test

Opinie o Arriva Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Korzystałeś z usług Arriva Polska Sp. z o.o. - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Qrczak
Data: 2016-12-01 18:40

Wizyt: 5357
Komentarzy: 115
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.12.2016 (rok temu)
01.12.2016 (rok temu)

Arriva Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Ktos z Was moze sie orientuje jaka wyplate oferuja w warszawie na miejskich?
autor
29 sie (miesiąc temu)
29 sie (miesiąc temu)
Hej
To ile dostane do ręki jesli bylbym na 1/4 etatu ?
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
I jak tam mieliście rozmowę o warunkach z władzami? Zmienia się coś?
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
po zmianach firma oferuje 21 brutto + premia DO 300 zł jak będziesz pracownikiem miesiąca, rozliczenie miesięczne,do tego pakiet medyczny i zakładowy fundusz socjalny(czy jakoś tak,czyli to co już było),pupy nie urywa,w stosunku do tego co było,pozamieniali cyfry i wychodzi podwyżka o 50 groszy z nominału czyli jakieś 100zł netto(przy uwzględnieniu 100% premii),bez premii wychodzi 2500 za 170 h netto plus dodatki typu nocki,pięćdziesiątki(kwota zaokrąglona)...dla mnie jest to to samo co było zanim wprowadzili trzymiesięczny okres
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
No to nic się nie zmieniło nadgodziny dalej płacą co 3 miesiące. Może ci co poszli negocjować dostali po 200zl więcej i siedzą cicho
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
czytałeś ze zrozumieniem? Przeczytaj raz jeszcze...system rozliczeniowy MIESIĘCZNY a podwyżka względem systemu sprzed roku(zanim wprowadzili system trzymiesięczny) wynosi 50 gr
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Czy w arrivie można się nachapac ?
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Trochę sprytu, odwagi i otworzysz CPN. :D
użytkownik
12 wrz (miesiąc temu)
12 wrz (miesiąc temu)
Najwyżej co to się można ochlapać ropą
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Wszystkich chętnych zapraszamy do nas - jedne z najlepszych warunków pracy w komunikacji miejskiej . ZAPRASZAMY
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Jest ok
użytkownik
24 wrz (27 dni temu)
24 wrz (27 dni temu)
No Panowie. Mobilis podniósł stawkę godzinowa do 22 i 23 brutto zależnie od czasu zatrudnienia w firmie. Do tego 10% premii regulaminowej +za oszczędności paliwa. Czyżby jednak zaczęło im brakować ludzi za kierownicą? Znów okazuje się że Arriva mimo podwyżek od października będzie najgorszym płatnikiem wśród ajentow. Może jednak pracodawca wykona kolejny ruch?
użytkownik
25 wrz (26 dni temu)
25 wrz (26 dni temu)
Nie wiem jak wy ale ja daje nogę, jakoś nie przekonuje mnie 21/h zwłaszcza ze wszędzie płaca więcej, śmierdzi mi to wyzyskiem i wymuszaniem pracy po godzinach żeby zarobić normalny hajs,to tak trochę nie fair.
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Rzuci na święta po 2 tysięce zł i zamknie się temat podwyżek na kilka miesięcy
użytkownik
5 sie (2 miesiące temu)
5 sie (2 miesiące temu)
Witam ,
A co jeśli kierowca ma kolizję ze swojej winy płaci z własnej pensji czy jest możliwość wykupienia ubezpieczenia na wypadek kolizji z twojej winy ?
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
nie ma , trzeba płacić za szkodę
użytkownik
7 lip (3 miesiące temu)
7 lip (3 miesiące temu)
Witam
Mam pytanie bo firma ta oferuje z finansowe kursu kategorii D i zapewnia pracę więc gdzieś jest ukryty chaczyk ale gdzie
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
JEŚLI NIE BĘDĄ ODPOWIADAŁY ZAROBKI I BĘDZIESZ PRZYMIERAĆ GŁODEM ( PRAWDOPODOBNE ) TO I TAK MUSISZ PRACOWAĆ DO KOŃCA UMOWY BO INACZEJ OBCIĄŻĄ CIĘ ZA CAŁY KURS . PRACUJ ,SPŁACAJ POŁOWĘ I GŁODUJ

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin