test

Opinie o BMM Sp. z o.o. - Rzeszów

Korzystałeś z usług BMM Sp. z o.o. - Rzeszów? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Monia
Data: 2012-10-29 08:07

Wizyt: 12435
Komentarzy: 40
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.10.2012 (5 lat temu)
29.10.2012 (5 lat temu)

BMM Sp. z o.o. - Rzeszów

Jeżeli chodzi o firmę BMM Sp z o.o. mam podzielone opinie, wszystko zależy do jakiego konkretnie trafisz działu. Jeżeli chodzi o wdrożenia oprogramowania to praca praktycznie poza Rzeszowem cały czas trzeba jeździć po Polsce rocznie ok. 50 tys. km. własnym środkiem lokomocji. Można zapomnieć o wolnym czasie i powrotach o 16 godzinie do domu. Ogólnie firma wygląda na dobrze zorganizowaną ale komunikacja jest bardzo sława i nie rozwija pracowników, jednym słowem brak szkoleń. Ogólnie jak chcesz pracować możecie spróbować, jednak jak chcecie zarabiać pieniądze i mieć troszkę czasu wolnego to nie polecam.
użytkownik
13.01.2017 (rok temu)
13.01.2017 (rok temu)
Rodzinna firma, zarobki jak na taki zawód tragiczne, to firma raczej dla studentów, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie. Plus fakt, że nawet nie stać ich na sekretarkę, tylko co chwile praktykantki za darmo tam siedzą. Doświadczonym i ambitnym ludziom szukającym pracy - nie polecam stanowczo.
użytkownik
20.03.2017 (rok temu)
Firma, która opierała swoje działania głównie o fundusze unijne. Skończyły się dotacje, skończyła się firma. W najlepszym okresie pracowało tam około 70 osób, jednak na przestrzeni ostatnich 2-3 lat większość pracowników albo odeszła, albo została zwolniona. Zostało tam kilkanaście osób i chyba wszyscy szukają nowego zajęcia. Jeśli zarząd się nie obudzi, to za rok będzie się o tej firmie mówiło tylko w czasie przeszłym.
użytkownik
19.09.2017 (rok temu)
19.09.2017 (rok temu)
Ja również tam pracowałem ponad 6 lat. Bardzo wiele się nauczyłem i po tych kilku latach mogę powiedzieć jedno: jak zapadła decyzja o rozstaniu się z BMM to nie miałem problemu ze znalezieniem nowej pracy. Kuźnia talentów.
użytkownik
25.11.2017 (10 miesięcy temu)
25.11.2017 (10 miesięcy temu)
Moim zdaniem BMM jest dobrym pracodawcą, gwarantuje umowy o pracę, a zarobki są na konkurencyjnym poziomie. Firma zdecydowanie się poprawiła w ostatnim czasie - zatrudniają nowe osoby, inwestują w szkolenia, dbają o rozwój stałych pracowników, a także witają o poranku świeżymi owocami ;-) Jeśli ktoś chce zdobyć doświadczenie w tej branży to BMM zapewni do tego idealne warunki. Atmosfera jest dobra, ludzie są pomocni i życzliwi. Proces rekrutacji jest długi (3-etapowy) i dość szczegółowy. To dobrze świadczy o firmie, bo dokładnie selekcjonują potencjalnych pracowników i nie ma tu ludzi z przypadku. Na pewno nie wszystko jest tu idealne, ale polecam przyjść na rozmowę, żeby zweryfikować oczekiwania obu stron.
użytkownik
17.12.2017 (9 miesięcy temu)
17.12.2017 (9 miesięcy temu)
Faktycznie muszę przyznać, że firma wymyśliła sobie 3-etapowe rekrutacje , rok czasu krążyły w firmie dwie osoby, które się same zwolniły z takiej rekrutacji :). Natomiast długoletni pracownik działu handlu odszedł po tym jak prezes nie chciał się zgodzić na podwyżkę. Jak się skończyło ? Ilość projektów upadła, ponieważ prezes myślał, że doświadczonego pracownika można zastąpić każdym innym bez doświadczenia za dużo niższe stawki. W ostatnim roku z BMM odeszli kluczowi pracownicy z każdego z działów, próbuję się ich zastąpić studentami albo osobami bez większego doświadczenia. Prawda jest taka że prezes tkwi mentalnie w latach 90-tych, z dużej firmy pozostała tylko garstka ludzi za marne stawki, natomiast pani z HR będzie zaklinać rzeczywistość mamiąc was owocami :) W żadnej dobrej firmie nie pozwala się odejść dobrym specjalistom tym bardziej że sektor jakim się zajmuje BMM jest bardzo niszowy i doświadczonych ludzi jest bardzo mało na rynku. Skończy się to tak, że za jakiś czas klienci zobaczą co się dzieje i podpiszą umowy z innymi firmami. Wszystko przez to że ego prezesa jest ważniejsze od nawet największych graczy na rynku z tej branży i nie widzi, że z firmy BMM pozostał tylko marny szyld i kilka pokoi w starej fabryce, natomiast spotkania na mieście wyglądają tak że większośc uczestników to już byli pracownicy :)
użytkownik
25 maj (4 miesiące temu)
25 maj (4 miesiące temu)
Tak apropo z pysznej kawy został się jedynie zdezelowany ekspress.
Na potwierdzenie słów Can zapytajcie podczas rekrutacji czy główny partner Asseco hucznie wymieniony na stronie na pierwszej pozycji ma podpisaną z nimi umowę partnerską.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Pracuję w bmm klika lat, faktycznie są to trzy etapy rozmów, natomiast nie uważam, że firma poszukuje tylko studentów lub osób bez doświadczenia. Myślę, że w moim przypadku wieloletnie doświadczenie w IT zaważyło nad decyzją o dostaniu pracy. Gdyby nie było okay, już dawno by mnie tu nie było.
użytkownik
22.12.2017 (9 miesięcy temu)
22.12.2017 (9 miesięcy temu)
Widzę, że Ania z jednoosobowego HR'u się nie poddaje i sieje propagandę sukcesu na gruzach rzeczywistości ;)
użytkownik
23 sty (8 miesięcy temu)
23 sty (8 miesięcy temu)
Dbacie o rozwój stałych pracowników :) W całym moim dziale nie było żadnych szkoleń mimo, że byliśmy jedynym żywicielem tej firemki.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
@candy
Pracuję w tej firmie dosyć długo i uważam, że te słowa są niesprawiedliwe. Sukces firmy odzwierciedla się w ciężkiej pracy wszystkich pracowników, bez względu na stanowisko czy ilość lat przepracowanych dla firmy. Każdy jest tak samo ważny, połączenie pracy nas wszystkich sprawia, że firma się rozwija a realizowane projekty przynoszą zyski. W moim zespole mamy szkolenia obowiązkowe lub opcjonalne.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Pracownicy poszukiwani są cały czas a o aktualnych ofertach możesz poczytać na stronie firmy http://www.bmm.com.pl/praca/oferty-pracy/ . Jak się rekrutowałam nie było ofert na portalach do tego przeznaczonych ale trafiłam na ich stronę i tam znalazłam stanowisko, na które postanowiłam rekrutować. Warto, polecam!
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Pracownicy poszukiwani są cały czas a o aktualnych ofertach możesz poczytać na stronie firmy http://www.bmm.com.pl/praca/oferty-pracy/ . Jak się rekrutowałam nie było ofert na portalach do tego przeznaczonych ale trafiłam na ich stronę i tam znalazłam stanowisko, na które postanowiłam rekrutować. Warto, polecam!
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
@Ex
Masz chyba mocno nieaktualne informacje, ekspres były wymieniany na nowy niespełna 2 lata temu.. Jaką kawę sobie życzysz? Rozpuszczalną, parzoną, a może cappuccino z ekspresu. Świeża kawa lavazza, ciepła a co najważniejsze dająca siłę do dalszej pracy. Nie jestem znawcą tematu współpracy bmm z Asseco ale wszyscy konsultanci obsługujący produkty Asseco są przez nich certyfikowani.
użytkownik
13 mar (7 miesięcy temu)
13 mar (7 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Czy trudno jest przejść ten proces.?
użytkownik
6 kwi (6 miesięcy temu)
6 kwi (6 miesięcy temu)
Dużo pracowników ostatnio odeszło z bmm radziłbym poszukać innego przyszłego pracodawcy. Rekrutacja raczej w tradycyjnej formie rozmowy.
użytkownik
6 kwi (6 miesięcy temu)
6 kwi (6 miesięcy temu)
@Ex Czy znasz przyczyny dla których wspomniani przez Ciebie pracownicy zdecydowali się o odejściu z pracy? Jak myślisz, jaka może być tego główna przyczyna? Czy możesz zdradzić jakiego rodzaju pytania są zadawane podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
@Candy Napisałaś, że w firmie brakowało szkoleń. Czy próbowałaś zgłaszać ten fakt do przełożonego?
@Były pracownik Wspomniałeś, że dużo się nauczyłeś pracując dla firmy BMM? Czy uważasz, że firma BMM stanowi dobry start dla osoby chcącej pracować w branży szkoleń IT?
Wszystkie informacje jakie podacie mogą się przydać potencjalnym pracownikom firmy.
użytkownik
5 maj (5 miesięcy temu)
5 maj (5 miesięcy temu)
Rodzinna firma i co się z tym wiąże są równi i równiejsi :) Normą jest to że za czyjąś pracę nagrody dostaje ktoś z rodziny prezesa albo z bliższego towarzystwa co powoduje że ludzie na siebie donoszą żeby się właskawić prezesowi :) Jak ktoś pisał wcześniej można zapomnieć o wyjściu z pracy na czas, na okrągło propozycje 'nie do odrzucenia' odnośnie nadgodzin i pracy w soboty a jak nie to można zapomnieć o podwyżce, urlopie na święta itd. Szkolą ale po krótkim czasie wysyłają na baardzo głęboką wodę co nie ma odzwierciedlenia w zarobkach, które są bardzo kiepskie. Radze nie dać się zwieść obietnicami podwyżki albo premii np. po roku albo ukończonym projekcie bo i tak ich nie będzie :) tzn. będą ale dostanie je ktoś z rodziny prezesa albo bliższego otoczenia :) Bardzo nie polecam.
użytkownik
5 maj (5 miesięcy temu)
5 maj (5 miesięcy temu)
To bardziej brzmi jak Marta :)
użytkownik
14 maj (5 miesięcy temu)
14 maj (5 miesięcy temu)
@Uzytkownik, czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Czy jesteś pracownikiem firmy BMM? Jak oceniasz wypowiedź użytkownika @Pracowałem 2 lata, użytkownik podał kilka argumentów, czy uważasz je za zgodne z prawdą? Co możesz napisać na temat nadgodzin w firmie? Opinie na forum najlepszyfachowiec.pl pomagają kandydatom w podjęciu ważnych decyzji związanych z pracą.
użytkownik
14 maj (5 miesięcy temu)
14 maj (5 miesięcy temu)
@Uzytkownik jak Marta?
użytkownik
24 maj (4 miesiące temu)
24 maj (4 miesiące temu)
Oprócz tego, że nie istnieje coś takiego jak nadgodziny to u klienta gdy pracujesz w oddalonym mieście to aby dojechać do niego na 8:00 musisz wyjechać np. o 5 lub wcześniej i wracasz na 18. Gdy pracujesz dla klientów ochrony zdrowia to musisz się liczyć z tym, że telefon zadzwoni ci w nocy czy w weekend bo coś klientowi nie działa a odebrać musisz bo przecież masz telefon służbowy.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
Pracuje od kilku lat w bmm i nie spotkałam się z sytuacją gdzie przepracowane nadgodziny nie zostałyby zwrócone w innym terminie. Ja nie mam problemu z dogadaniem się z moim kierownikiem, zdarzało mi się nawet w ciągu dnia „wyskakiwać” do lekarza lub załatwiać inne prywatne tematy. Wszystko jest kwestią dogadania się. Jeśli masz albo miałeś problem z nadgodzinami może warto przeprowadzić rozmowę z przełożonym o zaistniałej sytuacji.
użytkownik
24 maj (4 miesiące temu)
24 maj (4 miesiące temu)
Jak chcesz się przekonać w jakiej epoce jest firma to poproś aby na rozmowie kwalifikacyjnej oprowadzono cię po firmie tak jak to jest przyjęte w firmach szanujących się i przyszłych pracowników. Z pracowników wartościowych już nie ma prawie nikogo a zwłaszcza w obszarze opieki zdrowotnej. Został "dyrektor" z przerośniętą manią wielkości i myśleniem z czasów kiedy zaczynał prace w tej firmie. A jak jest w tej firmie praca i rekrutacja bardzo dobrze obrazuje poniższy dowcip: Umiera facet i staje przed obliczem Św. Piotra, który mówi:
- Najpierw pokażę ci jak wygląda niebo.
Wjeżdżają windą do nieba, a tam wszystko pięknie, ludzie spacerują, słonko świeci, spokojnie.
- A teraz pokażę ci jak wygląda piekło - mówi Piotr.
Zjeżdżają windą na dół, a tam dyskoteka, roznegliżowane dziewczyny, no sama radość. Wrócili z powrotem do bramy, facet się zastanowił i mówi:
- To ja wybieram piekło.
Św. Piotr zaproponował więc, żeby jeszcze raz pojechali do piekła, żeby facet się upewnił co do słuszności wyboru. Zjeżdżają więc do piekła, a tu smoła, łańcuchy, ponuro. Oburzony facet woła:
- Jak to, przecież przed chwilą to całkiem inaczej wyglądało?!
- Owszem - mówi Św. Piotr - ale poprzednio oglądałeś Dział Marketingu!
użytkownik
28 maj (4 miesiące temu)
28 maj (4 miesiące temu)
@a propos nadgodzin, jeśli faktycznie miałeś taką sytuację to rozumiem, że nie jesteś usatysfakcjonowany pracą w tej firmie.
Czy ktoś z pracowników mógłby napisać czy to prawda z tymi nadgodzinami? Czy faktycznie jest aż tak źle? Może są jakieś plusy pracy w BMM?
użytkownik
20 cze (3 miesiące temu)
20 cze (3 miesiące temu)
Wynagrodzenie uzależnione jest od działu jak pracujesz w dziale wdrożeń nie ma czegoś takiego jak nadgodziny, większość osób po jakimś czasie pracuje zdalnie, natomiast klienci w większości 24/7 czyli serwis często przesuwa się na wieczory Weekendy i popołudnia. Premie masz liczone po przekroczeniu progów dniówek (13 dni) u klienta z tym, że czas pracy do premii liczony ile jesteś u klienta dojazdy nie są liczone. Większość jest na własnych działalnościach. Jak przeczytacie w ogłoszeniu że jest wsparcie wielkiej klasy specjalistów, to już nieaktualne nie ma ich już od 2-lat w BMM. Dostaniesz niełatwy zakres i wdrażaj się sam bez wsparcia. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie jest bardzo niskie biorąc pod uwagę jakim sektorem się firma zajmuje. Z firmy ponad 100-os została garstka osób może z 20 to dobitnie świadczy
o tym w jakie sytuacji jest obecnie firma. Jak jesteś desperatem albo nie masz nic do stracenia to możesz próbować. Jak chcesz mieć trochę życia prywatnego, przyzwoite zarobki i minimalną stabilizacje szukaj innego pracodawcy.
Na rozmowie poproście o spacer po BMM zobaczycie w większości puste pokoje i kilku nowych wystraszonych konsultantów.
@Agata Jeżeli chodzi o szkolenia były wielokrotnie zgłaszane jednak pieniędzy dla pracowników nigdy nie było. Jeżeli chodzi o doświadczenie i wiedzę jest bardzo ograniczona jeżeli chodzi o wartość rynkową, dlatego, że systemy jakie wdrażasz są tylko w ochronie zdrowia.
użytkownik
20 cze (3 miesiące temu)
20 cze (3 miesiące temu)
Jaki jest powód, że tak dużo osób nie pracuje już w firmie?
użytkownik
21 cze (3 miesiące temu)
21 cze (3 miesiące temu)
@Piotr, jesteś pracownikiem BMM? Może mógłbyś napisać swoją opinię na temat pracy w tym miejscu? Jaka atmosfera panuje w firmie? Opowiedz jakie są Twoje doświadczenia z tą firmą.
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Atmosfera w firmie jest spoko. Przyjaźnie zawarte w pracy przekładają się także na życie prywatne, początkowo kolega z bmm jest teraz ojcem chrzestnym mojego dziecka. Pod tym względem nie ma na co narzekać, a co do pracodawcy to myślę, że firma ma spory potencjał rozwoju zwłaszcza, że niszowe produkty sprzedają się coraz lepiej i chyba przestają już być niszowe.
użytkownik
22 lip (2 miesiące temu)
22 lip (2 miesiące temu)
@Luli, to, co piszesz, wydaje się dość niepokojące. Wcześniejszy wpis mówi o tym, że firma nie inwestuje w pracownika, Ty jednak wspominasz o szkoleniach. Czyli w jakiś sposób stara się podnieść kwalifikacje pracowników. Piszesz również, że dla wielu osób praca w firmie jest pierwszą pracą, rozumiem, że osoby bez wcześniejszego doświadczenia również mają szansę na zatrudnienie? A czy od początku jest oferowana umowa o pracę?
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Jestem dość nowym pracownikiem BMM i nie mogę narzekać. Od samego początku duże wsparcie ze strony kolegów, koleżanek bez których ciężko byłoby przetrwać pierwsze miesiące pracy. Etapowy proces rekrutacji początkowo może wystraszyć potencjalnych pracowników ale jeśli masz odpowiednie kwalifikacje to nie ma się czym martwić.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Na jaką umowę można liczyć na początek?Jakieś wskazówki o zarobkach?
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Proces rekrutacyjny nie jest tak straszny i skomplikowany jak opisuje go sam bmm (trzy etapy). Trzeba przyznać, że szukają pracowników o konkretnych kwalifikacjach i umiejętnościach. W mojej ocenie jednak warto było przejść taki proces, chociażby tylko po to aby otrzymać wyczerpującą informację zwrotną po zadaniach AC. Mnie nie udało się dostać pracy ale nie rezygnuje, szukam nadal.
użytkownik
9 wrz (miesiąc temu)
9 wrz (miesiąc temu)
Nie ma problemu z przejrzystością wyliczania wynagrodzenia tylko jego wysokością. Podstawa jest dosyć niska dostać jakąkolwiek premię należy wyrobić min 14 dniówek u klienta tzn. dojazdy się nie wyliczają czyli jesteś poza domem 12 godzin natomiast u klienta 7h to wliczają się do premii te drugie godziny, oczywiście aby utrudnić otrzymanie dodatkowego wynagrodzenia należy 14 dniówek wyrobić przez 3 miesiące. Jak masz jakiś urlop, chorobę to bardzo ciężko wyrobić premie. Widzę, że pani Ania z HR próbuje zaklinać tutaj rzeczywistość.
użytkownik
9 wrz (miesiąc temu)
9 wrz (miesiąc temu)
@Juliusz możesz konkretnie wymienić na jakich szkoleniach dokładnie byłeś. Pracowałem w bmm kilka ładnych lat i kierownik nie wysyłał nas na żadne szkolenia oprócz tych darmowych od producenta. Nie było żadnych szkoleń branżowych strike z zagadnień IT, mimo to, że wielokrotnie temat był poruszany. Jak jest tak Pięknie Juliusz to czemu w przeciągu 2-3 lat odeszło z tej firmy sporo najbardziej kompetentnych osób z działów wdrożeń, kierowników projektów i handlowców ?
użytkownik
26 wrz (19 dni temu)
26 wrz (19 dni temu)
Znalazłam kilka opinii w internecie na temat bmm. Z większością się zdecydowanie nie zgadzam, myślę ze błędem moich pracodawców było zatrudnienie osób co teraz wypisują te bzdury. Ktoś napisał, że zapewne zbyt małe kwalifikacje przytłoczyły tych pracowników. Zgadzam się z tym w 100 %. Rynek produktów IT rynkiem zmiany. Nie każdy potrafi sobie z tym poradzić, jak widać…
użytkownik
26 wrz (19 dni temu)
26 wrz (19 dni temu)
Solidna firma, ponad dwudziestoletnia ugruntowana pozycja na rynku, fajna atmosfera szczególnie wśród konsultantów. Kierownicy projektów, którzy jednocześnie realizują wiele projektów i nie do końca w szczegółach ogarniają wszystkie tematy, ale od szczegółów mają zespół konsultantów.
użytkownik
27 wrz (18 dni temu)
27 wrz (18 dni temu)
BMM to dobry pracodawca. Atmosfera nie do podrobienia, ciężko spotkać w innych miejscach takich ludzi! Koledzy z pracy przy których można się nie tylko bawić (świetne wyjazdy integracyjne) ale i od nich uczyć. Firma naprawdę bardzo dba o pracowników i zapewnia komfortowe warunki pracy. Ja jestem zadowolona!
użytkownik
27 wrz (18 dni temu)
27 wrz (18 dni temu)
Pracodawca wspiera pracowników w rozwoju, tworzone są jasne i prosty zasady ścieżki kariery. Na plus działa także system awansów: menadżerowie wyłapują talenty spośród pracowników niższego szczebla i przygotowuje ich do awansu w przyszłości. Szkoda, że nie wszyscy to rozumieją.
użytkownik
28 wrz (17 dni temu)
28 wrz (17 dni temu)
Widziałam tutaj pytania o rekrutację więc podpowiadam:
* aplikowałam na stanowisko asystenta działu handlowego
* termin: 06.06.2018
* 3 etapy
* aplikowałam przez serwis z ofertami pracy
* proces: dwukrotne spotkanie w firmie
Pytania o tobie, wykształcenie, studia, języki, plany na przyszłość
Kariera: doświadczenie w sprzedaży B2B, certyfikaty
Nie było to tak trudne. Rozmowy sprawdzające moje umiejętności, doświadczenie, język. Panie z HR zadawała merytoryczne pytania, dobrze zna proces sprzedaży. Widać, że nie jedna rozmowa kwalifikacyjna na stanowiska handlowe za nią. Stres podczas takiej rozmowy to norma, ale po pierwszych pytaniach poszło z górki.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Amster Global

Amster

OLITEL\

tewex

czarna lista pracy

incom wrocław

incom

POLTEL

streetcom

goldberg
internet plus
Timken

arsen

azet

azet hurtownia

asport

profim

tesco komorniki

exorigo

Fuji Seal

qumak

HCL technologies kraków

mod-personal

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin