test

Opinie o Aasa Polska S.A. - Warszawa

Korzystałeś z usług Aasa Polska S.A. - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): delishya
Data: 2013-02-08 19:20

Wizyt: 6793
Komentarzy: 62
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
08.02.2013 (5 lat temu)
08.02.2013 (5 lat temu)

Aasa Polska S.A. - Warszawa

Byłam tylko na rozmowie, ale pozostało mi po niej bardzo negatywne wrażenie. Pani rekrutatorka była znużona i zmęczona (czułam się jak bym jej przeszkodziła w drzemce). Cała rozmowa trwała 5 min (cały czas słyszałam te same pytania). Usłyszałam, że jestem fajna itd. Spytałam się kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi. Pani rekrutatorka zapewniła mnie, że za dwa dni bez znaczenia czy odpowiedź będzie negatywna czy pozytywna. Minęło 5 - nie poważne zachowanie. To firma działająca w sektorze finansowym, nie chciałabym być ich klientem, jeśli mają takie podejście w tak prozaicznej sprawie.
autor
26 paź (25 dni temu)
26 paź (25 dni temu)
Drogi frogie! Idąc tym tropem pamiętaj o tym, żeby odpowiednio używać języka polskiego, bo mimo ze jesteś Polakiem, to nie wiesz, jak to robić. Może było tak samo z pracą? Przeczytaj jeszcze raz swoj komentarz i popraw błędy. Co więcej, do tego właśnie sprowadza sie cała Wasza dyskusja. Zadrę w cudzym oku widzicie, a belki w swoim nie znajdziecie. Skoro jesteście takim specjalistami z każdej dziedziny to nie tylko rynek pożyczkowy, ale i każdy inny, stoi przed Wami otworem!
autor
26 paź (25 dni temu)
26 paź (25 dni temu)
A więc nie pierzemy brudów publicznie, gdzie każdy ma coś za uszami. Najpierw wymagajmy od siebie. Potem od innych.
użytkownik
26 paź (25 dni temu)
26 paź (25 dni temu)
Myślę, że na tym portalu liczy się treść, a nie sama jakość wypowiedzi. Możliwe, że ktoś był zły i sfrustrowany po ciężkim dniu pracy w firmie skoro nie dostrzegł drobnych błędów.

Nie mam zamiaru nikogo bronić, ani oskarżać aczkolwiek to co dzieje się na tym forum brzmi gorzej niż wymiana zdań w podstawówce. Proponuję by każdy kto ma coś do powiedzenia powiedział to na głos.
użytkownik
28 paź (23 dni temu)
28 paź (23 dni temu)
Nie pierzmu brudów? Serio? Od tego jest ta strona - od dodawania opinii a że kogś prawda boli...
użytkownik
29 paź (22 dni temu)
29 paź (22 dni temu)
Podsumowując, firma niegodna polecenia. Konflikty, problemy,kombinację.
użytkownik
30 paź (21 dni temu)
30 paź (21 dni temu)
To nie jest kwesta prywatnych niepowodzeń a raczej totalnej niesprawiedliwości. "Powodzenie" tam zależało głównie od tego jak głęboko umiesz komuś wejść w ..... I kto jak kto ale Ty dobrze o tym wiesz. Może wkrótce zostaniesz specjalistą i od tego? Powodzenia w karierze życzę bo ciężko na to zapracowałeś ;)
użytkownik
1 lis (19 dni temu)
1 lis (19 dni temu)
Opiszę Wam pewną sytuację. Nasz dział miał szkolenie: elementy psychologii, wywieranie wpływu itp. Na szkoleniu rozmawialiśmy również o asertywności, mieliśmy czuć się swobodnie i mówić to co naprawdę czujemy i myślimy. Jednym z zadań było opisanie końcowego efektu rozmowy z klientami. Było kilka scenariuszy m.in odmowa spłaty, spłata zadłużenia dziś bądź jutro i spłata za np. 5 dni. Mieliśmy wyarazić jaki jest poziom naszej satysfakcji. Na szkoleniu ktoś wyraził opinie, że nie czuje pełnej satysfakcji gdy klient wpłaci tylko część zadłużenia a nie całość. Padło też stwierdzenie, że staramy się "wyrobić premie" (co chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem, że jeśli w pracy ktoś ma taką możliwość to dokłada wszelkich starań by ją zdobyć).

I wiecie co się stało po szkoleniu? Jakaś "kochana duszyczka" zaraz po szkoleniu pobiegła do naszego przełożonego i chyba mogę tak napisać nagadała kompletnych bzdur. Po szkoleniu, które miało na celu między innymi nauczyć nas asertwyności i bycia pewniejszym siebie zostaliśmy właśnie ukarani za wyrażenie swojej opinii. Zostaliśmy oskarżeni o to, że nie dbamy o dobro firmy i nie jesteśmy jej oddani. Sytuacja była żenujące i absurdalna. Do tej pory nie jestem w stanie zrozumieć o co była ta burza. O to, że ktoś powiedział, że stara się uzyskać premie? A może o to, że jak mu się nie uda wyegzekwować spłaty całości zadłużenia czuje niedosyt? To jest po prostu chore. Zostaliśmy poproszeni o otwarcie się a jak to zrobiliśmy dostaliśmy porządnego kopniaka.

Poznałam w tej pracy mnóstwo wspaniałych ludzi ale znajdują się tam też tacy którym nie można ufać bo są fałszywi i w podskoch (prawie tak, że im kolana się uszkadzają) biegną donieść by zdobyć ekstra punkty u swoich przełożonych.

Niesmak pozostanie. Pozdrawiam pozostałych.
użytkownik
6 lis (14 dni temu)
6 lis (14 dni temu)
Nie przesadzaj. Nie przypominam sobie by ktoś tu był ukarany
użytkownik
6 lis (14 dni temu)
6 lis (14 dni temu)
Nie przesadzam, sytuacja była niesmaczna i niesprawiedliwa. Byliśmy upomniani chociaż nie było za co. Jeszcze tego tylko by brakowało by zostaliśmy ukarani za czyjeś wymysły i teorie spiskowe. A "nieukarany" pisze się razem. Pozdrawiam Cię serdecznie.
użytkownik
6 lis (14 dni temu)
6 lis (14 dni temu)
Nie zrozumiałaś przenosni nie ukarany z naciskiem na nie
użytkownik
6 lis (14 dni temu)
6 lis (14 dni temu)
I tez Cie pozdrawiam:)
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
Pieniądze są tam średnie niestety, firma miała ogromny potencjał ale go nie wykorzystała. Wbrew głoszonym opiniom firma nie inwestuje w pracowników (chyba ze masz gadane i znasz kogo trzeba) i często ich traci na rzecz konkurencji, która daje lepsze stawki. Ogólnie nie jest tu tak źle ale kariery raczej się w Aasie nie zrobi.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin