test

Opinie o COB - Bydgoszcz

Korzystałeś z usług COB - Bydgoszcz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): byłam, widzialam
Data: 2009-08-28 15:18

Wizyt: 15047
Komentarzy: 209
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.08.2009 (9 lat temu)
28.08.2009 (9 lat temu)

COB - Bydgoszcz

absolutnie nie polecam...
autor
26 paź (26 dni temu)
Dziękujemy za przekazanie zapytania. Pragniemy zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu nie obowiązują kary umowne dotyczące rezygnacji ze szkolenia. W takim wypadku otrzymujecie Państwo jedynie 100 złotych brutto, natomiast nie jesteście Państwo zobowiązani do zapłaty żadnych kwot za organizację szkolenia. W umowie szkoleniowej, zgodnie z Kodeksem prawa, została wpisana jedynie kara umowna, związana z ochroną danych osobowych i informacjami poufnymi. Jest to obowiązek nałożony na Pracodawcę przez Ustawodawcę, z którego musimy się wywiązać, by umowa była przygotowana zgodnie z polskim prawem. Natomiast pokładamy w Państwu zaufanie, że nie będą przekazywać Państwo danych naszych klientów osobom i podmiotom nieupoważnionym do ich posiadania.
autor
26 paź (26 dni temu)
Dziękujemy za przekazanie zapytania. Musimy jednakże zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu nie obowiązują opłaty za przerwanie szkolenia. W takim wypadku otrzymujecie państwo 100 złotych brutto, ale nie wymagamy od państwa wnoszenia żadnych opłat za przygotowanie szkolenia i materiały szkoleniowe.
autor
26 paź (26 dni temu)
Dziękujemy za przekazanie opinii. Pragniemy zaznaczyć, że obecnie w Centrum Obsługi Biznesu zaszły zmiany. Obecnie mamy dla naszych Konsultantów wynagrodzenie trzyskładnikowe, złożone ze stałej podstawy, premii od każdej sprzedaży oraz bonusu miesięcznego. Są to kwoty największe w Bydgoszczy jeśli chodzi o dodatki premiowe. Na każdym etapie współpracy mamy w pełni oskładkowane umowy. Po okresie próbnym istnieje możliwość uzyskania umowy o pracę, dzięki czemu mamy mniejszą rotację pracowników i stabilny zespół, który możemy rozwijać i doszkalać. Praca w call center, jak każda praca z klientem, zawsze będzie pracą wymagającą, w której niezbędna jest duża odporność na stres i motywacja do pracy w takim charakterze. Dlatego też nie każdy dobrze sobie w niej poradzi.
Szkolenie w naszej firmie trwa trzy tygodnie. Zaczyna się okresem wdrożeniowym, podczas którego są Państwo wprowadzani w specyfikę pracy w call center oraz uczycie się Państwo ofert, które nasza firma proponuje naszym Klientom. Nasz szkoleniowiec sam regularnie odbywa szkolenia, podczas których poszerza swoje umiejętności i wiedzę, by potem lepiej przekazywać je naszym Pracownikom. Posiada w tej pracy doświadczenie i dzięki temu potrafi dobrze przygotować Państwa do specyfiki pracy.
Nasi liderzy odpowiadają za rozwój swojej grupy. Firma dokłada wszelkich starań, by mieli ku temu wszelkie niezbędne narzędzia.
użytkownik
29 paź (22 dni temu)
29 paź (22 dni temu)
Każdy ma swoje zdanie i ja postanowiłem podzielić się swoim.Praca czasami stresująca jak każda w sprzedaży telefonicznej, czy kontakcie z klientem. Zarobki adekwatne do wykonywanej pracy, ponieważ są premie za każda sprzedaż. Ludzie i atmosfera są super, to wielka wartość w firmie.Wyplaty są na czas, nigdy się nie spóźniły. Jednym słowem są lepszei gorsze chwile ale ja jeszcze póki co pracuję i nie szukam nowej pracy.Umiem sprzedawać, dobrze się z tym czuję i wszystko mi pasuje. Jeśli inni się nie czuja to dobrze, że zmienili pracę, bo widac nie potrafili się tego nauczyć.
użytkownik
31 paź (20 dni temu)
31 paź (20 dni temu)
Witam, w COB pracuję juz prawie rok i nie zgadzam sie z tymi opiniami. Uważam, że praca w tej firmie nie jest zła. Spokojnie wyciagam 4 tys. na rękę na miesiąc, a takie pieniądze nie chodzą po ulicy. Ludzie pomyślcie co piszecie, to jest praca jak każda inna w sprzedaży.
użytkownik
5 lis (15 dni temu)
5 lis (15 dni temu)
Jestem teraz już tydzień na szkoleniu, z początku było ciężko, bo po prostu nie miałem w tym doświadczenia, ani wiary, że ktokolwiek może kupić cokolwiek przez telefon. A z w końcu sprzedałem pierwsze zamówienie i jakoś idzie praca. Mam bardzo fajnego koordynatora. Podziwiam go za cierpliwość i że nie robi jazdy iż na tablicy widnieje gorszy wynik. Premie od sprzedaży są wysokimi kwotami, do tego mamy stałą podstawę. Każdemu udało spisać się już jedno czy dwa zamówienia. Praca nam się podoba bo jest fajna atmosfera i mały zespół na sali. Premie są wysokie i tak jak było powiedziane na rozmowie tak się wszystko zgadza.
użytkownik
5 lis (15 dni temu)
5 lis (15 dni temu)
Widzę wysoką aktywność ze strony COB-u i na dodatek odpowiadają na posty sprzed kilku lat, czyżby spory odpływ pracowników się pojawił? A może zbyt duża rotacja nowych pracowników, bo rzeczywistość okazuje się inna od zapowiedzi.
autor
6 lis (14 dni temu)
Szanowni Państwo,
miło powitać wszystkich użytkowników platformy najlepszyfachowiec.pl, którzy poszukują informacji o pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a.
Serdecznie dziękujemy za wszystkie pozostawione przez Państwa opinie.
Korzystając z płaszczyzny komunikacji jaką jest portal najlepszyfachowiec.pl, pragniemy zadbać o przedstawienie kompleksowego obrazu pracy a także warunków zatrudnienia i przedstawienie nas jako stabilna i godna zaufania firma.
Pragniemy również odpowiadać na wszystkie merytoryczne pytania oraz rozwiewać wszelkie Państwa wątpliwości. Zawsze słuchamy cennych sugestii oraz uwag. Dlatego też wszelkie trudne i skomplikowane sytuacje bardzo prosimy opisywać na adres e-mail działu rekrutacji.
Wyciągamy wnioski z konstruktywnej krytyki mając na celu nieustanny rozwój.
Serdecznie pozdrawiamy,
zespół rekrutacji
Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a.
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
Praca w COB jest naprawdę spoko. Można świetnie się bawić, rozwijać i zarobić Cash. ludzie są przyjaźnie nastawieni i pomocni polecam

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin