test
Znaleziono 87 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "markos"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
27 cze (3 miesiące temu)
27 cze (3 miesiące temu)
@Markoś, w ciągu czterech lat wiele mogło się zmienić, czy dalej jesteś pracownikiem firmy Mobilis i podtrzymujesz poprzednie wersje?
Kto jeszcze jest pracownikiem Mobilis i podzieli się z nami swoimi spostrzeżeniami na temat tego pracodawcy?
autor
1 cze (4 miesiące temu)
1 cze (4 miesiące temu)
A jak wygląda proces samej rekrutacji? Ktoś może był ostatnio i może podzielić się opinią? Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź. Jaka obecnie panuje atmosfera w pracy? Polecacie innym użytkownikom
@Maruda, jesteś w stanie napisać coś na temat procesu rekrutacji?
użytkownik
16 maj (4 miesiące temu)
16 maj (4 miesiące temu)
Myślę, że ta praca mogła nie być dla Ciebie. Nie każdy się nadaje. BTW to, że pracownicy zarabiają to również za staż pracy i ich wiedzę. Może twoja wiedza i zaangażowanie nie było odpowiednie i nie chciałaś słuchać podpowiedzi od bardziej doświadczonego pracownika tylko uniosłaś się tym, że jesteś nowa i nic nie umiesz.
użytkownik
1 maj (5 miesięcy temu)
1 maj (5 miesięcy temu)
Pracowałam w markosie na okresie próbnym i tylko go skrocilam o 1 miesiąc. Powiem tak:pracowałam na p2 przy laminowaniu ręcznym. I nie było tak źle. Spokojna praca...co do smrodu to da się przyzwyczaić chociaż jak wchodzilam na hale to miałam zawroty głowy i ciemno przed oczami mi się robiło niewiem jak innym ale ja akurat tak miałam...ale zaraz przechodziło. Skrocilam umowę o miesiąc ponieważ no jest to taka praca typowa dla mężczyzn. Najgorzej to są te maski pełne w których po prostu nie da się pracować bo twarz strasznie się poci no ale dla własnego bezpieczeństwa trzeba je nosić bo już kilkakrotnie się ochlapalam żywicą a to strasznie piecze. Zarobki...u każdego majstra są całkiem inne jeden da więcej drugi da mniej choć człowiek pracuje tak samo...i tu najczęściej pracownik się denerwuje....nie znam wszystkich mistrzów ale ktoś tu napisał o Toczku. Nie wiem o co chodzi ale akurat Toczka znam i wydaje mi się że nie jest taki jak o nim piszą...Pan kierownik Dariusz....też piszą i mówią o nim źle ale jak dla mnie to wporządku kierownik...choć nie podpisał mi rezygnacji z dniem w którym chciałam a chciał wpisać porzucenie to ja go rozumie ...ponieważ tracił pracownika tak nagle i sama bym była wkorzona...w końcu to Pan kierownik odpowiada za wszystko. Koleżanki i koledzy z hali wporządku choć lubią poganiac....choć może gdyby nie ta jedna gdzie ostatnio byłam w parze to może i bym została ale ona całkowicie mnie już dobiła...poprostu wykorzystywala moją nie wiedzę a to można było tak łatwo i szybko nasycic i zucic maty a ja tak kladlam że były prawie dobite więc się ona nie narobila tylko ja.większość pracowników sama sciemnia a gadają na innych i to też mi się nie podobało....sami sciemniaja lizą xxxxxxx majstrom za przeproszeniem i większe zarobki mają a to akurat zauważyłam...Czyli poprostu praca nie jest zła no ale kto nie spróbuje tego wiedzieć nie będzie.
autor
30 kwi (5 miesięcy temu)
30 kwi (5 miesięcy temu)
@pracownik, co dla Ciebie oznacza "coraz gorzej"? Masz na myśli warunki pracy, wysokość wynagrodzenia? Opowiedz proszę coś więcej o sytuacji panującej w markos. Dlaczego osoby, które długo tam pracują, postanowiły się zwolnić?
użytkownik
26 kwi (5 miesięcy temu)
26 kwi (5 miesięcy temu)
jest coraz gorzej albo prezes nie widzi co się dzieje że ludzie z wieloletnim starzemu ciekają albo nie chce widzieć
autor
25 kwi (5 miesięcy temu)
25 kwi (5 miesięcy temu)
@markosz, co w takim razie sprawia, że w twoich oczach Grupa Promocyjna A2 jest dobrym pracodawcą? Jakie plusy współpracy z tym pracodawcą możesz wymienić? Nie tylko ja ale również inni użytkownicy, którzy aktualnie poszukują pracy chętnie zapoznają się z Twoją wypowiedzią w tej kwestii.
użytkownik
11 kwi (6 miesięcy temu)
11 kwi (6 miesięcy temu)
Co jeszcze możesz powiedzieć o pozostałych warunkach pracy w markos. Twoja wypowiedź będzie przydatna dla wszystkich tych, którzy rozważają złożenie CV do tej firmy.
użytkownik
31 mar (6 miesięcy temu)
31 mar (6 miesięcy temu)
Mam pytanie.. co się dzieje z 2gą brygadlą ?Wszyscy narzekali na Ele B. ale chyba każdy przyzna mi racje że teraz to nawet zmiany nie da się przejąć bo jest totalna patologia, nic nie jest na miejscu i nawet nie wiadomo co na piecu, sprayu, czy matowaniu zastaniesz kiedy przyjdziesz na linkę. I tu trzeba zadać jedno podstawowe pytanie. Bo ludzie się nie zmienili, cały czas pracują tak samo. Zmieniło się kierownictwo! Czy ta zmiana się opłacała? Moim skromnym zdaniem NIE! Jestem tego zdania że nie można robić takich wielkich roszad tak często. Najpierw zmiana brygad później kierownictwo. Jak to ma funkcjonować skoro ludzie się nie poznali i nie potrafią ze sobą funkcjonować. A do tego jeszcze Marcos i Kaśka na kierowników. Dajcie żyć! Ani jedno z nich nie ogarnia. Inga robi cały grafik. A i tak mają z tym problemy. markos nie działa według grafiku Ingi i nagle brakuje mu ludzi bo przerzucił ich gdzieś indziej. Kasia zamiast pomóc ludzią na piecach którzy mają ciężko to woli ich wysłać do sortowania lub wyrzucania odpadu. I z tego co słyszałem to non stop dokłada roboty. A niektórzy chodzą i nic nie robią przez cały dzień. I tu jest moje pytanie do Pana M. jeżeli w ogóle Pan to czyta. Czy warto było modernizować dość dobrze funkcjonizujący organizm jakim była Dekoracja jeszcze 4-5 miesięcy temu!?
użytkownik
12 lut (8 miesięcy temu)
12 lut (8 miesięcy temu)
Moglibyście się podzielić się z innymi użytkownikami, swoim doświadczeniem wynikającym ze współpracy z San markos Sp z o.o.?
użytkownik
11 lut (8 miesięcy temu)
11 lut (8 miesięcy temu)
Za duza wyobraznia kolego
użytkownik
30 sty (8 miesięcy temu)
30 sty (8 miesięcy temu)
Tacy ludzie jak Duszkiewicz który jest mistrzem nie powinien pracować z ludźmi, źle się odnosi i szykanuje swoich podwładnych masakra, jest hamski nic dziwnego że każdy się zwalnia żeby nie pracować z nim
użytkownik
28 sty (8 miesięcy temu)
28 sty (8 miesięcy temu)
Co się tam robi? Jaka płaca i czy jest ciężko? Czy prawda to że tam śmierdzi?
Proszę o info zmierzam tam pracować.
użytkownik
28 sty (8 miesięcy temu)
28 sty (8 miesięcy temu)
Powiedzcie proszę jak wyglada tam praca co się tam robi? I jakie są zarobki mam zamiar tam pracować proszę o info
użytkownik
18 sty (8 miesięcy temu)
18 sty (8 miesięcy temu)
Witam, panowie ile można zarobić po okresie próbnym w markosie netto na produkcji wliczając soboty ?
użytkownik
12 sty (9 miesięcy temu)
12 sty (9 miesięcy temu)
to cie poniosło
użytkownik
10 sty (9 miesięcy temu)
10 sty (9 miesięcy temu)
Praca bardzo dobra, nie ma lekko, trzeba się przyzwyczaić do smrodu i swędzenia. Ale to jedyne wady. Zalety to bardzo dobra płaca, majstrowie Ok, prócz toczka, wiele benefitów wczasy pod grusza siłownie baseny kina niedziele wolne soboty jak chcesz poczucie bezpieczeństwa, spokojna praca. Ciuchy robocze skarpetki kremy ręczniki za free. Obiady za cały miesiąc 50 zł :) polecam jak najbardziej
użytkownik
8 sty (9 miesięcy temu)
8 sty (9 miesięcy temu)
. Idą zpowrotem do faser, bo w faser można fajnie zciemniac a w markos trzeba pracować. :) :) :=) jak był w u nas to smarowal plecy kierownikom i dyrowi z faser jak jest w faser to odwrotnie... Jaką mają wartość tacy robole?
użytkownik
6 sty (9 miesięcy temu)
6 sty (9 miesięcy temu)
co ty wiesz w nogach śpisz markos czy Faser to ten sam syn z nieprawego łoża tu i tam cię wydymają ,a dynio spoko koleś z opowieśći markos to bajka a jak tam troche popracujesz to już inna bajka 888
użytkownik
28.12.2017 (9 miesięcy temu)
28.12.2017 (9 miesięcy temu)
Uważam, że jednak Konkurencja. Pracuje tam tyle lat i nigdy nie było żadnych "cyrków". Wszystko jest do dogadania, trzeba tylko umieć rozmawiać, a nie oczekiwać nie wiadomo czego przy minimalnym wysiłku. Firma jest super, pieniądze też zawsze na czas.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "markos"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Gliwice

tatuum Opole

Warszawa

Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany tarnowskie Góry

Kraków

Głogów

Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice

Katowice

Opole

discover Kraków

Toruń

fliziarz 575919340 Kraków fliziarz Kraków gaczynska Karolina

Sochaczew

Kruk logistiki transportu Za Szkołą

Leszno

Jaworzno

jastrzebie Zdrój

Świdnik

Mielec

Skawina

ochrona Bydgoszcz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin