test

Opinie o Dystrybucja Polska Sp. z o.o. - Poznań

Korzystałeś z usług Dystrybucja Polska Sp. z o.o. - Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): strzygacz
Data: 2009-11-17 15:55

Wizyt: 15762
Komentarzy: 1212
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
17.11.2009 (9 lat temu)
17.11.2009 (9 lat temu)

Dystrybucja Polska Sp. z o.o. - Poznań

kierownictwo nie ma pojecia o zarzadzaniu. bezposrednim moim przelozonym byl kolej ktory dostal fuche po znajomosci, a pojecia nie ma o niczym
użytkownik
29 lis (11 dni temu)
29 lis (11 dni temu)
A dlaczego nie , przecież kontrole audytowe potwierdzają wysoki standard kolportażu .
Faktów nie zmienisz siła woli .
użytkownik
30 lis (11 dni temu)
30 lis (11 dni temu)
Tak audyt oddaje rzeczywistość........ Wirtualna???
użytkownik
3 gru (8 dni temu)
3 gru (8 dni temu)
Tesco dało cały nakład ctl Hahaha czyli tak jakby gazetki nie było
użytkownik
5 gru (5 dni temu)
5 gru (5 dni temu)
https://najlepszyfachowiec.pl/opinie_czytaj,22104524
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Drogi św. Mikołaju
Ponieważ cały rok byliśmy grzeczni, a niektórzy z Nas wegetowali jak roślinki po grabieży pieniędzy z Naszych faktur przez wszystkich Nam znanych trzech panów prosimy:
1. Ukaraj tych, co grabili Nasze faktury.
2.Wsadż ich do najciemniejszej celi i zafunduj im najgorsze cierpienia.
Niech piętno oszustó..w idzie za nimi i ich rodzinami do końca życia.
3.Proszę aby sąd odebrał im prawo prowadzenia działalności gospodarczej i zasiedzenia w spółkach.
4 .Proszę niech nasze problemy i cierpienia wrócą do nich z podwójną siłą.
A na koniec Św.Mikołaju proszę Cìę o kartonik na paczkę do więzienia dla tych
sk......nów
Podwykonawca
Ps jak będziesz z prezentem nie nakrusz ciastkami i wypij mleko. Dziękuję.
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Amen Bracie;)
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Bez religijnych i ten tegesów....na pochybel squrwysynom!!!!!
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
Wysłuchaj nas Panie !
użytkownik
7 gru (3 dni temu)
7 gru (3 dni temu)
Jakby ktoś zapomniał o tym Panu:
https://www.youtube.com/watch?v=2shqA-8Ub7c
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
8 gru (3 dni temu)
Oj nie tej twarzy nie da się zapomnieć i jeszcze kilku innych. Bez waszej pomocy nic nie osiągnę, nie podniosę DP , proszę pomóżcie razem możemy więcej .Nikogo nie zostawię bez pieniędzy a wasze problemy i potrzeby są dobrze mi znane napisane w jednym z emaill-i .A my debi....le ,naiwne osły wierzyliśmy bo każdy chciał ratować swoją kasę ale wiecie po co?
A po to aby 2 panowie powiedzieli że nikt nas nie zmuszał i nie prosił o kolportaż .
Wiedzieliśmy o kłopotach firmy i mogliśmy zrezygnować zamiast pogłębiać dług ,a na koniec śliwka na torcie jeden z panów w ogóle nie wiedział o długach i niepopłaconych fakturach chociaż był odpowiedzialny za płacenie .
Tak więc zrozumiałe jest dla byłych i obecnych prezesów,że na własne życzenie mamy długi i kłopoty , a nie jak twierdził prezesunio przez BW który wyprodzał kasę z firmy. Tak więc mam nadzieję, że traficie tam gdzie wasze miejsce i to będą naprawdę cudowne i radosne świeta
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
8 gru (3 dni temu)
Tak tak. Nawet teraz Bodzio nie ma zamiaru płacić za skok bo twierdzi że to wina Lewackiego. Szczyt chamstwa i obłudy. Takie rzeczy jak oszustwo szybko wchodzi w krew. To samo z ikeą w Poznaniu.
Tacy ludzie nigdy się nie zmienią. No chyba że faktycznie ktoś sprawi że znajdą się pod kluczem.
Oby tak się stało.
Na pohybel .
autor
28 lis (12 dni temu)
28 lis (12 dni temu)
Kolportaż Tesco przebiega płynie i na wysokim poziomie a taki może zagwarantować tylko 'kontrol"
autor
29 lis (11 dni temu)
29 lis (11 dni temu)
Chyba nie wierzysz w co mówisz - płynność wysoki poziom to bardzo dalekie dla CTRL

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Julita szymanowska

cukiernia chmielewscy

axa polska

kia marvel

pramerica

Jasło
nordea

promotech

visset

danfoss tuchom

derksen

demotrans

holbox

inter-team

dybiak

inter team

pikul

trusted shops

Netland

warsaw media house

OKNOPLAST

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin