test
Znaleziono 326 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "metro warszawskie"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
wczoraj 12:41
Zakupy MZA największego przewoznika w Polsce w roku 2018 to aż 10 elektryków SU IV 12 metrowych. Tabor MZA jest coraz starszy ,ale w swoich ulotkach wciąż,,najnowocześniejszy" :-) Na wymianę czeka ponad 300 autobusów a oni wprowadzili tylko 10 sztuk :-)Mają rozmach :-) Liczyli na ajentów a Ci też mają problemy. Arriva wygrała przetarg na 50 autobusów na CNG ale ZTM wszystko robi aby umowy nie podpisać . Podpiszą zapewne umowę na przedłużenie kontraktu o kolejne pół roku z Mobilisem na stare Solarisy :-) A MZA miało rozszerzyć umowę na kolejne 30 sztuk autobusów na CNG i cisza. Obawiam się ,ze przyjdzie tylko 80 sztuk Manów i to będzie wszystko. Teraz otworzą przetarg na 130 autobusów elektrycznych i ogłoszą to za wielki sukces a stare autobusy z MZA dalej przejeżdżą rok 2019 jako ,,najnowocześniejsze"zamiast być szybko wycofane. Powinni zamiast pchać się w elektryki zamówić co najmniej 400 autobusów na CNG . Autobus na CNG dużo tańszy ,a prąd będzie dużo droższy. Kraków pomimo największego smogu w Polsce wprowadził w 2018 roku 87 Mercedesów Citaro z silnikami EURO VI. Wycofali najstarsze autobusy. W Warszawie też tak powinni robić . Kupować dobre autobusy na CNG, hybrydowe i nawet same diesle EURO VI a stare jak najszybciej wycofywać. Z takim ,,szaleńczym"tempem wymiany taboru jaki ma MZA warszawskie ulice staną się stolicą europejską z największą ilością szrotu autobusowego.
użytkownik
2 gru (10 dni temu)
2 gru (10 dni temu)
Powodzenia na kasie w Biedronce w takim razie. Idealny wpis do CV.
Zero myślenia u ciebie, wiem, że na kursie zarabia się mało, ale ty się wtedy uczysz a nie pracujesz. Generujesz koszty dla firmy. Rozumiesz? Coś tu ściemniasz z tą nieznaną stawką, jak zawsze stawka jest podawana od razu podczas rozmowy o pracę.
użytkownik
1 gru (11 dni temu)
1 gru (11 dni temu)
Chciałem zostać maszynistą. Proponowana stawka na kursie: MINIMUM KRAJOWE, a stawka po kursie i egzaminach: NIEZNANA.

Dziękuję bardzo. To w Biedrze czy innym Lidlu na dzień dobry masz większy start.
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Dyspozytor,Dyżurny stacji, Maszynista i cały serwis na STP to właśnie Ci ludzie mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo w MW
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
Mi tam też pasuje
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
A gdzie jest napisane , że podwyżki są po nowym roku. Bo jakoś nie widziałem tego pisma? Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
To chyba w sklepie rybnym w Pociejowie dolnym pracujesz
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
Nie będę się kontaktować z BK bo to nic nie pomoże,weźcie się w końcu za to jak pracownik jest traktowany przez swojego niby przełożonego(brygadziste)dzieje się tak na STP.
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
A kto jest w tym gronie najważniejszych pracowników? Oprócz wartowników SOM?
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
A w xxxxxxx główne idee to: xxxxxxx , umundurowanie, inspektorowanie. A właściwie jakie obowiązki ma tam inspektor. Sprawdzać czy polary pod mundurem nosimy? Dba w ten sposób o bardzo pozytywny wizerunek firmy. Opowieść czas zacząć.
użytkownik
27 lis (16 dni temu)
27 lis (16 dni temu)
No tak,tylko jaka jest jakość tego narybku?Z urzędu pracy?Jak zwykle kilku zrezygnuje na samym kursie jak zasięgnie opinii maszynistów, prawdziwych opinii oczywiście i kilku będzie miało wywalone aby brać kasę na kursie tylko i przy egzaminie się zwolni po pierwszej porażce lub nawet do niego nie podchodząc.Skutek będzie taki,że zwolni się więcej maszynistów niż przyjdzie nowych.Pytanie do ciebie szanowny Pracodawco,czy nie lepiej jako jedyna tego typu firma w Polsce dbać o prestiż,o pracownika,dobrze zapłacić i mieć w swoich szeregach wyszkolonych wysokiej jakości specjalistów?Co wpływa na profesjonalizm i jakość obsługi pasażera ,co najważniejsze bezpieczeństwo! Tworzy się oszczędności na pracownikach pierwszej linii,prosty przykład i już pomijam wzrastającą rotację wśród maszynistów bo drodzy Pasażerowie zaczyna was wozić już byle kto,malarz tynkarz akrobata.Ale oszczędności już widać po tym,że na każdej stacji nie ma stałej obsady Strażnika MW co skutkuje obniżeniem bezpieczeństwa pasażerów np w razie bójki awantury itp zawsze był strażnik,który ma środki by zadziałać czyli paralizator np i odpowiednie przeszkolenie a teraz w razie co to woła się Policję z miasta bo dyżurny stacji nie ma obowiązku tu zadziałać bo jak?I słusznie.Maszynista też do awantury nie wyjdzie.Nie dba się o szeregowych i zaznaczę najważniejszych pracowników bo najważniejsze jest wtykanie swoich na bezproduktywne stanowiska by kaska była a idea i działania firmy są na samym końcu wykonywane w żenujący sposób. xxxxxxx
użytkownik
26 lis (16 dni temu)
26 lis (16 dni temu)
> praca w MW
> rozwój osobisty
wybierz sobie którąś opcję
użytkownik
26 lis (16 dni temu)
26 lis (16 dni temu)
Witam.Dwa lata temu próbowałem sie dostać do działu torowego w metrze.Od dziesięciu lat pracuje jako monter na kolei także uważałem że mam szansę na dostanie tej pracy.Niestety nie doczekałem sie odzewu..Postanowiłem sprawdzić czemu tak się stało.Popytałem kilku osób i okazało sie że aby dostać się do tego działu trzeba zgłosić sie do xxxxxxx .Jest on podobno główną osobą od przyjęć w tym dziale czym, chwali się do wszystkich.. xxxxxxx .Ściągnął już tam pół rodziny i wszystkich znajomych z miejscowości w której mieszka i dalej szuka chętnych.Najlepsze jest to że oni nie mają kompletnie nic wspólnego z tym zawodem..Jak to możliwe w dzisiejszych czasach!?metro warszawskie podobno cały czas się "rozwija" a jest tak że jeden zwykły pracownik decyduje o tym kto jest przyjęty do firmy.Kiedy składałem CV miałem nadzieję na zawodowy rozwój ale po tym jak dowiedziałem sie jak to wyglada nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą.Jestem z Warszawy i nie dowierzałem żę takie rzeczy mogą sie dziac w tak dużej spółce..Mam nadzieję żę ktoś tym sie zainteresuje i skończy ten proceder.

Moje sugestie dla metro warszawskie Sp. z o.o.:
Nie polecam pracy w tej firmie.
użytkownik
23 lis (19 dni temu)
23 lis (19 dni temu)
No tak, bo cwaniaki będą brednie opowiadać, byle tylko nikt młody, ogarnięty i chętny do pracy się przyjął. Brawo. Potem głupie posty tu będą, że ludzie nie chcą pracować
użytkownik
21 lis (21 dni temu)
21 lis (21 dni temu)
Może być napisane nawet i 5000 i ty w to wierzysz ? po prostu szok , 14 osób było a do grudnia jeszcze się wykruszy jak poznają opinie maszynistów.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
HAHAHA...ciekawe opowiadasz bajki, jak kilka wpisów wyżej czytamy, że 1000 aplikacji przyszło.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
I dobrze, że z urzędu pracy, nowi, nie zepsuci roszczeniami ludzie, którzy chcą pracować.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
Za pijaństwo nie zwalniają. Pij więc ile wlezie
użytkownik
18 lis (24 dni temu)
18 lis (24 dni temu)
Chodzą słuchy że było aż tylu chętnych że trzeba była z urzędu pracy ludzi przyjąć więc nie tędy droga do informowania internautów. Zamiast konkurować ze spółkami kolejowymi i bić się o pracownika to bierzecie ludzi z łapanki, którzy pracą na szynach nigdy nie byli zainteresowani.
użytkownik
13 lis (29 dni temu)
W nawiązaniu do wpisu, prosimy o skontaktowanie się z Biurem Kadr w celu wyjaśnienia opisanej przez Panią sytuacji.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "metro warszawskie"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin