test
Znaleziono 89 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "mckinsey"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
a jak jest z godzinami pracy?
dwie zmiany?
do 22?
w ogłoszeniach nie ma informacji
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
mckinsey kiedyś powiedział, że do Polski przychodzi się dla kosztów, a zostaje dla jakości. Warto też w tym miejscu wspomnieć o różnicy między call center a service deskiem. Ludzie, którzy pracują na pierwszej lub drugiej linii wsparcia service desku, rozwiązują konkretne problemy technologiczne czy informatyczne naszych klientów już w trakcie rozmowy, łącząc się zdalnie np. z terminalem, komputerem, serwerem. Oto przykład z branży motoryzacyjnej: samochód podjeżdża do warsztatu w innym kraju, a nasz pracownik przez telefon aktualizuje całe oprogramowanie. Ranga problemów może być różna, dlatego mówimy o pierwszej, drugiej czy trzeciej linii wsparcia. Ale już na tej pierwszej linii pracownicy rozwiązują poważne problemy. Nie jest to praca nudna, każdy dzień jest inny. Codziennie inne wyzwanie. Natomiast w call center pracownik głównie skupia się na przyjęciu zgłoszenia od klienta i przekazaniu go dalej.

Czytaj więcej: https://dziennikzachodni.pl/trzy-powody-dla-ktorych-fujitsu-wybralo-katowice/ar/13616942?fbclid=IwAR0iB-nSz1RtbCu-PKtj4kmzE4hIcpkuKSUnweD9kVclxyrdQCgCpTs7HDM
użytkownik
2 cze (6 miesięcy temu)
2 cze (6 miesięcy temu)
A co w moje wypowiedzi było niekulturalne drogi pracowniku McK? Zdolności interpersonalne to mam na pewno nie gorsze od Ciebie, bez obaw. Ja również cieszę się, że nie muszę pracować z człowiekiem, który wypowiada się bez powodu negatywnie na temat mojej kultury osobistej. Napisałem uczciwą, polemizującą z innymi opinię, ale opartą na faktach. Sorry, to nie sekta czy mafia, gdzie można kogoś uciszyć. Tak naprawdę Twój komentarz tylko upewnia mnie jak wygląda u Was rekrutacja. Pewnie jak ktoś już pracuje to też wmawiacie ludziom jakieś urojone opinie na ich temat (dokładnie jak Ty próbujesz ze mną). Teraz mam już 100% pewność, że to z Wami jest coś niezbyt w porządku. Dzięki za potwierdzenie :)
użytkownik
2 cze (6 miesięcy temu)
2 cze (6 miesięcy temu)
Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy.
użytkownik
1 cze (6 miesięcy temu)
1 cze (6 miesięcy temu)
A czy wziąłęś pod uwagę że w pracy i życiu liczą się także takie aspekty jak kultura osobista czy zdolności interpersonalne? Czytając Twoją wypowiedź, nie dziwię się (a nawet cieszę) że zostałeś w procesie odrzucony. Pracownik McK.
użytkownik
1 cze (6 miesięcy temu)
1 cze (6 miesięcy temu)
Co, jakie pro-kandydackie podejście? Miałem rozmowę po angielsku, jedyny pozytyw taki, że kto miał zadzwonić ten zadzwonił o umówionej godzinie i ze mną pogadał. Wypadło wszystko bardzo dobrze, raczej nawet przewyższałem komunikatywnością mojego interlokutora i... no właśnie, podziękowano mi drogą mailową po 2-3 dniach bez podania przyczyny, bez pozostawienia furtki. Dziękujemy i do widzenia. Akurat pracowałem już w paru firmach, gdzie używa się angielskiego, więc gołosłowny co do znajomości tego języka nie jestem. Nic innego nie zaważyło, bo na wszystko byłem przychylny, a poza tym niewiele oprócz sprawdzania języka się podczas tej rozmowy działo. Nie mam żadnych pozytywnych, a nawet średnich wrażeń. Pracodawca nie był zainteresowany moimi kompetencjami i sam nie wiem czym w ogóle był zainteresowany. Niepotrzebne zawracanie głowy i tyle. Nie obchodzi mnie jakie są zadania na testach czy potem zarobki, skoro podejście jest, ale jak już anty-kandydackie. Takie są moje wrażenia i na pewno nie jestem jedyny z tego co tu wyczytałem. Dobrze, że nie tłukłem się do Poznania na marne. Odradzam.
użytkownik
27 maj (6 miesięcy temu)
27 maj (6 miesięcy temu)
ile tam się zarabia jako Niemiec z kwalifikacją magisterską w ekonomii z kwalifikacją magisterską w ekonomii? brutto? Od ilu zaczynają zarobki w górę od konsultanta?
użytkownik
29 kwi (7 miesięcy temu)
29 kwi (7 miesięcy temu)
Czy ktoś ma jakieś ciekawe informacje o mckinsey Knowledge Center Poland Sp. z o.o.? Zawsze warto dzielić się z użytkownikami fajnymi ciekawostkami z życia firmy.
użytkownik
27 kwi (7 miesięcy temu)
27 kwi (7 miesięcy temu)
@Kamila, wygląda na to, że procesy rekrutacyjne w mckinsey & Company prowadzone są bardzo profesjonalnie. Będziesz próbowała jeszcze kiedyś aplikować do pracy w tym miejscu?
@John K., dodatkowe benefity, które wypisałeś, brzmią naprawdę dobrze! Planujesz związać się z mckinsey & Company na dłużej?
@Ala, a na jakim stanowisku pracujesz w mckinsey & Company? Czy istnieje możliwość awansu w tym miejscu?
użytkownik
26 kwi (7 miesięcy temu)
26 kwi (7 miesięcy temu)
Proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów. Na stanowisko w dziale HR była rozmowa telefoniczna po polsku i po angielsku, videocall z managerem, a następnie assestment day (45min test z angielskiego, 45min test z excela po angielsku, case study, rozmowa z działem HR oraz managerem).
Bardzo profesjonalne podejście, zadania do rozwiązania oraz pytania w trakcie rekrutacji powiązane z pozycją, na którą się aplikuje. Bardzo pro-kandydackie, elastyczne podejście w kwestii organizowania terminu rozmów. Nie tylko dbają o swoich pracowników (poprzez oferowane benefity, wysoką pensję itd.), ale także o tworzenie długoterminowych relacji z kandydatami.
Nie zostałam pracownikiem w mckinsey, ale proces rekrutacyjny był bardzo pozytywnym doświadczeniem.
użytkownik
20 kwi (7 miesięcy temu)
20 kwi (7 miesięcy temu)
Pracuję w mckinsey od roku w Finansach. Uwagi:
- Wynagrodzenie - porównywalne z innymi SSC w Poznaniu.
- Benefity - bogaty pakiet dodatków, które znacznie obniżają koszty życia:
a) Wyżywienie - śniadania, woda, soki, owoce, ciastka oferowane przez cały dzień pracy
b) Karta Sodexo - 15 pln / dzień do wydania w restauracjach, barach, kantynach, lub 12 pln / dzień do wydania w sklepach.
c) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - ok. 1,000 pln na rok do wydania na multisport, kino, finansowanie studiów
d) Karta Medicover - zniżki na usługi medyczne
e) CIGNA - dofinansowanie do większości usług medycznych i zakupu lekarstw na poziomie 80% dla całej rodziny.
f) MAXIS - ubezpieczenie na życie - dwukrotność rocznego wynagrodzenia wypłacana rodzinie na wypadek śmierci
g) PZU - rozszerzony pakiet ubezpieczeniowy.
- Biuro - nowoczesny, świeżo wyremontowany open space z kuchniami, chill-out roomami
- Ludzie - młoda, wielojęzyczna kadra, z przewagą kobiet i sporą ilością obcokrajowców
- Kultura pracy - egalitarna, projektowa, zorientowana na samodoskonalenie ("make your own mckinsey"), duży poziom zaufania
- Rozwój - możliwość wyjazdu do innej jednostki na "rotację" (1-2 lata), możliwość przeniesienia do innej funkcji, możliwość awansu w ramach poznańskiej struktury organizacyjnej; ograniczony dostęp do wyższych stanowisk poza Poznaniem.

Ogólnie, jeden z atrakcyjniejszych SSC w Poznaniu.
użytkownik
4 kwi (8 miesięcy temu)
4 kwi (8 miesięcy temu)
brutto czy netto?
użytkownik
28 mar (8 miesięcy temu)
28 mar (8 miesięcy temu)
A kogo konkretnie wyrzucili? Zgodnie z polskim prawem osoba wracająca z urlopu macierzyńskiego jest chroniona przed zwolnieniem przez 1 rok. Więc jeśli wiesz coś o takiej sytuacji, powinnieneś powiadomić PIP. No chyba że to tylko plotka, którą zasłyszałeś w osiedlowym warzywniaku...
użytkownik
28 mar (8 miesięcy temu)
28 mar (8 miesięcy temu)
Dokładnie. Dla mnie jeszcze dochodzą: pełne wyżywienie w firmie - co rano świeże pieczywo i owoce, lodówka pełna dodatków (włączając w to mój ulubiony hummus ;) i pokrojone świeże pomidorki. Odkąd pracuję w McK w tygodniu żywię się w 100% w biurze - śniadanie, obiad i kolacja. Wyszystko za fri, do wyboru i do koloru. Słowo do hejterów: McK w Poznaniu zatrudnia już ponad 1000 osób, więc chyba jednak są chętni do pracy + proces rekrutacyjny jest do przejścia ;)
użytkownik
28 mar (8 miesięcy temu)
28 mar (8 miesięcy temu)
Ja pracuję w mckinsey od kilku miesięcy u jestem bardzo zadowolona. To firma bardzo dbająca o pracownika - oferuje chyba najlepszy pakiet benefitów w Poznaniu i jeden z lepszych w Polsce w ogóle. Świetna kultura i ludzie. Wbrew zamieszczanym tu opiniom szybko przeszłam przez proeces rekrutacyjny, aplikując po prostu z ogłoszenia. Kultura, ludzie - super. A za chwile będziemy mieć także mega ładne biura (wprowadzamy się za tydzień). Tak samo z kasą - jako asystent zaczynasz od 4500, jak znasz niemiecki to od 5000. To chyba nie jest źle?
użytkownik
28 mar (8 miesięcy temu)
28 mar (8 miesięcy temu)
A na czym konkretnie polega Twoim zdaniem ta „robota głupiego”?
użytkownik
28 mar (8 miesięcy temu)
28 mar (8 miesięcy temu)
Czy ktoś może pracował/pracuje na stanowisku Administrator w dziale rekrutacji i mógłby coś powiedzieć na temat tego stanowiska/wymagań itp?
użytkownik
28 mar (8 miesięcy temu)
28 mar (8 miesięcy temu)
@AP, bardzo dziękuję za Twoją szczegółową opinię na temat procesu rekrutacyjnego, w którym brałaś udział. Wygląda na to, że był to bardzo złożony proces. Czy na którymś z etapów byłaś poinformowana o warunkach oferowanych przez mckinsey & Company?
@Tomasz, jakim stanowiskiem byłeś zainteresowany? Zdecydowałeś się aplikować do pracy w mckinsey & Company?
@Natalie zedd, rozumiem, że pracowałaś w tym miejscu. Dlaczego masz takie zdanie o pracy tu? Możesz je poprzeć jakimiś konkretami?
użytkownik
22 mar (8 miesięcy temu)
22 mar (8 miesięcy temu)
Chciałabym podzielić się opisem mojego procesu rekrutacyjnego w McK. Ocenę pozostawiam czytelnikom :)
Mój proces rekrutacyjny rozpoczął się 14 grudnia - zostałam zaproszona na spotkanie, które składało się z testu z języka angielskiego, testu ze zwracania uwagi na szczegóły i na koniec testu z Excela. Test językowy nie był trudny, natomiast test z Excela wymagał znajomości formuł i bardziej skomplikowanych opcji programu.

Następny etap odbył się 20 grudnia i była to rozmowa telefoniczna po angielsku, dotycząca mojego doświadczenia zawodowego i zachowania w różnych sytuacjach. Od razu dostałam wiadomość zwrotną, że jestem rekomendowana do kolejnego etapu.

Trzecia część rekrutacji miała miejsce 17 stycznia i składała się z Assessment Center oraz indywidualnych rozmów. Zadanie na AC było dość rozbudowane, wymagało współpracy uczestników i odbywało się po angielsku. Zostałam oceniona pozytywnie i przeszłam na etap dwóch indywidualnych z pracownikami zespołów, do których szukano pracowników.

Następny, z założenia finalny etap, polegał na wideokonferencji z czterema osobami (po dwie na raz) prowadzonej w języku angielskim. Rozmowy dotyczyły mojego doświadczenia i sytuacji z życia zawodowego. Po tych rozmowach ze strony mckinsey zapadło milczenie.

Po dwóch tygodniach oczekiwania skontaktowałam się z firmą. Dowiedziałam się, iż moja kandydatura, choć spełniająca wszystkie wymogi, nie została wybrana ze względu na mniejsze dopasowanie do zespołu niż konkurencyjnej kandydatki. Otrzymałam jednak propozycję aplikowania na inne stanowisko, bardziej zaawansowane i o wyższym poziomie językowym.

7 lutego odbyła się kolejna wideokonferencja, tym razem z dwoma osobami. Po niej usłyszałam, podczas rozmowy telefonicznej, iż powinnam porozmawiać z jeszcze jedną osobą. Spotkanie ustalono na 15 lutego. Kilka dni przed rozmowę odwołano z powodu choroby osoby z mckinsey. Przez następne dwa tygodnie czekałam na informacje. Po raz kolejny musiałam sama zgłosić się po wiadomość. Rozmowę miała przeprowadzić inna osoba.

Odbyła się ona 6 marca i była bardziej ogólna niż poprzednie. Niestety, po tygodniowym milczeniu po raz kolejny musiałam sama dzwonić po odpowiedź co do decyzji. Poinformowano mnie, że jest ona negatywna. Uzasadniono to niedostateczną znajomością angielskiego, nie słownikową czy gramatyczną, lecz "brakiem swobody wyrażania myśli po angielsku".

W sumie rekrutacja ta trwała 3 miesiące.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "mckinsey"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin