test

Opinie o BMM Sp. z o.o. - Rzeszów

Korzystałeś z usług BMM Sp. z o.o. - Rzeszów? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Monia
Data: 2012-10-29 08:07

Wizyt: 12490
Komentarzy: 63
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.10.2012 (6 lat temu)
29.10.2012 (6 lat temu)

BMM Sp. z o.o. - Rzeszów

Jeżeli chodzi o firmę BMM Sp z o.o. mam podzielone opinie, wszystko zależy do jakiego konkretnie trafisz działu. Jeżeli chodzi o wdrożenia oprogramowania to praca praktycznie poza Rzeszowem cały czas trzeba jeździć po Polsce rocznie ok. 50 tys. km. własnym środkiem lokomocji. Można zapomnieć o wolnym czasie i powrotach o 16 godzinie do domu. Ogólnie firma wygląda na dobrze zorganizowaną ale komunikacja jest bardzo sława i nie rozwija pracowników, jednym słowem brak szkoleń. Ogólnie jak chcesz pracować możecie spróbować, jednak jak chcecie zarabiać pieniądze i mieć troszkę czasu wolnego to nie polecam.
autor
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Ciekawe kto tam taki super fajny... Bo ja tam się fajnych osób nie wypatrzyłam. Wszystko mega tajne, obgadywanie za plecami! Nigdy nie polece nikomu. Ciagle niesptecyzowany zakres obowiazkow. I nie jestem rozczarowany praca tylko podejciem ludzi do niej. Zmarnowalem tam czas, ktory w innej firmie moglbym wylorzystac na rozwoj zawodowy! O prezesie juz nie wspomnie.....
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Zgodzę się, że BMM to firma rodzinna (ludzie są ze sobą zżyci, co odróżnia ta firmę od korpo), lecz nie ma to znaczenia przy przyznawaniu awansu lub podwyżki pomiędzy kadrą kierowniczą, członkami zarządu nie ma żadnych powiazań rodzinnych). Kierownicy traktują wszystkich tak samo, buduje to fajny zespół i atmosferę w pracy. Myśle, że mylisz sprawę dobrych relacji i przyjaznego podejścia kadry zarządczej do pracowników z byciem lizusem czy dostaniem awansu ze względu na sympatie. Nigdy nie pracowałem w weekend, urlop przyznany w terminie, nadgodziny mogłem odebrać w formie czasu wolnego.
użytkownik
9 paź (2 miesiące temu)
9 paź (2 miesiące temu)
Jak nigdy nie pracowałeś w weekendy to nie byłeś zapewne w dziale wdrożeń, gdyż w nim raczej wolne weekendy to rzadkość tym bardziej że aktualizację i większe zmiany klient chce na weekendach robić. Jeżeli chodzi o awanse, nie spotkałem się z czymś takim, gdyż za bardzo nie było na jakie stanowisko awansować gdyż szczeble w firmie były proste: kierownik-Prezes. Fajny zespół był kilka lat temu, do momentu jak nie zaczęli masowo ludzie odchodzić, nie dziwię się jak stawki dostawali razy dwa natomiast w BMM nigdy nie było kasy na podwyżki nawet po kilku latach tłustych projektów. Ludzie byli fajnie tylko już ich nie ma w BMM.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
@Kapo, piszesz o tym, że praca jest również weekendowa- czy wtedy stawki są wyższe? Czy w zamian za przepracowany weekend pracownik ma wolny dzień w tygodniu? Wspominasz też o braku możliwości awansu, a jak z rozwojem, szkoleniami? Można podnieść swoje kompetencje na danym stanowisku?
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Lubię atmosferę w BMM Sp. z o.o. za:
Świetna atmosfera wśród pracowników!
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Jeśli ktoś chce zmienić pracę, i chce zobaczyć jak wygląda rozmowa to najlepiej przyjść i się samemu przekonać.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Żadna firma nie jest idealna, każda ma lepsze i gorsze momenty. Zawsze warto samemu się przekonać i aplikować, pójść na rozmowę i zadać pytania. Sprawdzić na FB lub Linkedinie co się dzieje w życiu firmy.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Pracowałem jako konsultant wdrożeniowy w innych firmach. BMM nie różni się od nich, płace na podobnym poziomie, nie zgadzam się z negatywnymi opiniami jakie tu czytam, ale co człowiek to opinia :) Dla mnie mocne strony to większość projektów na terenie podkarpacia, nie ma długich i dalekich delegacji.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Ja jestem zadowolony, jest OK. Jestem zaangażowany w wiele projektów, szkolenia wewnętrzne, produktowe i zewnętrzne, więc oczywiście, że można podnieść kompetencje. Ostatnio byłem na wyjeździe firmowym, gdzie świetnie się bawiliśmy w Bieszczadach.
użytkownik
13 lis (29 dni temu)
13 lis (29 dni temu)
Czy system pracy jest głównie zadaniowy? Rozumiem, że zakres pracy często się zmienia, w zależności od projektu? Piszesz, że pracodawca dba o rozwój pracownika, jak często zdarzają się szkolenia? Czy często są one certyfikowane?
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Solidna firma, ponad dwudziestoletnia ugruntowana pozycja na rynku, fajna atmosfera szczególnie wśród konsultantów. Kierownicy projektów, którzy jednocześnie realizują wiele projektów i nie do końca w szczegółach ogarniają wszystkie tematy, ale od szczegółów mają zespół konsultantów.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
BMM to dobry pracodawca. Atmosfera nie do podrobienia, ciężko spotkać w innych miejscach takich ludzi! Koledzy z pracy przy których można się nie tylko bawić (świetne wyjazdy integracyjne) ale i od nich uczyć. Firma naprawdę bardzo dba o pracowników i zapewnia komfortowe warunki pracy. Ja jestem zadowolona!
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Pracodawca wspiera pracowników w rozwoju, tworzone są jasne i prosty zasady ścieżki kariery. Na plus działa także system awansów: menadżerowie wyłapują talenty spośród pracowników niższego szczebla i przygotowuje ich do awansu w przyszłości. Szkoda, że nie wszyscy to rozumieją.
użytkownik
28 wrz (2 miesiące temu)
28 wrz (2 miesiące temu)
Widziałam tutaj pytania o rekrutację więc podpowiadam:
* aplikowałam na stanowisko asystenta działu handlowego
* termin: 06.06.2018
* 3 etapy
* aplikowałam przez serwis z ofertami pracy
* proces: dwukrotne spotkanie w firmie
Pytania o tobie, wykształcenie, studia, języki, plany na przyszłość
Kariera: doświadczenie w sprzedaży B2B, certyfikaty
Nie było to tak trudne. Rozmowy sprawdzające moje umiejętności, doświadczenie, język. Panie z HR zadawała merytoryczne pytania, dobrze zna proces sprzedaży. Widać, że nie jedna rozmowa kwalifikacyjna na stanowiska handlowe za nią. Stres podczas takiej rozmowy to norma, ale po pierwszych pytaniach poszło z górki.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ruben-bau

tmf

Murbet

Vimed

kaem

cpp rzeszów

logwin

eko led

Stal produkt Myszków

Kpmg

Lsc

jaszczyński

Pgg

sobczuk

tuv rheinland

kołacz

makro cash & carry kraków

consorfrut kraków

empol

vitro

makro cash & carry
makro

zamet industry

zamet

mączka

intersnack

skoda wałbrzych

auto sudety

webinterpret

Hsbc

biuro rachunkowe sopot

axel springer

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin