test
Znaleziono 65 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "guardian"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
22 lip (2 miesiące temu)
22 lip (2 miesiące temu)
A to jak guardian
użytkownik
21 lip (2 miesiące temu)
21 lip (2 miesiące temu)
CYTAT Z JEDNEGO ARTYKUŁU "Nowozelandzka firma, która pozwalała swoim pracownikom pracować cztery dni w tygodniu, a płaciła za pięć, uważa eksperyment za bardzo udany i rozważa wprowadzenie na stałe takich zasad pracy.
Firma Perpetual guardian, która m.in. zarządza nieruchomościami, odkryła, że taka zmiana zwiększyła wydajność jej 240 pracowników, którzy stwierdzili, że dzięki temu spędzają więcej czasu z rodziną oraz realizują swoje indywidualne potrzeby. Profesor Jarrod Haar zajmujący się zasobami ludzkimi w Auckland University of Technology mówi, że pracownicy odnotowali 24-procentową poprawę równowagi między życiem zawodowym a prywatnym i wracali do pracy po przedłużonych w ten sposób weekendach z nową energią.Podobne eksperymenty w innych krajach kończyły się one dobrymi rezultatami. W szwedzkim Göteborgu testowano sześciogodzinny dzień pracy, a zwierzchnicy poddanych temu testowi urzędników twierdzili, że pracownicy wykonywali w tym czasie taką samą pracę lub robili nawet więcej niż do tej pory."
A U NAS W FIRMIE, PRACUJ WIĘCEJ, PRACUJ CIĘŻEJ, PRACUJ DŁUŻEJ NIE CHODŹ NA URLOPY A MY JESZCZE ZNAJDZIEMY CO CO BY CI ZABRAĆ PIENIĄDZE.
użytkownik
8 cze (4 miesiące temu)
8 cze (4 miesiące temu)
@guardian, jeśli sam nie jesteś pracownikiem, to Twoja opinia jest tylko opinią ze słyszenia. Może mógłby się wypowiedzieć pracownik, który pracuje lub pracował u tego pracodawcy i chciałby podzielić się swoim doświadczeniem? Poszukujących pracy interesuje, jaka jest atmosfera w pracy, czy mogą liczyć na premie i solidny pakiet socjalny? Zachęcam was do pozostawiania swoich opinii.
użytkownik
4 cze (4 miesiące temu)
4 cze (4 miesiące temu)
@guardian glass, możesz napisać coś więcej na temat planowanego rozwoju firmy Glassolutions Polska? Może posiadasz również wiedzę na temat obecnych warunków pracy jakie oferuje pracodawca? Twoja opinia będzie bardzo pomocna dla osób, które chcą aplikować na wolne stanowiska u tego pracodawcy.
użytkownik
14 maj (5 miesięcy temu)
14 maj (5 miesięcy temu)
Może przy ogólnym braku pracowników firma podniesie wynagrodzenia?
użytkownik
6 maj (5 miesięcy temu)
6 maj (5 miesięcy temu)
A jak wygląda atmosfera na biurach w Częstochowie?
użytkownik
4 maj (5 miesięcy temu)
4 maj (5 miesięcy temu)
Cudownie
użytkownik
28 kwi (5 miesięcy temu)
28 kwi (5 miesięcy temu)
Wszyscy mają teraz taką samą stawkę. Przychodzisz Zielony i zarabiasz pieniążki takie jak my na produkcji. Można powiedzieć , że nie potrafiąc nic zarabiasz tyle ile dobrzy operatorzy. Wdłg mnie nie jest to dobre, ale myślę, że zainteresowanie tym zakładem mocno spadło więc dyrektorstwo łapię się możliwych sposobów aby ściągnąć ludzi do pracy. Ale nie liczyłbym na Twoim miejscu, że jak przyjdziesz to będzie kolorowo. Sami zrobili u nas taką atmosferę i szczerze mówiąc dobrzy operatorzy nie za bardzo chcą przekazywać swoja wiedzę nowym.
użytkownik
19 kwi (5 miesięcy temu)
19 kwi (5 miesięcy temu)
Jesteście pewni, że firma nie zasłużyła sobie na pozytywne opinie?
użytkownik
9 kwi (6 miesięcy temu)
9 kwi (6 miesięcy temu)
Cały czas powtarza się problem z atmosferą w guardian Częstochowa, chcę się zatrudnić na produkcji i teraz tak to czytam i się zacząłem zastanawiać czy nie zamienię siekierki na kijek. Moim motywem jest tylko i wyłącznie płaca, ponoć na początku się tam zarabia 3050 a po pół roku premie jakieś dochodzą, czy są tam rok rocznie podwyżki i w jakiej kwocie ?
użytkownik
26 mar (6 miesięcy temu)
26 mar (6 miesięcy temu)
1. W Aplikacji SumUp możesz zobaczyć, że transakcja przebiegła pomyślnie. Transakcja została zatwierdzona przez bank w czasie rzeczywistym.

2. Jeżeli przyjęta została płatność za pomocą karty kredytowej, informacja o karcie jest najpierw przekazana do systemu płatności kartą (MasterCard / Visa / American Express) i następnie do banku Twojego klienta. Jeśli przyjęta została płatność za pomocą karty debetowej, informacja o karcie jest przekazywana bezpośrednio do banku klienta, dlatego wypłata środków za transakcje wykonane kartami kredytowymi jest szybsza. Ponadto, bank klienta określa szybkość wypłaty.

3. SumUp otrzymuje środki, potrąca prowizję za transakcje i przelewa pozostałą kwotę w terminie 5-7 dni roboczych. Wieczorem tego samego dnia otrzymasz wiadomość e-mail z zestawieniem transakcji. Możesz wygenerować zestawienia ponownie oraz sprawdzić status wypłaty Twoich środków przy użyciu Panelu Użytkownika (sumup.me) w dowolnym momencie .

4. Otrzymujesz środki na swój rachunek bankowy. W tytule przelewu oraz w zestawieniu transakcji możesz znaleźć indywidualne PID (Payout ID - Identyfikator Wypłaty), które może pomóc Ci w organizowaniu swoich płatności. Przykładowe PID widoczne na zestawieniu transakcji: .

Możesz sprawdzać status Twoich wypłat środków 24 godziny na dobę w indywidualnym Panelu Użytkownika. Zaloguj się do Panelu Użytkownika przy użyciu adresu e-mail oraz hasła Twojego konta SumUp na stronie sumup.me. Tutaj możesz sprawdzić listę swoich transakcji oraz datę wypłaty środków zaznaczoną na zielono po prawej stronie.

pomocna (0) odpowiedz
Jak tu zarabiać? 12.03.2018 12:42
Sytuacja sprzed paru dni. Czekam na stacji metra Marymont na samochód z popularnej, choć „nietaksówkarskiej” aplikacji do przewozu osób. Kilka metrów dalej tajniacy z kogutem na dachu trzepią samochód dwóch chłopaczków z Białegostoku. Kierowca o wdzięcznym imieniu Vladislav dostrzega ich i z piskiem opon odjeżdża ode mnie. Zamurowało mnie, to jest jednak inny poziom abstrakcji, gdy twój usługodawca na twoich oczach zaczyna uciekać na widok policji.

Znacie moje zdanie na ten temat. Początkowo fascynacja nowym standardem przewozu osób. Od paru lat, nieustające rozczarowanie spadającą jakością usług i masowym zatrudnianiem obcokrajowców, którzy nie radzą sobie w tym zawodzie. Trudne życie imigranta, które mnie z punktu widzenia usługobiorcy oczywiście kompletnie nie interesuje. Jednak zaczynam rozumieć skąd się to bierze – nie sposób oczekiwać wysokiej jakości pracy, gdy ta często oscyluje poniżej minimalnego wynagrodzenia. I to nie tylko w Polsce, o czym alarmował The guardian. Jesteś kierowcą i chcesz pracować w przewozie? Zrób licencję taksówkarską, to inwestycja w siebie.

Mediana zarobków kierowców Uber i Lyft w Stanach Zjednoczonych wynosi ok. 8,5 dolara za godzinę pracy.
Potem przychodzą jeszcze podatki. Według guardiana oznacza to, że większość przewoźników (54 proc.) pracuje poniżej płacy minimalnej, a czasem nawet traci na swojej pracy (8 proc.), którą w tym wypadku należałoby chyba nazwać po prostu tanim hobby. Warto jeszcze dodać, że pierwotne badanie wykazało, że mediana zarobków wynosi 3,4 dolara za godzinę, jednak wyniki badań poprawiły się pod wpływem… krytyki ich ze strony Ubera.

Z punktu widzenia kierowcy, który chce się trudnić przewozem osób, taksówka może zagwarantować więcej pieniędzy. Zwłaszcza, że nieoficjalni przewoźnicy z modnych aplikacji borykają się z coraz większą liczbą rozmaitych wymagań licencyjno-fiskalnych oraz kontroli ITD oraz policji, które kończą się karami idącymi w tysiące złotych, przez co pozostawanie w „szarej strefie” powoli odchodzi do lamusa i przestaje być opłacalne. Zresztą zastanówmy się… czy kiedykolwiek takie było?

Porównajmy te koszty z ofertą mytaxi.
Mytaxi również opiera się o aplikację mobilną i płatności bezgotówkowe, ale współpracuje tylko z licencjonowanymi taksówkarzami. Jest ona dla kierowców bardziej lukratywna, ponieważ za każdy kurs życzy sobie 3 złote (+VAT) prowizji oraz dodatkowe 5 proc., jeżeli płatność została dokonana za pośrednictwem aplikacji. Kierowcy otrzymują tygodniowe wypłaty obrotu i nie muszą płacić stałego abonamentu.

Nie dziwię się, że firma chce się reklamować z tego typu ofertą adresowaną do kierowców, ponieważ dobrze wypada na tle, nie tylko aplikacji oferujących przewozy w strefie budzącej prawne wątpliwości, ale i na tle tradycyjnych korporacji taksówkarskich. Otóż bycie zrzeszonym w korporacji może być… drogie. Mało który pasażer rozumie, dlaczego taksówki są droższe od tzw. „startupów” (przynoszących przy okazji ich właścicielom rekordowe straty, które wręcz zdaniem niektórych są skutkiem dumpingu cenowego) – a w to wszystko mamy wliczone podatki, licencje, ubezpieczenia czy prowizje korporacyjne.

Trochę popytałem, trochę poczytałem. Kierowcy w korporacjach, w zależności od miasta i konkretnej firmy, muszą miesięcznie oddawać od kilkuset do nawet 1500 zł stałej opłaty na rzecz swojej macierzystej korporacji. To dość duża suma, z
użytkownik
25 mar (6 miesięcy temu)
25 mar (6 miesięcy temu)
Tak ma na mysli mobbing. Osobiscie go zglaszalam i nic sie nie przejal i nie podjal zadnej akcji
użytkownik
19 mar (6 miesięcy temu)
19 mar (6 miesięcy temu)
Witam Panie i Panowie
Już za 2-3 lata jest planowanie otwarcia nowego zakladu przetwourstwa szkla guardian glass w parzniewie ale najpierw otwarcie nowej huty szkla :)
użytkownik
15 mar (7 miesięcy temu)
15 mar (7 miesięcy temu)
Co bym zmienił?. Hehe dobre pytanie. Najprawdopodobniej podejście do zwykłego pracownika. Na swoim majstrze nie ma co polegać, nie ma z kim porozmawiać. Wszystkie problemy są zamiatane pod dywan. Każdy boi się o robotę dlatego ludzie siedzą cicho. i zgadzam się w 1000% z @Ble ze atmosfera jest po prostu ch... Wielu towarzyszy pracy poza podpierd... nie widzą innej drogi do awansu. Gość co polskiego nawet dobrze nie zna mieni się Visorem lub SuperVisorem. Hehe śmiech na sali. na dowództwo biorą przeważnie piesków(czyt. wszędzie jest wszytko widzi pięknie donosi i nic nie robi) bo takimi najłatwiej kierować i manipulować i sukcesywnie prać mózg(jeśli posiada). więc zmieniłbym tą całą chorą bandę popaprańców co za nic mają człowieka, nie potrafią przyznać się do błędu, i co najgorsze nie potrafią zawalczyć o pracownika po to żeby chronić swoje dupsko na stołku. dopóki podejście mentalne będzie jakie jest ten zakład będzie zwykła maszyna produkujących bezmózgich operatorów robiących powtarzalne rzeczy jak małpy. dodać tylko można jedno. Robota nie jest zła, nie wymaga nakładów nadludzkiej siły jak to powiedział El kabanos który jak dla mnie pomylił Huty Stolzle i guardian. po prostu ludzie są Chuje. Dziękuje.
użytkownik
15 mar (7 miesięcy temu)
15 mar (7 miesięcy temu)
@ble dlaczego uważasz że atmosfera do niczego? Pojawiają się problemy w komunikacji? Co jest przyczyną takiej opinii?

@Fred masz perspektywę wieloletniego pracownika - co byś zmienił w tej firmie gdybyś mógł?

@Horna czy na pewno masz na myśli mobbing? Według definicji mobbing to "działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników.". Czy takie działania miały miejsce?
użytkownik
12 mar (7 miesięcy temu)
12 mar (7 miesięcy temu)
Sytuacja sprzed paru dni. Czekam na stacji metra Marymont na samochód z popularnej, choć „nietaksówkarskiej” aplikacji do przewozu osób. Kilka metrów dalej tajniacy z kogutem na dachu trzepią samochód dwóch chłopaczków z Białegostoku. Kierowca o wdzięcznym imieniu Vladislav dostrzega ich i z piskiem opon odjeżdża ode mnie. Zamurowało mnie, to jest jednak inny poziom abstrakcji, gdy twój usługodawca na twoich oczach zaczyna uciekać na widok policji.

Znacie moje zdanie na ten temat. Początkowo fascynacja nowym standardem przewozu osób. Od paru lat, nieustające rozczarowanie spadającą jakością usług i masowym zatrudnianiem obcokrajowców, którzy nie radzą sobie w tym zawodzie. Trudne życie imigranta, które mnie z punktu widzenia usługobiorcy oczywiście kompletnie nie interesuje. Jednak zaczynam rozumieć skąd się to bierze – nie sposób oczekiwać wysokiej jakości pracy, gdy ta często oscyluje poniżej minimalnego wynagrodzenia. I to nie tylko w Polsce, o czym alarmował The guardian. Jesteś kierowcą i chcesz pracować w przewozie? Zrób licencję taksówkarską, to inwestycja w siebie.

Mediana zarobków kierowców Uber i Lyft w Stanach Zjednoczonych wynosi ok. 8,5 dolara za godzinę pracy.
Potem przychodzą jeszcze podatki. Według guardiana oznacza to, że większość przewoźników (54 proc.) pracuje poniżej płacy minimalnej, a czasem nawet traci na swojej pracy (8 proc.), którą w tym wypadku należałoby chyba nazwać po prostu tanim hobby. Warto jeszcze dodać, że pierwotne badanie wykazało, że mediana zarobków wynosi 3,4 dolara za godzinę, jednak wyniki badań poprawiły się pod wpływem… krytyki ich ze strony Ubera.

Z punktu widzenia kierowcy, który chce się trudnić przewozem osób, taksówka może zagwarantować więcej pieniędzy. Zwłaszcza, że nieoficjalni przewoźnicy z modnych aplikacji borykają się z coraz większą liczbą rozmaitych wymagań licencyjno-fiskalnych oraz kontroli ITD oraz policji, które kończą się karami idącymi w tysiące złotych, przez co pozostawanie w „szarej strefie” powoli odchodzi do lamusa i przestaje być opłacalne. Zresztą zastanówmy się… czy kiedykolwiek takie było?

Porównajmy te koszty z ofertą mytaxi.
Mytaxi również opiera się o aplikację mobilną i płatności bezgotówkowe, ale współpracuje tylko z licencjonowanymi taksówkarzami. Jest ona dla kierowców bardziej lukratywna, ponieważ za każdy kurs życzy sobie 3 złote (+VAT) prowizji oraz dodatkowe 5 proc., jeżeli płatność została dokonana za pośrednictwem aplikacji. Kierowcy otrzymują tygodniowe wypłaty obrotu i nie muszą płacić stałego abonamentu.

Nie dziwię się, że firma chce się reklamować z tego typu ofertą adresowaną do kierowców, ponieważ dobrze wypada na tle, nie tylko aplikacji oferujących przewozy w strefie budzącej prawne wątpliwości, ale i na tle tradycyjnych korporacji taksówkarskich. Otóż bycie zrzeszonym w korporacji może być… drogie. Mało który pasażer rozumie, dlaczego taksówki są droższe od tzw. „startupów” (przynoszących przy okazji ich właścicielom rekordowe straty, które wręcz zdaniem niektórych są skutkiem dumpingu cenowego) – a w to wszystko mamy wliczone podatki, licencje, ubezpieczenia czy prowizje korporacyjne.

Trochę popytałem, trochę poczytałem. Kierowcy w korporacjach, w zależności od miasta i konkretnej firmy, muszą miesięcznie oddawać od kilkuset do nawet 1500 zł stałej opłaty na rzecz swojej macierzystej korporacji. To dość duża suma, z której istnienia wielu pasażerów nie zdaje sobie sprawy.
użytkownik
11 mar (7 miesięcy temu)
11 mar (7 miesięcy temu)
Co sie stalo z bylym menadzerem i technologiem laminatu . Juz ich cos nie widze chyba truja w innym zakladzie
użytkownik
9 mar (7 miesięcy temu)
9 mar (7 miesięcy temu)
Sytuacja sprzed paru dni. Czekam na stacji metra Marymont na samochód z popularnej, choć „nietaksówkarskiej” aplikacji do przewozu osób. Kilka metrów dalej tajniacy z kogutem na dachu trzepią samochód dwóch chłopaczków z Białegostoku. Kierowca o wdzięcznym imieniu Vladislav dostrzega ich i z piskiem opon odjeżdża ode mnie. Zamurowało mnie, to jest jednak inny poziom abstrakcji, gdy twój usługodawca na twoich oczach zaczyna uciekać na widok policji.

Znacie moje zdanie na ten temat. Początkowo fascynacja nowym standardem przewozu osób. Od paru lat, nieustające rozczarowanie spadającą jakością usług i masowym zatrudnianiem obcokrajowców, którzy nie radzą sobie w tym zawodzie. Trudne życie imigranta, które mnie z punktu widzenia usługobiorcy oczywiście kompletnie nie interesuje. Jednak zaczynam rozumieć skąd się to bierze – nie sposób oczekiwać wysokiej jakości pracy, gdy ta często oscyluje poniżej minimalnego wynagrodzenia. I to nie tylko w Polsce, o czym alarmował The guardian. Jesteś kierowcą i chcesz pracować w przewozie? Zrób licencję taksówkarską, to inwestycja w siebie.

Mediana zarobków kierowców Uber i Lyft w Stanach Zjednoczonych wynosi ok. 8,5 dolara za godzinę pracy.
Potem przychodzą jeszcze podatki. Według guardiana oznacza to, że większość przewoźników (54 proc.) pracuje poniżej płacy minimalnej, a czasem nawet traci na swojej pracy (8 proc.), którą w tym wypadku należałoby chyba nazwać po prostu tanim hobby. Warto jeszcze dodać, że pierwotne badanie wykazało, że mediana zarobków wynosi 3,4 dolara za godzinę, jednak wyniki badań poprawiły się pod wpływem… krytyki ich ze strony Ubera.

Z punktu widzenia kierowcy, który chce się trudnić przewozem osób, taksówka może zagwarantować więcej pieniędzy. Zwłaszcza, że nieoficjalni przewoźnicy z modnych aplikacji borykają się z coraz większą liczbą rozmaitych wymagań licencyjno-fiskalnych oraz kontroli ITD oraz policji, które kończą się karami idącymi w tysiące złotych, przez co pozostawanie w „szarej strefie” powoli odchodzi do lamusa i przestaje być opłacalne. Zresztą zastanówmy się… czy kiedykolwiek takie było?

Porównajmy te koszty z ofertą mytaxi.
Mytaxi również opiera się o aplikację mobilną i płatności bezgotówkowe, ale współpracuje tylko z licencjonowanymi taksówkarzami. Jest ona dla kierowców bardziej lukratywna, ponieważ za każdy kurs życzy sobie 3 złote (+VAT) prowizji oraz dodatkowe 5 proc., jeżeli płatność została dokonana za pośrednictwem aplikacji. Kierowcy otrzymują tygodniowe wypłaty obrotu i nie muszą płacić stałego abonamentu.

Nie dziwię się, że firma chce się reklamować z tego typu ofertą adresowaną do kierowców, ponieważ dobrze wypada na tle, nie tylko aplikacji oferujących przewozy w strefie budzącej prawne wątpliwości, ale i na tle tradycyjnych korporacji taksówkarskich. Otóż bycie zrzeszonym w korporacji może być… drogie. Mało który pasażer rozumie, dlaczego taksówki są droższe od tzw. „startupów” (przynoszących przy okazji ich właścicielom rekordowe straty, które wręcz zdaniem niektórych są skutkiem dumpingu cenowego) – a w to wszystko mamy wliczone podatki, licencje, ubezpieczenia czy prowizje korporacyjne.

Trochę popytałem, trochę poczytałem. Kierowcy w korporacjach, w zależności od miasta i konkretnej firmy, muszą miesięcznie oddawać od kilkuset do nawet 1500 zł stałej opłaty na rzecz swojej macierzystej korporacji. To dość duża suma, z której istnienia wielu pasażerów nie zdaje sobie sprawy.
użytkownik
9 mar (7 miesięcy temu)
9 mar (7 miesięcy temu)
Sytuacja sprzed paru dni. Czekam na stacji metra Marymont na samochód z popularnej, choć „nietaksówkarskiej” aplikacji do przewozu osób. Kilka metrów dalej tajniacy z kogutem na dachu trzepią samochód dwóch chłopaczków z Białegostoku. Kierowca o wdzięcznym imieniu Vladislav dostrzega ich i z piskiem opon odjeżdża ode mnie. Zamurowało mnie, to jest jednak inny poziom abstrakcji, gdy twój usługodawca na twoich oczach zaczyna uciekać na widok policji.

Znacie moje zdanie na ten temat. Początkowo fascynacja nowym standardem przewozu osób. Od paru lat, nieustające rozczarowanie spadającą jakością usług i masowym zatrudnianiem obcokrajowców, którzy nie radzą sobie w tym zawodzie. Trudne życie imigranta, które mnie z punktu widzenia usługobiorcy oczywiście kompletnie nie interesuje. Jednak zaczynam rozumieć skąd się to bierze – nie sposób oczekiwać wysokiej jakości pracy, gdy ta często oscyluje poniżej minimalnego wynagrodzenia. I to nie tylko w Polsce, o czym alarmował The guardian. Jesteś kierowcą i chcesz pracować w przewozie? Zrób licencję taksówkarską, to inwestycja w siebie.

Mediana zarobków kierowców Uber i Lyft w Stanach Zjednoczonych wynosi ok. 8,5 dolara za godzinę pracy.
Potem przychodzą jeszcze podatki. Według guardiana oznacza to, że większość przewoźników (54 proc.) pracuje poniżej płacy minimalnej, a czasem nawet traci na swojej pracy (8 proc.), którą w tym wypadku należałoby chyba nazwać po prostu tanim hobby. Warto jeszcze dodać, że pierwotne badanie wykazało, że mediana zarobków wynosi 3,4 dolara za godzinę, jednak wyniki badań poprawiły się pod wpływem… krytyki ich ze strony Ubera.

Z punktu widzenia kierowcy, który chce się trudnić przewozem osób, taksówka może zagwarantować więcej pieniędzy. Zwłaszcza, że nieoficjalni przewoźnicy z modnych aplikacji borykają się z coraz większą liczbą rozmaitych wymagań licencyjno-fiskalnych oraz kontroli ITD oraz policji, które kończą się karami idącymi w tysiące złotych, przez co pozostawanie w „szarej strefie” powoli odchodzi do lamusa i przestaje być opłacalne. Zresztą zastanówmy się… czy kiedykolwiek takie było?

Porównajmy te koszty z ofertą mytaxi.
Mytaxi również opiera się o aplikację mobilną i płatności bezgotówkowe, ale współpracuje tylko z licencjonowanymi taksówkarzami. Jest ona dla kierowców bardziej lukratywna, ponieważ za każdy kurs życzy sobie 3 złote (+VAT) prowizji oraz dodatkowe 5 proc., jeżeli płatność została dokonana za pośrednictwem aplikacji. Kierowcy otrzymują tygodniowe wypłaty obrotu i nie muszą płacić stałego abonamentu.

Nie dziwię się, że firma chce się reklamować z tego typu ofertą adresowaną do kierowców, ponieważ dobrze wypada na tle, nie tylko aplikacji oferujących przewozy w strefie budzącej prawne wątpliwości, ale i na tle tradycyjnych korporacji taksówkarskich. Otóż bycie zrzeszonym w korporacji może być… drogie. Mało który pasażer rozumie, dlaczego taksówki są droższe od tzw. „startupów” (przynoszących przy okazji ich właścicielom rekordowe straty, które wręcz zdaniem niektórych są skutkiem dumpingu cenowego) – a w to wszystko mamy wliczone podatki, licencje, ubezpieczenia czy prowizje korporacyjne.

Trochę popytałem, trochę poczytałem. Kierowcy w korporacjach, w zależności od miasta i konkretnej firmy, muszą miesięcznie oddawać od kilkuset do nawet 1500 zł stałej opłaty na rzecz swojej macierzystej korporacji. To dość duża suma, z której istnienia wielu pasażerów nie zdaje sobie sprawy.
użytkownik
9 mar (7 miesięcy temu)
9 mar (7 miesięcy temu)
Pieprzysz głupoty. Praca wymagająca owszem ale nie wiem gdzie ręcznie przerzucasz tony szkła. Warunki pracy dobre - Duży nacisk na BHP, dość czysto, ciepło i nie pada na głowę. Atmosfera do niczego.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "guardian"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin