test

Opinie o Dino Polska - Krotoszyn

Korzystałeś z usług Dino Polska - Krotoszyn? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anon
Data: 2012-09-26 09:18

Wizyt: 19140
Komentarzy: 3021
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

Dino Polska - Krotoszyn

Może masz szczęście albo jesteś pupilkiem kierowniczki to wyjaśnia twój komentarz, pracuje się na pełnych obrotach i po 10 godzin bo byla-jest taka krytyczna sytuacja ze nie miał kto pracować a ludzie rezygnują po jednym dniu więc skończ pisać że nie chce się pracować. w tym sklepie nigdy nie będzie dobrze bo niektóre osoby nie są na odpowiednim stanowisku,po za tym pomiataniem wiele się nie zadziała.
autor
6 sty (18 dni temu)
6 sty (18 dni temu)
Nie każdy zastępca taki jest, u nas pracuje normalnie na sklepie + do tego obowiązki w biurze, jak macie ch**** zastępcę to przykro ale nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora!
użytkownik
6 sty (18 dni temu)
6 sty (18 dni temu)
Mój zastępca wczoraj odśnieżał parking, A tak to kasa , mięsny , wkładanie towaru itp.
użytkownik
6 sty (17 dni temu)
6 sty (17 dni temu)
To macie szczescie u nas jeszczenie bylonormalnego zastepcy tylko same lenie
użytkownik
6 sty (17 dni temu)
6 sty (17 dni temu)
W jakim Dino pracujesz ,że z-ca ma tak dobrze?Też jestem z-ca i pracuje na równo z innymi,tyle że odpowiedzialnosc inna niż inni.
użytkownik
6 sty (17 dni temu)
6 sty (17 dni temu)
Czy tylko zastępcy i kierownicy znowu -drugi rok nie dostaną podwyżek.
użytkownik
6 sty (17 dni temu)
6 sty (17 dni temu)
U nas akurat zastępca robi to samo co zwykły kasjer a dodatkowo dochodzi biuro
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
No jaka szkoda.. ..zmiencie prace
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Jeżeli jesteś młodszym zastępcą,to nie mów że masz tyle samo co kasjerka. Dostajesz 100zł brutto premi i w razie czego możesz napisać to w CV.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Od kilku dni boje sie chodzicd do pracy bo pewnie kierowniczka o cos znowu sie doczepi. Naprawde staram sie wypelniac swoje obowiazki sumiennie I praca w dino mnie satysfakcjonuje ale na widok kierowniczki odczuwam paniczny strach.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
Znam ten temat ale nie czułam strachu. Kiedy sie czepiałam to mówiłam że jeśli jestem kiepskim pracownikiem to niech mnie zwolni. Pracy w marketach jest w brud. Szybko inną prace znajde.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Cześć. Conajmniej od czterech lat piszę o zimnie na pierwszej kasie nikt się tym nie interesuje. BHP doskonale o tym wiedzą ale są za mali widocznie w tej firmie .Czy wśród klientów nie ma nikogo z PIP? A SANEPID to tylko brudną podłogę czy piasek pod wycieraczka.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
W Dino nie stać nas na to aby chorować system motywacyjny jest taki że zabierają premię lokalizacyjna premię za miesiąc w którym jesteśmy na chorobowym goła pensja i oczywiście 80% za chorobowe-liczone średnio za trzy miesiące tak mi się wydaje. Tak więc bieda z nędza. A jak chorujesz na przełomie dwóch miesięcy to jeszcze gorzej to powinno się zmienić ile dni pracujesz tyle procentowo premi,skoro za pranie można.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Tylko kontrole i kontrole, punktowa, szybka, mięsna, i tak non stop! Straszą ludzi jak w jakimś xxxxxxx ! I przed kontrola wyrzucać wszystko, a za dwa dni awantura że straty duże! Ochujec można. Ciekawe czy tam u góry ktoś wie jak to wygląda na markecie że każą wyrzucać dobry towar bo kontrola.... No ale jeden z najbogatszych w Polsce to go stać....
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Zastępcy czy dostaliście jakąś podwyżkę? Czy od kilku lat ta sama kwota-jałmużna na umowie? Już dawno kasjer zy nas dogonili i dalej nic i nic. Wstyd FIRMO - wstyd
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Jestem zastępcą i równo zapiepszam jak inni, siedzę na kasie stoję na mięsie i główkuje w biurze czy podczas kontroli, a taki ty "pracownik" ma wszystko gdzieś
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Wyrzucać to i tak dobrze bo na niektórych marketach regionalne karzą pracownikom wykupywać towar żeby straty zmniejszyć, parodia pierwszy raz z czymś takim się spotkałem
użytkownik
8 sty (16 dni temu)
Obecnie jestem na szkoleniu do nowo otwartego sklepu... Pracuje już miesiąc i nie dostałam jeszcze żadnych pieniędzy za delegację itd?! Gdzie mam się o nie upomniec? Moja kierowniczka dzwoniła do Krotoszyna to jej powiedzieli że zrobia przelew na drugi dzien... Minął już tydzień a pieniędzy jak nie było tak nie ma...
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Nie masz obowiązku kupować
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Czemu mnie to nie dziwi... Tam o każdy grosz się trzeba wyklócić!
Tracisz własne pieniądze na paliwo, na dojazdy i to tylko od nich zależy kiedy Ci łaskawie "oddadzą" pieniądze za delegację. A nie daj Bóg jakbyś zjadł coś po terminie, np przeterminowany 1 dzień placek za 5.99 - to odrazu wylatujesz za kradzież dyscyplinarnie! Żenada nie firma!
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Spokojnie mamy styczeń ja dostałam delegację za październik tydzień temu :)
Więc poczekasz sobie z kilka miesięcy :(
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Te kasy to jakaś porażka... Jak dla mnie za wolno smigaja. Chcę szybko coś nabic potem kolejny produkt po czym jakieś kosmiczne rzeczy na paragonie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin