test
Znaleziono 5 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "lpp magazyn pruszcz"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
29 lip (4 miesiące temu)
29 lip (4 miesiące temu)
Najgorsza praca na świecie. xxxxxxx buractwo i obgadywanie. Przykład: po co kiero kazała wypisywać dyspozycyjność, skoro układała grafik tak, jak sama chciała? Szłam na wesele do siostry, a ona mnie na piątek i sobotę wpisała na 12h i bezczelnie zapytała, czy jestem tam panną młodą, że muszę iść. Sama nie ruszała d**y z magazynu i wiecznie nawijała ze swoim fagasem przez telefon, a jak dzwoniłyśmy po nią np. do reklamacji, to była poirytowana, że jej przeszkadzamy. Poza tym wiecznie było za mało ludzi w pracy, a ona nigdy nie wyszła, żeby nam pomóc. Nie stanęła na kasie, bo - jak podkreślała, ona tam jest kierowniczką. Bezczelna do granic możliwości! Zatrudniała samych studentów, a później dzwonienie, że masz przyjść do pracy, bo tak, pomimo dnia wolnego. Niepłatne nadgodziny, a niejednokrotnie zostawaliśmy aż do 22, żeby roznieść przymierzalnię, bo nie było wcześniej możliwości. Klipsowanie o 5 rano to też porażka, bo potrafiła tak ułożyć grafik, że przychodziło się na 5 i zostawało do 17, a niejeden z nas musiał wówczas wstać o 3, żeby dojechać i na drugi dzień szedł na 8 też na 12 godzin. Później wielka matrona zaszła w ciążę i jej miejsce zajął Damianek, chłopiec którego chyba bili w szkole, nienawidzący wszystkich dookoła. Najważniejsze, żeby zdążył zjeść maka i zapalić papieroska, innych obowiązków chyba nie miał, bo wszystko zrzucał na barki pracowników. Poza tym to sprawdzanie po pracy, traktowanie pracownika jak potencjalnego złodzieja, płacenie za dress code (gdy ja pracowałam, dress code kosztował 80zł!), płacenie za bony pracownicze, które nam się należą, jak psu micha (pewnie szanowna kiero na tym zarabiała). I zwykłym skur**syństwem jest postawienie kogoś w przymierzalni na 12 godzin, bo to można oszaleć. Przerwa? Owszem, pójdziesz. Zaraz po tym jak kiero pójdzie na obiad, zapali, wysika się, wróci, puści starszego sprzedawcę, a Tobie przerwa przypadnie może na godz. 17:50 i wróć do 18, bo od 18 przerw już nie ma. Porażka. Aha, pamiętam jeszcze, jak pracowała u nas dziewczyna w ciąży, a kiero jej kazała pudła na magazynie przestawiać. Syndrom starej panny jej się włączył.
użytkownik
07.08.2017 (rok temu)
07.08.2017 (rok temu)
W Reserved również jest nie zaciekawie pani kierownik kazała dziewczynie przyjść do pracy gdy ta była na zwolnieniu lekarskim i to już nie pierwsza osoba. Przecież to jest karalne, czego lpp tego nie weryfikuje przecież są kamery, przecież dziewczyny loguja się na kasach? Wszystko można zweryfikować. Jeśli chodzi o traktowanie pracowników przez pani kierownik to jedna wielka tragedia jest przeklinanie i wyzywanie , bylo zebranie kazała telefony oddać jej żebyśmy przypadkiem jej nie nagrywali co to wogole ma być? Siedzenie non stop na magazynie i palenie papierosa elektronicznego. Dużo jeszcze mozna było by pisac po prostu nie polecam. Zmarnowany czas.
użytkownik
21.02.2016 (2 lata temu)
21.02.2016 (2 lata temu)
A jak wygląda praca na magazynie jaka stawka ?
użytkownik
25.08.2013 (5 lat temu)
25.08.2013 (5 lat temu)
Generalnie czyli była to praca na jasnych warunkach rozumieć można i byłeś zadowolony tak?a czy można zapytać ile zarabiałeś na magazynie w lpp?
użytkownik
25.08.2013 (5 lat temu)
25.08.2013 (5 lat temu)
uważam, ze praca na starym magazynie lpp była całkiem spoko, lepsze wynagrodzenia, ludzie dostawali umowy o prace, ja dostałem po 4mcach. "sielanka" skonczyła się wraz z przejsciem na nowy magazyn. niższe pensje bo kryzys..... i tak było jeszcze kilka lat jak tam pracowałem. [sprawdzając zarobki firmy za dany rok to raczej był zysk i to z roku na rok wiekszy]. a co do ludzi typu "szanownie donoszę" albo tych, którzy przypisywali sobie czyjeś zasługi.... to zenada i tylko tacy mogli liczyc na lepsze premie czy tez wyzsze stanowisko. nie pracuje juz tam 2ugi rok i jestem z tego bardzo zadowolony. tak czy inaczej zycze wszystkim powodzenia. jak nie w tej pracy to w innej.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "lpp magazyn pruszcz"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin