test

Opinie o ABRA - Kraków

Korzystałeś z usług ABRA - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): gość
Data: 2010-02-08 18:31

Wizyt: 5095
Komentarzy: 662
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

ABRA - Kraków

witam.. praca w abrze wyglada tak : jesli umiesz ukrasc klienta swoim wspolpracownikom to dobrze zarobisz ale jestes wyzywany od najgorszych.. zreszta jest to nie w porzadku..ale brawa dla kierownikow i dla kierownictwa w Krakowie za brak dzialan w tym kierunku..trzeba byc swinia i sie dobrze zarobi a kierownik pochwali a czasami nawet menager.. nic tylko uszami klaskac..
autor
9 paź (12 dni temu)
9 paź (12 dni temu)
Czlowieku!!! Nie idz ta droga!! Wszystko tylko nie Abra!! Pracuje tu trochę (teraz szukam innej) i nie wskaże Ci ani jednej dobrej strony pracy w tej firmie za to moge wymienic duzo minusow. Zastanow sie 100 razy zanim wejdziesz w to xxxxxxx :)
użytkownik
11 paź (10 dni temu)
11 paź (10 dni temu)
Dzień dobry,
Informujemy, iż zgodnie z RODO, przy rekrutacji nie wymagamy akceptacji żadnych regulaminów.
Jedyne wymagane zgody to zgoda na udział w obecnej rekrutacji oraz opcjonalnie zgoda na udział w kolejnych (do 6 mcy od daty aplikowania).
W formularzu pojawiło się chwilowo błędne przekierowanie do regulaminu sklepu internetowego.
Za utrudnienia przepraszamy, zapraszamy do aplikowania.
Pozdrawiamy
Dział HR Abra S.A
użytkownik
16 paź (5 dni temu)
16 paź (5 dni temu)
Mamy rozumieć, że to była firmowa impreza za prywatne pieniądze?
użytkownik
17 paź (4 dni temu)
Ile realnie jest w stanie zarobić kierownik sklepu?
użytkownik
18 paź (3 dni temu)
18 paź (3 dni temu)
2600
użytkownik
18 paź (3 dni temu)
18 paź (3 dni temu)
Oscyluje kolo 2200 porównaj to z kier w innych sieciach i zastanów się czy chcesz być pracownikiem abry..
użytkownik
18 paź (3 dni temu)
18 paź (3 dni temu)
2600 brutto. Realnie do ręki 2100 czasami 2200. Gdzie w małym sklepie na kierownika masz 3 tys do ręki i mniej stresów mniej obowiążków bez magazynu!! Odradzam
użytkownik
19 paź (2 dni temu)
19 paź (2 dni temu)
Jak pisałem ostatnio gdyby prezes się spotkał z technicznymi miałby tak przegraną xxxxxxx że nie usiadł by szybko bo to techniczni robią najcięższą robotę za najmniejsze wynagrodzenie. I znowu ta pi..... ekspozycja i nie uwierzę w to że to ostatni raz.
użytkownik
19 paź (2 dni temu)
19 paź (2 dni temu)
Kolejne likwidacje pierwszej jednostki w historii Abry pa 801
użytkownik
wczoraj 11:23
801 to któryś Kraków??
użytkownik
9 paź (12 dni temu)
9 paź (12 dni temu)
Na spotkaniu:
musicie, musicie, zróbcie, poprawcie, zróbcie, zmienić, musicie,musicie itd...
A system motywacyjny (nie ukrywajmy każdy na niego czekał). Zaznaczony na czerwono BO WY 3miesiące temu na spotkaniu nie daliście pomysłu. No szok. Od kiedy my sami mamy siebie motywować? Na zmiany macie czas i zmienianie ekspozycji 500 razy a na motywowanie ludzi którzy falami odchodzą z firmy macie gdzieś? Jeszcze zganiacie winę na nich? I wszystko z wami w porządku a z nami nie?
użytkownik
16 paź (5 dni temu)
16 paź (5 dni temu)
W firmie nigdy nie było motywacji. Trwa to latami i nic się nie zmienia. Zmienia się tylko personel.
użytkownik
18 paź (3 dni temu)
18 paź (3 dni temu)
Co chcieliście, żeby prezes L za was symyślił?... hahahaha!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin