test

Opinie o CARFREE - Warszawa

Korzystałeś z usług CARFREE - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Lucjan
Data: 2014-01-31 22:09

Wizyt: 18181
Komentarzy: 131
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.01.2014 (4 lata temu)
31.01.2014 (4 lata temu)

CARFREE - Warszawa

Witam. Pracowałem dla nich. Wypłacalni są!!!!! ja niestety w stanach teraz jestem. Potrzebowałem przeczekać czas aż wizę dostanę. spoko.
autor
22.05.2017 (rok temu)
22.05.2017 (rok temu)
Pracowałam tam tylko miesiąc, ale zrezygnowałam tylko dlatego, że nie byłam w stanie pogodzić studiów z pracą. Zaczynając i kończąc pracę nie miałam najmniejszych nawet problemów. Pensja została mi wypłacona zgodnie z umową, więc wszystko przebiegało w przyjaznej atmosferze.
użytkownik
22.05.2017 (rok temu)
22.05.2017 (rok temu)
Wszystko w porządku, wynajęcie auta łatwe jak konstrukcja cepa, niskie ceny, dobre, świeże auta, w dodatku zadbane. Nie było klopotów z rezerwacją i oddaniem auta, wszystko na czas i w dobrym miejscu. Wszystko na plus.
użytkownik
23.05.2017 (rok temu)
23.05.2017 (rok temu)
Car free daje radę, szybkość i jakość obsługi stoi na spoko poziomie, nie ma się gdzie przyczepić. Niedrogo i dobrze, czyli tak jak powinno być wszędzie :)
użytkownik
23.05.2017 (rok temu)
23.05.2017 (rok temu)
Nie ma na co narzekać poziom ok, ceny też, szybkość obsługi i samej usługi to samo. Jednym słowem zagraniczny standard który powinien być w każdej Polskiej firmie
użytkownik
30.10.2018 (2 miesiące temu)
30.10.2018 (2 miesiące temu)
Nigdy nie miałem z carfree najmniejszych problemów. Przejrzyste umowy.. i to co najbardziej się dla mnie liczy - auta na czas. Nic tylko korzystać z usług i jeździć.
użytkownik
14 sty (9 dni temu)
14 sty (9 dni temu)
Wszystkie te opinie są pisane na zlecenie właściciela firmy. Obejrzyjcie sobie materiał programu TVN UWAGA wypożyczalnia samochodów która zastrasza klientów - to będziecie zobaczycie prawdę o tej firmie. Radzę jej unikać.
użytkownik
24.05.2017 (rok temu)
24.05.2017 (rok temu)
Zasady wynajmu są przejrzyste i jasne. Dodatkowo Pan, który mnie obsługiwał wszystko mi wyjaśnił, dzięki czemu wiedziałem za, co płacę. Tanio, szybko i bezproblemowo, tego oczekiwałem i to dostałem.
użytkownik
24.05.2017 (rok temu)
24.05.2017 (rok temu)
Nie miałem transportu z lotniska z Warszawy na lotnisko w Łodzi. Znajomy podpowiedział mi żebym wynają auto. Padło na Carfree zupełnie przypadkowo. Wybrałem sobie auto przez stronkę. Na miejscu dostał auto zupełnie innej marki, ale najważniejsze, że było komfortowe. Poza tym małym drobiazgiem wszystko było jak najbardziej ok.
użytkownik
25.05.2017 (rok temu)
25.05.2017 (rok temu)
Pracowałam u nich rok. Tempo pracy było różne, w zależności od dnia i pory. Nie przepadałam za nocnymi zmianami, ale mimo wszystko nie było tak źle. Pracowałam z sympatycznymi ludźmi, otwartymi i bezproblemowymi.
użytkownik
25.05.2017 (rok temu)
25.05.2017 (rok temu)
Nie przepadam za formalnościami. Jak mam wypełniać jakieś formularze to staram się to ograniczać do minimum. Dobrze, że w przypadku Carfree są one dość proste, bo jestem zmuszona co jakiś czas korzystać z wynajmu auta.
użytkownik
26.05.2017 (rok temu)
26.05.2017 (rok temu)
Firma spełniła moje wymagania. Samochód był taki jaki zarezerwowałam. Wszystko było już przygotowane jak przyszłam do oddziału. Nie czekałam ani minuty. Miła Pani od razu mnie obsłużyła i mogłam ruszyć w drogę.
użytkownik
07.08.2017 (rok temu)
07.08.2017 (rok temu)
@nadja rozumiem, że poleciałabyś pracę w AMcorp dla osób dostępnych na cały etat? Czy chciałabyś więcej powiedzieć o swoich doświadczeniach z firmą? Jakie są zalety pracodawcy? Te informacje są przydatne w poszukiwaniu pracy.
użytkownik
30.10.2018 (2 miesiące temu)
30.10.2018 (2 miesiące temu)
Niedawno wypożyczyłam auto i jestem naprawdę zadowolona. Auto na błysk dojechało w wyznaczone przeze mnie wcześniej miejsce. Polecam :)
użytkownik
31.10.2018 (2 miesiące temu)
31.10.2018 (2 miesiące temu)
Nie mogę powiedzieć złego słowa na carfree, korzystałem, korzystam i będę korzystał, mają naprawdę zdrowe podejście do klienta i bardzo profesjonalne usługi.
użytkownik
05.11.2018 (2 miesiące temu)
05.11.2018 (2 miesiące temu)
Gorąco polecam carfree, jest w czym wybierać pod względem aut + na dodatek obsługa na infolinii potrafi świetnie doradzić :)
użytkownik
05.11.2018 (2 miesiące temu)
05.11.2018 (2 miesiące temu)
Jak najbardziej profesjonalnie. Autka czyściutkie, obsługa miła, papierki bez problemu i szybciutko.
użytkownik
06.11.2018 (2 miesiące temu)
06.11.2018 (2 miesiące temu)
Wg mnie carfree jest dobrym wyborem. Niezaleznie od tego czy wypozyczymy na 1 dzien czy na wakacje, to i tak podstawia zadbane i gotowe do drogi auto. Oczywiscie swietnym atutem tez sa ceny wypozyczenia.
użytkownik
07.11.2018 (2 miesiące temu)
07.11.2018 (2 miesiące temu)
Podpisałem z nimi umowę 2 letnią na wypożyczenie auta. Z początku nie byłem przekonany czy to dobry wybór ale już parę miesięcy później wiedziałem, że dobrze postąpiłem. Dbają o wszelkie problemy związane z autem zapewniając serwis i infolinie 24/7 co mogłem sprawdzić na własnej skórze.
użytkownik
08.11.2018 (2 miesiące temu)
08.11.2018 (2 miesiące temu)
Niedawno miałem potrzebowałem kilku odpowiedzi odnośnie wypożyczenia i umowy. W tym celu zadzwoniłem na infolinie i Pani z którą rozmawiałem rozwiała mi wszelkie wątpliwości. Polecam
użytkownik
09.11.2018 (2 miesiące temu)
09.11.2018 (2 miesiące temu)
Byłam niedawno w salonie w modlin Warszawa. Pani, która mnie obsługiwała widać, że miała pojęcie co robi - odpowiadała mi na moje każde pytanie bez najmniejszego zawahania co jest dla mnie wielkim plusem, bo często lubię szczegółowo dowiadywać się o usługach mi oferowanych. Naturalnie po rozmowie skorzystałam z carfree i ani trochę się nie zawiodłam :)
użytkownik
09.11.2018 (2 miesiące temu)
09.11.2018 (2 miesiące temu)
Korzystam z długoterminowej umowy z carfree i osobiście jak najbardziej polecam. Nigdy nie było problemu z samochodem, cokolwiek by nie było infolinia jest zawsze dostępna :)
użytkownik
13.11.2018 (2 miesiące temu)
13.11.2018 (2 miesiące temu)
Bezawaryjnie, tanio, szybko i profesjonalnie. Jak dla mnie są bezkonkurencyjni.
użytkownik
13.11.2018 (2 miesiące temu)
13.11.2018 (2 miesiące temu)
Firma jak najbardziej profesjonalna. Po stłuczce z mojej winy wszystko wyszło na spokojnie i bezproblemowo. Polecam
użytkownik
14.11.2018 (2 miesiące temu)
14.11.2018 (2 miesiące temu)
Polecam carfree zarówno na dłuższy jak i krótszy okres najmu - jeszcze nie miałem sytuacji w której na nich bym się przejechał.
użytkownik
15.11.2018 (2 miesiące temu)
15.11.2018 (2 miesiące temu)
Co tu wiele pisać, carfree to po prostu carfree, czyli porządna wypożyczalnia aut :)
użytkownik
16.11.2018 (2 miesiące temu)
16.11.2018 (2 miesiące temu)
Przy moim ostatnim zamówieniu auta pod dom, poprosiłam o fotelik dla mojej córeczki. Auto może i nie było takie jakie sobie życzyłam (inna marka niż zamawiałam), ale to nic, najważniejsze, że Pan przyjechał na czas i z takim wyposażeniem, które potrzebowałam :)
użytkownik
19.11.2018 (2 miesiące temu)
19.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie raz miałam sytuacje bez wyjścia w których musiałam mieć auto na teraz. Nie wiem czy mam takie szczęście, czy carfree posiada usługi na tak wysokim poziomie, ale jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :)
użytkownik
20.11.2018 (2 miesiące temu)
20.11.2018 (2 miesiące temu)
Odwiedziłem salon w Poznaniu i muszę przyznać, że całkiem szybko mogłem nacieszyć się autem, które zamówiłem. Praktycznie nie musiałem czekać, zarówno podpisanie umowy jak i odbiór auta poszło w trymiga.
użytkownik
21.11.2018 (2 miesiące temu)
21.11.2018 (2 miesiące temu)
Odkąd zacząłem korzystać z carfree zauważyłem, że wypożyczenie wychodzi mi o wiele bardziej ekonomicznie i dodatkowo oszczędza mi czas. Polecam carfree każdemu, mniej niepotrzebnych komplikacji z własnymi autami.
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie raz korzystałam i jestem twierdzenia, że robicie kawał dobrej roboty. Obsługa pełen profesjonalizm.
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Jak najbardziej polecam carfree. Za każdym razem gdy korzystam, podstawiają czyste i zadbane auto na czas.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin