test

Opinie o Bank Pocztowy - Warszawa

Korzystałeś z usług Bank Pocztowy - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): pracownik
Data: 2010-03-09 15:38

Wizyt: 10256
Komentarzy: 299
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.03.2010 (8 lat temu)
09.03.2010 (8 lat temu)

Bank Pocztowy - Warszawa

środowisko tworzą ludzie-zdecydowanie nie polecam oddziału poznańskiego. mało kompetentna dyrektorka- to o tej osobie mało powiedzieć. bezdzietna stara panna bez podstaw z zarządzania zespołem. stosuje zarządzanie przez plotki, podstępy i wzajemne szczucie pracowników.
autor
04.06.2018 (8 miesięcy temu)
04.06.2018 (8 miesięcy temu)
Cześć mam pytanie jak to wyglada czy bank zatrudniając pracownika tez go sprawdza w bazach, bo wiem że alior sprawdza big.
użytkownik
05.06.2018 (8 miesięcy temu)
05.06.2018 (8 miesięcy temu)
Nie.
użytkownik
05.06.2018 (8 miesięcy temu)
05.06.2018 (8 miesięcy temu)
No co ty na jakiej podstawie i po co
użytkownik
06.06.2018 (8 miesięcy temu)
06.06.2018 (8 miesięcy temu)
@Izolda, rozumiem, że pracujesz w Bank Pocztowy. Długo już jesteś związana z tym pracodawcą?
@Kris, po Twoich wypowiedziach wnoszę, że pracowałeś lub pracujesz w Bank Pocztowy. Co jeszcze możecie powiedzieć o pracy w tym miejscu? Czy pracownikom przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne?
@Nick, rozumiem, że jesteś zainteresowany pracą w Bank Pocztowy. Wysyłałeś już swoje CV?
użytkownik
06.06.2018 (8 miesięcy temu)
06.06.2018 (8 miesięcy temu)
Są benefity ale bez szaleństw nikt nie odczuje ich poza tym to standard w firmach, dostałem 100 zł brutto na święta bożego narodzenia pisząc elaborat na co przeznaczę kazano wpisywać buty leki itd. są karty Multisport ale to jak wcześniej pisałem standard.nikt nie idzie do pracy na pocztę dla karty. Mogłoby jej nawet nie być z resztą się za nią płaci więc co to za benefit
użytkownik
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
@Kris, oczywiście rozumiem. Dziękuję za Twoją odpowiedź na moje pytania.

Czy ktoś z Was także pracuje w Bank Pocztowy w Warszawie i zechciałby podzielić się z innymi użytkownikami forum swoją opinią na temat pracy w tym miejscu?
użytkownik
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
23.06.2018 (7 miesięcy temu)
Nie polecam. Bank to jakaś porażka. Teraz też pocztowy24 nieczynny. Jako pracownik ile się nasluchalam o tym banku. Albo problemy z wyplatami albo z kontem internetowym. Klienci mają konta xxx a nagle robią się widoczne dla wszystkich.. I te konta.. Raz bezpłatne.. Potem płatne.. Listonosi na prośbę naczelnikow przynoszą dowody klientow. Są zakładane lewe konta.. I za jakiś czas osoba dostaje list, że ma konto na sporym minusie.. Jak było bezpłatne było ok. Jak zrobiło się płatne problem. Ja odziedziczyłam taki xxxxxxx Przepracowalam ponad 3 lata na czterech umowach i teraz odchodzę z kwitkiem. Bo co? Nie chcę zakładać lewych kont i oszukiwać we wnioskach kredytowych? Jedno wielkie xxxxxxx Pozdrawiam
Warszawa woj.
użytkownik
25.06.2018 (7 miesięcy temu)
25.06.2018 (7 miesięcy temu)
paranoja ztymi kontami, jak przyszlam do pracy w pazdzierniku ludzie podostawali wezwanie do zaplaty na 300-500 zł firmowe i zwykle osob fizycznych. bo tez jak zakladali obiecywali ze darmowe a tu oplaty i jak tu namowic kogos wmalej miejscowosci to poszla fama ze zlodziejstwo. nie chcieli ludzie zakladac nawet jak proponowalam te 30 zl.tragedia..kredyty same odrzuty.ubezpieczenia podrozyli a idz pan z taka robota
użytkownik
24.06.2018 (7 miesięcy temu)
24.06.2018 (7 miesięcy temu)
Jeśli jest tak źle to zawsze można zmienić firmę a po co to narzekanie?
użytkownik
25.06.2018 (7 miesięcy temu)
25.06.2018 (7 miesięcy temu)
@Julita, a czy Ty jesteś w jakiś sposób związana z Bank Pocztowy? Jesteś pracownikiem tej firmy? Jeśli tak, to zachęcam Cię do podzielenia się swoją opinią na jej temat.
@Wawa, dziękuję za Twoją opinią. Może takie działania, o których wspominasz, zależą od oddziału lub zdarzały się sporadycznie?
użytkownik
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
Witam. Za kilka dni mam rozmowę na stanowisko Doradca Klienta w Lublinie. Chciałem zapytać na jaką podstawę mogę liczyć i jakie są warunki pracy w tym Oddziale? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
użytkownik
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
To akurat oszczerstwo i nie prawda pracuje tu 2 rok i premie wypłacają co miesiąc może nie są super wysokie ale jak wykonasz plan nie jest zle...
użytkownik
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
Taka jasne wypłacają po 3 miesiącach nie oznaczają tego człowiek dostaje grosze i nie wie nawet za co oni też nie wiedzą . Idzie się pogubić zaczynałam prace to wiem kiedy mi wypłacili prawda ? Poza tym jak się zaczyna pracę i nie ma dostępu do ubezpieczeń każą szukać klientów i robić plany i inna osoba co ma dostęp ma robić i niby zwrócą xxxxxxx prawda nie zwracają pomimo tzw lead ponadto w regulaminie którego nie widziałam na oczy i nie jest dostępny w intranecie jest zapisane że doradca nie może robić lead dlatego rzuciłam te robotę od początku ściema i wyzysk na szkoleniu gadali że oddadzą kasę reklamacje składałam i nic.. znalazłam szybko pracę i przestrzegam wszystkich .po moim odejściu zlikwidowali cały psf
użytkownik
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
26.06.2018 (7 miesięcy temu)
Daj sobie spokój bank pocztowy idzie na sprzedaż problem ze nikt go nie chce kupic
użytkownik
07.07.2018 (7 miesięcy temu)
07.07.2018 (7 miesięcy temu)
@Ja, skąd informacja o tym, że firma zostanie sprzedana? Czy to oficjalna informacja? Podaj proszę link, który będzie potwierdzeniem Twojego wpisu, będę wdzięczna.
Czy jesteś osobą zatrudnioną w Bank Pocztowy? Jakie są Twoje odczucia związane z tym pracodawcą, możesz go polecić innym?
użytkownik
07.07.2018 (7 miesięcy temu)
07.07.2018 (7 miesięcy temu)
Ty jakimś niekumatym pracowmikiem najlepszyfachowiec.pl jesteś?? poczytaj sobie wpisy niżej leniu patentowany to się dowiesz
użytkownik
08.07.2018 (7 miesięcy temu)
08.07.2018 (7 miesięcy temu)
Wpisz sobie w google bank pocztowy sprzedaż zaznacz wiadomości i poczytaj
użytkownik
09.07.2018 (7 miesięcy temu)
09.07.2018 (7 miesięcy temu)
Buhahhahahahahahhaha, chyba kpisz.
użytkownik
10.07.2018 (7 miesięcy temu)
10.07.2018 (7 miesięcy temu)
Nik ale o co Ci chodzi??? czytasz to co piszesz???
użytkownik
10.07.2018 (7 miesięcy temu)
10.07.2018 (7 miesięcy temu)
Tak prawda to jest.moge odpowiedzieć na wszystkie pytania odnośnie pracy w psf
użytkownik
17.07.2018 (7 miesięcy temu)
17.07.2018 (7 miesięcy temu)
Czy ktoś z forumowiczów może w merytoryczny sposób przedstawić sytuację w firmie oraz warunki zatrudnienia? Z pewnością wiele zależy od zajmowanego stanowiska, dlatego opinie mogą się różnić, ale każda z nich jest cenna i przyda się innym. Może macie jakieś porady dla kandydatów? Czy wcześniejsze doświadczenie zawodowe jest niezbędne, by podjąć zatrudnienie? Czy firma jest przyjazna osobom niepełnosprawnym?
użytkownik
01.08.2018 (6 miesięcy temu)
01.08.2018 (6 miesięcy temu)
No i dostało się Reczkowi :-D
użytkownik
05.08.2018 (6 miesięcy temu)
05.08.2018 (6 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy bank prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Na jaką umowę na starcie można liczyć?
użytkownik
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
Nie idź tam. Znajdziesz dużo lepsze oferty niz w tym czymś.
użytkownik
20.08.2018 (5 miesięcy temu)
20.08.2018 (5 miesięcy temu)
@Ja, z jakiego powodu odradzasz pracę w firmie? Rozumiem, że możesz mieć jakieś negatywne doświadczenia, ale na pewno są także dobre strony zatrudnienia u tego pracodawcy. Możesz nieco szerzej opisać obecną sytuację? Szczegółowe wpisy pomogą osobom, które rozważają wzięcie udziału w rekrutacji.
użytkownik
20.09.2018 (4 miesiące temu)
20.09.2018 (4 miesiące temu)
Byłam na rozmowie... Podstawa to tylko 2100 brutto.... Jestem wręcz zszokowana że za takie pieniądze ludzie godzą się jeszcze pracować (oddział w B-B i Żywcu)
użytkownik
20.09.2018 (4 miesiące temu)
20.09.2018 (4 miesiące temu)
@Ghsjsjd, rozumiem, że nie zdecydowałaś się na pracę? Czy stało się to tylko ze względu na zarobki? Wspominasz o wysokości podstawy, a czy podczas rozmowy była mowa o premii i innych dodatkach?
Mogłabyś też opisać samą rekrutację oraz rozmowę kwalifikacyjną?
użytkownik
21.09.2018 (4 miesiące temu)
21.09.2018 (4 miesiące temu)
Skok jaworzno przejmuje bank pocztowy za miesiac
użytkownik
26.09.2018 (4 miesiące temu)
26.09.2018 (4 miesiące temu)
Witam Bylam na rozmowie o prace w krakowie w BP na stanowisko doradca klienta. Pan przedstawil mi oferte unikajac informacji dotyczacych zarobkow. Zadajac mu pytanie odpowiedzial pytaniem czego oczekuje. Powiedzialam ze chcialabym zarabiac 2/2,5tys na reke. Po czym przedstawil mi program prowizyjny gdzie mozna zarobic dodatkowe 1tys zl. Mam szanse isc do placowki w krakowie albo do mikro oddzialu w olkuszu. wspomne rowniez ze rozmowa przebiegla bardzo luzno.Pytanie moje czy jest szansa sie tam pchac czy raczej odpuscic.
użytkownik
26.09.2018 (4 miesiące temu)
26.09.2018 (4 miesiące temu)
Poczytaj komentarze i sama podejmij decyzję.
użytkownik
26.09.2018 (4 miesiące temu)
26.09.2018 (4 miesiące temu)
Powiem tak , musisz być silnie nastawiona na pozyskiwanie klienta .Jeśli nie masz doświadczenia , warto .A jeśli jesteś pracownikiem doświadczonym z innego banku , nie daj się oczarować system prowizyjnym ;)
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
Odpuścić i szukać NORMALNEJ pracy bo ten pseudo bank to xxxxxxx nad syfy
użytkownik
27.09.2018 (4 miesiące temu)
27.09.2018 (4 miesiące temu)
https://www.pocztowy.pl/kariera/
Zapraszam Was do przejrzenia aktualnych ofert pracy. Pracodawca nie pisze zbyt wiele o oferowanych warunkach zatrudnienia, czy możecie powiedzieć, na co może liczyć nowy pracownik? Istnieje możliwość wynegocjowania na przykład lepszej stawki?
Bank Pocztowy organizuje sporo konkursów dla swoich klientów, czy są też takie atrakcje dla pracowników?
@@granatowa.pantera, jak długo czekałaś na kontakt z przedstawicielem firmy od momentu przesłania aplikacji? Czy rekrutacja była wieloetapowa i wymagała na przykład rozwiązywania jakichś zadań?
użytkownik
27.09.2018 (4 miesiące temu)
27.09.2018 (4 miesiące temu)
24.09 wyslalam cv 25.09 zadzwonili a 26.09 mialam juz rozmowe. Rozmowa byla jedna. Zapewniona mnie ze mam ta prace i ze zadzwonia do mnie z odzialu w olkuszu zapraszajac na rozmowe. Nie mialam zadnych zadan do rozwiazania.
użytkownik
27.09.2018 (4 miesiące temu)
27.09.2018 (4 miesiące temu)
Witam, wyslalam cv 24.09 zadzwonili 25.09 a na rozmowie bylam.25.09.
Nie rozwiazywalam zadnych zadan, jestem osoba bez doswiadczenia. Rozmowa jak jak pisalam przebiegla bardzo luzno. Przedstawiciel skupial sie bardziej na mojej urodzie i mowil wprot komplementy typu ma pani piekna cere, pani atutem tez to ze naturalnie sie pani usmiecha. Bylam zawstydzona i uznalabym to nawet za flirt.
użytkownik
29.09.2018 (4 miesiące temu)
29.09.2018 (4 miesiące temu)
głupoty piszesz.. pensja to 2100 brutto!!!! w bankach spółdzielczych więcej płacą, w biedrze więcej płacą.. szkoda zdrowia i życia
użytkownik
04.10.2018 (4 miesiące temu)
04.10.2018 (4 miesiące temu)
wspaniale! prawo rekrutujący!. I tu po raz kolejny widoczne są kompetencje pracowników BP. Żenada.
Zastanów się czy szukał na stanowisko Doradcy czy .? :)
użytkownik
07.10.2018 (4 miesiące temu)
07.10.2018 (4 miesiące temu)
Pewnie starsi, niewyżyci faceci zobaczyli młodą ładną dziewczyną i sądzili, że ma mało rozumku. I kto tu wyszedł na ofiarę losu??Sytuacja niedopuszczalna w poważnej, szanowanej instytucji, no ale to bank państwowy.
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
To teraz parę słów prawdy!!!
Pracuję w tym Banku od prawie 10 lat w Centrali w Bydgoszczy. Stanowisko Starszy Inspektor. Zarabiam najniższą krajową pensję...
Przez te wszystkie lata myślałam, że kiedyś Kadra Zarządzająca razem z moim Naczelnikiem na czele zaczną doceniać pracowników. Oj, jak srogo się pomyliłam. Przełożony ma Cię za zero, nic nie wartego śmiecia. Obowiązków masz coraz więcej, ale kogo to obchodzi, że musisz iść do domu, bł skończyłaś pracę ?. Nie doświadczych pomocy ani zrozumienia. Zamiast tego spróbuj tylko popełnić błąd lub się pomylić. Zniszczą Cię psychicznie.
Praca tutaj to najgorszy koszmar jaki mogłam sobie tylko wyobrazić. Na szczęście już niedługo :). A wszystkim, którzy rozważają jeszcze podjęcie tutaj pracy mówię: Uciekajcie!!!. Nie marnujcie życia i zdrowia.
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Święta prawda. Duża część starszej kadry już opuściła B.P.
Teraz szukają już wśród nastolatków, zaraz po maturze i Ukraińców. Wiadomo, bez doświadczenia, można im wmówić, że najniższa krajowa to kupa kasy. O kadrze zarządzającej lepiej się nie wypowiadać, bo administrator i tak to zaraz usunie. Tylko czego się tu bać?? Prawdy o firmie??
użytkownik
15.10.2018 (4 miesiące temu)
15.10.2018 (4 miesiące temu)
Nie spotkałem się z tak komunistycznym pseudo bankiem jak ten, oferowane oferty to śmiech i kpina, wymyślone wymagane dokumenty, najwyraźniej brak kalkulatorów, albo po prostu analitycy to ludzie bez szkoły i matury nie potrafiący liczyć, zdecydowanie NIE POLECAM!!!!
użytkownik
17.10.2018 (4 miesiące temu)
17.10.2018 (4 miesiące temu)
Przynajmniej dowiedzieliśmy się w jaki sposób Bank wypracował 10 mln zysku w I kwartale, którymi tak się chwali:))
użytkownik
17.10.2018 (4 miesiące temu)
17.10.2018 (4 miesiące temu)
W takim razie ciekawi mnie ile zarabia młodszy inspektor?? To wcale nie jest śmieszne, a bardzo tragiczne i wręcz nie do pojęcia.
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Wydawałoby się, że w B.P. praca jak w każdym banku - plany, obsługa, raporty. Jednak ten jest naprawdę specyficzny. Żeby w zabawny sposób to przedstawić, przytoczę krótką historię. Pamiętam jak byłem doradcą klienta w placówce, a jej dyrektor woził w służbowej Skodzie Citi Najlepszy Fachowieci ziemniaków:)). Z uwagi na malutki bagażnik w tym mikrusie, worki były nawet na przednim siedzeniu. Oczywiście dyrektor nie posprzątał potem tej gliny i ziemi, która była w całym samochodzie i trzeba było tą Skodą jeździć:)). Resztę wystarczy poczytać na forum.
użytkownik
12.11.2018 (3 miesiące temu)
12.11.2018 (3 miesiące temu)
@Pika, czy sądzisz, że długoletni pracownicy opuścili firmę ze względu na zarobki? Może jednak podzielisz się uwagami dotyczącymi kadry zarządzającej? Co według Ciebie przydałoby się zmienić? Czy jest też coś, co podoba Ci się w pracy? Są jakieś szkolenia, szanse rozwoju?
użytkownik
12.11.2018 (3 miesiące temu)
12.11.2018 (3 miesiące temu)
Rozmawiałem ostatnio z wieloma osobami, które uważają, że nowy system managersko-dyrektorski jest zbyt rozbudowany i nie potrzebny. Ba, śmialiśmy się, że w niektórych miejscach jest więcej managerów niż pracowników. Ludzie mają już dość pisania dziesiątków maili do kilku osób, a wolą zająć się pracą. Pamiętam jak najlepsze wyniki Bank osiągał kiedy było tylko 2 - 3 dyrektorów na region i nikt nie narzekał, a plan był zrobiony. Cała sytuacja jest bardzo deprymująca dla młodych pracowników, którzy nie wytrzymują takiego sposobu zarządzania, przez co są ciągłe wakaty. Do tego zmiana systemu prowizyjnego spowodowała, że starsi pracownicy też zaczęli szukać szczęścia gdzie indziej, a kto ma uczyć nowych?? Dyrektorzy?? Szczerze wątpię.
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
A mogłabyś napisać coś więcej na temat zmian w wypłacie prowizji? Od czego są one obecnie zależne? Rozumiem, że obecnie trudniej jest osiągnąć wyższe wynagrodzenie? Czy poza wspomnianymi przez Ciebie wadami firma jest miejscem, które mogłabyś polecić?
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Niestety wrócili pośrednicy i plany poszły do góry o 100%, a zarzekali się, że z pośrednikami koniec na wieki. Oczywiście przestali również płacić za niektóre kredyty. Dodać do tego najniższą krajową i wychodzi nam kraina łez i rozpaczy. Agnieszko największemu wrogowi nie polecę tego banku.
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
Agnieszko
Jako świeżo "były" pracownik BP mogę jedynie powiedzieć, że praca w tej instytucji to żenada.
Dla tego pseudo banku nie są ważni klienci(bez których przeciez bank nie będzie istniał ) nie są ważni pracownicy na końcu łańcucha pokarmowego czytaj doradcy klienta tylko podła, mściwa i bardzo nie kompetenta kadra kierownicza czyli dyr. regionalny, dyr.d/s rynku nota bene z bożej łaski oraz managerowie d/s wsparcia sprzedaży czyli wszyscy Ci NADLUDZIE którym nie wolno się sprzeciwić.
Jeżeli ktoś choć trochę szanuje siebie samego i ma sumienie to na pewno długo w tej firmie nie wytrzyma - wiem co mówię bo przeszłam tutaj taki survival, że książke można by napisać.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

gss

apator

apator elkomtech

elkomtech

starachowice

Unihaus

Manpower Łódź

Lamina

sprintbox

kir

szybka kolej Miejska

stalprodukt zamość

Otto workforce

Welcome Airport Services

Dębki

Romet

Habia

abb

ploh

Foseko

stokson

Magnolia

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

trans koszalin

trans białogard

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin