test

Opinie o Dino Polska - Krotoszyn

Korzystałeś z usług Dino Polska - Krotoszyn? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anon
Data: 2012-09-26 09:18

Wizyt: 16951
Komentarzy: 2695
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Dino Polska - Krotoszyn

Może masz szczęście albo jesteś pupilkiem kierowniczki to wyjaśnia twój komentarz, pracuje się na pełnych obrotach i po 10 godzin bo byla-jest taka krytyczna sytuacja ze nie miał kto pracować a ludzie rezygnują po jednym dniu więc skończ pisać że nie chce się pracować. w tym sklepie nigdy nie będzie dobrze bo niektóre osoby nie są na odpowiednim stanowisku,po za tym pomiataniem wiele się nie zadziała.
autor
8 lis (12 dni temu)
8 lis (12 dni temu)
Ma wyglądać tak, że jak schodzi osoba z mięsnego na przerwę, to na tym stanowisku zastępuje ją prowadzący zmianę, tak żeby przynajmniej dwie osoby były w sklepie! Natomiast to palenie fajek nie odbywa się tylko i wyłącznie w czasie przerwy(jest przed i po itd)
użytkownik
8 lis (12 dni temu)
8 lis (12 dni temu)
Koleżanka ma rację nasza szefowa jest wspaniała kobieta zna życie i wiemy że zawszę można na nią liczyć jak ona na nas. Są dni że głośno powie kogoś krzyknie jak coś nie tak zrobi to musi zwróci uwagę. Pani Basiu od razu mobbing jak by był to by nikt tu nie pracował wiec proszę nie oceniać naszą szefowa od razu tak ostro bez żadnych postaw.
użytkownik
8 lis (12 dni temu)
8 lis (12 dni temu)
Moje sugestie dla Dino Polska S.A.:
w roznoszeniu cen (PN/ŚR/PT) kasjerowi będącemu na kasie nr 1 powinien ktoś pomagać, z racji tego, iż ma on zbyt dużo klientów, przez co bardzo często nie jest w stanie się wyrobić ......:( !!!!!!!!

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
bardziej przyjazna atmosfera dla nowych pracowników
użytkownik
9 lis (12 dni temu)
9 lis (12 dni temu)
Zmienić politykę firmy w stosunku do pracowników, chodzi o informowanie pracowników że zostaje się pracownikiem funkcyjnym. Na taką rzecz pracownik powinien wyrazić zgodę, a nie dostać informację od regionalnego "masz się uczyć na funkcyjną". A dlaczego mam się uczyć na funkcyjną i pracować za darmo ( na pensji kasjer- sprzedawca czyli 2200 brutto), a panie kierowniczki i zastępcy siedzą sobie popołudniami w domciu, a ja bym miała co tydzień siedzieć na inwentaryzacji itp.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Zadbać o pracownika, a nie wykorzystywać za 2200
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
masz racje szacunek należy się każdemu czy jest ślepy kulawy czy młody czy stary oczywiście kierownictwo ma prawo zwracać uwagę ale nie tak jak to ma nie raz miejsce
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
Pracuję w Dino od 5 lat i powiem szczerze że w tym miesiącu już powoli mam dość. Cały czas czytam informację że Dino otwiera nowe sklepy że wzrost sprzedaży poszedł w górę o 12,4% tylko szkoda że nie przenosi się to na pensje pracowników jest śmieszne że pracownik dostaję pensji wysokości 2000 zł gdzie czasem na zmianie są 3 osoby i jedna osoba obsługuje kasę druga obsługuje mięso a trzecia musi dołożyć towar pójść zmienić kasjerkę żeby mogła pójść coś zjeść potem dziewczyne która stoi na dziale mięsnym też musi zmienić ogarnąć biuro i dostaje za to piękne 2000 zł i nie mówię tutaj o sobie ale też o tych dziewczynach które jak jesteśmy w 3 to też muszą przyłożyć się do swojej pracy i szybko obsługiwać klientów żebym ja mogła zrobić coś na sklepie a potem wszystkie trzy wychodzimy i mamy siły dojechać do własnych domów. Dzisiaj przeczytałam że Lidl Biedronka podwyższają pensję ale to nic najśmieszniejsze jest to co dostajemy na święta czasem zastanawiam się czy osobie która wydaje polecenie Ile ma się dostać na święta jest nie wstyd po prostu brak mi słów jakby nie mogli z góry dać nam bonów na swój sklep To i tak przecież te pieniądze by do nich wróciły a my byśmy byli zadowoleni bo chociaż byśmy mogli zrobić zakupy co im szkodzi dać nie wiem po 200 300 zł a nie jakieś nie wiem ułamek od zarobku który wychodzi ci 80 zł No przecież to jest śmiech na sali
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
Maja nas za tania sile robocza nawet sniadanie szybko jesc( jezeli masz kiedy) dzis dostalam wyplaty 2100 masakra az zal zapierdzielam caly miesiac z nadgodzinami a tu taka wypłata.A chwala sie tymi akcjami nowymi marketami Dino ,a dali by tak jak mowisz te 300 (na reke) dodatku, bez potracen podatkowych,
użytkownik
11 lis (9 dni temu)
11 lis (9 dni temu)
Zero szacunku do pracownika Pani Katarzyna rejonowa jelenia góra myslakowice kowary potrafi tylko drzec jape mówi że wszystkich pozwalnią a potem mówi ze nie mówiła tak kłóci się z pracownikami drze się na sklepie na pracowników każdy się boi coś powiedzieć były pracownik dino
użytkownik
12 lis (9 dni temu)
12 lis (9 dni temu)
Macie na socjalu wywieszone o wypelnianiu ankiet o mobbingu? wypelnic i wyslac.Wszyscy sie tego boja i tylko narzekaja.Napisac co sie dzieje i w koncu sie cos zmieni.Wszyscy tylko sie czaja i czekaja az inni cos rusza.Nikt za was nic nie zrobi.U mnie kierownictwo jest takie mile z powodu tych ankiet ze az sie smiac chce.
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
Jeśli masz taką kartkę wywieszona o mobbingu na socjalu weź ją po prostu do domu i wyślij bezpośrednio do Krotoszyna albo zadzwoń i spytaj się z kim byś mogła porozmawiać na ten temat jest dużo możliwości jak można to zrobić i nie ma co się bać trzeba robić porządek bo czasem osoby które są na wyższym stanowisku zapominają z jakiego stanowiska to stanowisko zdobyły
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
To sie ciesz u nas dziewczyny po 1900 dostały i sklep jest wysoko obrotowy PORAŻKA!!! Pensja od 2 lat taka sama .Tak mają dac w grudniu ale na poczet tego zabrali w tym mies....ja jeszcze chwilę popracuję jak się nic nie zmieni to baj baj .....bo u nas ta sama sytuacja ...
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
A w Dąbrowie Biskupiej kierownik stoi za plecami i patrzy co się pisze.
użytkownik
12 lis (8 dni temu)
12 lis (8 dni temu)
Pieniądze, które dostajemy na święta to nie są jakieś bony lecz to niby na zasadach e-usługi, że sklep jest już jakiś czas otwarty.
użytkownik
13 lis (8 dni temu)
13 lis (8 dni temu)
chyba we wszystkich sklepach tak jest. A tam nie mozna komputerowo wyslac?
użytkownik
13 lis (8 dni temu)
13 lis (8 dni temu)
Tylko jak ktoś stoi nad twoja głową jak to zrobisz każdy się boi uwierz mi inaczej nie da rady może ktoś tu zobaczy co tam pracownice przeżywają
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
U mnie regionalna pisala za pracownice co niedowidzi ,jak ostatnio bylo
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Wie ktoś ile zarabia kierownik sklepu? Warto tam iść na rozmowe kwalifikacyjną? Mam spory dojazd szkoda będzie mi czasu jak mniej niż 4tys..
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
4tys? Chyba brutto.... Ja pracuje już 3 lata na tym stanowisku i więcej jak 3000nie dostałam .
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Ile osób może pracować na etat cały a ile jako niepełnosprawnych sprawa i na zlecenia jak to wygląda u was
użytkownik
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
Do 3000 i xxxxxxx nie opłaca sie tylko glup## ida
użytkownik
14 lis (7 dni temu)
14 lis (7 dni temu)
A BONY SWIATECZNE SĄ? JAKIES DODATKI? BARDZO WDZIECZNA ZA ODPOWIEDZ BEDE
użytkownik
14 lis (7 dni temu)
14 lis (7 dni temu)
Nie ma
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
Jest 11 etatów Ale to też zależy jaki sklep i jak wysoko obrotowy osoby niepełnosprawne liczysz jako pół etatu więc na jeden etat możesz zatrudnić dwie osoby na umowę zlecenie tylko i wyłącznie są osoby zatrudnione na okres letni ale to też jeśli wyższe kierownictwo stwierdzi że potrzebna ci pomoc a tak to pracujesz z tymi ludźmi co masz
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
15 lis (5 dni temu)
Sklep w Łubowie w sklepie pusto nigdy niema klientów. Ale zakupów też nie można zrobić. Ekspedientki nie mają czasu- telefon goroncy "składają zamówienie " a jak się klient upomina o obsługę to" leci zjebka"

Moje sugestie dla Dino Polska S.A.:
Przyjąć nowe pracownice albo zamknąć sklep bo wstyd !
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
15 lis (5 dni temu)
Witam pracuję krótko w Dino i to co wszyscy piszą zgadza się,grafik ciągle zmiany nie dlatego że ktoś jest chory,na prośbę tzw.koleżanek czy ulubienic kierownika,brak szacunku ze strony kierownika jak i koleżanek,wiadomo nic wbrew kierowniczki,płoty,brak organizacji pracy,zastraszanie i nerwowa atmosfera nie zachęca do pozostania w tym miejscu na długo,i tak się zastanawiam nad tym faktem,skoro tak się dzieje w większości marketów i te posty są znane pracodawcy to nasuwa się tylko jeden wniosek takie zarządzanie musi być odgórnie polecone kierownictwu jak ma z pracownikami swoimi postępować,brak zaufania do pracownika jest ewidentny nie wolno kasjerce anulować towaru nabitego dwa razy oczywiście przez pomyłkę,z tym się nie spotkałem,tylko trzeba wezwać kierownika do anulacji co oczywiście trwa zanim się zjawi,to są dziwne sytuacje ,jest więcej takich nieprawidłowości i nikt z tym nic nie robi,mobing również jest i nie sądzę aby coś się zmieniło ta firma wykorzystuje pracownika na maxa w zamian dając 1663zl,ani bonów,ani żadnych premi,zero czysta wypłata i umowa na czas określony a dalej baj inny jeleń w kolejce czeka.
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Droga Dyrekcjo, proszę zróbcie coś z personelem w Oleśnicy jest strasznie łaskę robią że podejdę skasować
Klienta ,a na mięsnym starsza Pani jest Chamsk A i opryskliwa ,bodajże P Ewa taka czarna jest niemiła i nie pomocna zachowuje się jakby dino było jej i robi sobie co chce A to my idziemy na zakupy i W zamian chcemy mila obsługę
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Jakbym czytała o Dino w którym ja pracuje.. Mogłabym napisać kropka w kropkę to samo..co chwilę inny grafik, nerwowość, wszystko w biegu, obgadywanie, kierownictwo nie miłe, zostawanie do godzinach na drugiej zmianie. Pracuje tam od niedawna a już mam dosyć tego sklepu, jeszcze półtora miesiąca i mnie już tam nie będzie. Nie polecam.
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Co z ankietą o stosowaniu mobbingu w pracy? Czy to musi każdy i czy tylko w pracy a nie może otrzymać tego kodu i zrobić w domu by kierownik nie patrzył nam przez ramię co piszemy.
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Kierownik się boi o swoją posadke. Dobrze że wiesz że jest kod bo gdzieniegdzie nikt na sklepie prócz kierownika nie wie o kodzie
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Tak jest na większość sklepów są równi i rowniejsi
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Moje sugestie dla Dino Polska S.A.:
Więcej ludzi na zmianie.
Podniesienie wypłat, social i może jakieś paczki na święta.
użytkownik
16 lis (4 dni temu)
16 lis (4 dni temu)
Wigilia - poniedziałek
Sylwester - poniedziałek, to znaczy że zastępcy będą pracować w oba święta?
użytkownik
17 lis (4 dni temu)
17 lis (4 dni temu)
A normalny robol moze??
użytkownik
17 lis (4 dni temu)
17 lis (4 dni temu)
Jak to nazywasz "normalny robol" ma do wyboru albo wigilia albo sylwester, przynajmniej u nas
użytkownik
17 lis (4 dni temu)
17 lis (4 dni temu)
Nie kierownik pracuje pomoc w oba swieta
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
18 lis (2 dni temu)
Czyżby?- są wyjątki gdzie ma się do wyboru Sylwester czy wigilia, zazwyczaj pracuje się w obydwa te dni bo wzmożony ruch i trzeba na bieżąco towarowa sklep.
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
18 lis (2 dni temu)
Informacja wisi w socjalu. Tylko skąd wziąć ten kod?- moim zdaniem to każdy pracownik powinien to dostać do domu i wtedy zrobić ta ankietę w domu. Co do kierownika- jeśli jest w porządku wobec innych to chyba nie obaw,że ktoś dowali i może pozbyć się swojego stanowiska.
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
18 lis (2 dni temu)
Tu taczej nie wszyscy zaglądają. Są osoby, które sądzą, że w necie jest samo oszczerstwo, że wszystko jest nie prawdą
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
18 lis (2 dni temu)
czy ktoś coś wie czy dostaniemy jakieś bony albo kasę na święta
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
Podobno mają być pieniądze ile pracujesz tyle dostajesz za każdy rok 100 ale zobaczymy jak to będzie w realu jak dostaniemy wypłatę.
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
18 lis (2 dni temu)
Pracownicy dino, czas najwyższy zorganizować strajk!
użytkownik
18 lis (2 dni temu)
18 lis (2 dni temu)
Jestem za! Strajk włoski w Wigilię!
użytkownik
wczoraj 8:35
wczoraj 8:35
Szkoda że brutto
użytkownik
wczoraj 12:14
wczoraj 12:14
Proszę zainteresowac sie wyplatami i obowiazkami adekwatynymi do tej placy. To śmieszne....ci z góry tylko ustalaja warunki obowiazki i kary ale żeby dac naprawde godne wynagrodzenie to juz nie. Dziewczyny niektore to po 1700 zarabiają co to ma byc. Miesny kasa niektóre biuro do tego a premie??wciąż nie wiem jak one sa liczone bo niby większą premia a wypłata ta sama wiec jak to rozumiec. Teraz święta i ciekawe czy bedzie jakas miła niespodzianka czy lipa. Nie wspomne juz o sylwestrze do 21 ha ha ha. Dziekuje. Nie oczekujemy kokosow ale godne wynagrodzenie by tez zachecic jakos nas a nie tylko te wasze....ah..
użytkownik
wczoraj 13:01
wczoraj 13:01
Ta firma to jakieś kpiny. Po rozmowie kwalifikacyjnej pani kierownik zażyczyła sobie świadectwa dojrzałości oraz ukończenia szkoły, po czym otrzymałam skierowanie na badanie. Zależało mi na czasie więc na drugi dzień zaniosłam gotowe wyniki i świadectwa do Dino. Po 10 dniach oczekiwania zero odzewu, więc poszłam do sklepu odebrać swiadectwa. Na miejscu dowiedziałam się że "zaginęły w akcji" więc umowy niestety nie będzie. Dziękuję za zmarnowane 10 dni, w ciągu których mogłam podjąć pracę w normalnym miejscu i 60 zł za wydanie nowych dokumentów. Opinia dotyczy marketu w Jeleniej Górze na ul. 1-go maja.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin