test

Opinie o "BUKSA TRAVEL" Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Korzystałeś z usług "BUKSA TRAVEL" Sp. z o.o. - Bielsko-Biała? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): oburzona
Data: 2014-04-04 17:31

Wizyt: 4525
Komentarzy: 135
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
04.04.2014 (4 lata temu)
04.04.2014 (4 lata temu)

"BUKSA TRAVEL" Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Odradzam absolutnie !!!!! Właściciel rekrutuje niewolników a nie pracowników za marne pieniądze, PRACA 7 DNI W TYGODNIU!!!!!!!!!!!!!!!!!
autor
11 cze (4 miesiące temu)
11 cze (4 miesiące temu)
Nie polecam!!! Mowa o hotelu MEETING. Warunki straszne, atmosfera tym bardziej, pracownicy niemili, zwłaszcza EWA z recepcji, która zawsze chciała być w centrum uwagi i była zazdrosna o inne dziewczyny, od kelnerek oczekiwała odpowiedniego stroju do pracy-najleoiej jak najdluzszy fartuszek, a sama na recepcji pracowala w japonkach, krotkich spodenkach i tshircie. Panie sprzątające jeszcze gorsze, uwazaly sie za najmądrzejsze, zero szacunku, obrazaly przy gosciach hotelowych! Wykorzystywanie na kazdym kroku, fałsz i obgadywanie! Zero czasu dla siebie, najlepiej byloby chyba zamieszkac w kuchni i z niej nie wychodzić. Pracowalam w roznych miejscach, ale czegos takiego jeszcze nie widzialam! Moglabym tak pisać i pisać. Odradzam!!!
użytkownik
11 cze (4 miesiące temu)
11 cze (4 miesiące temu)
Nic nie jest przesadzone. Warunki mieszkaniowe dobre? Dla Ciebie jak najbardziej skoro cały pokój z łazienką miałeś tylko do swojej dyspozycji. Niektóre dziewczyny były upchane większą grupą w malutkich pokojach. Nie oszukujmy się, bardzo dobrze zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego przestań chrzanić, bo jest to irytujące.
użytkownik
12 cze (4 miesiące temu)
12 cze (4 miesiące temu)
Pojechałam z tą firmą 2 razy jako pilot wahadłowy. Najbardziej dotknęło mnie, jak traktują ludzi, którzy dla nich pracują... po ponad 15 godzinach jazdy autokarem gdy poprosiłam o możliwość wzięcia prysznica, dostałam od pani na recepcji klucze do brudnego pokoju. Poszłam tam (nie wiedziałam, że jest brudny): na podłodze śmieci, fekalia w klozecie, prysznic brudny od miodu i nie wiem od czego jeszcze... Obrzydziło mnie to (strach nawet torbę położyć), wróciłam na recepcję i zgłosiłam zastaną sytuację (myślałam, że pani się pomyliła). Okazało się, że to nie była pomyłka i to stała praktyka biura. Pani dała mi pęk kluczy do brudnych pokoi i kazała wybrać sobie najczystszy... Innym razem, dostałam pokój kelnera .. jeszcze innym razem - toaletę przy stołówce (brudną, do której co minutę ktoś z czekających na wyjazd gości probował wejść). W tym samym hotelu kazano mi też jeść z tyłu na zapleczu obok śmietników. Do tego jako jedno z nielicznych biur, nie zwracają za dojazdy na miejsce wyjazdu autokaru i podają je w ostatnie chwili (np. 2 dni wcześiej dowiadujesz się, że wyjazd z Katowic jest jednak wyjazdem z Płocka.. i to twój probem, jak tam dojedziesz). Dziwne podejście biura do osób, które dla nich pracują. ... Nie wiem, jak wygląda tam praca na miejscu, ale podejrzewam, że podobnie . Janusze biznesu po prostu!
użytkownik
13 cze (4 miesiące temu)
13 cze (4 miesiące temu)
Pani pilotko, a może tak najpierw zacząć od siebie? Dlaczego pojechała Pani z tą firmą tylko 2 razy? Czy to nie Pani za każdym razem coś *****? Zostawione dokumenty w autokarze, zabranie nie tej grupy co trzeba, nie pytając nawet kto wsiada? Czy to Pani? :D a teraz wylewa Pani swoje żale. Mają Państwo obiad i możliwość skorzystania z toalety ale nikt Wam korzystać nie każe. Staramy się jak możemy aby było jak najlepiej ale przyjeżdżacie w dzień wymiany gdzie jest zawsze grubo ponad 100 gości na hotelu i z reguły wszystkie pokoje zajęte. No tak ale złe BT nie daje pilotom czyściutkich, świeżych pokoi do wzięcia z prysznicem. I coś tym brudem i smrodem wydaje mi się, że to bardziej żółć i zawiść przez Panią przemawia. Tak jak mówię proszę najpierw zacząć wymagać od siebie ponieważ za każdym przyjazdem dała Pani ciała. W przenośni oczywiście. Pozdrawiam mimo wszystko i polecam zmianę zawodu ponieważ do tego się Pani nie nadaje.
użytkownik
13 cze (4 miesiące temu)
13 cze (4 miesiące temu)
Czytając komentarze wydaje mi się, że większość tych zdecydowanie przesadzonych i wymyślonych opinii zostawiają ludzie którzy zostali zwolnieni przez swoją niekompetencję bądź też z innych przyczyn. Mają Państwo dobre pieniądze (co człowiek to opinia oczywiście ale zarobki są zdecydowanie lepsze niż w Polsce) a do tego wyżywienie i kwaterunek. Nie podoba się? A któż Państwu zabrania wynająć coś we własnym zakresie? Byli już tacy, którzy uciekali od tej "niewolniczej" pracy do Włochów bo euro, bo to, bo tamto, po czym zjeżdżali po kilku dniach do domu... kto pracował u Włocha ten wie jak wygląda niewolnicza praca. Albo Pani, która poszła pracować do Włocha bo euro, a po kilku dniach skończyła na ławce w parku bez pieniędzy (wróciła dzięki zrzutce pracowników hotelu). Tak jak ktoś napisał niżej, praca sezonowa ma swoje prawa. Każdy wie na co się pisze, a przynajmniej wiedzieć powinien. Ja jestem który raz z kolei, wiem na co się piszę i wiem, że jadę do pracy, a nie na wczasy. Zwalniają Was, a później wylewacie zawiść opowiadając niestworzone historie. Popracujcie trochę na emigracji, w Holandii, u Włocha to wtedy będziecie mieć warunki o których piszecie. Pieniądze są, wyżywienie jest, kwaterunek jest. Nikt nikogo nie oszukuje na wypłatach tak jak to często bywa, wszystko na czas i jeszcze źle. Nie mówię oczywiście, że jest idealnie i wgl ale to co wypisujecie to są bzdury na resorach zwolnionych ludzi. Pozdrawiam
użytkownik
13 cze (4 miesiące temu)
13 cze (4 miesiące temu)
Moja opinie nie miała na celu obrażania nikogo (dlatego nie było w niej żadnych uwag osobistych), ani wylewania żalów, a przedstawienie warunków pracy i standardów, jakie są obecne u tego pracodawcy. Do tego służy właśnie zakładka "Opinie o pracodawcach" w portalu najlepszyfachowiec.pl. Nie rozumiem dlaczego miałabym tutaj pisać o sobie? Tym bardziej, że Pani z Buksa Travel napisała już wystarczająco dużo oszczerstw na mój temat, także nie muszę nic dodawać. Zastanawia mnie tylko, kim trzeba być, aby nie znając zupełnie drugiego człowieka i podpisując się jako Anonymous, napisać publicznie na forum, że ten człowiek się do czegoś nie nadaje i czegoś nie powinien robić...

Ja wyraziłam MOJĄ opinię i opisałam rzetelnie warunki pracy (wykonywania zlecenia), co czytający mogą uznać ją za przydatne, lub nie (po to jest ten portal), a Pani z Buksa Travel odpowiedziała pomówieniami i osobistymi przytykami. Widać jak na dłoni jakie biuro ma podejście do pracowników i zleceniobiorców. Zwróciłam uwagę na pewną praktykę (dla mnie poniżającą, może dla innych nie), której istnienie potwierdziła Pani w swoim komentarzu: najpierw napisała Pani, że udostępnianie brudnych pokoi jest w porządku, a potem zostałam personalnie zaatakowana za upoblicznienie tego. Skoro dla Was to jest w porządku, to czemu nie można o tym napisać bez bycia zaatakowanym w zemście? "Mają Państwo obiad i możliwość skorzystania z toalety ale nikt Wam korzystać nie każe. " - rozumiem, że możliwośc wzięcia przysznica po całym dniu w podróży to BENEFIT, a normą dla Was jest niehigieniczny tryb życia? Tak wynika z Pani wypowiedzi. Pracowałam w hotelu i nigdy nie udostępniłam nikomu brudnego pokoju: wielu pracodawców opłacała swoim pracownikom pokoje na parę godzin, aby mogli się odświeżyć, mieliśmy też 1 pokój dla obsługi. Wy wynajmujecie hotele w całości i szkoda Wam odstąpić 1 pokoju dla obsługi? Dlatego napisałam, że Buksa Travel to Janusze biznesu... po co dawać pilotowi czysty pokój, skoro można pokój sprzedać i na nim zarobić... A to, że pilot nie będzie mieć komfortu, będzie czuć się zażenowany, źle potraktowany, upokorzony, to już nieważne. Bo w końcu wziąc prysznic po całym dniu w podróży to BENEFIT i da się bez tego wrócić do Polski kolejne 15 godzin w autokarze, (a potem 5 godzin w pociągu).
Czemu pojechałam z tą firmą aż 2 razy? Tylko i wyłącznie dlatego, że umowy podpisywane są z dużym wyprzedzeniem, a kara za wypowiedzenie to 500 zł. Nie chciałam pisać o tych karach, ale sama Pani zapytała. Próbowałam już zrezygnować przed drugim wyjazdem, ponieważ w ostatnej chwili miejsce wyjazdu zmieniono z Wrocławia na wieś pod Krakowem (pomimo wcześniejszych ustaleń), a ja w ten dzień musiałam pracować i nie miałam możliwości wziecia wolnego. W rezultacie musiałam wstać o 4 rano, iśc do swojej pracy etatowej i pracować od 6 do 14:30, od razu po pracy bez odświeżenia się jechać do Nysy, stamtąd do Prudnika, a potem autokarem w okolice Krakowa. Byłam przez to już zmęczona, zanim zlecenie u Was zaczęłam. A umawialiśmy się na wyjazd wieczorny z Wrocławia... dlatego właśnie podpisałam tą umowę! Na szczęście na moją prośbę po tym wyjeździe, biuro odstąpiło od innych umów ze mną i nie musiałam płacić umownej kary. Za co serdecznie dziękuję.
Mam też nadzieję, że zmienicie podejście do ludzi na lepsze, bo rzadko się zdarza, żeby jakiś pracodawca miał tu prawie same złe opinie (a widać po treści, że napisali je ludzie, którzy naprawdę u Was pracowali).
użytkownik
14 cze (4 miesiące temu)
14 cze (4 miesiące temu)
Pani Agnieszko, niestety nie ja zamieszczałam poprzedni komentarz, tylko jak dorosły człowiek wykonałam do Pani telefon (niestety jest Pani bardziej rozmowna w Internecie dlatego jestem zmuszona odpowiedzieć tutaj). Doświadczeni piloci jeżdżą z nami latami i od żadnego nie usłyszeliśmy tak absurdalnych uwag. Zacznę od tego, że w turystyce nie da się przewidzieć wszystkiego na tyle, aby określić dwa tygodnie wcześniej kto skąd będzie jechał, gdyż klienci zmieniają zdanie/miejsca zbiórki aż do ostatniego momentu (doświadczony pilot to wie). Wynika to również z tego, że tak jak Pani wspomniała, umowy spisujemy dużo wcześniej, a czasem ludziom coś wypada (tak, wiemy, że pilot to też człowiek), wtedy PILOT szuka kogoś na zastępstwo, a to skutkuje kolejną rotacją miejsc wyjazdu pilotów, bo dokładamy wszelkiej staranności aby każdy pilot wsiadał jak najbliżej miejsca zamieszkania. Aż dziw, że doświadczeni piloci, dzień wcześniej poinformowani o tym, że muszą się dostać 250 km od swojego miejsca zamieszkania nie robią nam z tego powodu żadnych wyrzutów (może tak po prostu w tym zawodzie jest?). Nie sądziłam również, że osoba, która chce tym pilotem by, nie wie, że aby dostać zwrot za bilet, musi nam go po prostu wysłać (innym pilotom również tego nie mówimy, a bilety wysyłają). Co do prysznica - z tego względu, iż pilotów było na ten wyjazd kilku, do toalety była kolejka, a recepcja dając klucz do pokoju, chciała pójść Pani na rękę, aby nie musiała Pani dłużej czekać, a nie Panią upokarzać ( pokoju dodatkowego nie mamy, bo nigdy nie było takiej konieczności, każdy pilot jakoś sobie u nas radzi. Kolejną kwestią wartą poruszenia jest to, że faktycznie narobiła Pani wiele błędów, które my musiałyśmy naprostowywać - i sama o tym doskonale wie. Za zrezygnowanie z umowy jest kara 500 zł (umowę Pani podpisała, więc domyślam się, że się z nią zapoznała), dzwoniła Pani do nas po 2 samodzielnym wahadle (wtedy Pani postawa wobec nasz była całkiem inna) prosząc, aby mogła zrezygnować bez kosztów "bo się do tego nie nadaje" - więc uwaga zamieszczona przez kogoś poprzednio, być może uszczypliwa, ale nie jest żadnym pomówieniem tylko Pani zdaniem i opinią odnośnie swojej pracy na tym stanowisku. My, chcąc iść Pani na rękę, szukałyśmy pilota na zastępstwo, chociaż nie było to ani łatwe tydzień przed wyjazdem, ani nie był to nasz obowiązek - zgodnie z umową, to pilot, który rezygnuje szuka kogoś na swoje miejsce. Rozumiem, że do momentu gdy szłyśmy Pani na rękę, nie mając takiego obowiązku wszystko było super, a z tym komentarzem czekała Pani aż dojdzie pismo, w którym my dobrowolnie wymawiamy resztę umów, i nie narażamy Pani na żaden koszt. Mimo wszystko, wszystkiego dobrego - Karolina
użytkownik
14 cze (4 miesiące temu)
14 cze (4 miesiące temu)
Nie pisałam kto konkretnie umieścił ten komentarz (tego nie wiem), ale wiem na pewno, że ktoś współpracujący z biurem bądź z rodziny, albo 2 w jednym. Zadzwoniła do mnie wczoraj Pani jak byłam w pracy (pracuję w systemie open space i nie mogę rozmawiać przy biurku), mimo tego odebralam, ale zanim zdążyłam wyjść (aby z Panią porozmawiać nie przeszkadzając przy tym moim kolegom z pracy), Pani sie rozlączyła... a nie ja! Zarzucała mi Pani, że wymyśliłam sytuację z wyjazdem z Płocka. Chciałabym, aby tak było, ale niestety miałam zmarnowaną majówkę, bo w ostatniej chwili musiałam pozmieniać swoje plany, termin wyjazdu z Wami i anulować (ze stratą) wykupione miesiąc wcześniej bilety....

Chcialam zrezygnowac juz z drugiego wyjazdu, ale Pani (albo inna osoba z biura) powiedziała, że już za późno, bo nikogo nie znajdziecie. Dlatego musiałam kolejny raz poprzestawiac wszystko w pracy i wstać o 4 rano. Potem przez 3 dni nie spałam, byłam przemęczona wyjazdem i poprosiłam Was o odstąpienie od umowy - dopiero jak napisaliście mi o karze (o której wiedziałam i nigdy nie mówiłam, że nie - ale miałam nadzieję, że po prostu odpuścicie).

Napisałam, że nie nadaję się, bo to prawda: nie nadaję się do pracy w Buksa Travel, do takich warunków, takich obowiazków, takiej atmosfery i organizowania wszystkiego na ostatnią chwilę . Co nie znaczy, że nie nadaję się w ogóle do pracy pilota, bo ta praca nie wygląda wszedzie tak jak w Buksa Travel (tak samo jak praca kelnera czy recepcjonisty, nie wygląda wszędzie tak jak w Waszych hotelach we Włoszech). Nie muszę ani Pani, ani reszcie anonyumuosow z biura Buksa Travel niczego udowadniać: to co zrobię ze swoim zyciem zawodowym i prywatnym to już moja sprawa. Podpisałam się imieniem, bo nie mam powodu, żeby wstydzić się (jak Wy) i opisałam tylko warunki pracy (a nie to, co sądze prywatnie o jakiejś osobie fizycznej).

Możecie pisać, że nie nadaję się do pracy pilota i podpisywac sie jako "anonymous", ale nie zmienia to faktu, że ta strona nie jest do oczerniania prywatnych osób, ale do opisywania warunkow pracy oraz rozmów kwalifikacyjnych w firmach. Przez atak na mnie próbujecie odwrócić uwagę od sedna sprawy, ale i tak, (choćbym była najgorszym pilotem na świecie, a inne komentujące osoby - najgorszymi kelnerami i praktykantami), nie zmienia to faktu, że warunki pracy w Buksa Travel są takie, jak zostało to opisane.

Oczywiście, że mogłam dopiero napisać co myślę o biurze po otrzymaniu odstąpienia od umów. W innym wypadku, moglibyście wstrzymac wysłanie odstąpienia i obarczyć mnie karą 500 zł za niepojawienie się na miejscu wyjazdu (które nie jest podane w umowie).

Co do zwracania kosztów za dojazd, tyle razy mówiłam o dojazdach z Wrocławia, (albo tym, że musiałam anulować kupione wcześniej bilety i kupić nowe - przez zmianę miejsca wyjazdu), a jakoś nigdy nikt nie wspomniał o tej procedurze. Przypadek? Nie sądzę. Pracując dla innych pracodawców (również w branży turystycznej), zawsze było mi mówione wcześniej (na rozmowie o pracę bądź przed samym zleceniem), że pieniądze za dojazd bądź podróż służbową będą zwrócone i mam wysłać faktury.

Ja nie życzę Pani ani źle, ani dobrze, a przede wszystkim Pani nie oceniam, bo nie znam Pani, a mój komentarz był skierowany do biura jako do zleceniodawcy, a nie do konkretnych pracowników i przedstawicieli. Napisalam co nie podoba mi sie w warunkach pracy w Buksa Travel, a nie co nie podoba mi się w Pani.

Z pomówieniem miałam na myśli coś zupełnie innego:
pomówić — pomawiać
1. «bezpodstawnie zarzucić coś komuś, oskarżyć kogoś o coś»

Pisanie, że nie nadaje się na pilota, jest Waszą prywatną opinią (albo opinią zbiorową, jeśli całe biuro tak myśli), a nie pomówieniem.

A to, że są piloci, którzy z Wami ciągle współpracują, nie jest żadnym argumentem w tej dyskusji. Każdy ma inną strefę komfortu: dla jednych coś może byc normą, a dla innych nie do zaakceptowania. Ja napisałam moje uwagi w dobrej wierze - aby przestrzec osoby, którym NIE ODPOWIADAJĄ takie warunki jak u Was, przed wyjazdem z Wami. Jeśli komuś takie warunki ODPOWIADAJĄ, to mój komentarz nie zniechęci tej osoby do wspólpracy z Wami, czyż nie? Każdy ma swój rozum, żeby sam zdecydować.

Zamiast atakować mnie jako prywatną osobę, wystarczyło odpisać, że za bilety pieniądze zwracacie (ale nie wspominacie o tym zainteresowanym), a pokoje do odswieżenia się dajecie brudne, ale jest to kwestia wyboru, a nie zmuszania.

P.S. Załączam dla PR-owców Buksa Travel poradę, jak odpowiadać na krytykę ze strony (byłych) pracowników, bo widać, że nie macie o tym pojęcia:

"Odpowiadając na komentarz osoby negatywnie nastawionej, pamiętajmy że to okazja do pokazania swojego profesjonalizmu i klasy. Nie daj się ponieść emocjom, odpowiedzi udzielaj zawsze na chłodno. Zwróćmy też szczególną uwagę na powtarzające się wątki negatywnych komentarzy. Jeżeli szereg osób zwraca uwagę na ten sam problem, może najwyższy czas coś zmienić? A jeżeli nadal nie wiesz o co chodzi – pytaj."
użytkownik
15 cze (4 miesiące temu)
15 cze (4 miesiące temu)
Jeśli chodzi o prace w Buksa Travel na stanowisku pilota (na wahadła), nie mogę powiedzieć złego słowa! Fakt wyjazd miałem planowany z jednego miejsca a wyjechałem z innego, ale w tej pracy (pilot na wahadłach) to przecież normalne. Biuro myśli o wygodzie klientów i pod nich ustala miejsce wyjazdu, a nie jak konkurencja ma ustalony stały szablon trasy przejazdu (bo tak łatwiej) i albo zbiera gdzieś ludzi albo nie. Jeśli chodzi o sam pilotaż nie miałem żadnych problemów, biuro ma przygotowaną listę obowiązków które pilot musi dopełnić (co u konkurencji wcale nie jest oczywiste), ponad to przez całą trasę jest dostępna osoba odpowiedzialna za wahadło z którą można wyjaśnić różne sytuacje na trasie itp. po przyjeździe faktycznie jest niewiele czasu "dla siebie" ale jest to podyktowane takim nie innym systemem pracy kierowców. Jeśli chodzi o prysznice opisywane wyżej to jak dla mnie jest to kwestia dogadania z osobami na miejscu odpowiedzialnymi za daną robotę (na liście obowiązków pilota są numery do tych osób). Powrót jest ustalony przed wyjazdem z polski więc pilot ma czas dokładnie sprawdzić kogo, skąd, i dokąd zabiera, więc nie rozumiem jak ktoś może zabrać nie te grupę :D Kolejny atut pracy w Buksa Travel to fakt że po wysadzeniu grupy ma się możliwość wyjścia w dowolnym miejscu na trasie przejazdu autokaru. Nie wspomnę już o tym że za ewentualne dojazdy na "podstawienie" czy też powroty do domu biuro zwraca nawet zaokrąglając w górę :) Wypłaty również są terminowe i zgodne z ustaleniami. Podsumowując może po przywiezieniu grupy na miejsce nie jest idealnie ale jest to do wypracowania(na liście obowiązków pilota, na samym końcu jest miejsce na jego uwagi), inne "niedogodności" są podyktowane tylko i wyłącznie dbałością o klienta bo nikt nikomu nie robi na złość zmieniając miejsce wyjazdu... Wypłaty i zwroty kosztów są jak najbardziej ok (nie wspominając o tym że płacą dobrze jak na ten zawód bo więcej od większości konkurencji). Generalnie ze współpracy jestem zadowolony i z opisanymi niedogodnościami się liczę jako pilot (na wahadła) bo pilotaż wycieczek objazdowych to inne standardy i inna bajka :) Generalnie polecam pracę w Buksa Travel jako pilot (jeśli ktoś traktuje te wyjazdy jako pracę, a nie zawiezienie ludzi i 8/9h na miejscu dla siebie jak u konkurencji).
użytkownik
17 cze (4 miesiące temu)
17 cze (4 miesiące temu)
Witam serdecznie.Zgadzam się z osobą która odpisała przede mną.Wiele lat pracowałem dla Buksa Travel jako pilot na wahadła i złego słowa powiedzieć nie mogę.Zawsze wszystko było profesjonalnie przygotowane przez biuro tzn wszelkie listy,dokumenty,telefony,połączenia antenowe ,telefony i działający telefon alarmowy.Nie wiem skąd na miejscu takie rozczarowanie.Musimy zdać sobie sprawę ze na pierwszym miejscu są pokoje dla gości potem dla nas,Jezdziłem dla wielu biur niejednokrotnie zdarzało mi się nie mieć żadnego pokoju a kąpałem się na plaży podczas 9 godzin pauzy i tez się przeżyło,nie wspomnę o jakimś posiłku.W Buksie nie miałem żadnych podkreślam żadnych tego typu problemów.
Nikt nie każe Ci jezdzic nie pasuje to nie skoro pierwszy raz nie pasowało to po co jechałaś drugi raz????? trzeba było z honorem zapłacić karę umowną i po temacie ,przecież podpisując umowę na usługę zdawałaś sobie sprawę z praw i obowiązków. NIe można tylko kogoś opluwać,oceniać i mieć pretensję,spojrzyj zdrowo na swiat. Nie wem dla kogo jezdziłaś ale myślę ze nie masz wielkiego doświadczenia w tej materii bo gdybyś miala to inaczej podeszłabyś do tematu.Pozdrawiam
użytkownik
20 cze (4 miesiące temu)
20 cze (4 miesiące temu)
@Marco, z Twojego wpisu wynika, że jesteś doświadczonym pracownikiem BUKSA TRAVEL. Czy możesz napisać coś więcej o samej firmie, czy to duża firma i zatrudnia wielu pilotów? Czy pilot wycieczki ma wpływ na wybierany kierunek lub program zwiedzania? Jak oceniasz poziom wynagrodzenia, czy jest konkurencyjny?
użytkownik
24 cze (3 miesiące temu)
24 cze (3 miesiące temu)
Witaj.Biuro jest średnia firma ,zatrudnia wielu pilotów ale tylko na kierunek Włochy.Piloci tylko na wahadła.Uważam ze zarobki w porządku a nawet jak ktoś uważa ze mało to ważne ze wypłaty solidnie,legalnie na czas.Nie sztuka jest obiecywać duże pensje a potem ich nie otrzymać lub czekać wieki na zarobione pieniądze.W Buksie wszystko w jak najlepszym porządku pod tym jak i innymi względami.Pozdrawiam
użytkownik
27 cze (3 miesiące temu)
27 cze (3 miesiące temu)
@Marco, dziękuję za Twój wpis, na pewno będzie on pomocny dla potencjalnych kandydatów do firmy. Czy możesz jeszcze napisać coś na temat pracy pilota. Czy firma BUKSA TRAVEL wymaga od pilotów uprawnień lub szkolenia? W ostatnim czasie zawód pilota przestał być licencjonowany, czy to sprawiło, że kandydatów do tej pracy przybyło?
użytkownik
1 lip (3 miesiące temu)
1 lip (3 miesiące temu)
Marco to gość z Buksy...to nie pilot.
użytkownik
1 lip (3 miesiące temu)
1 lip (3 miesiące temu)
Marco to gość z Buksy....to nie pilot
użytkownik
1 lip (3 miesiące temu)
1 lip (3 miesiące temu)
Witam . Jeździłam do pracy z biura Buksa tavel i zawsze bylam zadowolona. Był czas dla siebie, pokoje super, fakt jest dużo pracy ale trzeba sie tylko zorganizować a nie wiecznie narzekac na wszystko. Wypłaty są dobre i zawsze na czas. Jedynym minusem w tej firmie jest Ewa która jezdzi pare lat już. Obgaduje personel, nie chce pomagać, zazdrosna o wszystkich. Praca z nia jest stresująca, co roku ktos przez nia zjeżdża.
użytkownik
4 lip (3 miesiące temu)
4 lip (3 miesiące temu)
Przykro mi ale byłem pracownikiem przez 3lata, nie narzekam a insynuowanie i zarzucanie że ktoś z właścicieli się podszywa jest co najmniej śmieszne :)
użytkownik
4 lip (3 miesiące temu)
4 lip (3 miesiące temu)
Przykro mi że dopiero teraz Pani odpisuje. Mogę się tylko wypowiedzieć że były osoby starsze i dawały radę. Zależy od człowieka, jednak jest to praca na pewno cięższa i godzinowo dłuższa niż, praca jako pokojówka (oczywiście wynagrodzenie też jest wtedy inne). Pozdrawiam
użytkownik
6 lip (3 miesiące temu)
6 lip (3 miesiące temu)
Szkoda,że ratujące opinie na tej stronie wstawia tutaj pilot Marek. Stara się bronić firmę Pana Janusza Buksy, ale niestety nic to nie daje . Trzeba powiedzieć wprost . Praca dla tej firmy to jedna wielka tragedia. NIE POLECAM nikomu !!!
użytkownik
13 lip (3 miesiące temu)
13 lip (3 miesiące temu)
Czyżby konkurencja inspirowała do pisania tych bzdur?
użytkownik
14 lip (3 miesiące temu)
14 lip (3 miesiące temu)
Mrówki w pokojach hotelowych, odpadający tynk z sufitu,klimatyzacja w hotelu wyłączona,tragiczna kuchnia, praca po 15 h to tylko niektóre z powodów dla których nigdy bym nie wróciła do pracy u Pana Buksy.
użytkownik
15 lip (3 miesiące temu)
15 lip (3 miesiące temu)
Wielki plus za pilota wycieczek fakultatywnych pana Marka . To on sprawia ,że chce się tu wracać. Jednak zastanawia mnie ile tak mozna pracować...
Nigdy nie widziałem zmęczenia , a oprowadzanie jest na bardzo wysokim poziomie.
Ciekawe czy chociaz jest doceniony........
użytkownik
15 lip (3 miesiące temu)
15 lip (3 miesiące temu)
15 h ?!????jak sobie zaplanujesz tyle bedziesz robic niestety
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
a w jakim to hotelu
użytkownik
25 lip (2 miesiące temu)
25 lip (2 miesiące temu)
Może ktoś podpowie czy firma potrzebuje pracowników? Jakieś wskazówki mile widziane.
użytkownik
31 lip (2 miesiące temu)
31 lip (2 miesiące temu)
Jakie mrówki?! Konary pewnie też, bo takich stworzeń w Polsce nie ma więc człowieka może zszokować ich obecność... Pokoje są 1,2,3 osobowe, a pracować trzeba wszędzie, chyba że się myśli, że tutaj jest się na wakacjach, ale u Buksa na pewno nie 15 godzin. Klimatyzacja jest i funkcjonuje. Nie piszcie głupot!!
użytkownik
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)
Ciągle to samo. Ciągle pisane opinie przez Pana Marka,który nie ma innego życia niż praca u Pana Janusza Buksy. Nie ma uprawnień nawet na przewodnika po tych wszystkich miastach. Chcialabym zaznaczyć ,że te wszystkie negatywne opinie pisane poniżej to prawda.

Nawet Marku drogi,piszesz sam sobie komentarze. Żal patrzeć.
użytkownik
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)
Przedstaw sie jak tak wszystko wiesz o tych hotelach?
użytkownik
2 sie (2 miesiące temu)
2 sie (2 miesiące temu)
Ktoś chyba zazdrosny ;)
użytkownik
4 sie (2 miesiące temu)
4 sie (2 miesiące temu)
Nie wiem wszystkiego o tych hotelach, wiem tylko, że odbyłam z nimi praktyki, po czym poprosiłam i w kolejnych sezonach wracałam do pracy w Buksa Travel.
Kto dla nich pracuje lub pracował narzeka na wszystko, a później i tak tutaj wraca. Oczywiście z ręką na sercu mogę stwierdzić, że większość złych opinii jest pisanie przez pracowników, którzy wylecieli za lenistwo, pijaństwo itp. Nie czarujmy się, praca jest sezonowa więc na pewno nie lekka, ale o to w tym chodzi, robić swoje, zarobić i zjechać. Jedźcie do Anglii na zmywak, albo do Niemiec na marchewki, a potem porozmawiajmy o ciężkich warunkach i o wyzyskiwaniu w pracy.
użytkownik
13 wrz (miesiąc temu)
13 wrz (miesiąc temu)
Potwierdzam właściciel wykorzystuje praktykantów na maksa. Praktycznie robią więcej niż pracownicy którzy są leniwi to się kwalifikuje na handel ludźmi. Właściciel robi wielkie oczy a bardzo dobrze wie co się dzieje w jego hotelach. Praktykanci pracują za darmo więc trzeba ich wykorzystać jak najwięcej, właściciel nie respektuje żadnych zasad i umów. Nie polecam żadnej szkole podpisywać umów z właścicielem tych marnych i niechlujnych hoteli. Ludzie jada wypocząć i dobrze zjeść a tu co pulpety, żurek albo placki żałosne
użytkownik
14 wrz (miesiąc temu)
14 wrz (miesiąc temu)
@anonymous, warto pamiętać, że praktyki mogą przybierać różne formy w zależności od potrzeb firm na rynku. Często są one pozbawione wynagrodzenia, ale w zamian oferują cenne doświadczenie. Doświadczenie na rynku pracy jest także cenną wartością. Może warto na to popatrzeć z tej strony? Czy zostały przedstawione Ci warunki praktyk jeszcze przed ich realizacją w firmie BUKSA TRAVEL?
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
To wszystko prawda. Szczególnie kuchnia w hotelu Meeting - gdzie zamiast kucharza, który jest starym 70 letnim erotomanem, rządzi najzwyklejsza kuchta Miecia, pyskata i wredna baba, bo przecież nie kobieta :) To co tam serwują nie można nawet określić mianem "Hunde Futter" czyli psim żarciem. To poniżej popularnych w PRL garkuchni. Właściciel, Janusz Buksa wie o wszystkim ale nic nie zrobi, ten biznes go przerasta. Co to za biznesmen, który osobiście jeździ na giełdę warzywną aby kupić do swoich hoteli najtańsze warzywa, których nawet po obniżonej cenie nikt kupować nie chce. Robi dni "wolne" ale tylko po to aby za nie nie płacić, pracę i tak wykonać trzeba, choćby trzeba było pracować w pozostałe dni po 16 godzin. Proszę tylko nie pisać, że to kłamstwa i że takie opinie pochodzą od ludzi nie potrafiących pracować czy mających problemy z alkoholem i wyrzuconych z pracy. Odszedłem na własną prośbę, bo nie znoszę jak właściciele tych "biznesów" traktują pracowników jak współczesnych niewolników.
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
To wszystko prawda. Szczególnie kuchnia w hotelu Meeting - gdzie zamiast kucharza, który jest starym 70 letnim erotomanem, rządzi najzwyklejsza kuchta Miecia, pyskata i wredna baba, bo przecież nie kobieta :) To co tam serwują nie można nawet określić mianem "Hunde Futter" czyli psim żarciem. To poniżej popularnych w PRL garkuchni. Właściciel, Janusz Buksa wie o wszystkim ale nic nie zrobi, ten biznes go przerasta. Co to za biznesmen, który osobiście jeździ na giełdę warzywną aby kupić do swoich hoteli najtańsze warzywa, których nawet po obniżonej cenie nikt kupować nie chce. Robi dni "wolne" ale tylko po to aby za nie nie płacić, pracę i tak wykonać trzeba, choćby trzeba było pracować w pozostałe dni po 16 godzin. Proszę tylko nie pisać, że to kłamstwa i że takie opinie pochodzą od ludzi nie potrafiących pracować czy mających problemy z alkoholem i wyrzuconych z pracy. Odszedłem na własną prośbę, bo nie znoszę jak właściciele tych "biznesów" traktują pracowników jak współczesnych niewolników.
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
@DonPedro, rozumiem, że twoje negatywne zdanie o firmie BUKSA TRAVEL wynika z warunków wynagrodzenia oraz sposobie zarządzania firmą. Czy jesteś pewien, że ta firma zarządza w ten sposób na wszystkich swoich obiektach? Może warto było poprosić o przeniesienie do innego obiektu i upewnić się co do swojej opinii?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin