test

Opinie o Agro Bio Test Sp. z o.o., ul. Nowoursynowska 166, Warszawa

Korzystałeś z usług Agro Bio Test Sp. z o.o., ul. Nowoursynowska 166, Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Sara
Data: 2016-09-19 17:47

Wizyt: 11132
Komentarzy: 7
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
19.09.2016 (2 lata temu)
19.09.2016 (2 lata temu)

Agro Bio Test Sp. z o.o., ul. Nowoursynowska 166, Warszawa

Jestem zniesmaczona wizytą, "doktor" stencel to nieprzyjemny i sfrustrowany typ który od samego poczatku nie wzbudzał mojego zaufania a wręcz strach, kompletny brak profesjonalizmu, a już na pewno zero szacunku do pacjenta. Pomimo wieku zwracanie się do mnie per "ty", a nie przypominam sobie żebym z doktorkiem krowy pasła. Żałosne poczucie humoru, prywatne uwagi i docinki uwłaczające moją godność, których nie będę przytaczać bo zwyczajnie wstyd że człowiek po studiach używa słownictwa na poziomie niewychowanego gimnazjalisty. Takie zachowanie u lekarza który pobiera takie krocie za leczenie nie powinno mieć miejsca. Dodam, że przez godzinę tkwienia w poczekalni nie okazano mi minimum zainteresowania, kompletnie nikt z personelu nie podszedł do mnie by przeprosić, lub nawet poinformować o dłuższym czasie oczekiwania niż było ustalone. Człowiek nie po to idzie do lekarza prywatnie by być traktowanym jak ostatni śmieć. Nigdy w życiu nie wrócę do tej pseudo kliniki, wszystkim znajomym również będę odradzać. Dno i dwa metry mułu, proszę popracować nad kulturą panie stencel, od lat chodzę do lekarzy różnych profesji i z takim brakiem poszanowania się jeszcze nie spotkałam. Doktorek boi sie prawdy usuwając opinie z każdego serwisu. Nie sugerujcie sie pozytywnymi opiniami na znanych portalach bo każda negatywna jest skrupulatnie kasowana!
użytkownik
09.08.2017 (rok temu)
09.08.2017 (rok temu)
Miałem wizytę w ubiegłym tygodniu - ABSOLUTNIE NIE POLECAM!!! Podejście do pacjenta mało profesjonalne. Nie otrzymałem oczekiwanej pomocy. Omijajcie ich z daleka.
użytkownik
02.10.2017 (rok temu)
02.10.2017 (rok temu)
Trafiłem do gabinetu z bardzo silnym bólem zęba. Fachowo, konkretnie wykonana robota.
Personel i Pani dr z mega szybkim podejściem do sprawy. Problem zdiagnozowany, rozwiązany.
Bardzo dziękuję za wspaniałą pomoc. Polecam Stomatologię Stencel.
użytkownik
29 mar (8 miesięcy temu)
29 mar (8 miesięcy temu)
Z calego serduszka polecam !!
Trafilam do pani dr z bolem okazalo sie ze mam pusty zembodol. Odrazu dostalam pomoc szybko o skutecznie .Pani Dr bardzo ale to bardzo mila z dobrym podejsciem do pacjenta szybka k fachowa pomoc polecam polecam z calego serca. I dziekuje za pomoc ;)
użytkownik
29 kwi (7 miesięcy temu)
29 kwi (7 miesięcy temu)
Przestaliście aktywizować się w tym wątku. Co na to wpływa? Możecie po prawie 30-dniowej przerwie w dodawaniu opinii wypowiedzieć się na temat teraźniejszej atmosfery w firmie Stomatologia Stencel?
użytkownik
30 maj (6 miesięcy temu)
30 maj (6 miesięcy temu)
Byłam pierwszy raz... fakt gabinety super, personel wydaje się fachowy, natomiast co mnie zdziwiło... Pan Doktor ( nie Stencel), omówił ze mną cały plan leczenia zębów... nie zaglądając ani razu do mojej jamy ustnej... wiem że lekarze potrafią dużo odczytać ze zdjęć i obrazu tomografu.. ale po prośbie oceny wizualnej mojego stanu uzębienia odmówiono mi tego... jestem w szoku... Doktor nie wie co mam w buzi ale wie już jak będzie leczyć niektóre zęby na podstawie zdjeć, a gdzie pozostałe zęby ? Gdzie omówienia całego stanu uzębienia ? ... Mam nadzieję że to jedyny taki Doktor w tej klinice... Boję się kosztów następnej wizyty...
użytkownik
31 maj (6 miesięcy temu)
31 maj (6 miesięcy temu)
Większość poniższych opinii pochodzi od pacjentów Stomatologia Stencel. Takie opinie są również ważne, bo też składają się na obraz danego pracodawcy, ale może zechciałby wypowiedzieć się również ktoś z obecnych lub byłych pracowników Stomatologia Stencel? Chętnie dowiem się, jakie warunki oferuje ten pracodawca.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Mecalux

ceva bielsko

ceva
Lisner

Booksy

agata meble

polmlek

vitro

vitro plus

avs polska

Kirchoff

Auchan

hanplast

lenkiewicz

lumileds

tetra-pak

gea

Ikea Poznań

Ikea

aleksandra marzec

luty zbigniew

skalbmierz

stowarzyszenie wiosna

górka piotr

kraków hotel pod rózą

kraków hotel pod roza

kądziela

nawojka

mariusz marek

jzp

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin