test

Opinie o Alior Bank - Kraków

Korzystałeś z usług Alior Bank - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): bb
Data: 2010-11-08 17:36

Wizyt: 5585
Komentarzy: 597
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Alior Bank - Kraków

naucz się pisać ó
autor
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
Warto by zadać pytanie czy coś płacą za nadgodziny, czy jest to praca na rzecz dóbr dyrektora
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
Co możecie powiedzieć na temat stanowiska Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży?
użytkownik
18 sie (3 miesiące temu)
18 sie (3 miesiące temu)
Co byłoby lepsze praca na infolinii aliora czy jako doradca klienta?
Chodzi mi o zarobki, atmosferę itp.
Co polecacie ?
Z góry dziękuję za każdą informację:)
użytkownik
19 sie (3 miesiące temu)
19 sie (3 miesiące temu)
Mam pytanie do osób pracujących na infolinii AB - jak wygląda sprawa urlopu czy trzeba to zgłaszać z jakimś dłuższym wyprzedzeniem (np. miesiąc czy 2 tyg) a gdy coś wypadnie i wiesz, że jutro nie możesz przyjśc do pracy zostaje tylko urlop na żądanie? Jak to wygląda w tej firmie?
z góry dzieki :)
użytkownik
23 sie (3 miesiące temu)
23 sie (3 miesiące temu)
Prawda. Aplikowałam na doradcę klienta i musiałam podpisać zgodę na sprawdzenie tych baz.
użytkownik
28 sie (3 miesiące temu)
28 sie (3 miesiące temu)
A mogę prosić o informację nt. testów wstępnych przed szkoleniem 5 dniowym. Własnie też aplikowałam na doradcę i jadę a takie szkolenie.
użytkownik
28 sie (3 miesiące temu)
28 sie (3 miesiące temu)
Kto jedzie na szkolenie do Gdańska w dniach 3-7.09.2018?
użytkownik
2 wrz (3 miesiące temu)
2 wrz (3 miesiące temu)
Bardzo zaskakuje mnie tak duży zakres pozytywnych opinii.
Sam nigdy nic pozytywnego o Aliorze nie słyszałem, a znam w sektorze bankowym dużo zorientowanych ludzi.
Znajomy mówi że to bank ostatniej szansy dla pracownika i klienta.
użytkownik
3 wrz (3 miesiące temu)
3 wrz (3 miesiące temu)
o co chodzi "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru PESEL przez Alior, na potrzeby związane z niniejszą rekrutacją." ?
użytkownik
4 wrz (3 miesiące temu)
4 wrz (3 miesiące temu)
@anonymous zostałeś przyjęty na szkolenie? Będziesz pracować na stanowisku doradcy klienta? Czy mógłbyś po skończonym kursie napisać jak wyglądał i czego się tam nauczyłeś? To cenna informacja dla osób szukających zatrudnienia.
Na stronie https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/kariera/aktualne-oferty-pracy.html znalazłam sporo ofert pracy w różnych lokalizacjach. Specjalista do spraw przeciwdziałania transakcjom oszukańczym w Krakowie, bankier klienta w Warszawie, specjalista do spraw kadr i płac w Krakowie, menadżer do spraw kluczowych klientów w Sosnowcu i inne. Oferują zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
posadę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce, szerokie możliwości rozwoju zawodowego, bogaty pakiet socjalny.
użytkownik
5 wrz (3 miesiące temu)
5 wrz (3 miesiące temu)
Bank ostatniej szansy - prawda !
użytkownik
5 wrz (3 miesiące temu)
5 wrz (3 miesiące temu)
Prawda
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Jestem mocno rozczarowana procesem rekrutacyjnym...rozumiem, że przesyłając CV nie wszyscy muszą zostać zaproszeni na rozmowę (jest selekcja i ok). Ale w momencie jak ktoś do mnie dzwoni, zaprasza mnie na rozmowę, ja kombinuje jak zjawić się na spotkaniu, pojawiam się na nim, rozmawiam.... i rozumiem, że mogę nie być kandydatka idealna, ok. Ale z szacunku do Kandydata, proponowałabym żebyście osobom, które biorą udział w rozmowach, przekazywali informacje zwrotne. Ja miałam dostać informacje w ciągu dwóch tygodni od rozmowy i cisza. To wpływa w moich oczach znacząco na Waszą wiarygodność a właściwie jej brak. Piszę o rekrutacji w Centrali firmy.
Życzę więcej szacunku do potencjalnych Kandydatów :)
użytkownik
12 wrz (3 miesiące temu)
12 wrz (3 miesiące temu)
Czekałem 2 tygodnie na odpowiedź. Gdy jej nie otrzymałem, zadzwoniłem do rekruterki ws wyników. Ta się uniosła, że zawsze wysyłają maila i że pewnie z moją skrzynka jest coś nie tak.
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Wiesz nie każda firma jest dla każdego.
Po prostu w Aliorze trzeba dawać 150% siebie i umieć walczyć o swoje.
Zezygnowałem z AB dla większej podstawy, a teraz po czasie stwierdzam, że suma summarum wyszedłem na tym gorzej, bo teraz nie mam szans na takie premie. Pojawiają się myśli, czy nie wrócić... zobaczymy..
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Jakie stanowisko?
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Bank jak bank
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Z dwojga złego lepiej być już doradcą. Ale z doświadczenia nie polecam żadnego stanowiska z powyższych.
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Standard. Prawie każdy mówi, że będzie informacja zwrotna bez względu na decyzję, a potem jest jak jest.
użytkownik
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
Podpisuję się
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
100% racji,
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
@Rozczarowana, w większości firm rekruterzy odzywają się tylko do osób które przeszły rozmowy kwalifikacyjne pozytywnie.
@Fart, mógłbyś przybliżyć warunki pracy na stanowisku, na którym pracowałeś? Czy premie zależały od wyników pracy i były uznaniowe? Czy prócz premii mogłeś liczyć na inne bonusy takie jak szkolenia branżowe podnoszące kwalifikacje zawodowe lub pakiet socjalny?
Na stronie banku https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/kariera/aktualne-oferty-pracy.html nadal są poszukiwani pracownicy do oddziałów w różnych lokalizacjach. Pracodawca szuka analityka systemowego, menadżera do spraw strategii i rozwoju, eksperta do spraw sprzedaży produktów gotówkowych. Jeśli jesteście zainteresowani tymi ofertami pracy zajrzyjcie na stronę banku.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Jaki bank takie standardy... nie nie jeszcze raz nie...
użytkownik
28 wrz (2 miesiące temu)
28 wrz (2 miesiące temu)
Jaką można mieć opinię o Wyższej Kulturze, skoro na infolinię próbuję się dodzwonić już od kilku dni i ciągle słyszę ten sam komunikat, że oczekiwanie na rozmowę z konsultantem wynosi ponad 15 min....
Po prostu nie ma z nimi kontaktu!
użytkownik
29 wrz (2 miesiące temu)
29 wrz (2 miesiące temu)
Pracowałem w Aliorze parę lat w IT. Zdecydowanie NIE polecam, obecnie ściąga się ludzi z ulicy bez doświadczenia płacąc psie pieniądze i godząc się z tym, że po paru miesiacach po ich wyszkoleniu odchodzą, źle się pracuje przy projektach gdzie w pare miesięcy wymienia się pół zespołu, ludzie coraz mniej kompetetni, obiecywane wiecznie gruszki na wierzbie a realizacja obietnic przeciągana w nieskonczoność
użytkownik
29 wrz (2 miesiące temu)
29 wrz (2 miesiące temu)
Jakie zarobki w przypadku doradcy a jakie na infolinii?
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Jak dla mnie firma jest totalnie nie profesjonalna. Rozmowa zamiast o warunkach pracy oraz formie zatrudnienia to o jakichś pierdołach. Żadnych rzeczowych informacji dla przyszłego pracownika. Weryfikacja tożsamości to również jakaś pomyłka. Pierwszy raz spotykam sie z wymogiem wysłania skanu dowodu osobistego oraz numeru pesel. Składając dokumenty do państowych urzędów oraz policji nie było takiego wymogu. Ze względu na to jak wygląda rekrutacja niestety zrezygnowałem.
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Jakie są widelki wynagrodzenia na stanowisku wsparcia doradcy/ bankiera hipotecznego?
użytkownik
8 paź (2 miesiące temu)
8 paź (2 miesiące temu)
Potwierdzam rekrutacja totalnie nieprofesjonalna i robiona tylko po to żeby rekruterzy mieli zajecie
użytkownik
8 paź (2 miesiące temu)
8 paź (2 miesiące temu)
nadgodziny platne zawsze ;)
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Witam. Dostałam propozycję pracy w Alior Bank S.A. na stanowisku Dorady Klienta Indywidualnego - placówka franczyzowa. Mam 8-letnie doświadczenie w bankowości, miejscowość 350 tys mieszkańców. Proszę o informację na jaką realnie podstawę mogę liczyć i jak jest z premią, czy jest ogóle do zrealizowania? Czy 4000 zł brutto podstawy można otrzymać? Czy przy przedłużaniu umowy po okresie próbnym jest szansa na podwyżkę? Proszę o pomoc, pozdrawiam :)
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
Dobra praca na start. Na pewno dla osoby młodej zaraz po studiach, bądź w trakcie, która chciałaby się ukierunkować i dodać wzmiankę w swoim CV. W ramach swojego rozwoju wewnątrz banku przeszłam do Zespołu Weryfikacji Kredytowej. Poświeciłam pieniądze ( wcześniejszego stanowiska), które ówcześnie można było zdobyć na rzecz rozwoju zawodowego i ukierunkowania się w stronę analityka. Z analityką -weryfikacja w Gdańsku nie miała nic wspólnego, prócz ślepego klepania wniosków. Przed przejściem do weryfikacji obraz tego zespołu był zupełnie inny (lepszy). Niekompetentne osoby na wyższych stanowiskach, brak umiejętności merytorycznej wypowiedzi przez menadżera zespołu, kolesiostwo i podlizywanie się. Nie umiesz się spoufalać-nie licz w tym zespole na swój rozwój, na wyższe stanowisko. Twoje umiejętności, szybkość zapamiętywania procedur, multiprocesowość ( weryfikacja, kontrola dokumentów) nie są wartością dodaną Twojej osoby. Liczą się dobre relacje, które musisz sobie wypracować z przełożonymi. Jedyną dobrą rzeczą, to ludzie, których poznałam, choć i nie tak wszyscy. Wewnątrz zespołu, sekcji są donosiciele, którzy świadomie wygadają do przełożonego o twoich zamiarach, odczuciach, nastawieniu, gdy Ty się nieświadomie wygadasz. Tym samym takie osoby mają łatwiej o awans, o większą sympatię lidera- co też się z tym łączy. Lider, przez to, że jego rola nie skupia się już na weryfikacji nie zna procedur. Wszystko idzie po omacku, a na wsparcie merytoryczne nie masz co u nich liczyć, bo odstępstwa w sprawach dla osób wprowadzających wnioski są wydawane intuicyjnie ( często bez konsultacji z innymi działami). Odnośnie donosicielstwa- osoby bardzo często " pchają się" do dodatkowych zadań wyznaczonych przez menadżera zespołu. Te zadania nie mają nic wspólnego z weryfikacją bądź kontrolą umów uruchamianych. Jest to szerzona propaganda w postaci rysowania plakatów " głoszących" wartości Aliora ( z reguły etyczne, zespołowe, tak aby zespół był jeszcze lepszy i zmotywowany). Ani Menadżer ani poszczególni liderzy nie postępują zgodnie z etyką. Wprowadzają równoważny tryb pracy ( po 10h pracy w końcówce miesiąca). O Każdych zmianach zazwyczaj pracownicy zostali poinformowani po fakcie dokonanym- jak na każdą, dobrą korporacje przystało. Osoby, które wykonują, zgłaszaja się do : cudownych" projektów. P. Menadżer są nastawieni na awans- nie za ponadprzeciętne umiejetności, nie za wiedzę, nie za wyniki, ale za dodatkowy projekt w postaci plakatu motywaycyjnego? Pieniądze- jak na dział operacyjny, back office na poziomie wegetacji,choć 2 lata temu było jeszcze gorzej, a sama podstawa sięgała prawie najniższej krajowej. Wśród Kadr mnóstwo biurokacji- aby coś załatwić graniczy z cudem. Wypłata podstawy wynagrodzenia- co miesiąc inna kwota ( głownie wypłacana na niekorzyść pracownika)- z nikim tego nie wyjaśnisz, bo Bank ma taki system wypłacania wynagrodzeń i słyszysz tylko o Kosztach uzykania przychodu. Co do relacji, kolesiostwa są tu też podobne opinie, jak i do wypłaty wynagrodzeń te informacje są spójne.Praca na chwilę, bo nie ma się lepszej alternatywy ok, ale nie praca na dłużej i nie po to aby się rozwinąć. No chyba, że ktoś jest stworzony do donoszenia na innych współpracowników. Dział pełen chaosu, braku jednolitych procedur, braku zapobiegliwości przed problemami i braku szacunku do pracowników, którzy mają wiedzę i dzielą się nią z innym pracownikami
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Placówki franczyzowe należą do prywatnych osób, a oni zazwyczaj wynagrodzenia maja zbyt niskie. Przy takim doświadczeniu proponowałbym coś swojego, trochę odwagi i działasz!!!. Z pewnością wyjdziesz na tym lepiej ewentualnie praca w oddziale Banku, lepsze perspektywy i dodatkowe benefity.

Pozdrawiam
użytkownik
1 lis (miesiąc temu)
1 lis (miesiąc temu)
Hej,
czy po okresie próbnym jest możliwa jakaś podwyżka podstawy?
może ktoś miał taką sytuację?
dzięki z góry :)
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
witam mam pytanie jak długo trwa proces weryfikacji pracownika i czy zawsze sprawdzają bik big i krd?
użytkownik
11 lis (miesiąc temu)
11 lis (miesiąc temu)
Jesteś zainteresowana pracą w banku? Na jakie stanowisko będziesz kandydować? Nie wiem nic o procesie weryfikacji w tych instytucjach, o których piszesz, ale może doradzą Ci doświadczeni pracownicy. Jeśli zdecydujesz się na rozmowę kwalifikacyjną, napisz jak ci poszło.
Bank na swojej stronie https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/kariera/aktualne-oferty-pracy.html ma sporo ofert zatrudnienia w różnych lokalizacjach. Zajrzyjcie tam, może znajdziecie coś dla siebie.
użytkownik
15 lis (28 dni temu)
15 lis (28 dni temu)
Całkowicie się zgadzam z powyższą wypowiedzią. Bez kolesiostwa nic nie osiągniesz.
użytkownik
15 lis (28 dni temu)
15 lis (28 dni temu)
Hej, czy może ktos powiedzieć jakie sa zarobki w centrali na stanowisku bankier i młodszy bankier? Polecacie czy raczej szkoda czasu?
użytkownik
15 lis (27 dni temu)
15 lis (27 dni temu)
Pracowałam jako bankier oraz wcześniej jako młodszy. Swego czasu było dobrze, z jakiś rok, dwa lata temu. Jeżeli ktoś sprzedawał można było zarobić całkiem niezle pieniądze. Z tego co wiem, moim poprzedni znajomi się pozwalniali, bo Target jest nie do wyrobienia przy ówczesnych ogranicznikach, a byli to dobrze sprzedawcy
użytkownik
16 lis (27 dni temu)
16 lis (27 dni temu)
I czy rozeoj w tej firmie to realna sprawa? Bo trąbią o tym, ale z twgo co tutaj czytam to bardzo słabo to widzę :(
użytkownik
16 lis (27 dni temu)
16 lis (27 dni temu)
A możesz powiedzieć jaka jest podstawa?
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Podstawa, jak jeszcze ja pracowałam dawali ok 2500 brutto. Jeżeli wyrabiasz cele to możesz liczyć na szybki awans ale przynajmniej dla mnie nie wiązał się on z podwyżką podstawy. Przelicznik premii z wyrobionego wolumenu jest teraz bardzo słaby i za wszystko obcinają.
użytkownik
22 lis (21 dni temu)
22 lis (21 dni temu)
Na nadgodziny samemu trzeba się zgodzić, jeżeli powiesz ze nie możesz to nie zostajesz, a nadgodziny płatne 150% chyba że jest dodatkowy benefit (a często były) to dodatkowo +100/200 zł brutto za godzinę
użytkownik
2 gru (11 dni temu)
2 gru (11 dni temu)
Alior chce zatrudniać ludzi jak najmniejszym kosztem. Jeśli ich długofalowa polityka kadrowa to "płać mało - wymagaj dużo" to życzę powodzenia. szanujący się, dobrzy specjaliści tam po prostu nie pójdą. pomijając już fakt, że upolitycznienie straszne.

Moje sugestie dla Alior Bank S.A.:
płaćcie adekwatnie do wymagań

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
nie zatrudniać znajomych królika
użytkownik
2 gru (10 dni temu)
2 gru (10 dni temu)
Czy wiesz coś na temat testów wstępnych na szkolenie?
użytkownik
8 gru (4 dni temu)
8 gru (4 dni temu)
Testy były po ukonczeniu szkolenia. Do przejścia.
użytkownik
9 gru (4 dni temu)
9 gru (4 dni temu)
Moja wypowiedz dotyczy pracy w IT, ktore cierpi przez ogolna polityke firmy i niektorych jej managerow. Brakuje tam specjalistów - co jest zrozumiałe bo płace są małe. Utrzymuje się za to management, kolesiostwo, osoby 65+ które powinny być na emeryturze a są nieefektywne. Do tego non stop cięcia w dziale IT. Dokręca się śrubę do oporu w stosunku do nowych osób. Zatrudnienie dawniej dostawali ludzie niekompetentni jeżeli chodzi o IT. Rozmowa kwartalna jest wręcz ironiczna - stawia się cele nierealne do osiągnięcia dla nowych osób nie znających specyfiki wewnętrznej tej firmy, nie mowiąc o tym ze nie da sie zrobic tak szybko pewnych rzeczy technicznie. Nowo zatrudniona osoba na stanowisku programisty (z kilkuletnim doświadczeniem) może na starcie liczyć ze ma już kilkumiesięczne zaległości ze względu na stare zaskórne projekty nieogarnięte przez dawne zespoły. Do tego trafia się nieszczery manager, dodajacy wymagania do ustalonego projektu, nie umie rozmawiac z ludzmi, nie widzi w sobie problemow, wywyższający się oraz nigdy nie bedacy ustatysfakcjonowany. Management techniczny patrzy tylko na wyniki, nie interesuje ich czy jest to możliwe do wykonania w danym czasie. Ciągle jest podnoszenie poprzeczki, zwiększanie tempa i efektywności po taniości. Podwyżka pensji to iluzja. Nie ma co liczyć na partnerstwo zawodowe z managerem.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Terg

tago

Euro apteka

Konstanty Arkadiusz

Colop bytom

Pro-inhut

styrobud

Assa abloy

Omega Pilzno

Marche kuchnia

Toalety Kraków

Marche Toalety
Mieszko

Eurobox przesiadlow

Dragon

gotec

Sunrise system

CNC grupa polska

awbud

Księgowa

teletorium

gotec jastrzębie

linde material

Ujazd

borgers

bitner

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin