test

Opinie o Andan Sp. z o.o. - Gdańsk

Korzystałeś z usług Andan Sp. z o.o. - Gdańsk? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): karol
Data: 2012-10-01 13:53

Wizyt: 8809
Komentarzy: 7
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
01.10.2012 (6 lat temu)
01.10.2012 (6 lat temu)

Andan Sp. z o.o. - Gdańsk

ciekawa opinia
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Powiem Wam, że wielobranżowy sklep zapewnia naprawdę szeroki zakres produktów i jest z czego wybierać, poza tym można u nich też dobrze zaorbić tak jak mówisz, od 3 tys na pewno na takim nawet niższym stanowisku.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Krwiożerczy kapitalizm, zero poszanowania dla pracownika. Wszystko i na temat.
użytkownik
15.06.2013 (5 lat temu)
15.06.2013 (5 lat temu)
xxxxxxx człowieka przez człowieka , głodowa pensja, straszna atmosfera to najlepszy opis.
użytkownik
01.10.2013 (5 lat temu)
01.10.2013 (5 lat temu)
marcin, rozumiem, że w Andan Sp. z o.o. w grę w chodzi tylko najniższa krajowa? jakieś szanse rozwoju w późniejszym czasie?
użytkownik
15.12.2013 (4 lata temu)
15.12.2013 (4 lata temu)
Zaczynalem razem z dziewczynami. Bylem pierwszym pracownikiem. Milismy malucha 126p bialy.
Pracowalismy ciezko, ale sie oplacalo. To byl zgrany team. Odszedlem do wiekszej firmy-ogolnoeuropejskiej. Ale to dzieki pani xxxxxxx zlapalem bakcyla poligrafii.
Pozdrawiam Was DZIEWCZYNY. Zawsze bede o Was dobrze wspominal
użytkownik
07.09.2015 (3 lata temu)
07.09.2015 (3 lata temu)
@Robert a na jakim dokładnie stanowisku u nich pracowałeś, bo słyszałem, że średnie zarobki u nich to 2, 3 tys i zastanawiam sie czy to jest faktycznie realne jak na to patrzeć tak. Poligrafia chyba nie ejst bardzo popularna, zapotrzebowanie jest, ale branża raczej niszowa, a firma się trzyma jakos, wiec to dobra wróżba.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin