test
Znaleziono 921 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "lpp"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Skoro podwyżki wyszły po prawie 3 złote netto za godzinę to i bez premii zarabia się kilka stówek więcej, także nikt nie powinien narzekać skoro za tą samą pracę ma więcej pieniędzy. Trzeba zwrócić uwagę, że takie podwyżki w skali całego kraju to bardzo duży koszt dla firmy i nie mogą naraz zadowolić wszystkich, biznes musi być rentowny.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Bardzo mile wspominam swoją pracę w mohito, a spędziłam tam 3 lata podczas studiów. Jak wygląda praca to pewnie wiele osób się domyśla, mi natomiast podobał się profesjonalizm w firmie, wszystko było dobrze zorganizowane, a nie mogę powiedzieć tego o swoim wcześniejszym miejscu pracy, gdzie nawet tak ważna rzecz jak punktualne wypłacenie wynagrodzenia stanowiło problem, w Mohito pieniądze zawszy były na czas
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Najlepiej przeglądaj główną stronę lpp, tam masz zakładkę praca i są wszystkie aktualne oferty, możesz też zawsze skoczyć sobie do salonu i osobiście zostawić cv, pogadać chwilę z kierowniczką, przy okazji już w jakiś sposób się zaprezentujesz i przestaniesz być anonimem. Ja tak zrobiłam. W momencie zaniesienia cv nie było wolnych etatów, ale po kilku tygodniach zwolniło się miejsce i zostałam zaproszona na rozmowę.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Ta laska jest kierowniczką w Cropp w Głogowie, jakiś typ ją zalał, bo w ciąży ponoc. Chodziła wyrozbierana to i może znalazła księcia na rumaku :D ALe faktycznie... dość szkaradna.... ja bym się wstydził afiszować pół-nago w pracy.... z resztą mnie jakby zobaczyli to by pouciekali ze sklepu... hehehhe
użytkownik
11 lut (8 dni temu)
11 lut (8 dni temu)
Witam, jestem po rozmowie wstępnej, na której była m.in mowa o wyjeździe na dwutygodniowe bądź tygodniowe szkolenie do Gdyni. Przyznam szczerze, ze chyba ze zdenerwowania zapomniałam dopytać o szczegóły tego szkolenia i tu moje pytanie-jak to wygląda w rzeczywistości? Ile faktycznie ono trwa? i czy wlicza się już w okres zatrudnienia??
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Praca fajna, łatwa i przyjemna. Ale dla kogoś kto chce się rozwijać i liczy na szybki awans to nie masz szans. Wszystko dzieje się wewnętrznie, ale między osobami funkcyjnymi a szansa na to ze zostaniesz osobą prowadzącą zmianę przyjdzie chyba wtedy kiedy kierownik i zastępca się zwolnią. Płaca nie najgorsza ale mogło by być lepiej.

Moje sugestie dla lpp S. A.:
Zmieńcie formę zniżek pracowniczych i nie obcinajcie etatów, zapewnijcie wiele możliwości awansu.

Lubię atmosferę w lpp S. A. za:
Prezenty na święta.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Czyli awans tylko wtedy, gdy zwolni lub stworzy się miejsce? I pewnie wielu chętnych wtedy.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
A ten angielski to rzeczywiście jest potrzebny w tej firmie czy tak sobie to sprawdzają?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
A na jakie stanowisko aplikowałeś?
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Fajna praca w przyjemnej atmosferze, polecam. Udane 3 lata pracy.
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Możliwości awansu są, tylko najpierw muszą zwalniać się wyższe stanowiska lub musi być otwarty nowy salon, więc trzeba czekać przecież nie zwolnią nikogo specjalnie bo Ty chcesz awans. Też nie ma co oczekiwać jakiś wielkich dodatków od pracy w sklepie odzieżowym. W bardziej odpowiedzialnych praca też nie jest to normą. Z resztą przekonasz się w przyszłości. A nieprofesjonalne zachowanie kierownictwa trzeba zgłaszać gdzieś wyżej, inaczej jak mają się dowiedzieć, że coś jest nie tak?
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Z grafikiem nigdy nie było problemu, zawsze dopasowany do moich zajęć. Jak mi coś wypadnie zwykle udaje mi się z kimś zamienić. Fajna atmosfera, nowy pracownik może liczyć na pomoc i wprowadzenie, więc stres w pierwsze dni był mniejszy. No i praca wśród ubrań jest po prostu fajna, dla mnie przyjemniejsza niż np. innej sprzedaż czy gastronomii. Zarobki są ok jak za brak specjalnych wymagań, wiedzy czy doświadczenia.
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Możliwości awansu żadne, chwała się Ze pracując w ich firmę jest tak super a jest to stek bzdur, jesteś poprstu małym Murzynkiem i robisz najczarniejsza robotę. Wszędzie oszczędności, robotę za 3 osoby robi 1. Wymagają coraz więcej i więcej a pensje w miejscu, nie dają nic od siebie. Osoby przełożone to totalna pomyłka.. dokąd zmierza ta firmę traktując pracownika jak śmiecia ?? I najlepsze, dodatki świąteczne, czyli nic. Mam nadzieje ze kierownictwo wyżej jak i centrala rowiez nic nie dostalo, człowiek wypluwa flaki i co ma? Tylko garba :)
Typowa korporacja, wyzysk młodych osoba, może praca w centrali wyglada inaczej niż na sieci sprzedaży.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Mnie również ciekawi ta kwestia.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
"kasa bardzo słaba" - a konkretnie, dla grafika, designera, to co oznacza ta "bardzo słaba" kasa? Dobrze by było wiedzieć, czego się można spodziewać, żeby w razie czego nie marnować czasu :)
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
To było jedynie upomnienie. Wystarczy, że będziesz przestrzegał obowiązujących tu zasad. Może zatem, jak już wyjaśniliśmy pewne kwestie, przejdziemy do głównego tematu obecnego wątku. Ale najpierw byłoby dobrze, jakbyś odpowiedział na wcześniej zadane przeze mnie pytanie: czy w lpp wynagrodzenie pracowników to sama podstawa, czy również i prowizja?
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
W moich intencjach nie było obrażanie innych jeśli jednak tak ta wiadomość zostala odebrana to proszę o jej usunięcie.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Jakbyś znał regulamin serwisu najlepszyfachowiec.pl, to wiedziałbyś, że na tym forum - naprawdę mimo wszystko - nie obrażamy nikogo. Proszę, zapoznaj się z nim pod linkiem: https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin Rozumiem, iż masz pewnie zarzuty, ale dobrze byłoby, jakbyś napisał Nam coś o nieco innych kwestiach, związanych ze specyfiką pracy w lpp. Powiedz, czy Wasza pensja składa się z samej podstawy, czy również z prowizji?
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Napisz proszę coś więcej na temat pracy w lpp Reserved. Co konkretnie sprawia, że praca tam Ci odpowiada? Osoby, które chciałyby złożyć do firmy swoje dokumenty aplikacyjne, na pewno z zaciekawieniem przeczytają czego mogą się spodziewać w przypadku podjęcia pracy. Twoja odpowiedź może okazać się dla nich cenną sugestią. Powidz nam na początek, czy można liczyć na elastyczny grafik?
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Kierowniczka dno. Wszystko robi pod siebie. Mówi tylko o sobie. Pozwala sobie na więcej niż jest w jej kompetencjach. Zresztą czuje się jak kierownik całego brendu. Wszyscy się jej boją. Dziewczyny specjalnie w ciąże zachodziły żeby tylko już z nią nie pracować. Kierowniczka pracuje tylko na rano i nigdy w weekendy, co wiąże się z tym, że każdy inny pracuje na popołudnia i weekendy. Już pomiajając, że wpisuje sobie 10 godzin w pracy, a jest 5 albo wcale. Wieczne krzyki, pretensje.. Jest niegrzeczna w stosunku do dziewczyn i pozbawiona szacunku do ludzi. Krzyczy na klienta, a do Ciebie ma pretensje, że grzecznie zwracasz uwagę Pani. Nie docenia dobrego pracownika bo widzi w nim konkurencje dlatego na wyższe stanowiska raczej są osoby, które boją się własnego cienia, bo wie, że taka osoba jej nie zrobi konkurencji. Szkoda, że nie pomyślała o tym, że takie osoby nie potrafią prowadzić zmian. Dlatego potem trzy osoby stoją na kasie i rozmawiają kiedy jedna roznosi przymierzalnie od 6 godzin. Najgorsze jest właśnie to, że wiele z nas chciało pójść z tym do regionalnej, ale ona jest najlepsza przyjaciółka kierowniczki z silesi i byłoby tylko coraz gorzej. Szkoda, bo marka fajna i pieniądze też :(
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "lpp"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin