test

Opinie o Badura Trade Sp.K. - Toruń

Korzystałeś z usług Badura Trade Sp.K. - Toruń? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): były pracownik ryłki
Data: 2011-04-08 20:37

Wizyt: 8813
Komentarzy: 580
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
08.04.2011 (7 lat temu)
08.04.2011 (7 lat temu)

Badura Trade Sp.K. - Toruń

to prawda gdzie indziej nic lepiej.... a sama podstawa znacznie nizsza-byly pacownik ryłki
autor
11 lip (4 miesiące temu)
11 lip (4 miesiące temu)
Co ty za głupoty piszesz??Pracowałam z tym człowiekiem...Nie szanuje innych ani kierowników ani pracowników..A wiem to z doświadczenia bo byłam kierowniczką w jednym z salonów i odeszłam właśnie przez niego..a lubiłam bardzo swoja pracę..
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Też pracuję z tym człowiekiem :D Kierownik nie ma z nim żadnych problemów, również ceni sobie współpracę. Kiedy mamy gorszy miesiąc nie robi awantury tylko szkolenie, zazwyczaj po nim idziemy w górę i mamy fajne premię... Chyba na tym polega praca regio? Ma kontrolować, pomagać i wytykać błędy....
użytkownik
11 lip (4 miesiące temu)
11 lip (4 miesiące temu)
Polecam i ja buty |Badury .mam kilka par i jestem mega zadowolona..Naprawdę skóra w 100% ,wygodne i solidne buty.Brawo dla Firmy:-)
użytkownik
11 lip (4 miesiące temu)
11 lip (4 miesiące temu)
Joanno,
Zbyt wielkie wymogi i nacisk ze strony RKS..Wielkie ciśnienie i brak wyrozumiałości z tej strony..Ludzie ,z którymi ja pracowałam byli rewelacyjni ,szkoda,ze skład się posypał..nawet kierowniczka odeszła a szkoda....
użytkownik
14 lip (4 miesiące temu)
14 lip (4 miesiące temu)
Niestety zawiodłam się na firmie BADURA kupiłam buty w salonie Badury w Rzeszowie zapl. 600 zł. za kozaki , odkleiła sie podeszwa nie uznali reklamacji, także więcej juz nic nie kupie u nich jest mi przykro bo mogli chociaż skleić, a napisali ze buty były źle użytkowane ...ha ha kozaki w których przeszłam 3 razy.. takze zawiodlam sie bardzo,,,
użytkownik
15 lip (4 miesiące temu)
15 lip (4 miesiące temu)
Badura Trade ma opinię dobrego pracodawcy!!!
użytkownik
25 lip (4 miesiące temu)
25 lip (4 miesiące temu)
Szkoda, że tak trudno dowiedzieć się o pracy w firmie. Klienci piszą a pracownicy cisza.
użytkownik
5 sie (4 miesiące temu)
5 sie (4 miesiące temu)
BADURA TORUŃ - Nie polecam i przestrzegam wszystkich zainteresowanych. Zmiany są po 12 h, co naprawdę wykańcza - fizycznie i psychicznie. Pracujesz jako paź, który grzecznie nosi kartoniki pod nogi swojej klientki, zdarza się że dla jednej osoby łazisz po 10 razy na magazyn po kolejną parę butów, wspinasz się po drabinach i grzecznie usługujesz jak wytresowany piesek, BEZ CHWILI PRZERWY. Nie ma czasy aby spokojnie zjeść posiłek, czy odetchnąć. Jak nie ma klientów, to jest masa innej roboty - internetowe wysyłki (niby taka ekskluzywna firma, a nie ma od tego osobnego działu!?), dostawy, metkowanie itd. Atmosfera w pracy beznadziejna, dziecinne usposobienie pracownic i kierowniczki, dla wielu może być to drażniące. Spowiadanie się za każdym razem z każdej głupoty, nawet z wyjścia do WC. No i obsługa klienta - do każdego musisz podchodzić i pytać "jaki fason pani poszukuje" - każdy klient ma oczy i gębę, a zadawanie tego pytania wcale nie jest ekskluzywne jak sobie panie myślą. I dzika walka o o sprzedaż torebek, pasków i impregnatów, opowiadanie niestworzonych historyjek u ich cudownych właściwościach. W salonie w Toruniu jest bardzo duża rotacja - nic dziwnego, każdy kto posmakuje tej pracy, szybko stamtąd ucieka.
użytkownik
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Co do Badury w Toruniu - wiem jak to wygląda, bo moja znajoma tam pracowała. Prowizje są śmieszne, za takie nachalne, wieśniackie wciskanie sprayów, sznurowadeł i szczotek dostaniesz kieszonkowe do wypłaty. Atmosfera jest tragiczna, jedna mądrzejsza od drugiej, zadufane, mysla ze pracuja w "wyzszych sferach" bo buty droższe sprzedają. Masa roboty, zero odpoczynku, tyranie przed 12 h, caly dzien z zycia wyjety. W innym sklepie ma teraz lepsze warunki i lepsza kase.
użytkownik
22 sie (3 miesiące temu)
22 sie (3 miesiące temu)
Bardzo dobra firma ma swoje wymagania. Niestety nie wszyscy potrafią sprostać tym oczekiwaniom a teraz narzekają!!
użytkownik
25 sie (3 miesiące temu)
25 sie (3 miesiące temu)
Jak chcesz to pracuj jako sługa za marne pieniądze
użytkownik
26 sie (3 miesiące temu)
26 sie (3 miesiące temu)
Jaśko z Twojej wypowiedzi widać , że pojecia nie masz za grosz o tej "bardzo dobrej firmie",w której pracuje się za najniższą krajową ,więc o jakich wymaganiach i oczekiwaniach Ty piszesz???Jaka płaca taka praca!
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Witam Wszystkich,a szczególnie tych narzekających.
Może po mojej opinii zmienicie punkt widzenia,a praca w Badurze będzie dla Was choć troszkę lepsza:-)
Narzekacie ,że trzeba pracować po 12 h .Ale nikt z Was nie napisał,że NIE pracujecie codziennie i w skali miesiąca tak naprawdę jesteście w pracy jakieś 16 dni .Moim zdaniem jest to dobry system.(Mamy dużo czasu i na życie prywatne ,załatwianie innych spraw itp.)Czy pracując każdego dnia od godz. 10:00 do 18:00 mielibyście czas i ochotę na czynności poza pracą ?...
Narzekacie,że trzeba obsługiwać Klientów...
Praca w Salonie obuwniczym polega właśnie miedzy innymi na obsłudze Klienta,nie pracujemy w sklepie samoobsługowym ,tylko jesteśmy Doradcami Klienta ...czyli doradzamy.!
Narzekacie,ze trzeba Klientom wciskać impregnaty,sznurowadła i że Firma za to płaci marne grosze.Nie wiem czy wiecie,ale kiedyś za to Firma nie płaciła,a trzeba było znać każdy produkt i potrafić go sprzedać.But,impregnat,sznurowadło to produkt! .Firmy konkurencyjne nie płacą swoim pracownikom za dodatkowa sprzedaż akcesorii. Mają sprzedawać i tyle w tym temacie..
Sprytny Doradca może zarobić właśnie na tych akcesoriach bardzo dobrą premię,trzeba tylko chcieć,a nie myśleć,że to kara i za jakie grzechy.
Ja też nie spadłam z kosmosu i mam świadomość ,że sama wypłata to mało,zatem życzę Wam-bądźcie sprytniejsi, a dzięki temu zarobicie dodatkowo całkiem ładna sumkę.
Narzekacie,że prócz obsługi Klienta jest szereg innych zadań do wykonania..Na tym również polega praca w handlu. Jeszcze nie widziałam,aby załoga sklepu składała się ze sprzedawców,magazynierów,pakowaczy i co tam jeszcze.
Nie twierdzę,że mi się to podoba,ale jestem realistką i to mój wybór ,ze pracuję w takim zawodzie ,a nie innym. I nie ważne jest ,czy to Firma Badura,czy inna..bo zawsze tak jest, ze wszędzie dobrze ,gdzie Nas nie ma.
Jeżeli nie podoba się komuś taka praca to po co się męczy?Na Badurze świat się nie kończy ,więc życzę Wam wszystkim wspaniałej pracy gdzieś indziej...nie traćcie energii na narzekaniu..tylko poszukajcie sobie taką pracę,abyście byli w pełni zadowoleni :-)
P.S
Kilka słów do Klietów,którzy piszą opinie na temat jakości obuwia...i obsługi
To nie ten portal..tutaj piszą pracownicy ,nierzadko osoby,które Was Szanowni Państwo obsługiwali..a skoro zakupiliście u Nich obuwie,to znaczy ,że obsługiwali Was Najlepsi Doradcy Klienta!!!
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Piszesz byśmy nie tracili czasu na narzekanie - tu muszę Cię uświadomić, że portal najlepszyfachowiec.pl pozwala na wyrażenie własnego zdania, nawet tego negatywnego i narzekać może tu każdy. Może komuś otworzymy oczy i czytający w czas się opamięta przed zatrudnieniem się w tym xxxxxxx Czy sprzedaż "na xxxxxxx jest w dzisiejszych czasach w porządku? Gdzie są granice? Dany klient mówi Ci, ze juz to ma, nie potrzebuje, dziękuje grzecznie, a Ty nadal nachalnie wciskasz, do upadłego, byleby na paragonie były minimum dwie sztuki. Spryt? xxxxxxx i prostactwo. A to nie jest warte żadnej prowizji. A jak nie wcisniesz ani jednego badziewia, to potem słuchasz cennych rad doświadczonych, bezczelnych kierowników. Każdy ma inną granicę wstydu, ja się poniżać nie chciałem.
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
Daj spokój Patryk, "diegosia" to kierowniczka albo jakis lizus kierowniczki. Pewnie między pakowaniem paczek, reklamacją, a noszeniem butów wyprodukowały komentarz xd Takie co nie maja zadnych perspektyw na przyszlosc, ambicji, planow, marzen, beda robic za służące, buciki pod nogi stawiać, a i jeszcze powiedzą "ooo jak mi dobrze" xd
użytkownik
18 wrz (2 miesiące temu)
18 wrz (2 miesiące temu)
DJ byl w porzadku, byl zawsze konkretny i mily. Robil nam szkolenia w sytuacji slabszych wynikow, wiec bylo ok. Dobrze go wspominam, pozostale pracownice rowniez mialy o nim bardzo dobra opinie.
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Nie twierdze, ze sama firma jest idealna, ma wiele wad... Ale nie jest to wina DJ
autor
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Jasne....Nie uwierzę.Pracowałam z tym Panem kilka lat...i szkoli bo musi aby efekty pracy w salonie były...a chwali..jasne jak założenia salonu..
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Badura sama w sobie jest dobra firmą...Pracownicy the best...reszta nie wnikam..
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Najgorsza firma wśród sklepów w galerii jaką miałam wątpliwą okazję poznać. Pierwszy miesiąc pracy na umowę zlecenie , ok ale późniejsza umowa to samo tylko że na 3 miesiące, mimo że kierownik mówił że to tylko jeden miesiąc umowy zlecenie, a późniejsza będzie już normalna. Firma oszczędzająca totalnie na wszystkim, nawet na ręcznikach papierowych które miałyśmy oszczędzać, czyli praktycznie nie używać ich do niczego innego niż do przecierania luster. Dziewczyny dostawały bluzki z logo firmy, które były UŻYWANE.. Płaca najniższa krajowa i za takie śmieszne pieniądze firma wyciska z pracownika ostatnie krople.Prowadzą sklep internetowy, który na dobrą sprawę nie istnieje. Zamówienia realizowane są przez pracowników w ciągu dnia pracy, jeżeli robią to za wolno dostają ponaglenie mailowo. Po zapakowaniu przesyłki trzeba zrobić 4 zdjęcia z każdej strony i wysłać w mailu do firmy że przesyłka jest ładnie zapakowana. Takie zamówienia internetowe napływają do każdego sklepu całymi dniami. Zrobisz jedno,zaraz pojawia się drugie.I tak w kółko codziennie.Jak firma chce mieć sklep internetowy to niech zatrudni do tego osobny zespół! Jak był problem z dostawą gdy coś się nie zgadzało to był problem pracowników,musieli go sami rozwiązywać wypisując do innych sklepów czy nie dostały czegoś za dużo czy za mało, bo zgłoszenie problemu bezpośrednio do magazynu przynosiło same kłopoty. Jeden komputer na sklepie, w tych czasach jest nie do pomyślenia bo ciągle jest zajęty,a ciągle jest coś do zrobienia. System w komputerze to jakaś porażka, utrudnia życie pracownikom, a klient na głupi paragon musi poczekać z dobre kilka minut zanim wogóle się go wydrukuje bo w systemie jest tyle do uzupełnienia przy wydawaniu paragonu. Czasem system nie współpracuje i trzeba wystawiac RĘCZNY paragon jak za komuny. Klient zwracający towar dostaje ręcznie wypisane oświadczenie, że dokonał zwrotu. Każdą reklamację trzeba uzupełniać nie tylko w systemie,ale także w arkuszu kalkulacyjnym i dodatkowo zapisywać w zeszycie. Prowadzenie zeszytów to chyba ulubiony wynalazek BADURY Przy wyjściu do toalety lub gdziekolwiek trzeba było zapisywać to w zeszycie! Data, o której wychodzisz, o której przychodzisz i gdzie idziesz oraz podpis..Podobno to dla bezpieczeństwa pracowników. Firma dziad to za mało powiedziane. Zero poszanowania pracownika. Firma wymyśla tyle papierkowej i zeszytowej roboty, że nie ma czasu na sprzedawanie. Premia to kpina, buty sprzedawane za 500zł a pracownik od takiej sprzedaży ma 1,50zł premii :) o ile wyrobiony zostanie target miesięczny. Ogólnie to nie jest praca sprzedawcy, tylko magazyniera i pakowania pudeł i paczek. Jeżeli bym chciała mieć taką pracę to wybrałabym Biedronkę lub Lidla, przynajmniej zarobiłabym dwa razy tyle :) Badura już dawno powinna przestać istnieć bo poza sklepami i ludzmi którzy w nich pracują, nie ma chyba nikogo. Firma krzak.
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
No a za co ma chwalić? Za urodę?
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Badura? Jakaś kpina przynajmniej w Bydgoszczy w Pomorskiej. Dwie Laski na salonie, zero zainteresowania klientem. Nawet dzień dobry jest im ciężko powiedzieć. Praca za karę? LASKI zmieńcie pracę, klient nie lubi być niezauważalny.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Jak się mówi do każdego dzień dobry a wchodzi pani do sklepu to chyba wypada powiedzieć dzień dobry 1 bo to pani
Przychodzi do nich a nie one do Pani. Jeżeli chodzi o kulturę działa ona w dwie strony . Ile razy w ciągu dnia jest się miłym a klient swieta krowa nawet nie raczy się odwrócić żeby spojżeć tylko dupa do pracownika stoi i udaje ze go tam nie ma ze go nie widzi i nie słyszy. Kij ma zawsze 2 końce. Jak pracownik się już nie odzywa to znaczy ze ma tez dość bo proszę nie zapominać ze pracownik to tez człowiek i tez może mieć dość. To są ludzie nie roboty ! 1,2,3 ktoś cię oleje to się potem nie dziwić ze 4,5 osoba to się już gadać nie chce bo klient a pracownik to tacy sami ludzie , równi wobec siebie a to ze jesteś klientem nie oznacza ze jesteś kimś lepszym bo to ze kupujesz buty badury to łaski pracownikowi nie robisz nie on ma zysk tylko firma. Kupujesz buta dla siebie nie dla pracownika wiec nie oczekuj czerwonego dywanu ze kupiłaś sobie buty w których będziesz ty chodzić a nie pracownik. Nie ma nic gorszego niż stać 12h i cały dzień słuchać poniżenia klientów bo pracownik to śmieć bo ja jestem klientem i masz mnie na rękach nosić ze wgl weszłam do sklepu.... niestety tak większość ludzi myśli ! Szacunek powinien działać w dwie strony. Pracownik przyniesie but zapakuje doradzi ale nie oczekuj ze będzie skakał koło cb bo kupujesz buty w których będziesz ty chodzić. Co to pracownika obchodzi.
użytkownik
22 wrz (2 miesiące temu)
22 wrz (2 miesiące temu)
Najlepszą obsługę zapewniły mi Złote Tarasy - dziewczyny konkretne, profesjonalne i nienachalne. Kupować u nich to czysta przyjemność. W razie problemów z butami nie robią fochów, naprawdę personel mają wykwalifikowany, przeszkolony, bardzo Wam polecam. Wolę pojechać tam niż psuć sobie nerwy w Toruniu czy Bydgoszczy. W Pomorskiej kpina - to prawda. Tak jak napisałaś małe zainteresowanie klientem. Najgorszą opinię jednak mam o salonie w Copernicusie w Toruniu. Laska która przyjmowała ode mnie zwrot była bardzo niemiła, ciągle wzdychała, przewracała oczami i zarzuciła mi, że buty są brudne (a mąż przeszedł się w nich tylko po korytarzu, dosłownie 5 minut). Zaczęła przy mnie udawać, że je czyści (szczotką), przez co czekałam następne 20 minut. Kupując drogie (jak dla mnie) buty oczekuję miłej, uśmiechniętej i profesjonalnej obsługi. Przy zakupie prawie się nie rozlecą, wdzięczą się i wyginają, a przy reklamacji czy zwrocie już minka im opada.

I co lepsze - sklep taki all inclusive, a laska z krowim, okrągłym kolczykiem w nosie i różowych włosach będzie mi ubliżać. I mi jeszcze będzie wzdychać i oczami przewracać. Szkoda gadać.
użytkownik
22 wrz (2 miesiące temu)
22 wrz (2 miesiące temu)
Boże widzisz i nie grzmisz! ten komentarz powinien wystarczyć.... Czas pokaże czy racje mają pracownicy czy góra. Wiem doskonale, że komentarze są regularnie czytane przez osoby decyzyjne więc koleżanki i koledzy zachęcam do wymiany doświadczeń na tym forum :)
użytkownik
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
Nie zgadzam się z Twoją opinią, akurat w Bydgoszczy w Pomorskiej jak zarówno w Zielonych obsługa jest na najwyższym poziomie. Jestem stała klientka Badury i bardzo chwale sobie jakość obuwia jak również profesjonalna obsługę w Galerii Pomorskiej. Panie są zawsze uśmiechnięte, potrafią z pełnym zaangażowaniem dopasować buty do moich potrzeb. Droga LOLU nie zaszkodzi również się trochę uśmiechnąć.
użytkownik
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
Parę dni temu kupowałam buty w salonie Badura w Galerii Pomorskiej i panie były bardzo miłe. Dzień dobry usłyszałam już na samym wejściu a po chwili jedna z pań zaproponowala pomoc w doborze obuwia. Ja jestem zadowolona z obsługi w tym salonie.
użytkownik
29 wrz (2 miesiące temu)
29 wrz (2 miesiące temu)
Chyba Was pokrecilo trochę w głowach. Wiadomo kto pisze te komentarze przecież. Żal Wam tyleczki ściska :)) Jaka płaca taka praca :) ale co. Jak co obsługa w Bydgoszczy jest fenomenalnie na plus :) dobrze ze są fani Badury którzy jeżdżą na zakupy z Bydgoszczy do Złotych Tarasów ???????? pozdrawiam zazdrosnikow podbijających swoje Ego komentarzami a ja nie mogę patrzeć na Waszą głupotę i tylko dlatego postanowiłam skomentować. Miłego dnia ♥️
użytkownik
5 lis (miesiąc temu)
5 lis (miesiąc temu)
Mam pytanie odnosnie bonów na świeta. Czy ta firma daje bony i upominki na święta pracownikom sklepów? Jesli tak to w jakiej kwocie i mniej więcej kiedy? Przed samymi świętami? Jeszcze jedno pytanie: czy będąc zatrudnionym na 3 miesieczny okres próbny także dostaje się te bony i o i i upominki ? Będe widzieczna za odpowiedz.
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
nie ma bonów , nie ma nic

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

carlsberg

Fabres

green factory zdunowo

green factory

Jan-Trans

geostandard

warsaw media house

Pół foods
Pol foods

Credit Agricole

kłodzko

thoni alutec

toyota bank

pilkington skierniewice

pilkington

prewenta

mister minit

Jerozolimskie

minit

wody polskie

Harter

dom bud zachód Środa Wielkopolska

ecocar

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin