgadzam się z Panem, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Nawet jeżeli z wewnętrznych przyczyn proces rekrutacji jest zawieszony Kandydat bezzwłocznie powinien otrzymać informację zwrotną. Dokładam należytej staranności , aby tak było.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i dziękuję za sygnał.
Z poważaniem
Małgorzata Rajter Dyrekto HR
użytkownik
22.05.2017 (rok temu)
22.05.2017 (rok temu)
Dzień dobry. Niestety, nie mogę potwierdzić zmiany na lepsze.
Startowałem na fajne stanowisko( nie handlowe).
Rozmowa ( druga już) została odwołana bez podania przyczyn. To nie jest profesjonalne działanie.
Sam musiałem dowiedzieć się o numer, sam musiałem zadzwonić.
Pani Dyrektor HR w rozmowie stwierdziła, że " rozmowy wewnętrzne ...bla, bla, bla"
Dział HR dalej uważa że jest pępkiem świata, że nie trzeba informować.

Do właściciela firmy - proszę nauczyć Panią Dyrektor HR, że zwykła kultura wymaga, aby do kandydata zadzwonić i poinformować że proces rekrutacji został odwołany/wstrzymany czy co tam jeszcze trzeba.
Jeśli dyrektor HR działa tak jak działa, to nie można się dziwić negatywnym opiniom.
Panienka z HR mówi tylko "że już się sprawą nie zajmuję, ale nie mogę podać numeru do Pani Dyrektor, ona NA PEWNO zadzwonić..."
Oczywiście że nikt nie zadzwonił .
Samo życie
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "euphora"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin