test
Znaleziono 33 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "femestage"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
22 wrz (24 dni temu)
22 wrz (24 dni temu)
Stanowczo odradzam pracy w tej firmie! Dyrektorzy mają gdzieś pracowników oraz to co się dzieje w sklepie, nie odbierają telefonów a gdy już się dodzwonisz to jeszcze mają pretensje czemu w ogóle do nich dzwonisz albo wzdychają do słuchawki. Zarobki to najniższa krajowa i niby premie, które każdy widział tylko i wyłącznie na papierze. Zero jakichkolwiek awansów czy perspektyw, uważam że ta praca tylko cofa ludzi do tyłu i nic poza tym. Ubrania są beznadziejnej jakości, miałam sytuacje że klientka dosłownie rzuciła mi bluzka w twarz i powiedziała że nie będzie kupować takiego syfu wykonanego z poliestru za tyle kasy. System kasowy z radem lat 90 wszystko trzeba robić ręcznie nic nie da się sprawdzić wszystko się zacina a informatycy mają gdzieś wszystkie zgłaszane problemy. Zmiany VM często do zrobienia w soboty przy największym ruchu (jeszcze z jakąś akcją promocyjną) - bo przecież po co zrobić ją w tygodniu jak nie ma ludzi?
Ciesze się że stamtąd odeszłam bo nie da się pracować w takim chaosie. DNO DNA! WYSTARCZY POCZYTAĆ OPINIE NA GOWORK.
użytkownik
8 kwi (6 miesięcy temu)
8 kwi (6 miesięcy temu)
Zachęcam osoby związane z firmą femestage Eva Minge i te które w przeszłości pracowały dla tej firmy, do napisania swojej opinii na temat tego pracodawcy.
Nowe wiadomości dotyczące obecnego zatrudnienia oraz kwestii atmosfery w pracy będą bardzo pomocne dla wielu osób.
użytkownik
22 lut (7 miesięcy temu)
22 lut (7 miesięcy temu)
witam, proszę o info jakie zarobki?atmosfera?proszę o merytoryczną opinię.
użytkownik
6 sty (9 miesięcy temu)
6 sty (9 miesięcy temu)
Halo! To forum z opiniami pracowników o pracodawcy, a nie dla klientów. Nikogo nie obchodzi, że wam towar nie przyszedł czy zostałyście źle potraktowane przez firmę - każdy ma to gdzieś. Czy leci z nami administrator i może skasować opinie klientów?
użytkownik
17.11.2017 (10 miesięcy temu)
17.11.2017 (10 miesięcy temu)
...........czyli raczej nie zamawiać?
użytkownik
15.11.2017 (11 miesięcy temu)
15.11.2017 (11 miesięcy temu)
Witam zamówiłam kurtkę 9 listopada żadnego znaku życia telefon głuchy szkoda że wcześniej nie widziałam tych opinii kurtka jest zimowa mam nadzieję że do wiosny zdążą za kurtkę oczywiście zapłaciłam z góry .Czy ktoś się orientuje jak że zwrotem pieniędzy
użytkownik
04.07.2017 (rok temu)
04.07.2017 (rok temu)
Hej, a po podwyżkach od lutego to finansowo lepiej? Czy nadal nędzne 2060 brutto?
użytkownik
21.04.2017 (rok temu)
21.04.2017 (rok temu)
Końcem marca 2017 złożyłam zamówienie za 250 zł, kwotę w tym samym dniu wpłaciłam. Po10 dniach oczekiwania napisałam maila z zapytaniem co z moim zamówieniem: Pan odpisał mi że mu przykro ale nie wie gdzie to zamówienie i kazał mi cierpliwie czekać. Po 3 tygodniach oczekiwania znowu wysłałam maila i dostałam taką samą odpowiedż. Po miesiącu kiedy obracali moimi pieniędzmi zamówienia dalej nie było, napisałam ponowie żądając zwrotu wpłaconej kwoty, którą otrzymałam na konto. Kupuje bardzo dużo w sklepach internetowych ale jeszcze z taką ignorancją klienta się nie spotkałam. NIE POLECAM wręcz odradzam zakupy w tym sklepie.
użytkownik
21.04.2017 (rok temu)
21.04.2017 (rok temu)
czekam od 3.04. , kasę wpłaciłam, a przesyłki nie ma. Napisałam i oczywiście odpisano mi, że nie wiedzą kiedy i dadzą mi znać. ta sama formułka.....
Skandaliczna firma. Nigdy nic tam nie zamówię i napiszę chyba do gazet.....
użytkownik
19.04.2017 (rok temu)
19.04.2017 (rok temu)
Ja rowniez zamowienie zlozylam 29 marca 2017 r. Czekam juz 3 tygodnie. Po interwencji @ otrzymalam dokladnie te sama odp. co moje poprzedniczki. Nie wiem co myslec. Pierwszy raz sie spotykam z takim karygodnym lekcewazeniem klienta... Szkoda ze nie widzialm tych przestrog wczesniej. Nigdy by mi nie przyszlo do glowy ze taka marka moze miec tak bardzo niekompetentnych pracownikow. Na stronie nadal widnieja towary o ktorych w @ napisano ze ich juz nie posiadaja. Po prostu porazka nie do pojecia!!!!
użytkownik
18.04.2017 (rok temu)
18.04.2017 (rok temu)
Ja czekam juz ponad 5 tygodni. Równiez brak konkretnych terminów.
W ostatnim mailu dostałam informacje, ze nie dostane sukienki, a mimo wszystko nadal jest dostepna na stronie. Firma niepowazna. Nie polecam i nigdy wiecej nie skorzystam. Pani Ewie dziekuję!!!
użytkownik
17.04.2017 (rok temu)
17.04.2017 (rok temu)
Dokładnie mam ten sam problem, czekam na zamówienie od 5 tyg. Na szczęście zamówiłam z płatnością przy odbiorze. Porażka nie zamawiajcie przez Internet!!!
użytkownik
13.04.2017 (rok temu)
13.04.2017 (rok temu)
Na zamówiony towar czekam ponad miesiąc (a miało być 4 dni). Każda odpowiedź na @ zapytanie brzmi tak samo i nie zawiera żadnych konkretów cyt. "Gdy uzyskamy wiadomość w Pani sprawie, napiszemy maila. Obecnie nie znamy konkretnej daty wysyłki. Przykro nam".
Natomiast do 3 znajomych przyszło zamówienie po miesiącu i jak zobaczyłam jakość towaru od razu napisałam @, że REZYGNUJĘ ! Każda z osób jest mocno zawiedziona jakością.
Rzeczy są ze sztucznego materiału, źle uszyte, rozciągnięte. Zdjęcia na stronie www w ogóle nie odzwierciedlają rzeczywistości.
NIE POLECAM !!!
użytkownik
12.04.2017 (rok temu)
12.04.2017 (rok temu)
Też jestem bardzo zawiedziona. Jedno zamówienie przyszło po miesiącu.
Kolejne dostałam maila, że przykro im, ale nie posiadają tej rzeczy.
Co śmieszniejsze, na stronie towar dostępny do zakupu, co więcej - wszystkie rozmiary.

tak działa marka Dyrektor Ewy Minge znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody?......
użytkownik
12.04.2017 (rok temu)
12.04.2017 (rok temu)
Mam to samo. Zamówiłam 4 rzeczy i chyba je dopiero szyją, bo czekam od 31 marca. Miały być 4 dni robocze! Napisałam wczoraj maila z pytaniem kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i dostałam odpowiedź :"Nie znamy konkretnej daty wysyłki". Porażka, więcej tam nie zamówię, to są kpiny z klientów.
użytkownik
12.04.2017 (rok temu)
12.04.2017 (rok temu)
Też mam ten problem. Nie wiedzą, kiedy wyślą towar. Chyba ich to przerosło. Najpierw zbieraja kasę, potem zamawiają towar. Porażka. U mnie to nieduża kwota. Napisalam im maila, że rezygnuję i proszę o zwrot przelewu. Zobaczę, czy zwrócą. Zero profesjonalizmu.
użytkownik
07.04.2017 (rok temu)
07.04.2017 (rok temu)
Witam ja napiszę z innej beczki około miesiąc temu zamówiłam przez stronę internetową ubrania na kilkaset zł zarówno na moją skrzynkę pocztową jak i na telefon po około tygodniu przyszła informacja że będą opóźnienia o wysyłce zamówionych ubrań. Jednak po trzech tygodniach postanowiłam grzecznie zadzwonić do firmy z pytaniem co z moją wysyłką pan który odebrał telefon w chamski sposób odpowiedział i dał do zrozumienia że najlepiej by było żeby zrezygnować z zamówienia Po prostu mnie zatkało. Powiedział że może za dwa tygodnie coś wyślę nie mogłam w to uwierzyć I skończyłem rozmowę Po chwili postanowiłem zadzwonić jeszcze raz gdyż ton tego pana i sposób tak w jaki się zachowywał przypomina bardziej ruski bazar niż sklep pani Ewy Minge chciałam napisać Natalia skargę i poprosiłem o jego nazwisko na co pan mnie wyśmiał I się rozłączył nie polecam tego sklepu lepiej ominąć go dużym łukiem
użytkownik
27.03.2017 (rok temu)
27.03.2017 (rok temu)
Pani wszechmogąca kierownik wszechkadencji, pomiata dziewczynami w salonie. Po prostu gardzi ludźmi. Biega po galerii całe dnie albo wcale nie przychodzi sobie do pracy. Zastrasza, wyzywa, ogólnie jest niezrownowazona psychicznie. Już dawno by ją wywalili ale nikt się nie pali żeby założyć działalność i przejąć jej stołek. Odradzam zdecydowanie- powie to każda była i obecna pracownica.
użytkownik
12.12.2016 (rok temu)
12.12.2016 (rok temu)
Nie pracowałam w salonie w Kielcach, ale podzielę się swoją opinią na temat innego salonu (północ Polski). Zarobki są niskie, ale to jak we wszystkich sieciach sklepów odzieżowych. Największym minusem była dla mnie niekompetentna kierowniczka, którą interesowało tylko latanie po centrum handlowym, spotkania z koleżankami, a nawet urywanie się na miasto w godzinach pracy! O spóźnianiu się do pracy nie wspomnę... Była osobą, która po pół roku pracy nie ogarniała programu sprzedażowego, do tego stopnia, że nie potrafiła czasem domknąć sprzedaży jeśli tylko wyskoczył jej jakiś komunikat. Do tego zatrudniła 2 koleżanki po znajomości, które cieszyły się specjalnymi względami i nawet rozstawiały po kątach pozostałe pracownice będąc na tym samym stanowisku co one! Jako kierownik miała obowiązki takie jak pisanie raportów okresowych, wysyłanie dokumentów itd czego oczywiście nie umiała robić, więc było to na barkach pozostałych pracownic (wciąż za wynagrodzenie 1400 zł...). Tworzyła ciężką atmosferę obgadując i skłócając ze sobą nieświadome niczego pracownice. Marka uważa się za ekskluzywną, ale na pewno nie stwarza takich warunków pracy ;)
użytkownik
10.05.2016 (2 lata temu)
10.05.2016 (2 lata temu)
No skoro miały się pojawić jakieś podwyżki do podstawy zarobków w tym roku, to się nie dziwię, że są tak popularni.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "femestage"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin