test

Opinie o Centrum Poczty Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy w Zabrzu - Zabrze

Korzystałeś z usług Centrum Poczty Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy w Zabrzu - Zabrze? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): cfgdeeer
Data: 2010-12-15 00:50

Wizyt: 5617
Komentarzy: 333
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
15.12.2010 (8 lat temu)
15.12.2010 (8 lat temu)

Centrum Poczty Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy w Zabrzu - Zabrze

xxxxxxx JAKICH MAŁO !!!!!!!!!!!
autor
11.12.2018 (miesiąc temu)
11.12.2018 (miesiąc temu)
A ja jestem zadowolona z wysylki paczek przez poczte.Wysylam duzo paczek i tylko raz zdarzylo sie ze priorytet nie doszedl na drugi dzien.
użytkownik
12.12.2018 (miesiąc temu)
12.12.2018 (miesiąc temu)
Paczka wysłana jako Pocztex 24 h 10 .12. 2018 r. o godz.8. 25 dotarł do ZABRZA 11. 12 o godz. 10. 25. ... ................... i no własnie CO!!!!!!! Dzisiaj 12 .12. godz. 15.50 odbiorca w Bytomiu wciąż CZEKA. Może w końcu przestaną brać wysokie opłaty za NIERZETELNĄ usługę, serdecznie PRZEPROSZĄ nadawcę i odbiorcę. A jeśli nie są w stanie tego zrobić, to powinni przy nadawaniu przesyłki uprzedzić klienta, że w ZABRZU przesyłka musi odleżeć.
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Porazka porazka porazka przetrzymuja paczki szmaciarze
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Dlaczego paczka priorytetowa ,idąca z Gniezna do Szczecina będąc już w wer komorniki została przesłana do wer Zabrze?????? Czyli w odwrotnym kierunku???? Dlaczego dodatkowo utknęła w wer Zabrze ? Dodzwonić się nie można , dodam ze kody są prawidłowe - przesyłka wartościowa i nie duża gabarytowo , zgubić ciężko . Czy ktoś w końcu może się tym zająć? Nr przesyłki 00859007735101850526
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Przepełnienie przed świętami, też czekam gdyż moja dotarła do WER Zabrze 12.12.2018 o 2:26 w nocy i do dziś nie została doręczona SKANDAL :( paczka priorytet powinna iść szybciej.
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Czy ktoś z kierownictwa czyta nasze opinie? Czy potrzebujecie w końcu ekspresu reporteru lub innego telewizyjnego śledztwa? W końcu ktoś straci cierpliwość i sprowadzi Wam taką wizytę , a wtedy pospadacie ze stołków dyrekcji i szybko znajdzie się rozwiązanie na Nasze (i Wasze) problemy. Czekam na pocztex 24 h już 4 dni!!!!!!! Dołożę swoją cegiełkę żalu i wściekłości.
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Paczka nadana 10.12.2018 w serwisie 48h. Dziś jest 13.12.2018 (godz 18:50), a przesyłka nadal w WER Zabrze. Jakoś inne firmy kurierskie wywiązują się z terminów. Omijać Pocztę Polską SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Zawsze bez problemu przychodziły paczki, a teraz mija drugi tydzień i paczka stoi w miejscu, mimo że zamawiana w Polsce, wiec jakieś cła odpadają, ruszcie tą xxxxxxx w końcu i do roboty lenie z Zabrza, nic tylko wysiadzic w powietrze ten xxxxxxx
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
WYSŁANA Z ŁADUNKIEM WER ZABRZE - PACZKA TRZYMANA JEST 8 DNI ALE GDZIE ?
MOŻECIE SOBIE SPRAWDZIĆ
00859007735095833567
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Ja też czekam dwie paczki wartościowe jedna mini paczka wysłana do klientki 15 11 do dziś nie wiadomo gdzie jest , nadana w Gliwicach pewnie utknęła w Wer Zabrze a druga paczka plus leży w Zabrzu już od 11.12 2018 to skandal. Nikt nad tym nie panuje.
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Oddajcie mi MOJĄ paczkę EE520237455PL. Jeden przypadek może się zdarzyć, ale to co u Was się dzieje zakrawa już na KRADZIEŻ. Tyle osób jest poszkodowanych, a DYREKCJA wciąż milczy.
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Paczkę ekspresową w końcu otrzymała po 5 dniach. Jednak rezygnuję z usług poczty, wolę wysyłać kurierem.
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Chciałabym odzyskać moje 2 paczki , co z nimi zrobiliście .
nr 00159007735020060311
00959007734501460585
Czy żadne interwencje na was nie działają? Co za ludzie tam pracują.
użytkownik
15.12.2018 (miesiąc temu)
15.12.2018 (miesiąc temu)
Mam podobną sytuację. Przesyłka od 12.12.2018 utknęła w WER Zabrze i cisza w eterze.
Dodam, że to paczka EXPRES24 oraz wartościowa. Człowiekowi zależy żeby szybko doszło, klient czeka, a oni lecą w kulki...porażka.
użytkownik
15.12.2018 (miesiąc temu)
15.12.2018 (miesiąc temu)
Od 13,12,18 godz.21,30 lezy moja paczuszka w WER Zabrze i lezy i nie wiadomo jak długo jeszcze będzie lezala. W ciagu jednego dnia przejechala pol Polski a teraz se lezy już dwa dni w Zabrzu i nie może dojechac do Piekar Slaskich. Odleglosc 17 km. Lancuch spadl na sluzbowym rowerze czy co.
użytkownik
16.12.2018 (miesiąc temu)
16.12.2018 (miesiąc temu)
Moja paczka została wysłana w PP Warszawa W 101, dnia 06.11.2018r.W centralnej sortowni była 07.11.2018r.Potem 09.11.2018r.była w WER Kraków.Z Krakowa przewieźli paczkę 15.11.2018r.do WER Zabrze i tam utknęła na dobre.Dziś mamy 16.12.2018r.i paczki nie ma.Dodam że dzwoniłem na infolinię poczty i po wielu trudach w końcu się do dzwoniłem,a pani łaskawie mi powiedziała to samo co ja widzę wprowadzając nr przesyłki.Jak tu ufać poczcie i powierzać jej przesyłki.Ja będę omijał pocztę szerokim łukiem i wysyłał innymi dostępnymi na naszym rynku przesyłkami kurierskimi.Kurierką jak się w jednym dniu wysyła to na drugi dzień jest dostarczona.
użytkownik
16.12.2018 (miesiąc temu)
16.12.2018 (miesiąc temu)
czy coś wyjaśniło się z sprawie Twojej paczki?
Mam podobna sytuacje...
użytkownik
16.12.2018 (miesiąc temu)
16.12.2018 (miesiąc temu)
Gdzie jest moja druga paczka były nadane w tym samym dniu w tym samym punkcie UP Libiaż o tej samej godzinie paczka o numerze 00859007735159113680 doszła na drugi dzień a paczka o numerze
00859007735159113673 niestety utknęła czy to jest normalne.Te paczki musiały być wysłane jako dwie bo jedna była by za ciężka i pani w UP Libiąż kazała przepakować na dwie paczki nadawca tak uczynił i jedna doszła a druga nie doszła.Dowody są na ten fakt bo po numerach można sprawdzić na Śledzenie przesyłek
użytkownik
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
Gdzie jest moja paczka badałam 3 paczki z ubezpieczeniem priorytetowe 2 małe doszly a duża 3 brak informacji na sortowni zalega juz 10 dni. To jest szok nic nikt nie wie . Nikt nie jest odpowiedzialny za to co sie dzieje z tymi wartościowymi paczkami... normalnie kradzież na potęgę przed świetami. Jestem w szoku dosyć ze paczka nadane z nr to jeszcze ubezpieczona i ginie... masakra tylko możliwe w Pl
użytkownik
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
Re
to już --11-- dni i dalej nic - dostałem od poczty w Gliwicach 3 numery telefonu do
rozdzielni w Zabrzu - niestety nie pomogli mi sprawdzić numer wysyłki bo brak systemu wewnętrznego !!!
i żebym zadzwonił o 14 to system ma działać i zadzwoniłem 4 razy i albo zajęty albo nikt nie podnosi .
Jak się nie dodzwonię to jadę do sortowni - akurat jadę do Zabrza to ich odwiedzę .
Nic się nie można dowiedzieć !!!
POCZTA POLSKA co się tam u was dzieje !!!
Paczka z Gliwic do Tuchowa około 200km idzie już 2 tygodnie !!!!!
użytkownik
18.12.2018 (miesiąc temu)
18.12.2018 (miesiąc temu)
kiedy wysyłałas te paczki?
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Mam to samo. 17.12 dojechała do Zabrza i leży i nikt nic z nią nie robi. A też do Piekar więc się nie zdziwię jak przyjedzie w ten sam dzień i zapewne zastaniemy awizo bo się szoferowi nie bd chciało iść pod schody
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Nie rozumiem o co chodzi,jedną paczkę otrzymałem a druga zalega dalej na węźle rozdzielczym Zabrze w jakim celu pytam???
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Od 14 grudnia paczka zalega w Zabrzu i nie mogę się jej doczekać to miał być prezent na święta. Nikt nie odbiera telefonu to jakiś koszmar mieszkam zaledwie 8km od Zabrza. Już nigdy więcej nie zamówię nic przez pocztę polską.
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Dzisiaj jest 20 grudzień na paczkę nadal czekam to jakieś żarty z strony poczty nikomu nie polecę tej firmy katastrofa
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Brawo poczta Polska po 7 dniach w końcu dotarła do mnie paczka z Zabrza do Rudy Śląskiej jeszcze raz wielkie brawa
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Tragedia, status przesyłki od kilku dni taki sam Sortownia centralna i cisza, paczka już dawno powinna być u mnie i nie ma... nigdy więcej usług PP. Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxx za wysyłkę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
U mnie to samo????
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
paczka wczoraj już o 15 stej status "przygotowana do doręczenia". I zero postepu. Kurier 48 był opłacony. za konkretny pieniądze. I usługa nie wykonana.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Ja czekam już na swoją przesyłkę 3 dzień...nadana była 18.12 w treści wiadomości pisało doręczenie do 3 dni roboczych,3 dni minęły i nic nadal przesyłka nie dotarła,to miał być prezent dla dzieci pod choinkę ...wigilia za pasem a tam się nawet dodzwonić nie można na ten WER ZABRZE... tragedia jakaś... LUDZIE Z WER ZABRZE powiedzcie mi co mam powiedzieć swoim dzieciom; że co? dzieciątko utknęło na poczcie????do kurwy nędzy weżcie się w końcu do roboty albo przyjedzie do was tvn uwaga...
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Wielka pomylka. Wielka tragedia. Zaplacona paczka za duze pieniadze i sobie lezy na wer zabrze od 4dni... to byl prezent dla dziecka pod choinke. I co teraz? Zwrocicie mi pieniadze za oplacona wysylke 48h i za prezent? Przeciez musze kupic nowy, jak dziecko ma nic nie dostac...
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Mam ten sam problem????banda nierobow,życzę im aby ich tak samo traktowano jak oni nas,czyli dyrekcji najbardziej zjebanych świat
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Święta zaskoczyły pocztę polską tak jak zima co roku zaskakuje drogowców.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin