test

Opinie o Alior Bank - Kraków

Korzystałeś z usług Alior Bank - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): bb
Data: 2010-11-08 17:36

Wizyt: 5173
Komentarzy: 571
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Alior Bank - Kraków

naucz się pisać ó
autor
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Warto by zadać pytanie czy coś płacą za nadgodziny, czy jest to praca na rzecz dóbr dyrektora
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
Co możecie powiedzieć na temat stanowiska Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży?
użytkownik
18 sie (miesiąc temu)
18 sie (miesiąc temu)
Co byłoby lepsze praca na infolinii aliora czy jako doradca klienta?
Chodzi mi o zarobki, atmosferę itp.
Co polecacie ?
Z góry dziękuję za każdą informację:)
użytkownik
19 sie (miesiąc temu)
19 sie (miesiąc temu)
Mam pytanie do osób pracujących na infolinii AB - jak wygląda sprawa urlopu czy trzeba to zgłaszać z jakimś dłuższym wyprzedzeniem (np. miesiąc czy 2 tyg) a gdy coś wypadnie i wiesz, że jutro nie możesz przyjśc do pracy zostaje tylko urlop na żądanie? Jak to wygląda w tej firmie?
z góry dzieki :)
użytkownik
23 sie (miesiąc temu)
23 sie (miesiąc temu)
Prawda. Aplikowałam na doradcę klienta i musiałam podpisać zgodę na sprawdzenie tych baz.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
A mogę prosić o informację nt. testów wstępnych przed szkoleniem 5 dniowym. Własnie też aplikowałam na doradcę i jadę a takie szkolenie.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
Kto jedzie na szkolenie do Gdańska w dniach 3-7.09.2018?
użytkownik
2 wrz (miesiąc temu)
2 wrz (miesiąc temu)
Bardzo zaskakuje mnie tak duży zakres pozytywnych opinii.
Sam nigdy nic pozytywnego o Aliorze nie słyszałem, a znam w sektorze bankowym dużo zorientowanych ludzi.
Znajomy mówi że to bank ostatniej szansy dla pracownika i klienta.
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
o co chodzi "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru PESEL przez Alior, na potrzeby związane z niniejszą rekrutacją." ?
użytkownik
4 wrz (miesiąc temu)
4 wrz (miesiąc temu)
@anonymous zostałeś przyjęty na szkolenie? Będziesz pracować na stanowisku doradcy klienta? Czy mógłbyś po skończonym kursie napisać jak wyglądał i czego się tam nauczyłeś? To cenna informacja dla osób szukających zatrudnienia.
Na stronie https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/kariera/aktualne-oferty-pracy.html znalazłam sporo ofert pracy w różnych lokalizacjach. Specjalista do spraw przeciwdziałania transakcjom oszukańczym w Krakowie, bankier klienta w Warszawie, specjalista do spraw kadr i płac w Krakowie, menadżer do spraw kluczowych klientów w Sosnowcu i inne. Oferują zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
posadę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce, szerokie możliwości rozwoju zawodowego, bogaty pakiet socjalny.
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
Bank ostatniej szansy - prawda !
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
Prawda
użytkownik
8 wrz (miesiąc temu)
8 wrz (miesiąc temu)
Jestem mocno rozczarowana procesem rekrutacyjnym...rozumiem, że przesyłając CV nie wszyscy muszą zostać zaproszeni na rozmowę (jest selekcja i ok). Ale w momencie jak ktoś do mnie dzwoni, zaprasza mnie na rozmowę, ja kombinuje jak zjawić się na spotkaniu, pojawiam się na nim, rozmawiam.... i rozumiem, że mogę nie być kandydatka idealna, ok. Ale z szacunku do Kandydata, proponowałabym żebyście osobom, które biorą udział w rozmowach, przekazywali informacje zwrotne. Ja miałam dostać informacje w ciągu dwóch tygodni od rozmowy i cisza. To wpływa w moich oczach znacząco na Waszą wiarygodność a właściwie jej brak. Piszę o rekrutacji w Centrali firmy.
Życzę więcej szacunku do potencjalnych Kandydatów :)
użytkownik
12 wrz (miesiąc temu)
12 wrz (miesiąc temu)
Czekałem 2 tygodnie na odpowiedź. Gdy jej nie otrzymałem, zadzwoniłem do rekruterki ws wyników. Ta się uniosła, że zawsze wysyłają maila i że pewnie z moją skrzynka jest coś nie tak.
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Wiesz nie każda firma jest dla każdego.
Po prostu w Aliorze trzeba dawać 150% siebie i umieć walczyć o swoje.
Zezygnowałem z AB dla większej podstawy, a teraz po czasie stwierdzam, że suma summarum wyszedłem na tym gorzej, bo teraz nie mam szans na takie premie. Pojawiają się myśli, czy nie wrócić... zobaczymy..
użytkownik
18 wrz (29 dni temu)
18 wrz (29 dni temu)
Jakie stanowisko?
użytkownik
19 wrz (29 dni temu)
19 wrz (29 dni temu)
Bank jak bank
użytkownik
21 wrz (26 dni temu)
21 wrz (26 dni temu)
Z dwojga złego lepiej być już doradcą. Ale z doświadczenia nie polecam żadnego stanowiska z powyższych.
użytkownik
21 wrz (26 dni temu)
21 wrz (26 dni temu)
Standard. Prawie każdy mówi, że będzie informacja zwrotna bez względu na decyzję, a potem jest jak jest.
użytkownik
24 wrz (23 dni temu)
24 wrz (23 dni temu)
Podpisuję się
użytkownik
26 wrz (21 dni temu)
26 wrz (21 dni temu)
100% racji,

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

sad

Kirchhoff gniezno

Pod gołębiem

ispot

SAD POlska

salesmanago

poznań

tsl chełm

zre katowice

euro labora

kubrak

LACROIX

pronobel

wrocławski park wodny

siemens

metrix

grządka

sena

pneumat system

pneumat

orkla care

green center

polsuper

pol super

Toyota bielany

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin