test

Opinie o Alior Bank - Kraków

Korzystałeś z usług Alior Bank - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): bb
Data: 2010-11-08 17:36

Wizyt: 5895
Komentarzy: 608
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

Alior Bank - Kraków

naucz się pisać ó
autor
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Dzień dobry, proszę o opinie odnośnie stanowiska : Bankier Wsparcia Hipotecznego Katowice - w ogłoszeniu do obowiązków m.in. aktywne wsparcie Dyrektora / Menedżera / Bankiera ds. Bankowości Hipotecznej.
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam czy mogę prosić kontakt do Pana mam parę pytań odnośnie pracy
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Egzamin wstępny!!! Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć jakie sa pytania ? Bo materiału wiele
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Zależy gdzie się trafi, ale generalnie bardzo sympatyczni ludzie, duży nacisk na zadowolenie pracownika z pracy, świetne benefity i socjale, dużo atrakcji przełamujących nudne dni w pracy. Wynagrodzenie jest raczej słabe ale z dodatkami nie wychodzi najgorzej. Dobre płace są na najgorszych stanowiskach (infolinia itp).

Moje sugestie dla Alior Bank S.A.:
Usunąć prezenty w postaci ciasteczek/kalendarzyków i HRowych nieprzydatnych dodatków - zamiast tego po prostu podnieść płace.

Lubię atmosferę w Alior Bank S.A. za:
Dobra kadra zarządzająca, równość, otwartość.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Są płatne zgodnie z prawem. Nie trzeba z nich korzystać. Praca jest bardzo opłacalna jak ktoś nie jest leniem, ma odrobine inteligencji i pracuje a nie siedzi cały dzień na fejsie.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Orientuje się ktoś może jaką podstawę można dostać na stanowisku bankier klienta i ile średnio wynosi premia? :)
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
kto ma tyle premii? chyba 250-300 zł max haha dobry żart :))
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
ok a możesz powiedziec jakiego rzędu premia jest za jakość ? oczywiscie szacunkowo :)
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Niektórzy dostają nawet 2500 albo 3000 samej premii a na początek koło 500, zależy od wyszkolenia i kogo obsługujesz.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

pgnig

gss

apator

apator elkomtech

elkomtech

starachowice

Unihaus

Manpower Łódź

Lamina

sprintbox

kir

szybka kolej Miejska

stalprodukt zamość

Otto workforce

Welcome Airport Services

Dębki

Romet

Habia

abb

ploh

Foseko

stokson

Magnolia

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin