test

Opinie o CH2M HILL Polska Ltd. Sp. z o.o. - Kraków

Korzystałeś z usług CH2M HILL Polska Ltd. Sp. z o.o. - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): tom
Data: 2011-12-09 11:25

Wizyt: 22350
Komentarzy: 317
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.12.2011 (7 lat temu)
09.12.2011 (7 lat temu)

CH2M HILL Polska Ltd. Sp. z o.o. - Kraków

przydały by se jakieś konkretniejsze opinie, bo widzę że mamy albo super na + opinie albo negatywne - może ktoś się wypowie jeszcze
autor
7 sie (4 miesiące temu)
7 sie (4 miesiące temu)
Publikujemy oferty pracy ponieważ rozwijamy naszą firmę.
Nasi managerowie mają zazwyczaj ponad 15 letnie doświadczenie w swojej branży.
Porównując się do innych firm w naszej branży, wskaźnik rotacji/odejść pracowników jest jednym z najniższych w Krakowie i w Polsce.
autor
7 sie (4 miesiące temu)
7 sie (4 miesiące temu)
Jak zostało wspomniane w innych komentarzach, standardem w naszej firmie jest to, że osoby na stanowisku kierowniczym mają co najmniej 15 letnie doświadczenie w swojej branży. Tam, gdzie to możliwe, zapewniamy możliwości awansu pracownikom z naszej firmy, którzy są zatrudnieni u nas od wielu lat, znają i rozumieją politykę firmy i obowiązujące procedury. Managerom zatrudnianym z zewnątrz zapewniamy odpowiednie przeszkolenie i zapoznajemy ich z obowiązującymi w naszej firmie procesami.
autor
7 sie (4 miesiące temu)
7 sie (4 miesiące temu)
Uważamy, że mamy bardzo konkurencyjne pakiety wynagrodzeń, które wyprzedzają rynek. Porównujemy je corocznie z normami branżowymi i rynkowymi.
Oprócz konkurencyjnych wynagrodzeń oferujemy:
- Kompleksowy pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, bogaty system świadczeń pozapłacowych, itd.)
- grupy pracownicze
- Lekcje językowe
- Elastyczne warunki pracy
- Programy szkoleniowe i rozwojowe

Jako światowy lider w dziedzinie zrównoważonego rozwoju troszczymy się o środowisko naturalne, jak również dbamy o ograniczenie zanieczyszczeń . W związku z tym nasza polityka firmy zakłada, że nie oferujemy samochodów służbowych - zachęcamy pracowników do korzystania z transportu publicznego tam, gdzie jest to możliwe. Nasz zespół pracowników ds. ochrony środowiska aktywnie angażuje się w programy edukacyjne dotyczące problemu smogu w Krakowie.
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
CH2M to teraz Jacobs. Dzięki połączeniu dwóch firm mamy teraz większe możliwości rozwoju i jesteśmy uznawami za numer 1 na świecie wśród firm inżynieryjno-projektowych.
Od momentu połączenia, Jacobs zatrudnił dodatkowo 4000 osób na całym świecie i planuje kontynuuować swoj rozwój w Polsce. Zmiana właściciela nie spowodowała żadnych zwolnień i w ciągu najbliższych 18 miesięcy znacząco rozszerzymy naszą polską działalność.
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Planujemy dalszy rozwój naszej firmy w Polsce. Ponieważ firma się powiększa szanse na awans nadal będą się pojawiać. W firmie mamy ustrukturyzowane plany rozwoju i awansów. Każdy pracownik ma wgląd do kryteriów jakie należy spełnić aby móc awansować. Zapewniamy wsparcie w kwestiach szkoleń, poszerzania umiejętności i wiedzy swoich pracowników.
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
To co możemy powiedzieć o naszym zespole piping to bez wątpienia to, że mamy doskonałych profesjonalistów, którzy są cenieni w całej firmie i przez naszych klientów. Pracują nad projektami z wielu sektorów i krajów. Menedżerowie to doświadczeni profesjonaliści z dużym doświadczeniem w swojej branży, którzy promują i rozwijają swoje zespoły.
Jeśli chodzi o pytania dotyczące wysokości wynagrodzenia na określonym stanowisku- Wyślij swoje CV na stanowisko, które Cię interesuje. Następnie tą kwestię będziesz mógł przedyskutować podczas rozmowy kwalifikacyjnej z osobą z zespołu do ktorego aplikujesz
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Dział konstrukcji aktualnie poszukuje nowych osób do swojego zespołu. Odwiedź naszą stronę internetową w celu sprawdzenia stanowisk, na kóre szukamy kandydatów: https://www.ch2m.com/careers
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Jeśli pracownicy czują, że atmosfera panująca w pracy nie jest dla nich komfortowa, zachęcamy ich do kontaktu z działem HR. Nasza firma chce aby każdy dobrze czuł się w swoim środowisku pracy, a jeśli tak nie jest chcemy o tym rozmawiać i znaleźć tego powód. Osobom, które obawiają się zwrócić bezpośrednio z tym problemem do zespolu HR, zapewniamy również system do anonimowych komentarzy i sugestii.
użytkownik
10 sie (4 miesiące temu)
10 sie (4 miesiące temu)
Drogi reprezentancie pracodawcy. Zamiast prostować i składać wyjaśnienia w odpowiedzi na komentarze zamieszczane tutaj polecam wprowadzić zmiany w firmie. Gwarantuję, że będzie miało to wymierny efekt. Widać lipcowa rotacja dała ludziom z PR do myślenia i postanowili troche ocieplić wizerunek na zewnątrz, ale chyba nie tędy droga. Zakładam, że to efekt tych nowoczesnych szkoleń.

PS. Fajnie by było gdyby tzw. „menagerowie” oprócz 15letniego doświadczenia w branży mieli jeszcze jakiekolwiek doświadczenie w zarządzaniu pracownikami...
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Jeśli pracownicy czują, że atmosfera panująca w pracy nie jest dla nich komfortowa, zachęcamy ich do kontaktu z działem HR. Nasza firma chce aby każdy dobrze czuł się w swoim środowisku pracy, a jeśli tak nie jest chcemy o tym rozmawiać i znaleźć tego powód. Osobom, które obawiają się zwrócić bezpośrednio z tym problemem do zespolu HR, zapewniamy również system do anonimowych komentarzy i sugestii.
W ostatnim czasie, znacznie się rozwineliśmy, a co za tym idzie - nastąpiły pewne zmiany. Zdajemy sobię sprawę z tego, że niektórym pracownikom może być łatwiej przystosować się do nowych warunkow niż innym. Jesli jesteś jedną z osób, która jest czymś zaniepokojna daj nam znać, chętnie postaramy Ci się pomóc odnaleźć w nowej sytuacji.
użytkownik
10 sie (4 miesiące temu)
10 sie (4 miesiące temu)
z tym systemem awansów to kompletna nieprawda. powiedz mi prosze gdzie jest określone co pracownik musi zrobic aby otrzymac awans lib podwyzke? system oceny rocznej pracownikow ktory jest w ch2m/jacobs to przeciez jakos zart. ludzie co ciagna zespol w gore i sa doswiadczeni sa niedoceniani a docenia sie tych co siedza cicho i niewiele potrafia. kolejna sprawa jest wskaznik odejsc pracownikow. te statystyki to firma chyba tworzy sama tak jak jej wygodnie. wstyd!!
użytkownik
17 sie (3 miesiące temu)
troche smieszne ze reprezentant pracodawcy jak zdarta plyte powtarza jedna i ta sama formulke pod kazda nieprzychylna wypowiedzia dotycxaca firmy. moze jakies konkrety odnisnje tych zmiane ktore niby zostaly wprowadzone? bo chyba wciaz te same twarze na tych samych stanowiskach, czyli bez zmian a jak ktos wierzy w anonimowosc to jest chyba niespelna rozumu.
użytkownik
23 sie (3 miesiące temu)
23 sie (3 miesiące temu)
A jakie widełki na Project Accountant?
użytkownik
24 sie (3 miesiące temu)
24 sie (3 miesiące temu)
Na wszelkie anonimowe listy są dyskusje na forum żeby osoba która je pisze zgłosiła się do HR. Nawet jeśli ktoś poda na tacy zespołowi HR osobnika który mobinguje pracowników i tak nic z tym nie robicie. Jak firma może być przyjazna pracownikowi kiedy trzyma team liderów którzy poniewierają pracownikami i pokazują im jak nie wiele są warci? Dział HR nie radzi sobie z takimi sytuacjami. Mają zatrudniać nie zwalniać. Rozwój jeśli nawet byłby możliwy jest blokowany przez Teamliderów i Supervisorów. Jest to robione tylko po to żeby pracownik nie mógł powiedzieć "Jestem dobry chwalicie mnie, umiem to i to". Jedno jest pewne... właź do xxxxxxx team liderowi, udawaj ze robisz nie wiadomo jak ważną robotę...ale nie wychylaj sie za bardzo. Dużo osiągniesz...Wszystko co chcecie ukryć w tej firmie istnieje...pisanie komentarzy na forum nic nie da...zajmijcie sie pracą i wywalaniem gnid...nie będzie nikt musiał siedzieć na forum i odpisywać na prawdziwe opinie...
użytkownik
25 wrz (2 miesiące temu)
25 wrz (2 miesiące temu)
Było świetnie, jest źle. Nie ma żadnej wizji przyszłości, nie ma pomysłu, a co gorsza nie ma żadnych informacji, ani komunikacji. Przyszłość firmy nie rysuje się za dobrze i ludzie masowo się zwalniają.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Wchodząc na interview widzialem wystraszone młode dziewczyny przy komputerach które zerkały kto idzie i momentalnie zaczynały klikać myszką, sprawiając wrażenie zapracowanych. Zbyt wiele lat mam aby nie rozpoznać nienaturalnego zachowania.
Złożyć skargę możecie w HR ale centrala was wciągnie na czarną listę.
użytkownik
17 maj (6 miesięcy temu)
17 maj (6 miesięcy temu)
@wewnetrznyHR, czy reprezentujesz oficjalnie firmę CH2M HILL Polska Ltd. na forum najlepszyfachowiec.pl? Czy możesz napisać, na jakie stanowiska firma poszukuje obecnie pracowników, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, czy składa się z wielu etapów? Jakie kompetencje i doświadczenie powinien mieć przyszły kandydat do firmy CH2M HILL Polska Ltd. obecnie Jacobs?
autor
8 sie (4 miesiące temu)
8 sie (4 miesiące temu)
Stanowiska na które poszukujemy kandydatów znajdują sie tutaj: https://www.ch2m.com/careers
Proces rekrutacji obejmuje rejestrację osób, które aplikują i wstepną ocenę kandydatów dokonywaną przez rekruterów. Jeśli ta faza zakończy się sukcesem, kolejnym krokiem jest rozmowa kwalifikacyjna, po której otrzymasz odpowiedź w ciągu 2-3 tygodni. Jeśli nie zostaniesz wybrany, Twoje CV pozostanie w naszej bazie - często wracamy do kandydatów ponownie, sprawdzjąc czy nie mogliby zostać zatrudnieni na inne stanowisko. Kwalifikacje jakich wymagamy roznią się w zależności od stanowiska / działu. Podstawowe kryteria jakie należy spełnić na określone stanowiska są zawsze opisane w ofertach.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Konstal garaże

danone polska

warsaw media house

Konstal

Sowa trans

carlsberg

Fabres

green factory zdunowo

green factory

Jan-Trans

geostandard

Pół foods
Pol foods

Credit Agricole

kłodzko

thoni alutec

toyota bank

pilkington skierniewice

pilkington

prewenta

mister minit

Jerozolimskie

minit

wody polskie

Harter

dom bud zachód
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin