test

Opinie o Cars4Europe Piaseczno

Korzystałeś z usług Cars4Europe Piaseczno? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Andrzej
Data: 2016-08-11 19:47

Wizyt: 6454
Komentarzy: 66
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
11.08.2016 (2 lata temu)
11.08.2016 (2 lata temu)

Cars4Europe Piaseczno

International Lease Group to chamsko i zabawa w firmę!! Zero szacunku dla pracownika i dla klientów!! Nikomu nie polecam tej firmy!
autor
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Wiem że firma oferuje wyjazdy do klientów za granicę - czy wtedy tez sprzedaż idzie źle? Bo rozumiem że przez telefon może być trudno sprzedać auto a w kontakcie bezpośrednim?
autor
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Wiem że firma oferuje wyjazdy do klientów za granicę - czy wtedy tez sprzedaż idzie źle? Bo rozumiem że przez telefon może być trudno sprzedać auto a w kontakcie bezpośrednim?
użytkownik
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
Kontakt bezpośredni zawsze ułatwia nawiązanie relacji i tym samym sprzedaż. Ci którzy wyjeżdzali mieli zdecydowanie lepsze wyniki. Rzeczywiście nikt nie robił problemów z wyjazdami a wrecz do tego namawiali, ale ja nie mialam mozliwości wyjazdu z powodów osobistych
użytkownik
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
Proszę nam wierzyć że gdybyśmy mieli jakikolwiek wpływ na treści zamieszczanych tu opinii lub wypowiedzi to na pewno byśmy nad tym popracowali. Prawda jest taka, że każdy może napisać tu co chce pod dowolnym pseudonimem lub nickiem. Czy osoba kryjąca się pod nickiem "Team Leader", "Handlowiec" lub "K.K." jest naszym obecnym, byłym czy tez przyszłym pracownikiem, który chce odstraszyć konkurencję, a może wogóle przedstawicielem konkurencji - tego nie wie nawet administrator tego portalu a tym bardziej my.
Cieszy nas mimo wszystko fakt, że większość opinii jest jednak pozytywna, co nie jest standardem na tym portalu. A jeśli chodzi o te negatywne? No cóż - nawet jeśli są od osób które chcą nam zrobić czarny PR lub po prostu zaszkodzić - pozwalają nam wyciągnąć wnioski i uniknąć błędów w przyszłości. A prawda obroni się sama. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy o współpracy zdolne, przebojowe i przedsiębiorcze osoby, aby mogły same przekonać się o tym jaka u nas jest atmosfera i ocenić które opinie są prawdziwe.
użytkownik
24.07.2018 (5 miesięcy temu)
24.07.2018 (5 miesięcy temu)
Thank you Marc, your opinion was very helpful for my company. We've just pick up first cars from them.
użytkownik
03.09.2018 (4 miesiące temu)
03.09.2018 (4 miesiące temu)
W ubiegłym tygodniu podpisałam z cars4europe umowę o pracę - jeszcze tylko na krótki urlop i pod koniec września zaczynam się wdrażać. Zapowiada się ciekawie zwłaszcza, że będę mogła budować coś wg własnego pomysłu.
Już nie mogę się doczekać.
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
13.09.2018 (4 miesiące temu)
W poprzednim tygodniu byliśmy z firmą na imprezie integracyjnej - najpierw pokoje zagadek (przednia zabawa połączona ze współpracą zespołową) a później włoska uczta w restauracji (dużo śmiechu i jeszcze więcej jedzenia).
W takich sytuacjach można się dużo lepiej poznać w bardziej luźnych okolicznościach.
użytkownik
21.09.2018 (4 miesiące temu)
21.09.2018 (4 miesiące temu)
Dziś drugi dzień szkolenia sprzedażowego prowadzonego przez znakomitego specjalistę - Pana Roberta Zycha, autora m.in. takich książek jak "Gen Sprzedawcy", "Lider Sprzedaży", "Klient w centrum uwagi".
Pan Robert pracuje jako trener sprzedaży od 20 lat a zasad sprzedaży uczył się w firmie Coca Cola.
Cieszymy się, że możemy podnosić nasze kwalifikacje pod okiem takiego specjalisty.
użytkownik
26.09.2018 (3 miesiące temu)
26.09.2018 (3 miesiące temu)
W ostatni poniedziałek do naszego grona dołączyła Pani Grażyna - doświadczony manager oraz świetny specjalista w zakresie sprzedaży.
Pani Grażyna będzie odpowiedzialna w naszej firmie za rozwój tego działu oraz koordynację jego pracy.
Bardzo nam miło, że będziemy mogli wspólnie budować naszą firmę.
Życzymy powodzenia!!!
użytkownik
01.10.2018 (3 miesiące temu)
01.10.2018 (3 miesiące temu)
W dniu dzisiejszym do naszego grona dołączył Pan Victor - wysokiej klasy specjalista w zakresie HR oraz sprzedaży.
Pan Victor będzie odpowiedzialny w naszej firmie za zbudowanie działu personalnego oraz koordynację jego pracy.
W związku z tym już niedługo pojawią się nowe oferty pracy w Cars4Europe.
Bardzo nam miło, że będziemy mogli wspólnie budować naszą firmę. Życzymy powodzenia!!!
użytkownik
27.12.2018 (27 dni temu)
27.12.2018 (27 dni temu)
Wszystko ok!! Polecam!!!
użytkownik
24.04.2018 (8 miesięcy temu)
24.04.2018 (8 miesięcy temu)
@Sppracus Wybacz, ale dziwnie brzmi stwierdzenie, że "sami się przekonacie". Mimo wszystko, chciałbym Cię prosić o to, abyś powiedział coś na temat władz firmy Cars4Europe, skoro juz ten temat poruszyłeś.
Uwzględniłeś informację o atmosferze, o tym że jest w porządku, więc o co chodzi z szefostwem?
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Prezesi są cwani - nie da się tu przebimbać - jak ktoś się opierd... albo robi "boki" nie mają skrupułów. Z drugiej strony jak ktoś zrobi ponad przeciętną potrafią odpalić dodatkowy nadprogramowy bonus - tak od siebie.
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Przeczytałam wszystkie te komentarze i myślę że potrafiłabym z imienia i nazwiska wskazać pracowników którzy napisali niektóre komentarze :-) W firmie pracuję już trochę czasu i jak wszędzie są lepsze i gorsze chwile. Wszystko zależy od tego kto ma jaki punkt odniesienia i jakie miał wcześniej doświadczenia ale przede wszystkim jakie ma podejście do pracy no i jakim jest człowiekiem. Jeśli chodzi o firmę - pensja zawsze na czas, atmosfera zdecydowanie na plus, szefowie tez w porządku. W każdym razie nie idę codziennie z przygnębioną miną do pracy, a wręcz przeciwnie. W tej firmie nie toleruje się obiboków i chamstwa wśród współpracowników - i to jest fakt. Przewinęło się tu parę cwaniaków, którzy na szczęście szybko się stąd zawinęli a raczej zostali szybko pożegnani i cale szczęście. To nie jest korpo gdzie idzie się do celu po trupach - bo w malej firmie takie rzeczy od razu wychodzą. Ktoś pytał o bonusy w postaci pakietów - to się zupełnie nie sprawdziło – chętnych do karty multisport były 4 osoby - pakiety można wykupić od 10 osób- wiec tyle w temacie.
A szefostwo? Ja osobiście nigdy nie spotkałam się z żadnym chamstwem w stosunku do mojej osoby. Jak ktoś się opiernicza albo jest nie fair - nie owijają w bawełnę i nie raz drzwi trzaskały w takich sytuacjach. Jak na moje oko niektórzy dostali zbyt dużo "kolejnych" szans... ale to już moja opinia.
A jeśli chodzi o sprzedaż - ja akurat nie jestem handlowcem wiec mogę obiektywnie powiedzieć - jednym idzie super bez żadnego wysiłku inni muszą się naprawdę napracować ale sa tez tacy którym nie idzie wogóle. A czy jest to wina firmy, szefostwa czy problem danej osoby - skoro jednym idzie a drugim nie... ? Ja mam na ten temat swoje zdanie i osobiście uważam że jedni rodzą się z tą smykałką do handlu, inni mają mega szczęście a jeszcze inni ciężko na to pracują no i na końcu są ci którym wydaje się że sa mistrzami sprzedaży a zdecydowanie powinni zająć się czymś innym. Ja osobiście przynajmniej wiem ze nie nadaje się do handlu i się tam nigdy nie pchałam i nie mam zamiaru. I tyle w temacie.
Jeśli chodzi o dojazd - teraz już mieszkam w Piasecznie - ale kiedyś dojeżdzałam z okolic Ursynowa autem w max 20-25 min i jechalam krócej niż do poprzedniej firmy w mordorze. Oczywiscie zdarzalo się ze jak zima zaskoczyla drogowców to jechalam ponad godzinę.
Co do parkingu - potwierdzam że jest ograniczona ilosc na parkingu firmowym – kadra kierownicza ma miejsca, a na pozostale miejsca obowiązuje zasada przyjeta zresztą przez samych pracowników – kto pierwszy ten lepszy. Ale rzeczywiscie mozna zaparkowac bezplatnie przed kauflandem naprzeciwko firmy (ok 50m od budynku firmy). Oczywiscie tu także mozna narzekać - ale dla kogos kto przezyl, jak ja kiedyś, codzienne parkowanie w mordorze - to to jest po prostu luksus. Jak ktos ma jakies pytania chetnie odpowiem. Moj nick: Mila
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Twoja opinia wydaje sie byc wiarygodna i bardzo pomocna. Dzieki
autor
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
A jak jest z wyjazdami do klientów za granice? Ja jestem mocno zainteresowany ale nie wiem czy te wyjazdy to nie są obiecanki cacanki jak w innych firmach?
użytkownik
23.07.2018 (6 miesięcy temu)
23.07.2018 (6 miesięcy temu)
Jeśli chodzi o wyjazdy do klientów za granicę chyba byl to wrecz obowiązek handlowców. Być może jak ktoś mial efekty w sprzedazy bez jezdzenia to nie musiał tego robić - tego nie jestem pewna. Zwykle taki wyjazd trwal 5 dni od poniedzialku do piatku. Mimo to część handlowców nie jezdzila albo robila to sporadycznie ale zwykle mialo to odbicie w ich sprzedazy. Czemu nie jezdzili - tego nie wiem, ale były to raczej indywidualne, czesto prywatne powody pracowników. Jak ktoś jezdzil to zwykle z wyjazdow przywoził tyle kontraktow ze my jako dzial adm nie nadazaliśmy tego obrabiac. Dla mnie to bylo wiec dziwne jesli ktoś z dzialu sprzedazy nie chcial jezdzić zwlaszcza ze zatrudniajac sie na takie stanowisko raczej powinien się liczyc z takim obowiązkiem.
użytkownik
10 sty (13 dni temu)
10 sty (13 dni temu)
Doskonale wiadomo tez kim Pani jest w tej firmie, dziwne zeby zona prezesa miala obiektywne zdanie. Prosze sie nie pograzac, Cars4Europe to kpina a nie firma a pracownikow traktuje jak przedmioty.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin