Korzystałeś z usług Delphi Poland SA - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Czy aby na pewno w firmie dzieją się tego typu sytuacje? W dalszym ciągu są tam zatrudnieni pracownicy zatem nie może być chyba aż tak źle jak to opisujesz? Jakie benefity powinny być według Ciebie dostępne dla pracowników?
Oskarżenie o mobbing to jedno z najczęstszych zarzutów pod kątem pracodawcy. Niekiedy taki zarzut jest słuszny, innym razem zupełnie bezpodstawny. Serwis najlepszyfachowiec.pl daje użytkownikom, którzy doświadczyli mobbingu, możliwość podzielenia się tym faktem za pomocą nowej funkcji. Zapoznaj się z nową funkcją na forum.
Na forum wypowiadamy się w sposób kulturalny i zgodny z regulaminem forum. Subiektywne opinie są potrzebne jednak ważne, by były merytoryczne i rzetelne. Napisz komentarz w taki sposób, by skupić się na aspektach pracy w danym miejscu. Natomiast decyzję, czy ktoś ma "szukać czegoś innego" zostaw proszę odbiorcy.
porażka z ta firma ,fałsz i obłuda na każdym kroku,co po niektórzy napływowi to by cie zjedli byle tylko awansować, a szefostwo się cieszy ze maja głupoli pod sobą,którzy dadzą się pochlastać za dobre słowo
Powodów odrzucenia aplikacji może być wiele. Jeżeli użytkownik, którego dotyczy Twoja wypowiedz, sam nie zainicjował kontaktu z firmą w celu otrzymania informacji zwrotnej, tego typu rozważania niczego nie rozwiążą. Jeśli jesteś pracownikiem firmy, możesz powiesz nam coś na temat przebiegu procesu rekrutacji w tym miejscu?
Nigdy nie pracowałem ani w Delphi ani w Aptiv'ie, ale byłem tam na rozmowie przez pośrednikia Sii. W tamtym czasie zmieniałem pracę i jakoś nierozważnie posłałem swoje CV do Sii. Startowałem na stanowisko seniora do, chyba zespołu "active safety" czy jakoś tak. Odbyłem kilka rozmów z typem z Sii i w międzyczasie dostałem dwie bardzo fajne oferty. Na jedną się zdecydowałem, ale facet z Sii, tak mnie molestował, że postanowiłem pójść na tę rozmowę do Aptiv'u (w sumie to mu to obiecałem i chciałem zobaczyć co to za firma).
Ta rozmowa to była KOMPLETNA STRATA CZASU! Tak niekompetentnych na dość wysokich stanowiskach nie spotkałem nigdy przedtem. Co ciekawe poziom niewiedzy, niekompetencji technicznej był odwrotnie proporcjonalny do pewności siebie tych ludzi. Gdy od jednego z nich (jaskiś zagraniczny manager) usłyszałem bzdury na temat standardu C++ (nie jestem tego nawet w stanie powtórzyć) to DOSŁOWNIE ODEBRAŁO MI MOWĘ. Jego polscy koledzy chyba się zmieszali... Normalnie cyrk. Nie mam pojęcia jak ta firma funkcjonuje. Motorola i Nokia przy tym to bardzo profesjonale korporacje z profesjonalnymi manager'ami i inżynierami.
Po prostu żenada.
Moje sugestie dla Delphi Poland SA:
Ludzie, trochę powagi.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Nie wiem, chyba już nic.
Czy próbowałeś zasugerować rekruterowi, że rozmowa nie spełnia Twoich oczekiwań? Być może, udało Ci się przedyskutować z nim kwestie, które uważasz za "bzdury"? Pamiętaj także, by nie publikować nazw innych firm w wątku Delphi Poland. Takie komentarze mogą być traktowane przez użytkowników jako wpisy konkurencyjnych firm.
Co chcesz przez to powiedzieć? Mówisz o atmosferze w Delphi Poland? Cóż, faktycznie atmosfera w miejscu pracy zależy od nastawienia i zachowania pracowników. Jak myślisz, co musiałoby się stać, by atmosfera w firmie uległa poprawie?
Opinia jest mocno nacechowana emocjonalnie i mało obiektywna, a personalne ataki wobec liderki Kingi Sz. są bardzo krzywdzące. Po co używać tak podłych słów, zupełnie nic nie wnoszących do obrazu pracy w firmie? Osobiście wspominam prace ze wspomnianą TL jako najlepszą z dotychczasowych - osoba rzetelna, kompetentna, wspierająca pracownika na polu zawodowym jak i prywatnie. Aż przykro sie czyta tak... chamską... opinie ????
Pracuję w tej firme ponad 3 lata i tylko kilkukrotnie zdarzyło mi się siedzieć do późna w biurze. Taka specyfika pracy w GL, kto się decyduje na ten dział musi być tego świadomy :) Nadgodziny mogłam odebrać ale również część zostało wypłaconych co uważam za sprawiedliwe rozwiązanie. Nie ma to nic wspólnego z niewolnictwem.
A wspomniana liderka nie dość, że jest świetnym szefem to w dodatku jest bardzo dobrym człowiekiem. Oby wśród krakowskich korporacji było więcej liderów z tak życzliwym ale i sprawiedliwym podejściem.
@ d.elfi, odniosę się tylko do żenującej części wpisu na temat TL z GL- Twoją argumentacją jest obrażanie wyglądu wspomnianej osoby + insynuacje na temat jej zarobków. Wg mnie nie świadczy to o mobbingu a o Twojej "klasie" i podważa wiarygodność tej części Twojej oceny. Tyle bym powiedziała, gdybym nie znała obrażanej osoby. Ale że ją znam i miałam przyjemność z Nią pracować ponad 2 lata , to dodam, że na mojej liście TL jest w czołówce:) Jest osobą kompetentną, potrafi dzielić się wiedzą i wspierać pracowników. Nadgodziny się zdarzały- głównie w zamknięcia miesiąca/roku(akurat taka specyfika działu, a nie firmy - więc zejdź na Ziemię bo GL-a bez żadnych nadgodzin będzie Ci ciężko znaleźć)- i to co jest wielką zaletą wspomnianej osoby to to, że w takie zamknięcia kiblowała razem z pracownikiem i starała się pomóc rozwiązywać problemy.
Witam, rowniez mialam przyjemnosc pracowac ze wspomniana liderka 2 lata i powiem tyle - drugiej takiej ze swieca szukac. Kompetentna, pomocna, wyrozumiala i zyczliwa. Zdecydowanie najlepszy moj TL dotychczas. Opinia o firmie ogolnie wg mnie niezgodna z prawda, osobiscie wspominac bede zawsze pozytywnie. GL to zamkniecia miesiaca i nadgodziny w te dni, co chyba nie jest jakims wyjatkiem akurat dla tej firmy. Nie bylo problemu z ich wybraniem w inne dni/czasem rowniez wyplaceniem. O pracy i firmie kazdy moze miec swoje zdanie - i choc nie podzielam, szanuje. Nie toleruje jednak chamstwa i hejtu personalnego na niskim poziomie jakiejs zakompleksionej osoby, bo tylko tak mozna to nazwac! Zwykly anonimowy hejt majacy na celu chyba tylko zrobic komus przykrosc. Chyba nie po to jest ten portal? Wierze jednak ze nikt inteligentny nie bedzie bral na powaznie takich wypowiedzi.
Ogolnie firme polecam.
Ciekawe sprawa, ze nagle 3 osoby 1 dnia tak bronią K.Sz :) czyżby ten sam autor?:) ogólnie i tak lepszy GL w Aptiv, niż AP, czy ARy, gdzie poziom obecnych team leaderem i manadzerki to żenada! Ciekawi mnie tez fakt, ze osoby, na których skarżyli się wszyscy odchodzący pracownicy dając również przykładu mobbingu na tzw exit interview dostawali awanse... jeśli taka jest polityka firmy to serdecznie gratuluje podejścia.
Ten wysyp pozytywnych komentarzy wynika z tego, że ludzie dopiero dowiedzieli się o powyższej obraźliwej opinii i są nią zbulwersowani. I ja również do tych zbulwersowanych dołączam. Współpracowałam ze wspomnianą liderką przez rok i nie mogę jej niczego złego zarzucić. Ma super podejście do ludzi, dało się z nią dogadać w każdej kwestii, chętnie pomagała i dzieliła się swoją wiedzą. Dla mnie również jest jedną z najlepszych liderek, jakie miałam.
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":