test

Opinie o Caldoris Polska sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Korzystałeś z usług Caldoris Polska sp. z o.o. - Bielsko-Biała? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Pracownik
Data: 2014-01-26 20:51

Wizyt: 14522
Komentarzy: 81
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26.01.2014 (4 lata temu)
26.01.2014 (4 lata temu)

Caldoris Polska sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Caldoris Polska to młoda firma. Istnieje od 2010 roku i niestety w obecnej chwili przeżywa kryzys który moim zdaniem zakończy się dla Niej tragicznie. Firma mieści się w Bielsku- Białej (woj. Śląskie) Zarobki całkiem przyzwoite (na wysokich stanowiskach) np. dyrektor handlowy 12 000 brutto plus standardowy pakiet czyli samochodzik tel, laptop no i co najważniejsze brak odpowiedzialności za cokolwiek:). Zarobki pozostałych pracowników od 1300 netto do 5000 netto. Wszytko zależy od tego czy się wpadnie w oko Pani Prezes. PH mają ciężko- podstawa minimum krajowe, brak nowych produktów, spory stres no i co najgorsze ciągłe zamieszanie: Co?, Kiedy? Jak? - delikatnie mówiąc Czeski film. Głównym problemem firmy jest brak pomysłu nie tylko na jej rozwój ale przetrwanie ponieważ od października 2013 zmieniły się zasady dofinansowania do kolektorów i sprzedaż spadła niemal o 90%. Drugi minus to fakt że firma sprowadza najgorsze (najtańsze) kolektory rurowo próżniowe z Chin (nie jest producentem mimo zapewnień wynajętej przez Panią prezes agencję PR. Firma jest firmą handlową sprowadzającą niestety jedne z najgorszych produktów i sprzedaje je w kraju jako towar najwyższej jakości i jako niby polski produkt. Jeżeli ktoś szuka firmy aby zapuścić korzenie to niestety nie polecam bo raczej zniknie. Jeżeli natomiast ktoś szuka czegoś nowego i lubi poznawać nowych ludzi to warto wybrać się na rozmowę kwalifikacyjną bo atmosfera jak i ludzie są świetni (poza Panią Prezes ze względu na jej haotyczność ale poza tym jest całkiem miła ale nie dla kobiet:-)
autor
27.06.2017 (rok temu)
27.06.2017 (rok temu)
nie byłem handlowcem ale widzę że im też nie płacicie
użytkownik
27.06.2017 (rok temu)
27.06.2017 (rok temu)
Czy pracować dla tej firmy i innych z nią powiązanych? Jak najbardziej!

Jeśli po pierwsze masz bardzo wysokie ambicje i chcesz sprzedawać produkt, którego jest od zatrzęsienia na rynku ale w firmie Caldoris jest on około 30% - 70% droższy niż w konkurencji to TAK.

Po drugie jeśli masz nadmiar pieniędzy i możesz sobie pozwolić na czekanie na wynagrodzenie ponad miesiąc (szczególnie w przypadku umowy opartej o działalność gospodarczą) to również TAK.

Jeśli nie przeszkadza ci, że twój przełożony informuje cię, że wszystko jest w porządku, podpisujesz umowę i po trzech tygodniach otrzymujesz listownie wypowiedzenie to również TAK.

Jeśli upominasz się o swoją prowizję i dowiadujesz się, że ze względu na to, że twój przełożony dał klientowi rabat twoja prowizja jest okrojona o 60% to TAK.

A tak poza tym to sielanka, rządzisz i wymiatasz :)
użytkownik
27.06.2017 (rok temu)
27.06.2017 (rok temu)
Tak jak handlowiec żaden do wypłaty 1 dobre to ten pocisk dla 0 handlowego
użytkownik
27.06.2017 (rok temu)
27.06.2017 (rok temu)
Do roboty handlowy kochani a nie tu marudzicie a jak nie płacą to 500 + ha a jak nie pasuje to do fotonu na darmowe zlecenie zapraszam
użytkownik
28.06.2017 (rok temu)
28.06.2017 (rok temu)
xxxxxxx
użytkownik
28.06.2017 (rok temu)
28.06.2017 (rok temu)
i tak ci to nic nie da panie 0 sprzedazowe z podlasia ciekawe za co ty rachunki 10 zaplacisz
użytkownik
28.06.2017 (rok temu)
28.06.2017 (rok temu)
To prawda i usuwają takie wpisy taka to Pita robota albo na 500+ pójdzie .
użytkownik
29.06.2017 (rok temu)
29.06.2017 (rok temu)
pit z caldoris na dyrektora pit rzadzi tu
użytkownik
28.08.2017 (rok temu)
xxxxxxx Odradzam współpracę z tą firmą, strata czasu i pieniędzy.
użytkownik
20.09.2017 (rok temu)
20.09.2017 (rok temu)
Kilkuetapowy test na rozmowie kwalifikacyjnej, później Pani z HR przychodzi z opóźnieniem - brak szacunku do drugiego człowieka. Nastepnie informują, ze maja zadzwonić w ciągu 2 dni, a czekanie na odpowiedz trwa już bardzo długo. Brak profesjonalizmu. Firma może ma dobre działy, ale na pewno nie dział rekrutacji.
użytkownik
20.09.2017 (rok temu)
20.09.2017 (rok temu)
Ja niestety nie wiem jaką stawkę proponują. Zastanawia mnie tylko, czemu średnio co pół roku, szukają do tej firmy Młodszego Księgowego albo Księgowego? Czy ktoś coś wie?
użytkownik
20.09.2017 (rok temu)
20.09.2017 (rok temu)
Jestem byłą pracownicą księgowości. Odradzam pracę w tej firmie i tyle
użytkownik
19.10.2017 (rok temu)
19.10.2017 (rok temu)
Firma powoli pada
użytkownik
20.10.2017 (rok temu)
20.10.2017 (rok temu)
czemu firma powoli pada?
użytkownik
25.10.2017 (rok temu)
25.10.2017 (rok temu)
24.10.2017 Koniec działalności Caldoris upadłość niewyplacalni ohhh jak mi przykro.
użytkownik
26.10.2017 (rok temu)
26.10.2017 (rok temu)
Myślę że właściciele firmy jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa, branża oze o którą- przynajmniej ja chciałbym jeszcze powalczyć , warto obserwować co się wydarzy na przełomie roku, szkoda tylko pracowników którzy czekali na lepsze czasy a zostali na lodzie bez pensji. :(
użytkownik
02.11.2017 (rok temu)
02.11.2017 (rok temu)
Firms ogłosiła upadłość 31/10/2017
użytkownik
07.11.2017 (rok temu)
07.11.2017 (rok temu)
Statek poszedł na dno ale marynarze płyną dalej ku przygodzie załogo
użytkownik
08.11.2017 (rok temu)
08.11.2017 (rok temu)
Hej, czy orientujecie się ile może trwać proces restrukturyzacji w którym obecnie znajduje się Caldoris?
użytkownik
09.11.2017 (rok temu)
09.11.2017 (rok temu)
3 miesiące postępowania sądowego. Firma nie ogłosiła upadłości. Restrukturyzacja to inny proces- nie polega na likwidacji firmy tylko na renegocjacji zasad spłaty zobowiązań a nawet ich redukcji.
użytkownik
06.12.2017 (rok temu)
06.12.2017 (rok temu)
Ktoś Was bardzo nie lubi. Byłem kiedyś klientem i nie wykluczam dalszej współpracy. Nie rozumiem skąd takie negatywne opinie. Jedno da się zauważyć, że nie ma szczegółów tylko raczej sama frustracja. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć, o co tu naprawdę chodzi?
użytkownik
07.12.2017 (rok temu)
07.12.2017 (rok temu)
O ten tramwaj co nie chodzi
użytkownik
24 sty (10 miesięcy temu)
24 sty (10 miesięcy temu)
Jak się aktualnie pracuje? Czy jest szansa na poprawę sytuacji?
użytkownik
9 lut (10 miesięcy temu)
9 lut (10 miesięcy temu)
Pokazka ta forma
użytkownik
4 mar (9 miesięcy temu)
4 mar (9 miesięcy temu)
UWAGA : Mam instalację 20 kw zakupioną od CALDORIS montowaną przez inną firmę .Jestem rozczarowany zachowaniem firmy Caldoris ponieważ wykorzystując niewiedzę klienta na temat fotovoltaiki zawyżąją ceny materiałów obiecują materiały najwyższej jakości a wciskająwszysko chińskiej produkcji oczywiście po zmianie etykiet na etykiety firmy Caldoris co wychodzi przy składaniu dokumentacji do energetyki ,kolejna sprawa to po montażu zostałem sam z wszelkimi sprawami przyłączeniowymi Kolejny problem to naprawy gwarancyjne za które odpowiedzialność bierze Caldoris tylko na papierze a w rzeczywistości wszelkie naprawy trzeba wykonywać samemu oraz ponosić koszty np. na wymianę inwertera czekam od 14 06 2017 i do tej pory tj. 04.03.2018 bez odzewu . Jeśli są pytania bo nie wszysrko jest opisane to proszę dzwonić 604569241 Pozdrawiam.Stanisław
użytkownik
5 mar (9 miesięcy temu)
5 mar (9 miesięcy temu)
Panie Stanisławie prosze sie skontaktować z firmą ekogen :) To dalej caldoris pod tym samym adresem z tym samym zarzadem :) Inwerter zapewne SAJ ?
użytkownik
13 mar (8 miesięcy temu)
Ekogenu nie polecam.... zarobki za niskie,jak na zakres obowiązków, a wymagania olbrzymie, jak nie ma unijnych dotacji... to nie ma sprzedaży .... co przekłada się,że nie ma na pensje... Firma malutka... więc bardzo szeroki zakres obowiązków. Żadnych pozapłacowych dodatków, brak inwestowania w pracownika. Plusem są tylko przefajni pracownicy ..., na których zawsze można liczyć...
użytkownik
11 paź (2 miesiące temu)
11 paź (2 miesiące temu)
Ekogen z Caldoris łączy tylko adres : pod armii krajowej 220 w Bielsku Białej jest kilka budynków i kilkadziesiąt biur. Udziałowcem Ekogen jest firma Galmet która zatrudniła kilka osób pracujących w Caldoris doświadczonych w OZE.
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Nie rozumiem dlaczego wszyscy łączą ekogen z caldoris. Powiązania są tylko takie że mają biura w tym samym kompleksie biurowym. Proszę sobie poszukać w internecie ile jest biur do wynajęcia na Armii Krajowej 220 w BB. Druga sprawa to zarząd. Po odejściu z Caldoris zarząd Ekogen dogadał się z nowymi inwestorami i zaczęli budować spółkę o podobnym profilu. To właśnie po odejściu tych ludzi z Caldoris firma ta zaczęła się sypać ponieważ nie miała na pokładzie specjalistów. Ekogen sukcesywnie podkupował ludzi z Caldoris a Caldoris szedł na dno. Ewidentnie z winy właścicieli Caldoris jest już przeszłością a Ekogen jak widać po realizacjach świetnie radzi sobie na rynku.
użytkownik
10 mar (9 miesięcy temu)
10 mar (9 miesięcy temu)
Firma nie prowadzi działalności , nie reguluje swoich zobowiązań .
użytkownik
19.11.2014 (4 lata temu)
19.11.2014 (4 lata temu)
A to wielka nowosc dla mnie... Solidni ludzie???!!! chyba nie w tej firmie.... Od 2 miesiecy czekam na serwis z firmy Caldoris. Nigdy nikomu nie polece tej firmy. Piekne slowka i zero dzialania... wydzwaniam, wysylam maile i prosze sie o naprawe gwarancyjna!!! to jest solidnosc??? obsluga mila, bo ciagle slysze ze jutro... ze w przyszlym tygodniu... tak to wyglada w praktyce. Nadal czekam. ALe prawopodobnie niedlugo podejme inne kroki. Omijajcie firme Caldoris z daleka.
użytkownik
15.09.2017 (rok temu)
15.09.2017 (rok temu)
dziękuję właśnie miałam do nich dzwonić , ale nie zrobię tego , ponieważ wiem co to znaczy zwodzenie klienta .

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Mecalux

ceva bielsko

ceva
Lisner

Booksy

agata meble

polmlek

vitro

vitro plus

avs polska

Kirchoff

Auchan

hanplast

lenkiewicz

lumileds

tetra-pak

gea

Ikea Poznań

Ikea

aleksandra marzec

luty zbigniew

skalbmierz

stowarzyszenie wiosna

górka piotr

kraków hotel pod rózą

kraków hotel pod roza

kądziela

nawojka

mariusz marek

jzp

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin