test

Opinie o ABRA - Kraków

Korzystałeś z usług ABRA - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): gość
Data: 2010-02-08 18:31

Wizyt: 5797
Komentarzy: 776
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

ABRA - Kraków

witam.. praca w abrze wyglada tak : jesli umiesz ukrasc klienta swoim wspolpracownikom to dobrze zarobisz ale jestes wyzywany od najgorszych.. zreszta jest to nie w porzadku..ale brawa dla kierownikow i dla kierownictwa w Krakowie za brak dzialan w tym kierunku..trzeba byc swinia i sie dobrze zarobi a kierownik pochwali a czasami nawet menager.. nic tylko uszami klaskac..
autor
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
A Ty kto jesteś,ze tak analizujesz??? Znowu administrator najlepszyfachowiec.pla czy konkurencja? Bo bardziej to drugie,a to bardzo nieładnie;) pracujemy to wiemy, a jak nie to przecież wystarczy kierownika albo kierownika regio zapytac. Usłyszałes tu i ówdzie ...
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Na twarzy mojego dziecka się pojawił????. Córka była przeszczęśliwa???? Dziękuję
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Nie ma socjalu - nie ma zaangażowania. Chcecie abysmy wiecej robili to też dla nas coś róbcie. Nie polecam tam pracy.
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Nie trafiłeś (trafiłaś).Nie jestem ani konkurencją ani administratorem a analizuje bo... no cóż ,forum czytają również potencjalni pracownicy sieci ABRA S.A a więc Oni też mają prawo wiedzieć czego mogą oczekiwać po pracy w tej firmie. Jeżeli w moich analizach jest jakaś nieścisłość lub nieprawda to popraw mnie.Pozdrawiam :)
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Czytam komentarze i ręce opadają. Ludzie opamiętajcie się. Jaka jałmużna i jaka miska ryżu. Po prostu fajny gest i tyle. Też chciałbym by było to np. 500 zł albo żeby premie za wydawkę rozpoczynały się od 3%, był jasno określony fundusz socjalny i tzw. wczasy pod gruszą. Chciałbym by każdy sprzedawca i techniczny miał 2500 zł pensji netto podstawy a kierownicy po co najmniej 3500 zł. Chciałbym i tego wszystkiego obecnym i przyszłym pracownikom życzę.
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
A to dziwne , bo na pasku wypłaty mam odciągane na ZFŚS co miesiąc .
użytkownik
08.12.2018 (2 miesiące temu)
08.12.2018 (2 miesiące temu)
Nie trzeba nigdzie nasłuchiwać, przy każdej rekrutacji temat wynagrodzenia jest jasno tłumaczony. Do pensji podstawowej doliczana jest prowizja, która jest uzależniona od sprzedaży wydanej. Często organizowane są róże konkursy, można wykupić ubezpieczenie lub pakiet medyczny. Tak działa większość firm: podstawa plus prowizja. Nie widzę w tym żadnej innowacji, tym bardziej powodu do robienia wielkiego "hallo" na Najlepszym Fachowcu. Ale chyba o to "Konkretnemu" chodziło. Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się rzetelnych informacji dzwoni do firmy lub pisze e mail, a nie robi szum...lub czarny pijar.
użytkownik
08.12.2018 (2 miesiące temu)
08.12.2018 (2 miesiące temu)
Potencjalny pracowniku, jeżeli chcesz się przekonać jak wygląda praca w abrze, złóż CV, umów się na rozmowę i tam dowiesz się wszystkiego. Go wrok jest przesycony różnymi komentarzami, często bardzo krzywdzącymi, nie sugeruj się tym, co jest tu wypisywane. Jeżeli złożysz aplikację, umówisz się na rozmowę sam zadecydujesz, wyrobisz sobie opinię na podstawie swojego doświadczenia, a nie ludzi których zwolniono lub sami się zwolnili z różnych względów i teraz ich jedyną rozrywką jest umieszczanie tu wpisów.
Gwarantuję Ci, że w firmie jest mnóstwo osób, którzy są zadowoleni ze swojej pracy i nie zamienili by jej na inną.
użytkownik
08.12.2018 (2 miesiące temu)
08.12.2018 (2 miesiące temu)
To nie czarny piar. Ile ludzi tyle poglądów. Jasnym jest, że firma powie o sobie w samych superlatywach -nigdy negatywnie, zachęcając czlowieka do pracy. Przeszlam rozmowę i oferta brzmiala obiecująco natomiast w praktyce wyszlo strasznie. Sama jestem jeszcze pracownikiem Abry i właśnie dostalam ofertę nowej pracy. Jakże to wspanialy prezent na święta :) stanowisko to samo 900 brutto wiecej niz mam w Abrze podstawy :) pozdrawiam Was
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
"można wykupić ubezpieczenie lub pakiet medyczny" - powiem Ci zaje... nic tylko iść!! hahhaha taka oferta
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
@BETA, na pasku nie ma żadnej takiej informacji. Dział Kadr chętnie pomoże w wyjaśnieniu każdej z pozycji. Możemy również pomóc w uzyskaniu odpowiedzi pod adresem [email protected] Pozdrawiamy Zespół Abra S.A.
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
jeżeli lubisz byc oszukiwana to praca moze się wydawac fajna. Natomiast gdy firma ma założony fundusz socjalny pobiera kase z Twoich składek (w ten sposob Cie okrada) a później wmawia Tobie,że nie ma funduszu i nic nie dostajesz to sobie pracuj...
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
@MIŁY, prosimy o merytoryczną dyskusję. Jeśli spotkałeś/aś się z jakimiś nadużyciami/nieprawidłościami skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Jestem pracownikiem sklepu meblowego Abra od kilku lat (z czego bardzo sie cieszę ☺) i nie mogę narzekać ani na warunki pracy, ani na jej atmosferę. Co prawda często bywaja problemy z dostępnością towaru na magazynie ale w miarę szybko problem ten znika.. Bardzo polecam, i zachęcam wszystkich niepewnych do dołączenia współpracy
???? Dla zaangażowanych sa nieograniczone możliwości zarobku :)

Moje sugestie dla Abra S.A.:
Praca

Lubię atmosferę w Abra S.A. za:
Możliwość rozwoju, oraz bore warunki płacy
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Kupujecie w pakietach i płacicie już za pozytywne opinie czy jeszcze jesteście na etapie angażowania PRACOWNIKÓW tzw. ZAUFANYCH?
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Konkurencja placi Ci za nagatywne opinie czy zwyczajnie taki juz hejtowy charakter masz?
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
@PYTANIE DO ABRY, ustosunkowując się do komentarza:
Każdy, nawet zadowolony pracownik ma prawo wypowiedzieć się na forum. Tak, wielu takich zadowolonych pracowników, którzy pracują z nami od lat mamy. Oni także mają swój głos.
„Kupujecie w pakietach i płacicie już za pozytywne opinie” – nie musimy, nie tylko niezadowoleni pracownicy czytają to forum. Za pozytywne i negatywne, merytoryczne komentarze wszystkim dziękujemy.
Dla nas najlepszyfachowiec.pl to miejsce wymiany opinii o pracy, warunkach zatrudnienia, rekrutacji i wielu innych aspektów związanych z pracą w Abra S.A. Tych lepszych i gorszych. Nie jest to dla nas miejsce dyskusji firmowej, hejtowania, przekazywania nieprawdziwych informacji czy ujawniania strzeżonych prawnie tajemnic przedsiębiorstwa. Chcemy by najlepszyfachowiec.pl był miejscem wzajemnej wymiany opinii, merytorycznych i z szacunkiem, zgodnych z regulaminem. Anonimowe wpisy są dla nas nie możliwe do zweryfikowania, na ich podstawie nie możemy podejmować działań. By móc reagować na nieprawidłowości, dla Pracowników dostępna jest skrzynka [email protected] dla Kandydatów [email protected]
Pozdrawiamy wszystkich Użytkowników serwisu najlepszyfachowiec.pl,
Zespół Abra S.A
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Hahaha, oczekuj szybkiego awansu na kierownika reg czy tam innego koordynatora.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
W jaki sposob zostales oszukany? Zglos takie naruszenie.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
co by wtedy z nami było !! ,o masowe zwolnienia
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
premie z tego jakąś masz? ;D
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
@MIŁY, prosimy o merytoryczną dyskusję. Jeśli doświadczyłeś nieprawidłowości, naruszenia-jak napisał KIEROWNIK ABRA- prosimy zgłoś temat do przełożonego. Jesteśmy również do dyspozycji pod adresem [email protected] Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
@ WHAT A FUCKING LOVELY DAY, z każdym z Pracowników który odchodzi z firmy, przeprowadzamy rozmowę Exit Interview, zadając również pytania dotyczące rekrutacji (zgodności informacji przekazanej na rozmowie z rzeczywistością), na bieżąco monitorując czy Kandydaci otrzymują niezbędne informacje. Jeśli masz negatywne doświadczenia związane z rekrutacją - prosimy skontaktuj się z nami, [email protected], Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Komentarz o niczym...
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Zawsze możesz płakać z różnych powodów gdzie indziej za więcej- i tak będzie źle.taki typ tak ma
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
A Ty masz cos z ciaglego hejtowania wpisow? Wyobraz sobie, ze sa ludzie, ktorzy sa zadowoleni z pracy w abrze.Gdy widze zlosliwe, bzdurne komentarze, ktore nie maja zadnego pokrycia w rzeczywistosci to zastanawiam sie ile zlosci i zawisci trzeba miec w sobie zeby na kazdy pojawiajacy sie pozytyw odpowiadac hejtem.Kazdy logicznie myslacy uzytkownik portalu widzi ze jest tu osoba, ktorej jedynym zajeciem jest wpisywanie negatywnych komentarzy. Gdyby rzeczywiscie w firmie bylo tak zle myslicie ze nadal tyle osob by tu pracowalo?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin