test

Opinie o Arriva Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Korzystałeś z usług Arriva Polska Sp. z o.o. - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Qrczak
Data: 2016-12-01 18:40

Wizyt: 6081
Komentarzy: 205
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.12.2016 (2 lata temu)
01.12.2016 (2 lata temu)

Arriva Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Ktos z Was moze sie orientuje jaka wyplate oferuja w warszawie na miejskich?
autor
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
A właśnie ze nie dostałem 18.50 i 2 zł za jazdę może bedzie anneks do umowy po 3miesiącach może?
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Co Ty gadasz o bankrutującym PKS. Nie zalegają z wypłatami, płacą najlepiej wśród ajentów. Co to za bajki... To co uważasz ,że PKS sprzeda ARRIVie bazę na Klementowickiej a sam będzie autobusy trzymał pod chmurką???. Nie zmieszczą się tam autobusy PKS i Arrivy jeśli miały by tam pojawić się jeszcze 54 MANy przegubowe na CNG.
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Jakie linie obsługuje w Warszawie arriva w weekend?
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Najpierw ze starszego dyzpozytorzyny, kierownika realizacji przewozow zrobili ''dyrektora'' a teraz leci fama dalej jeden za drugim..PKS nic nie mialbym sprzedawac bo ten plac na klemie nie jest ich, ''swój''to co najwyzej maja na chelmonskiego w grodzisku i tak jeden z drugim z hotelu powie ze to nie prawda, ''dyrektor'' to potwierdzi jeszcze ale kto ma wiedziec ten wie jak jest/bylo(warsztat w drugiej czesci placu) z terenem na klemie.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Wspołczuje bardzo kierowcom pracujacym w stolicy w kom. miejskiej. Wszystkie te firmy to jedne wielkie xxxxxxx , ale skoro godzą sie na taki rygor wyzysk i oszustwo nadal pracując to po co im podnosic zarobki.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Motorol
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin