test

Opinie o Biuro Nieruchomości Kontrakt - Wrocław

Korzystałeś z usług Biuro Nieruchomości Kontrakt - Wrocław? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): kachna
Data: 2014-07-25 09:11

Wizyt: 7814
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.07.2014 (4 lata temu)
25.07.2014 (4 lata temu)

Biuro Nieruchomości Kontrakt - Wrocław

Korzystałam z usług Biura Nieruchomości Kontrakt. Otrzymałam kompletną pomoc przy sprzedaży mieszkania. Pracownicy bardzo profesjonalni, wszystko odbyło się bez problemów i w miłej atmosferze. Szczerze polecam.
użytkownik
30.07.2014 (4 lata temu)
30.07.2014 (4 lata temu)
Witajcie, idę na rozmowę kwalifikacyjną do tej firmy czy ktoś coś może napisać jak pierwsze wrażenia, jak z warunkami, atmosferą?
użytkownik
30.07.2014 (4 lata temu)
30.07.2014 (4 lata temu)
pierwsze wrażenia są zawsze subiektywne i zależą także od kandydata. Ja podjęłam rękawice i wystartowała. pracowało mi się dobrze, warunki lokalowe i atmosfera też.Mogłam liczyć na wsparcie szefa, ale ze względu na warunki rodzinne (wyprowadzka) odeszłam z biura i trochę mi szkoda. Musisz po prostu sam spróbować
użytkownik
06.08.2014 (4 lata temu)
06.08.2014 (4 lata temu)
Dziękuję za odpowiedź. Byłem na rozmowie, rozmowa przebiegła w miłej atmosferze, dowiedziałem się wielu konkretów. Teraz czekam na odpowiedź czy zostanę przyjęty :)
użytkownik
02.02.2015 (3 lata temu)
02.02.2015 (3 lata temu)
OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED PRACĄ W BIURZE NIERUCHOMOŚCI "BN KONTRAKT" WE WROCŁAWIU.
Warunki które zostały mi przedstawione na rozmowie kwalifikacyjnej, były jak się później okazało fikcją!
Pracowałem tam parę miesięcy zupełnie za darmo. Po prostu pracowałem na umowie śmieciowej (umowa o dzieło), brak jakiegokowiek podstawowego wynagrodzenia,
tylko bardzo niska prowizja - chyba najniższa we Wrocławiu, brak ubezpieczenia, do tego dojazd do klientów na własny koszt, nawet musiałem używać swojego prywatnego telefonu, aby kontaktować się z klientami.
U reszty załogi było tak samo, do tego dochodzi brak jakiegokolwiek szacunku do pracowników, ciągły stres, ciągłe pretencsje, ciągle Pani właścicielka coś odejmowała od wynagrodzenia, o które i tak trzeba było się prosić bo nigdy nie było na czas.
Ciągle ktoś się zwalniał, ogromna rotacja pracowników, ze strarej załogi nikt już tam nie pracuje, a zeszłego lata praktycznie firma przestała istnieć bo praktycznie na raz odeszli wszyscy.
ODRADZAM!
użytkownik
09.09.2015 (3 lata temu)
09.09.2015 (3 lata temu)
witam, niestety ostatnia opinia o tej firmie jest sprzed pół roku, a ja poszukuje aktualnych informacji... będę wdzięczna jeśli ktoś podzieli się informacjami na temat firmy i warunków zatrudnienia które proponuje, rodzaj umowy, wysokość wynagrodzenia oraz atmosfera panująca między współpracownikami.
użytkownik
20.04.2016 (2 lata temu)
20.04.2016 (2 lata temu)
jeśli chodzi o Biura Nieruchomości we Wrocławiu to z tego co wiem to mają tutaj w Kontrakcie naprawdę całkiem niezłą opinie w mieście. Niestety największy ich problem to fakt, że konkurencja jest jednak tutaj ogromna i czego nie zrobią to będą mieli pod górę
użytkownik
15 kwi (7 miesięcy temu)
15 kwi (7 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w Biuro Nieruchomości Kontrakt? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin