test
Znaleziono 484 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "legatis"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
17 paź (3 dni temu)
17 paź (3 dni temu)
radzę omijać to miejsce szerokim łukiem
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
Miałem 3 sprawy do rozwiązania i w każdej otrzymałem fachową poradę. Polecam ten portal
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
Pseudo kancelaria ,ludzie nie dajcie się na to nabierać
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
Praca w tej branży przynosi największe profity, nie znam żadnej innej branży gdzie można lepiej zarabiać . Ja pracuje w legatis już 2 lata i bardzo pozytywnie oceniam Kancelarię, ich fachowość i profesjonalizm. Z moimi klientami, dla których legatis uzyskał odszkodowanie utrzymuję dobry kontakt dobry tej pory. legatis to nie tylko dobry pracodawca ale również i solidny partner w biznesie.
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
Miałem szkodę na samochodzie. Dałem im kalkulację ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel zaniżył mi odszkodowanie o 60%. Kancelaria zwróciła się do ubezpieczyciela i po miesiącu ubezpieczyciel zmienił zdanie i wypłacił wszystko. Bardzo super to załatwili obyło się bez sądu. Polecam
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
no ba, w gąszczu przepisów trzeba mieć swojego adwokata
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
polecam przydała mi się porada
użytkownik
22 wrz (28 dni temu)
22 wrz (28 dni temu)
Ta pseudokancelaria to kpina, uwaga nie płacą pieniędzy!!!
użytkownik
21 wrz (29 dni temu)
Komentarze , które chwalą kancelarie dodawane tylko i wyłącznie dyrektora . Bo to człowiek który ci obiecuje złote góry a później nawet nie odbiera . Człowiek który nie ma sumienia , godności , człowiek który jest oszustem i gnojkiem ...tyle powiem
użytkownik
21 wrz (29 dni temu)
21 wrz (29 dni temu)
Zgadzam się z tym ????
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
bardzo pozytywnie oceniam pracę zespołu prawnego legatis . Zwróciłam się do kancelarii o pomoc prawną w kwestii niesłusznego zadłużenia, którego nigdy nie zaciągałam. Firmy windykacyjne odkupiły od innych firm nieistniejące kredyty, których nie zaciągałam i chcieli odebrać mi dom. Prawnicy z legatis bardzo mi pomogli, obronili mnie w sądzie. Pracują tu bardzo życzliwe osoby
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
Brawo ty
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Wypadek komunikacyjny był 18 lat temu. Nie chciałem do tego wracać.
Gdyby nie KANCELARIA pewnie machnąłbym ręka na to.
Spotkałem się z doradcą, który wszystko mi wszystko wyjaśnił.
Wcześniej nie chciałem o tym myśleć bo bałem się chodzenia po sądach.
Prawnicy załatwili wszystko za mnie.
Polecam bo warto
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
To sie nie zastanawiaj tylko idź do prawnika, bo Ci sie przedani
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Wow
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Na przyszłość wiem już do kogo się zwrócić po fachową poradę.
Człowiek sam się nie połapie w tych przepisach
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Ja miałam sprawę rodzinną. Pomogli
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Życzę dalszych sukcesów ????
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
To prawda
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Widzę że branża zyskuje coraz większą popularność.
Kiedyś nikt nie wiedział, że są kancelarie, które pomagają uzyskać odszkodowanie od ubezpieczycieli.
Patrząc wstecz jest to bardzo pozytywna zmiana we współczesnym świecie.
Kilkanaście lat temu każdy z nas przyjąłby to co da ubezpieczyciel, gdyby ubezpieczyciel odmówił to nikt z nas by z nim nie walczył.
Ubezpieczyciele muszą obecnie podnosić składki żeby wyrobić się z wypłacanie odszkodowań które egzekwuja kancelarie.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "legatis"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin