test

Opinie o Awacom Sp. z o.o. - Bydgoszcz

Korzystałeś z usług Awacom Sp. z o.o. - Bydgoszcz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): michal
Data: 2015-10-09 08:41

Wizyt: 14857
Komentarzy: 29
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.10.2015 (3 lata temu)
09.10.2015 (3 lata temu)

Awacom Sp. z o.o. - Bydgoszcz

Najgorszy system obslugi klienta. Nie odbieraja telefonow, nie oddzwaniaja. W przypadku awarii nie przysylaja nikogo.
użytkownik
10.12.2015 (3 lata temu)
10.12.2015 (3 lata temu)
tragedia, nikt nie odbiera telefonu, nie ma jak to olewać klientów - widać że im tylko na pieniądzach zależy....
użytkownik
16.12.2015 (2 lata temu)
16.12.2015 (2 lata temu)
no dziwne, bo ja jakos nie mialam problemu z dodzwonieniem sie.. wiec chyba firma w porzadku wg, mnie. widac ze sie rozwija, np teraz poszukuja Instalator-Monter przewodowych oraz bezprzewodowych sieci telekomunikacyjnych, wiec robota tez jest
użytkownik
21.12.2015 (2 lata temu)
21.12.2015 (2 lata temu)
Ciekawe,kto dodal ten pozytywny komentarz? W ciagu kilku dni po zawarciu umowy Internet smigal, zwolnil jak nie można bylo juz rozwiązać umowy. Dzwonisz, zawsze usłyszysz automat. Irytujesz sie podwójnie. Z oddzwanianiem tez jest różnie. Jesli awarie netu masz w Pt.wieczorem, w pon.do Ciebie oddzwonią, a placisz przeciez za każdy dzien. Serwisanci czy informatycy nie maja dyżurów w weekend, bo po co? Tragedia. Wybieram sie do UOK-iku. Czas rozwiązać umowę.
użytkownik
05.01.2016 (2 lata temu)
05.01.2016 (2 lata temu)
@klik no to widocznie dobnrze trafiles, mialaes farta..no a ja tez widzialem ze wlasnie firma sie caly czas rozwija, ciekawe czy beda mieli jakas rotacje
użytkownik
27.02.2016 (2 lata temu)
27.02.2016 (2 lata temu)
Nie rozwija tylko firmą sprzedano UPC, a klientów nikt nie pyta
...
użytkownik
23.04.2016 (2 lata temu)
23.04.2016 (2 lata temu)
Bea, ale to chyba dobrze, sam mam UPC i to dobra firma, ciągłe połączenie, bez awarii.
użytkownik
09.09.2016 (2 lata temu)
09.09.2016 (2 lata temu)
Masakra jeśli chodzi o kontakt z klientem. Dzwonię , mówią że oddzwonią faktycznie oddzwaniają, ale w związku z tym iż nie mieszkam w mieście nie zawsze mam zasięg i kiedy Pani oddzwania mówi halo, halo i rozłącza się i zabawa rozpoczyna się od początku i tak cały dzień.Pojechałam do biura ( 60 km) chciałam rozwiązac problem Pani zapewniła mnie że już wszystko załatwione (chodziło o zwrot kasy na moje konto) po tym cisza ani kasy ani informacji.Po 2 tyg. znów pojechałam bo infolinia przez cały czas mówiła że jak tylko czegoś się dowiedzą to oddzwonią i cisza. Kiedy podeszłam do biura i pytałam o moje sprawy pani stwierdziła że nic sie dzieje bo zapadły inne decyzje (zupełnie sprzeczne ze słowami Pani sprzed 2 tyg.)ale ona nie wie i ustali i znów cisza. Kolejny raz zadzwoniłam na infolinie znów opowiedziałam całą historię pani mi powiedziała,że jeśli chodzi o finanse to księgowość upc. Ja już nie wiem z kim rozmawiać awacom , awonet czy upc. Sprawa ciągnie sie juz 1,5 m-ca
użytkownik
19.10.2016 (2 lata temu)
19.10.2016 (2 lata temu)
No dobra, ale czy wypłata jest adekwatna do powierzanych obowiązków? Chętnie bym sie załapał, bo zależy mi na doświadczeniu zdobytym u nich. Pozdrawiam
użytkownik
21.10.2016 (2 lata temu)
21.10.2016 (2 lata temu)
OSTRZEGAM WSZTSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ. DENERWUJĘ SIĘ PRZEZ NICH OD PRAWIE 2 LAT. Jakość usług podobna do Gawexu. Najpierw słyszałam, że mam zbyt wolny, przestarzały komputer. Kilka miesięcy temu kupiłam laptopa z dobrymi parametrami techn. za 3 000 zł, więc teraz na komputer nie mogą nic zrzucić. Mimo tego sytuacja za bardzo się nie zmieniła. Internet w godzinach popołudniowo-wieczornych się zrywa albo nie mam go wcale. Jak to zgłaszam, to słyszę, ze technik sprawdzi, a potem następnego dnia mam tel, że stwierdził, że z ich strony wszystko jest ok., a nie jest. Dodam jeszcze, ze mieszkam w ścisłym centrum Bydgoszczy.
Radzę wszystkim niezadowolonym zgłosić skargę na piśmie do Rzecznika Urzędu Ochrony Konsumenta w Bydgoszczy. Będzie Nas więcej, jest szansa, że firma poniesie konsekwencje za to, że jej płacimy, a usługi nie otrzymujemy. Na własną rękę nic nie zrobisz. Poza tym Rzecznik UOKiK-u powiedział po przeczytaniu mojej umowy, ze tak wielkich odszkodowań za zerwanie umowy nikt inny nie ma, więc PO RAZ KOLEJNY WAS OSTRZEGAM, czytajcie, zanim podpiszecie.
Radze nagrywać na Pendrive'a kilka razy dziennie, zgrać sobie kopię, a z Pendriv'em pojechać i złożyć reklamację na piśmie, żądając zwrotu pieniędzy. Ja raz dostałam zwrot i znowu zaczynam walkę z Nimi.
użytkownik
21.01.2017 (rok temu)
21.01.2017 (rok temu)
Firma nieprofesjonalna. Ich polityka w stosunku do klienta jest zerowa. Zupełny brak szacunku. Te panie telefonistki to jakiś żart. Za grosz profesjonalizmu i chęci rozwiązania problemu klienta. Jakby siedziały tam z przymusu. Odradzam! Istnieją firmy bardziej przyjazne klientom.
użytkownik
11.03.2017 (rok temu)
11.03.2017 (rok temu)
upc ich kupuje? co za przekręt?
użytkownik
02.06.2017 (rok temu)
02.06.2017 (rok temu)
Awacom, Awonet, a wcześniej jeszcze Alfa. Teraz wykupiło ich UPC, jednak czy ktoś z Awonetu raczył mnie o tym poinformować?Otóż nie!Mój problem z tą firmą jest dość rozległy, musiałbym napisać książkę, na chwilę obecną sprawą zajmuje się Urząd Komunikacji Elektronicznej. Naliczają nie słusznie jakieś zaległości i upominają się o nie po 5 latach, a przecież ludzie zmieniają banki i poprzez przelewy elektroniczne nie mogą teraz udowodnić swoich racji, ponieważ dawny bank życzy sobie 3000zł za wydruki za te właśnie 5 lat...ale to w pierwszeństwie firma powinna przedstawić wszystkie faktury co miesięczne za które życzy sobie płatności. Tak nie jest. Ich wydruki kompletnie nic nie przedstawiają, zero szczegółów itp. jakby napisane w Excellu. W papierach mają taki bałagan, że nawet wszystkie sprzątające firmy świata tego burdlu nie ogarną. Okazuje się iż na moim numerze klienta jest zapisana zupełnie obca mi osoba...mógłbym tak pisać i pisać. Stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą.
użytkownik
15.06.2017 (rok temu)
15.06.2017 (rok temu)
Zna ktos może ich servery dns bo jak widac oni nie pomoga moze na was moge liczyc
użytkownik
21.06.2017 (rok temu)
21.06.2017 (rok temu)
Totalne dziadostwo !!!!
użytkownik
15.10.2017 (rok temu)
15.10.2017 (rok temu)
Faktycznie firma nie dba o klienta. Kanały telewizyjne jak w loterii, co chwilę nie innego. Wiatr czy mżawka i już giną kanały. Jak awaria jest w sobotę to oddzwaniają w poniedziałek w godzinach pracy i pytają czy w tej chwili już jest sygnał. Paranoja, dno i metr mułu.
użytkownik
24 sty (10 miesięcy temu)
24 sty (10 miesięcy temu)
Odradzam wszystkim tą firmę.Czekam 3 tygodnie na podłączenie internetu a Pan z obsługi Klienta w Bydgoszczy niejaki Pan Łuczak informuje mnie ,że nie wie kiedy będę miała podłączoną usługę bo uwaga: MONTER NIE ODBIERA TELEFONU!!! Gdy pytałam czy może podać jakiś przybliżony termin to nie był w stanie mi nić konkretnego powiedzieć. Zapewniali,że będą się ze mną kontaktować a do tej pory zero kontaktu. Podczas rozmowy Pan z obsługi Klienta kazał mi przestać krzyczeć bo się rozłączy. Tyle jeśli chodzi o moją przygodę z nimi na szczęście!!!!!!!!!!!!!!! Odradzam wszystkim!!!! masakra!!!!!!
użytkownik
19 lut (9 miesięcy temu)
19 lut (9 miesięcy temu)
Jesteście pewni, że nic dobrego nie robią? Chyba przesada!!!
użytkownik
22 lut (9 miesięcy temu)
22 lut (9 miesięcy temu)
Czemu co drugi dzien niema pare godzin inernetu?
użytkownik
24 lut (9 miesięcy temu)
24 lut (9 miesięcy temu)
co za głupoty piszecie ja korzystam z awacomu 3 lata i jestem bardzo zadowolona ,abonament bardzo niski ,zasieg bardzo dobry a wifi w całym domu na 1 abonamencie ,nie ma limitu i korzysta cala rodzina głupoty piszecie
użytkownik
6 kwi (8 miesięcy temu)
6 kwi (8 miesięcy temu)
Posiadacie jakieś informacje z życia przedsiębiorstwa? Napiszcie, jak wygląda poziom wynagrodzenia oraz inne warunki zatrudnienia w Awacom Sp. z o.o.. Wasza opinia może pomóc innym użytkownikom.
użytkownik
23 kwi (7 miesięcy temu)
23 kwi (7 miesięcy temu)
bo "wifi w całym domu" to to samo co dostęp do internetu... jakość ich usług stoi na poziomie krajów trzeciego świata. Nie słuchajcie pochlebnych komentarzy bo prawdopodobnie oni sami sobie je piszą. Jestem użytkownikiem ich sieci i jedyne co mogę zrobić to prosić was abyście nie podpisywali z nimi nigdy żadnych umów, bowiem zostaniecie okradzeni, pozdrawiam (jeszcze kilka msc umowy i uciekam od nich)
użytkownik
24 maj (6 miesięcy temu)
24 maj (6 miesięcy temu)
Rzetelne opinie osób, które pracowały w przedsiębiorstwie są cenną wskazówką dla osób rozważających zatrudnienie w firmie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych oraz wynagrodzenia w Awacom Sp. z o.o.? Podzielcie się tymi informacjami.
użytkownik
1 sie (4 miesiące temu)
1 sie (4 miesiące temu)
Tragiczna jakość łącza (nie zdarzyło mi się jeszcze grać przy pingu ok. 200 i nie polecam) i wysoki abonament w stosunku do innych dostawców WYŻSZEJ JAKOŚCI internetu!
użytkownik
1 sie (4 miesiące temu)
1 sie (4 miesiące temu)
Co do pingu to sięgał i 2 KUR** TYSIĘCY i zdarza się to głównie w godzinach wieczornych i nocnych, nic mi tak nie strąciło statystyk jak ta spółka, nawet najmocniej oszukujący przeciwnicy...
użytkownik
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
@Bartuś, Opinie klientów są także cenne, ale najważniejsze wpisy i informacje pochodzą od obecnych lub byłych pracowników na temat pracodawców i warunków zatrudnienia.

Czy jest na forum pracownik firmy lub inna osoba, która mogłaby się odnieść do ostatnich wpisów? Czy ktoś orientuje się w aktualnej sytuacji firmy Awacom na rynku?
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Telefon stacjonarny w tej firmie odradzam nie potrafią rozwiązać problemu od dwóch tygodni walczę aby sprawdzili swoje łącza gdyż po wybraniu numeru włącza się automatyczna sekretarka mówiąca 'skrzynka pełna ,opróżnij skrzynkę i zadzwoń później" .Połączenia są niemożliwe .Nie mogę korzystać z telefonu za który płacę .
użytkownik
25 wrz (2 miesiące temu)
25 wrz (2 miesiące temu)
Avacom słaba firma czuje sie oszukany , telefonu nie odbieraja , nie oddzwaniaja awarii nie usuwaja obecnie nie mam dostepu od 48 h do internetu przyjeli moje zgłoszenie ale maja to w du.... nikt nie oddzwonil nikt nie przyjechal naprawic . Nie spelniaja warunków umowy.
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
ja takze czekam na odpowiedz od Avacom....nikt nie odbiera ...brak internetu.....szok...ani awaryjny telefon nie dziala.....czas pomyslec o zmianie operatora sieci....

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Terg

tago

Euro apteka

Konstanty Arkadiusz

Colop bytom

Pro-inhut

styrobud

Assa abloy

Omega Pilzno

Marche kuchnia

Toalety Kraków

Marche Toalety
Mieszko

Eurobox przesiadlow

Dragon

gotec

Sunrise system

CNC grupa polska

awbud

Księgowa

teletorium

gotec jastrzębie

linde material

Ujazd

borgers

bitner

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin